Ik ben een tijdje geleden overgestapt van Betamax naar OVH.
Nu heb ik ook mijn nummeroverdracht aangevraagd bij OVH, nummer stond bij WEEPEE en is voorzien voor 22-12
Sinds gisteren is mijn lijn blijkbaar niet actief. Als ik bel krijg ik een bandje met:Het oproepnummer dat u gevormd hebt is niet in gebruik...
Iemand een idee naar wie ik moet bellen op dit op te lossen ? Weepee ? OVH ?
Transfer troubles
- raf1
- Elite Poster
- Berichten: 6157
- Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
- Uitgedeelde bedankjes: 273 keer
- Bedankt: 1948 keer
- Recent bedankt: 18 keer
Checken bij welke operator het nummer zit via http://1299.be
Indien het nummer al bij OVH zit, moet je eerst het geporteerde nummer nog configureren in de webinterface: http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... 76#p564891
Daarna nog eens checken of het werkt en anders OVH support contacteren.
Indien het nummer nog bij Weepee zit, contacteer je hen best om te vragen wat er aan de hand is.
Indien het nummer al bij OVH zit, moet je eerst het geporteerde nummer nog configureren in de webinterface: http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... 76#p564891
Daarna nog eens checken of het werkt en anders OVH support contacteren.
Indien het nummer nog bij Weepee zit, contacteer je hen best om te vragen wat er aan de hand is.
-
- Elite Poster
- Berichten: 806
- Lid geworden op: 27 sep 2007, 23:31
- Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
- Bedankt: 29 keer
Nummer zit dus bij Weepee (BT)
-
- Elite Poster
- Berichten: 2831
- Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:21
- Uitgedeelde bedankjes: 599 keer
- Bedankt: 532 keer
Ziet ge uw geporteerd nummer al in de Manager van OVH?
Als het er al is: niet vergeten er "iets" mee te doen (zoals toewijzen aan uw OVH lijn).
Uiteraard moet bij de CRDC OVH komen te staan ipv BT.
Onlangs heeft hier nog iemand zo'n issue gemeld.
Dat was toen ook een vertrekkende klant van WeePee...
Als het er al is: niet vergeten er "iets" mee te doen (zoals toewijzen aan uw OVH lijn).

Uiteraard moet bij de CRDC OVH komen te staan ipv BT.
Onlangs heeft hier nog iemand zo'n issue gemeld.
Dat was toen ook een vertrekkende klant van WeePee...
- iceke
- Elite Poster
- Berichten: 6884
- Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
- Uitgedeelde bedankjes: 227 keer
- Bedankt: 624 keer
't is opgelost, blijkbaar stoppen ze bij weepee om half 3 donderdag met werken... zodat Ovh op zaterdag half 3 de transfer kan rondkrijgen
Doe geen moeite om naar de dure 0903 helplijn te bellen, ze spelen daar hetzelfde bandje als op hun 0800 lijn.



Doe geen moeite om naar de dure 0903 helplijn te bellen, ze spelen daar hetzelfde bandje als op hun 0800 lijn.