welke gsm kopen ?

Hier kan je het hebben over vragen rond mobiele en vaste (smart)phones
Plaats reactie
glda19
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 863
Lid geworden op: 22 aug 2006, 01:41
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 11 keer

Denk er aan om een nieuwe gsm te kopen
Daar mijn oude huawei p8 lite soms raar doet bv nog 50% baterrij en plots gaat hij zich zelf uitschakelen als ik op wifi of 4g ben
Dacht aan een huawei p30 lite new editon heeft 6 gb ram 256 gb opslag en 48 mega pixel camera en 3340 mAh baterrij
En is de laatste versie met google play
Wat denken jullie ?

Of welke ander gsm van rond de -+250 € raden jullie aan ?
Gebruikersavatar
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2968
Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
Locatie: 09
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 159 keer

EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2200
RPi 2B Pi-Hole / 3B Kodi-19 / 3B+ Node-Red+Grafana
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04 ESM / 22.04
glda19
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 863
Lid geworden op: 22 aug 2006, 01:41
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 11 keer

zou het al zin vol zijn om een 5G Gsm te kopen
samsung galaxy a32 5g heeft wel een 6,5 ich scherm word wat groot niet voor in de broek ?
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5776
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 716 keer
Bedankt: 470 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ik zou persoonlijk niet blind staren op 5G. Voorlopig is het alleen nog maar beschikbaar voor de happy few.
Ik haal met LTE ook 300Mbps+
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 Crucial P5 1TB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Mobile: Samsung S21 Ultra 512GB & Samsung Tab S9 Ultra 5G

Provider: Telenet OneUP for 5.
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14885
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1054 keer
Recent bedankt: 16 keer

X3 of F3 :)
Gebruikersavatar
JamesEarlGray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1322
Lid geworden op: 24 aug 2017, 13:04
Uitgedeelde bedankjes: 77 keer
Bedankt: 135 keer

Xiaomi X3 Pro boven de F3. Waarom? De X3 Pro heeft een 3,5mm audio jack en ondersteunt SD-kaartjes.
redman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1669
Lid geworden op: 26 okt 2005, 23:19
Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
Bedankt: 95 keer

Iedereen kijkt hier naar de hardware specs wat natuurlijk belangrijk is maar samsung is de leider in updates wat ik toch ook belangrijk vind.

A52 van samsung, 3 OS upgrades en vier jaar security updates.
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2382
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 359 keer
Bedankt: 165 keer

Of Nokia, een van de weinigen die nog in het Android One programma zitten.
Nexus1980
Pro Member
Pro Member
Berichten: 410
Lid geworden op: 15 nov 2004, 11:48
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 27 keer

redman schreef:Iedereen kijkt hier naar de hardware specs wat natuurlijk belangrijk is maar samsung is de leider in updates wat ik toch ook belangrijk vind.

A52 van samsung, 3 OS upgrades en vier jaar security updates.
Dat vind ik ook belangrijk. Maar daaromtrent is ook goed nieuws, ook bij andere fabrikanten dus. https://techpulse.be/nieuws/306808/qual ... gsupdates/
Gebruikersavatar
JamesEarlGray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1322
Lid geworden op: 24 aug 2017, 13:04
Uitgedeelde bedankjes: 77 keer
Bedankt: 135 keer

Persoonlijk koop ik altijd een model dat officiële builds krijgt van LineageOS. Android One is dus een goed alternatief als je graag stock Android wilt zonder dat je zin hebt in geklooi met bootloader unlocks en custom ROM's.

Voor mij is root een absolute vereiste. Ik zoek altijd eerst op xda-developers welke modellen een factory ROM met exploit hebben om te kunnen rooten.

Daarnaast is ondersteuning voor een SD-kaartje en een 3,5mm audiojack ook belangrijk.

Als laatste koop ik liefst van al nog een IPS LCD-scherm, want OLED-schermen worden vaak gemaakt met een subpixel-layout die afwijkt van de standaard RGB. Bijvoorbeeld PenTile is zo'n populaire subpixel-layout geweest van OLED-schermen. DEGOUTANT lelijk om naar te kijken, elke rechte lijn is kartelig omdat de subpixel-layout een diagonaal patroon heeft. Alsook is de scherpte van een FullHD PenTile-scherm zichtbaar minder dan dat van een scherm met klassieke RGB-subpixel-layout, waardoor letters ook korreliger worden weergegeven. Misschien dat een QuadHD-scherm met PenTile layout aanvaardaar is qua scherpte, maar helaas zijn die enkel aanwezig in top-end modellen en dat geld heb ik er zeker niet voor over.
Nexus1980
Pro Member
Pro Member
Berichten: 410
Lid geworden op: 15 nov 2004, 11:48
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 27 keer

JamesEarlGray schreef:Persoonlijk koop ik altijd een model dat officiële builds krijgt van LineageOS. Android One is dus een goed alternatief als je graag stock Android wilt zonder dat je zin hebt in geklooi met bootloader unlocks en custom ROM's.
Idd. Daarom zou ik steeds een telefoon kopen met Qualcomm chips. Mediatek chips houden hun code "closed source".
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 6009
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 826 keer
Bedankt: 507 keer
Recent bedankt: 3 keer

En het feit dat je voor qualcomm based toestellen redelijk wat debricking tools hebt.

