Het lukt inderdaad wel als ik in WeePee mijn GSM nummer instel ipv "VOICEMAIL". Maar helaas is ook die oplossing niet voldoende, want als ik dan doorschakeling uitzet op mijn telefoon, dan zal men na 25 seconden doorgeschakeld worden naar mijn GSM en dus niet de voicemail te horen krijgen. Uiteindelijk zou ik dan dus nog altijd moeten inloggen om dat te veranderen naar "VOICEMAIL"philippe_d schreef:Je vertelde dat het lukte om via "omleiding" aan/uit te zetten, maar dat het naar de Voicemail ging. Waarschijnlijk omdat "VOICEMAIL" ingesteld als bestemming in de WeePee klantentool.
Probeer eerst eens via de WeePee klantentool je GSM nummer in te geven als bestemming (delay 99s), en dan aan/uit te zetten via de Gigaset?
Heb je al eens 1920 geprobeerd?
Vorm 1920, daarna optie 1 (om de tijd te wijzigen), daarna 2 cijfers (tussen 00-99). In = 00, Uit = 99 ?
Dit lijkt me toch niet zo omslachtig?
Ik vrees dus dat er geen gemakkelijke oplossing voorhanden is? Ideaal zou zijn dat je via WeePee heel makkelijk vanop je smartphone tussen doorschakeling / voicemail na 25s kan schakelen via een smartphone, maar via hun klantentool is dat echt niet mogelijk via een mobiel toestel... Spijtig... Of heeft iemand toch nog een oplossing?
Spijtig dat je doorschakeling niet los kan opzetten van WeePee met een uitgaand kanaal (bv. Betamax).