OVH inlog en betaalproblemen

Voor alle voice over ip gerelateerde onderwerpen kan je hier terecht
Plaats reactie
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2126
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 27 keer

Al 2 x na elkaar dat een betaling niet lukt. Na maanden zonder problemen, kreeg ik vandaag voor de 2de keer een mail dat er nog een factuur van 2,27 euro openstaat. Normaal gebeurd de betaling automatisch met de ingestelde kredietkaart maar toen het de vorige maand al mis liep zag ik dat de kaart verdwenen was uit de instellingen en heb toen de betaling per overschrijving uitgevoerd en mijn kaartgegevens terug ingevuld. Zoals gezegd vandaag opnieuw een mail voor een nieuwe vervallen factuur. De mail bevat een link en nadat ik ingelogd ben zie ik de factuur.

Vreemd genoeg lukt het me niet meer om met dezelfde login in te loggen op ovh cloud en kan voorlopig niet aan mijn instellingen.

nog iemand die dit herkent?
Rubinho
Plus Member
Plus Member
Berichten: 105
Lid geworden op: 18 feb 2006, 15:45
Locatie: Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 3 keer

Ik had hetzelfde probleem een paar maanden geleden. Heb de credit card moeten verwijderen, los betalen en dan opnieuw toegevoegd en de toekomstige betalingen werkten opnieuw goed...

Inderdaad iets raars bij OVH.
MrBlueSky
Premium Member
Premium Member
Berichten: 503
Lid geworden op: 22 maa 2012, 19:29
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 55 keer

Ik heb het ook voorgehad deze maand. De betaling was niet gelukt en de CC was als betaalmiddel verdwenen.
De CC was nog niet vervallen en ik heb ook geen melding gehad dat daar iets mis mee was, tot ik een mail kreeg dat mijn OVH diensten suspended waren.

Het is wel snel in orde gekomen: betaald en opnieuw CC toegevoegd als betaalmiddel
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7918
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 734 keer

De betaling van mijn OVH factuur gebeurt al jaren via bestendige opdracht bij PayPal. Nog nooit betalingsproblemen ondervonden.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 7590 AX + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6790
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 225 keer
Bedankt: 614 keer
Recent bedankt: 3 keer

Ik zie dat hier regelmatig, meestal zet ik er dan voor 50€ prepaid op...probleem opgelost voor een paar jaar.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

Idem hier, gewoon je "prepaid account" spekken af en toe via paypal...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
Plaats reactie

Terug naar “VoIP”