OVH gesprek onderbroken

Voor alle voice over ip gerelateerde onderwerpen kan je hier terecht
Plaats reactie
Waterboy
Premium Member
Premium Member
Berichten: 570
Lid geworden op: 30 apr 2007, 17:23
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 18 keer
Provider

Bij OVH heb ik telkens een probleem als ik naar een bepaald vast Proximus bel.
Na een paar minuten valt het gesprek weg.
Na terug opnieuw opgebeld te hebben kreeg ik zelfs een bandje te horen dat het nummer niet in gebruik was.

Zou het een OVH probleem zijn ,of een proximus probleem?

Hieronder de log van de Fritzbox.

12.07.2017 12:47 **/*** ** ** G.711 6091 (-) - 0 ms -
0:02:04 (1800 ms) 91.121.129.139 G.711 12109 (-) 0.6 % 3 ms 660 ms (100 %)
VoIP:OVH
Provider:Edpnet VDSL (100/30 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7530 ax FRITZ!OS: 8.02
Gebruikersavatar
TanknaT
Premium Member
Premium Member
Berichten: 465
Lid geworden op: 28 jul 2007, 22:07
Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
Bedankt: 53 keer

Heb zoiets ook recent voorgehad. Niet naar een bepaald nummer, maar verschillende nummers die ik belde, zowel Proximus, Telenet en OVH zelf. Daarop een ticket aangemaakt bij OVH. Verslag hiervan staat op het forum. Sindsdien heb ik geen problemen meer gehad
Voor elk ingewikkeld probleem bestaat een simpele, mooie maar foute oplossing
MarkDM
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1973
Lid geworden op: 25 sep 2007, 20:14
Locatie: Berlare (O-Vl)
Uitgedeelde bedankjes: 43 keer
Bedankt: 133 keer

Ja, zoek eens op dit subforum voip. Dit is een probleem waarover al meerdere topics bestaan.
Meestal is er geen reden met zekerheid voor de onderbrekingen.
Heb je een Bbox ? Dit is inderdaad het laatste topic : http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=83&t=50369.

Ik ben enkele jaren geleden ook bij OVH geweest maar na 6 maanden ben ik er al vertrokken. Het raakte niet opgelost. Plus al die andere nadelen.
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
Plaats reactie

Terug naar “VoIP”