Ik probeerde net een uitgaand gesprek te doen via OVH, maar m'n lijn is niet geregistreerd. Als ik dan even zit te kijken via tcpdump zie ik wel dat het toestel een registratie uitstuurt, maar er komt niks terug...
Nog mensen met issues?
Code: Selecteer alles
18:55:10.716533 IP (tos 0x68, ttl 64, id 20575, offset 0, flags [DF], proto UDP (17), length 631)
192.168.1.175.sip > sip5.ovh.fr.sip: [udp sum ok] SIP, length: 603
REGISTER sip:sip5.ovh.be:5060 SIP/2.0
Via: SIP/2.0/UDP 192.168.1.175:5060;branch=z9hG4bK1341231559;rport
From: "0032xxxxxxxx" <sip:[email protected]:5060>;tag=1094733286
To: "0032xxxxxxxx" <sip:[email protected]:5060>
Call-ID: [email protected]
CSeq: 1 REGISTER
Contact: <sip:[email protected]:5060>
Allow: INVITE, INFO, PRACK, ACK, BYE, CANCEL, OPTIONS, NOTIFY, REGISTER, SUBSCRIBE, REFER, PUBLISH, UPDATE, MESSAGE
Max-Forwards: 70
User-Agent: Yealink W60B 77.83.0.85
Expires: 1800
Allow-Events: talk,hold,conference,refer,check-sync
Content-Length: 0