Geen wonder dat het niet marcheert...
voor onze wantrouwige/'ongelovige' Jorgo & anderen....heb van alles speciaal screenshots gemaakt! Gelukkig zijn er mensen die vertrouwen hebben in andere mensenjorgo schreef:Jullie hebben WEL het normaal aantal freedays gekregen toen jullie opgeladen hebben via dellmont_belgium, of een andere reseller?
Code: Selecteer alles
Onderwerp: Re: überweisung 10,75 € für justvoip
Datum: Thu, 8 Sep 2011 17:00:28
Van: Boss Voip
Aan: xenne
Hallo Xenne,
Ihr Voip wuerde bereits gleich aufgeladen, danke.
Arief
Date: Thu, 08 Sep 2011 13:25:43
> Hi dellmont_belgium,
>
> I habe €10,75 auf Ihre Rechnung überwiesen (sehe Anlage)
>
> xenne (justvoip account)
>
> Danke!
>
> mfg
> xenne (belgiën)
DaNi0 schreef:Hij beweert van wel, en ik heb hem zelf ook al teruggevonden onder de local resellers van meerdere andere Betamax klonen.
mensen toch, zo wantrouwig....staat toch zwart op wit op zijn fiche...."Sell all VOIP brands from Betamax and Dellmont with the most competitive price (even extra discount for certain purchase)"fdgroote schreef:Ik heb niet nagekeken of deze reseller actief is bij alle betamaxklonen.
Satsurfer, het is nooit mijn bedoeling om aan jouw ervaringen te posten, maar gezien die andere thread leek een dubbelcheck me wel op zijn plaats. Better be safe than sorrysatsurfer schreef:voor onze wantrouwige/'ongelovige' Jorgo & anderen....heb van alles speciaal screenshots gemaakt! Gelukkig zijn er mensen die vertrouwen hebben in andere mensenjorgo schreef:Jullie hebben WEL het normaal aantal freedays gekregen toen jullie opgeladen hebben via dellmont_belgium, of een andere reseller?. Ik effen het pad voor mensen zoals jij
. Van 10,75 € te 'verliezen' ga je -hopelijk- geen boterham minder moeten eten
Je moet soms durven risico's nemen in het leven.....
![]()
...
Nog altijd betrouwbaar, ook voor freevoipdeal.. ? Zou deze namelijk ook willen gebruiken.silencer schreef:Dellmont credits kopen
schrijf 10,75 € (EU-banking) over met uw LOGIN en welke betamax client!, stuur bankuittreksel in pdf op onderstaand adres [email protected],.....hopelijk enkele minuten/uren later staat het krediet actief...