Huren van smartphone ipv lenen

Hier kan je het hebben over vragen rond mobiele en vaste (smart)phones
Plaats reactie
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Wat denken jullie van de samsung service huren van een smartphone?

Het is voorlopig beperkt tot de galaxy S21 serie maar ze kijken voor anderen.

Voorbeeld S21
99 euro direct te betalen en maandelijks voor 24 maanden 30 per maand.
Kost je dus 819 ipv 849 maar na die 2 jaar moet je het toestel inleveren bij samsung ipv dat je het kan verkopen.

Ik vind het niet echt interessant maar kan geloven dat er mensen voor betalen :-D
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 6011
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 826 keer
Bedankt: 507 keer
Recent bedankt: 3 keer

Hoe goed is de verzekering? Wat bij diefstal?
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14885
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1054 keer
Recent bedankt: 15 keer

Je verliest alvast de verkoopprijs na enkele jaren én je betaalt sowieso de volle pot, terwijl zowat alle telefoons (soms fors) in prijs dalen enkele maanden na de release.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

De verzekering wat het inhoud enzo vond ik niet direct.

Er is een verzekering voor onopzettelijke schade en diefstal inbegrepen.

@heist zeker met android zakken die dusdanig snel zeker na een nieuw model.
1207
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3443
Lid geworden op: 11 jun 2009, 11:02
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 96 keer

boonpwnz schreef:Wat denken jullie van de samsung service huren van een smartphone?
wat is het concrete verschil met pakweg proximus?

ge "koopt" ne gsm voor 9,99 euro en dan een contract erbij voor 2 à 3j aan x euro.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Het verschil is dat je hier geen krediet neemt en gewoon huurt.


Zelfs al koop jet het bij proximus het is nog steeds een krediet.

https://www.samsung.com/be/privaterent/#productdetail
9livesuni
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1104
Lid geworden op: 25 jun 2012, 17:31
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 85 keer

Is dat beschikbaar voor belgen? Evolis doet enkel lease voor nederlanders


Edit, is dus veranderd
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2382
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 359 keer
Bedankt: 165 keer

heist_175 schreef:Je verliest alvast de verkoopprijs na enkele jaren én je betaalt sowieso de volle pot, terwijl zowat alle telefoons (soms fors) in prijs dalen enkele maanden na de release.
Volledig mee eens, wacht 6 maanden en er gaat al €100-200 af.
Bv S20: https://tweakers.net/pricewatch/1505810 ... grijs.html
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

De prijzen van android toestellen zullen altijd dalen.
En wel om volgende reden :
dus na 2 jaar zit je met een veel te duur betaald toestel.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Gebruikersavatar
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 9750
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 385 keer
Bedankt: 592 keer
Recent bedankt: 39 keer

Is enkel goed voor de aanbieder, die is zeker van zijn geld en jij van de rekening.

Als het toestel stuk gaat (eigen schuld) of wordt gestolen/verloren dan kan je het betalen maar zal je een nieuw toestel moeten kopen/huren.

Koop enkel wat je (direct) kan betalen is een goede raad. Mensen die hierop intekenen zijn meestal dezelfde die de telefoon anders niet kunnen betalen en denken dat ze een deal doen.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2382
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 359 keer
Bedankt: 165 keer

proximusboyke schreef:De prijzen van android toestellen zullen altijd dalen.
En wel om volgende reden :
dus na 2 jaar zit je met een veel te duur betaald toestel.
Andere conclusie kan zijn, voor een Apple betaal je altijd te veel, je moet steeds de volle pot betalen. :-)
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

proximusboyke schreef:De prijzen van android toestellen zullen altijd dalen.
En wel om volgende reden :
dus na 2 jaar zit je met een veel te duur betaald toestel.
Beetje rare redenering, want je moet vergelijken met de prijs vandaag, want het is vandaag dat je het toestel hebt.
Los daarvan, lijkt dit huren een verkapte vorm van kopen op krediet, maar dan slechter, want op het einde van de rit heb je helemaal niets.
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14885
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1054 keer
Recent bedankt: 15 keer

Tomby schreef:Beetje rare redenering, want je moet vergelijken met de prijs vandaag
Gaat de huurprijs dan naar beneden doorheen de tijd, als de nieuwprijs en/of de waarde lager is?
Gaat de huurprijs dan lager zijn over enkele maanden, als de verkoopprijs ook lager ligt?
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1421
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 300 keer

in pré-order is de telefoon al goedkoper dan de adviesprijs.
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1893
Lid geworden op: 24 aug 2011, 10:27
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 155 keer
Recent bedankt: 1 keer

* Als je koopt op krediet wordt dat normaal gelogd bij de Nationale Bank. Ik vermoed dat dit hier niet wettelijk verplicht is of zelfs kan. Eerder een achterpoortje in de wet.
* Wat gebeurt er met toestellen die na bv. 2 maand stopgezet worden. Verkocht als refurbished? Naar een nieuwe huurder?
stefke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 438
Lid geworden op: 19 dec 2002, 20:15
Locatie: Tremelo
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 20 keer

Huren van toestellen is hier nog niet zo ingeburgerd. In Nederland huren ze alles zelfs een vaatwasser... ( bij coolbleu) Het is in feite een leasing. Goed voor de mensen dat graag het laatste nieuuwe toestel hebben en het geld niet hebben om het te kopen. Is geen goed alternatief natuurlijk want lenen wordt gemeld bij de NBB. Deze vorm van lenen (huur) is slecht want er is geen controle op hoeveel je al geleend hebt. Dus je kan je diep in de nesten werken.
Gebruikersavatar
JamesEarlGray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1322
Lid geworden op: 24 aug 2017, 13:04
Uitgedeelde bedankjes: 77 keer
Bedankt: 135 keer

Zolang het over luxe gaat, moet ik Jeremy Clarkson bijtreden: als ge het niet kunt betalen, werk dan harder. Lenen is hetzelfde als het niet kunnen betalen in één keer.
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1379
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

Sowieso dom: een s21 kan je 2 jaar later nog aan 250€ ofzo verkopen.
Huren is dus 250€ (of meer) verlies.

Bij proximus nu betaal je 9€ voor de s21 met een abo van dacht ik 45€. Wie geen 850€ of meer in 1 keer kan betalen die kan het op die manier doen.

Wie de s20 heeft nu = overschakelen is zot omdat er nauwelijks een verschil zit tussen beide toestellen. De s21 vind ik zelfs een beetje gedowngraded.

En wie x tal maand geduld kan hebben of wie iemand kent die telenet heeft kan die zomaar eventjes aan 200€ goedkoper kopen.

Dus neen, huren is echt niet slim omdat er zoveel andere goeie manieren zijn.

Just my opinion.
Tttsss
Gebruikersavatar
antutu
Pro Member
Pro Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 12 jun 2017, 17:17
Uitgedeelde bedankjes: 147 keer
Bedankt: 37 keer

Dizzy schreef:Koop enkel wat je (direct) kan betalen is een goede raad.
Dat is een goede raad. Maar een nóg betere raad is om enkel te kopen wat je 3 tot 5 keer (afhankelijk van hoe voorzichtig je wil zijn) zou kunnen betalen. Als je enkel 1250 euro staan hebt en het allemaal verkwanselt aan een S21 Ultra zit je alsnog met een groot probleem. :P
There's something strange and you can't reboot. Who you gonna call? Joost Prutsers.
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6126
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 244 keer
Bedankt: 584 keer
Recent bedankt: 10 keer

Vergif, puur vegif.
Er zijn voldoende toestellen die ook perfect werken voor een fractie van die prijs.
Als je zo'n flagship niet gemakkelijk kan betalen, doe dat dan niet.
kamiel
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 891
Lid geworden op: 18 jun 2012, 19:58
Uitgedeelde bedankjes: 167 keer
Bedankt: 42 keer

Veel verstandige mensen hier :-D :wink:
Internet: EDPnet VDSL XS met Fritzbox 7360 als modem en router
VOIP: EDPnet (inkomend), Freevoipdeal (uitgaand) via C510IP
GSM: EDPnet (met Xiaomi Redmi)
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1379
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

cadsite schreef:Vergif, puur vegif.
Er zijn voldoende toestellen die ook perfect werken voor een fractie van die prijs.
Als je zo'n flagship niet gemakkelijk kan betalen, doe dat dan niet.
Hangt echt van je voorkeur af.
Vantegenwoordig is een toestel van 400€ zelfs evensnel als bv die s21 of er zal weinig verschil in zitten, verwaarloosbaar dus.

De verschillen zitten meestal in de camera en de stabiliteit, het ram geheugen soms ook en vaak ook nog soms het scherm.

Ben je iemand die zeer veel fotos trekt of filmpkes maakt dan moede vindk voor 1 vd toppers gaan, een middenrange is ook degelijk maar je ziet wel het verschil en er details en scherpte ontbreken.

Ik heb nu een midrange van xiaomi: ik ben er heel tevreden van maar om fotos en filmen njah, dat is duidelijk minder dan bij een toptoestel. Nu kan het me weinig schelen doordat alles toe is en ik bijna niet buiten kom , daarom trek ik heel weinig fotos nu. Mijne heeft 400€ gekost en heeft de snapdragon 865 processor.
Maar eind dit jaar koop ik terug een toptoestel, mss den nieuwen iPhone , is lang geleden datk nog eens een iPhone heb gehad of mss de s22+, ik zie wel.

Maar huren is echt niet slim.
En de s21 649€ bij telenet voor de klanten, dat is een zeer mooie deal. Als je dan moet kiezen tussen een midrange en topper die ietske meer kost zou ik toch voor die topper gaan.
Tttsss
bruma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1801
Lid geworden op: 06 jan 2014, 13:45
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 89 keer
Recent bedankt: 1 keer

Even kortsluiten

Stel dat, los van of t goedkoper is of niet, men dit niet verkocht had onder huren

Je kan tegen een bepaalde maandelijkse bijdrage (met startup kost voor t contract) gebruik maken van een mobiele telefoondienst.
Gewoon een service waarbij je gegarandeerd wordt dat je altijd een toestel hebt waarmee je mobiel aan de slag kunt. Heb je dat bedrag ervoor over.

Nu heb je telco's die dit aanbieden incl communicatiekost (beperkt volgens abbo) maar beperkte schadevergoeding bij kapot toestel.
Nu heb je deze formule maar zonder communicatiekost.

Vergelijk het met een (private) leasing
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6126
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 244 keer
Bedankt: 584 keer
Recent bedankt: 10 keer

Unicorn1 schreef: Hangt echt van je voorkeur af.
Ik volg je hierin hoor.
Die toestellen zijn effectief wat beter dan een midrange, maar als je het niet kan betalen moet je er gewoon afblijven.
Een BMW/Mercedes/... is ook beter dan een dacia, maar als je het niet kan betalen kan je je ook verplaatsen in die dacia.
Begin dan niet met heksentoeren uit te halen om toch maar dat duurdere ding te 'kunnen' kopen.
Want laat ons eerlijk zijn. De enige reden die ik zie om zo'n huur-systeem te gebruiken is omdat je niet meer mag/kan lenen.

Als iemand het wel kan en wilt betalen, leuk voor hen. Doe gerust.
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ik zie drie mogelijke doelgroepen voor deze aanbieding;
  • * mensen die genoeg zelfkennis hebben om te weten dat ze 'iets' gaan voorhebben met dat toestel. Verlies, laten vallen, laten stelen, etc. Voor zover in die aanbieding de verzekeringen goed genoeg zijn voor zo'n situaties kan dat een goed idee zijn.

    * mensen die weten dat ze dat toestel zo intensief gaan gebruiken dat het problemen gaat geven, defecten. En snel en zonder veel gezever een oplossing willen hebben. Dat is terug afhankelijk hoe goed die service daaraan verbonden en dekkingen gaan zijn. En ik weet niet in welke mate je door intensief gebruik een smartphone kunt verslijten aangezien er bijna geen fysieke elementen zijn. Niet zoals met een klassieke telefoon die je kon verslijten door zeer veel te bellen (sleet drukknoppen)

    * en wat waarschijnlijk de belangrijkste doelgroep is: mensen die blut zijn en toch de nieuwste telefoon willen en moeten hebben. Mensen die leven van wat binnenkomt. Als er X euro niet-toegewezen is aan een geplande uitgave dan moet dat op. Geen reserve. Hebben heel veel op afbetaling ook al is dat veel duurder, vooral luxegoederen. Mensen die eigenlijk arm zijn maar ook snob zijn en de perceptie willen uitstralen dat ze welvarend zijn. Vanuit financieel-budgetbeheer standpunt gezien domme mensen maar geweldig goede klanten.
Gebruikersavatar
Fallschirmjaeger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 849
Lid geworden op: 07 mei 2011, 14:46
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 111 keer

Bijkomende reden het niet te doen, naast de hier reeds opgegeven redenen.

Januari 2021 ga je het contract aan voor de S21, met het gedacht om dat in 2023 te vernieuwen met de S23.

2023 beslist Samsung de S23 in maart ipv januari te releasen. Uw contract is echter afgelopen in januari en je moet de S21 verplicht afgeven. Daar sta je dan zonder toestel en mag je €99 betalen voor een nieuw huurcontract met een ouder toestel en daarna terug €99 voor de S23. Of je moet een toestel kopen om de tussentijd te overbruggen.
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1379
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

Een BMW beter?
Op welk vlak?
Je hebt meer luxe dat wel, groter en meer snufkes en lederen zetels en verwarmde zetels en noem maar op.
Maar beter?

Mijn wagen : opel corsaatjen is nu 13j oud, ik heb er denk ik nog geen 2000€ kosten aan gehad.
Ne keer remschijven 550 ofzo ja da wel en eens een nieuwe batterij 220€ ong het was en de alternator die kapot was paar maand geleden 300€ met werkuren bij en de achterophanging ook max 400€ en zo ne pot vd uitlaat was ook kapot die door een 2de hands vervangen is, koste nie zoveel en nog wat kleinere prutsen aan zoals een lampke kapot. Puur qua echte kosten zit ik ong aan max 2000€
Onderhoud en banden en remblokken reken ik er niet bij omdat dit sowieso een paar keer moet veranderd worden ook al rij je voorzichtig mee.

En mijne airco werkt nog steeds, nog nooit problemen mee gehad, electrische ruiten ook niet en ik heb goeie zetelkes wat ook nodig is voor mijne zwakke rug en ik geraak ook overal.
Tttsss
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6126
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 244 keer
Bedankt: 584 keer
Recent bedankt: 10 keer

Voila, inderdaad.
Exact hetzelfde dus als een flagship smartphone vergelijken met een midrange.

Ik heb 2 jaar langer gedaan met mijn oude galaxy A3 dan collega's met hun veel duurdere iPhone.
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2382
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 359 keer
Bedankt: 165 keer

Het enige wat ik mis op budget of midrange is draadloos laden. De andere upgrades boeit me ook niet zo.
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14885
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1054 keer
Recent bedankt: 15 keer

Unicorn1 schreef:Een BMW beter?
Op welk vlak?
Je hebt meer luxe dat wel, groter en meer snufkes en lederen zetels en verwarmde zetels en noem maar op.
Maar beter?
Er zijn UB'ers die u met plezier vierendelen, voor enkel nog maar het lef om die vraag te durven stellen :-D .
Voor zij die het desbetreffende topic gemist hebben: ik reed zelf naar volle tevredenheid met Skoda, Opel of Ford en nu zelfs maar een Citroën.

+1 voor de comments om voorzichtig te zijn met centen
en zeker met zulke aanbiedingen...
Gebruikersavatar
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 9750
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 385 keer
Bedankt: 592 keer
Recent bedankt: 39 keer

antutu schreef:
Dizzy schreef:Koop enkel wat je (direct) kan betalen is een goede raad.
Dat is een goede raad. Maar een nóg betere raad is om enkel te kopen wat je 3 tot 5 keer (afhankelijk van hoe voorzichtig je wil zijn) zou kunnen betalen. Als je enkel 1250 euro staan hebt en het allemaal verkwanselt aan een S21 Ultra zit je alsnog met een groot probleem. :P
Het leek me te logisch om te veronderstellen dat je ganse budget aan een telefoon spenderen niet verstandig is, een mens moet nog eten :lol:

Eigenlijk voorzien deze initiatieven in een optie om iets te kopen dat je eigenlijk niet kan betalen. Door de regeling kan je het wel aanschaffen maar zal je een hele tijd moeten afbetalen. De som ben je sowieso kwijt en je kan het nog altijd niet betalen of je moet in de tussentijd een grote promotie gemaakt hebben.

Uiteindelijk komt het neer op de economische kant van de zaak. Uw budget is niet onbeperkt en je moet kiezen aan wat je je geld uitgeeft. Kies je voor het ene dan betekent dit dat je dat geld niet meer aan iets anders kan uitgeven. Door op krediet te kopen geef je in principe keuzes voor andere dingen op in de toekomst. Je hangt vast aan je afbetaling en je zal leuke dingen in de toekomst niet kunnen betalen door die afbetaling. Sommigen lossen dat op door opnieuw een krediet aan te gaan en na een tijd hebben ze meer afbetalingen dan inkomen.

Veel verstandiger is om niet met geld te smijten en te sparen. Met uw spaarpot kan je wel dingen kopen zonder krediet. Je bent minder afhankelijk en je houdt er een beter gevoel aan over.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
9livesuni
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1104
Lid geworden op: 25 jun 2012, 17:31
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 85 keer

Voor de lol even pro lease.


Als fervent believer van de cryptorevolutie lijkt het mij winstgevender om mijn centen maximaal te investeren in crypto.
Digitaal bezit rendeerd meer dan al dat materialistisch geneuzel.

Twee jaar zorgeloos leasen geeft me een mooiere return dan sparen en bezitten. Dromen jullie maar van rijkdom wij leven het.
Gebruikersavatar
JamesEarlGray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1322
Lid geworden op: 24 aug 2017, 13:04
Uitgedeelde bedankjes: 77 keer
Bedankt: 135 keer

Easy there, Gordon Gecko.
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1379
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

Ik las dat je na 6 maand kan overschakelen naar een nieuwe samsung tegen 99€?

Vraag me dan af voor iemand die ieder jaar overschakeld of zoiets dan niet beter is?

Bv voor den ultra s21 43€ per maand + 99€ = 1131€. (24 maand gerekend).

Maar na 12 maand komt bv de s22 ultra uit en dan kan je voor 99€ upgraden.
Op die manier heb je voor 1 jaar 615€ betaald voor de s21 ultra.

Of zie ik het fout?
Laatst gewijzigd door Unicorn1 30 jan 2021, 15:27, in totaal 2 gewijzigd.
Tttsss
Gebruikersavatar
JamesEarlGray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1322
Lid geworden op: 24 aug 2017, 13:04
Uitgedeelde bedankjes: 77 keer
Bedankt: 135 keer

Als continu het nieuwste van het nieuwste hebben het hoofddoel is, is dat misschien de beste keus.

Als het gaat om geld besparen, dan loont het meer om even te wachten zodat de prijs merkbaar lager ligt voor hetzelfde (maar ondertussen licht achterhaalde) model. Tja, geduld is een schone deugd zeker?
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1379
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

Iemand die hier de s21 of s21+ of ultra heeft?
Ik zou de 21+ of ultra binnen x tal dagen/weken/maand durven kopen. (niet huren ze).

UPDATE; ik check alles graag eens en kwam op deze pagina uit en rechts int midden ong kan je op reviews klikken, lijkt me toch niet te vertrouwen weer. Af te raden dus wat dat huren betreft.

https://www.google.com/search?authuser= ... CAc&uact=5
Tttsss
Plaats reactie

Terug naar “GSM, SmartPhones en Telefoontoestellen”