Voor mij is het feit dat de fabrikant het toelaat om het toestel te unlocken de basis vereiste. Daarnaast een qualcomm chip (wegens betere opensource support). Dan nog dual sim.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1379
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

glda19 schreef:Denk er aan om een nieuwe gsm te kopen
Daar mijn oude huawei p8 lite soms raar doet bv nog 50% baterrij en plots gaat hij zich zelf uitschakelen als ik op wifi of 4g ben
Dacht aan een huawei p30 lite new editon heeft 6 gb ram 256 gb opslag en 48 mega pixel camera en 3340 mAh baterrij
En is de laatste versie met google play
Wat denken jullie ?

Of welke ander gsm van rond de -+250 € raden jullie aan ?
Wat zijn voor u de 5 eigenschappen die een smartphone zeker moet hebben?

Bv: maak je gebruik van een sd kaartje? Of gebruik je 2 providers van simkaarten?
Enz.....

Ik kan u wel zeggen dat de smartphones de dag van vandaag wat kleiner zijn gemaakt dan jaren geleden.
Ik heb een 6.2 inch scherm nu en kan die nog met 1 hand hanteren. En ja ze, past met gemak in een (normale) broekzak.

Over 5G: het is te zien hoelang jij een smartphone wil houden? Hou je bv een smartphone voor 4 jaar en langer dan zou ik toch eentje met 5G erbij nemen, wrm niet.

Maar iemand die ieder jaar veranderd? Die kan nu nog een 4G nemen.
5G zal maar denk ik in de loop van volgend jaar gelanceerd worden

PS: bij een android phone is ram idd ook belangrijk. Te weinig ram zorgt voor miserie.
Tttsss
glda19
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 863
Lid geworden op: 22 aug 2006, 01:41
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 11 keer

vandaag bij coolblue een nokia 5.4 4gb ram 128 gb opslag batterij 4000 Mah draaid op android one dus geen extraschild.
Prijs 250 € en kreeg er een volwaardige draadloze koptelefoon bij + scherm protector zit er ook al op.
Is een beetje zoeken als je van een huawei p8 lite komt.

Het enige minpuntje tot nu toe is dat je te diep moet gaan in de instellingen om nfc aan of uit te zetten.
Op de huawei kon dit door bovenaan het scherm naar beneden te trekken direct instellen en dan daar aan uit doen
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 6009
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 826 keer
Bedankt: 507 keer
Recent bedankt: 3 keer

glda19 schreef:Het enige minpuntje tot nu toe is dat je te diep moet gaan in de instellingen om nfc aan of uit te zetten.
Op de huawei kon dit door bovenaan het scherm naar beneden te trekken direct instellen en dan daar aan uit doen
Je kan dit aanpassen in je quick settings: als je van bovenaan je scherm naar beneden veegt krijg je normaal de notification shade met bovenaan enkele quick settings. Dan nogmaals naar beneden vegen en je krijgt alle quicksettings. Daar heb je normaal een potloodje onderaan en dat laat je toe om te kiezen welke je in je notification shade wilt.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
glda19
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 863
Lid geworden op: 22 aug 2006, 01:41
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 11 keer

@ devilkin staat er niet tussen
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2382
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 359 keer
Bedankt: 165 keer

glda19 schreef:vandaag bij coolblue een nokia 5.4 4gb ram 128 gb opslag batterij 4000 Mah draaid op android one dus geen extraschild.
Een goede keuze, hier in't gezin de voorganger, een Nokia 5.3 in gebruik.
Enige nadeel dat de 5.4 heeft, is dat deze geen 5Ghz wifi ondersteund. Rare keuze, en de 5.3 had dat wel.
Maar dan nog staat deze 5.4 ook wel bij mijn eerste keuzes.
glda19
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 863
Lid geworden op: 22 aug 2006, 01:41
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 11 keer

@ddd
Kun je mij eens helpen.
Vind niet hoe je het muziekje bij opstarten moet uitschakelen
Nexus1980
Pro Member
Pro Member
Berichten: 410
Lid geworden op: 15 nov 2004, 11:48
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 27 keer

Unicorn1 schreef: Of welke ander gsm van rond de -+250 € raden jullie aan ?

Wat zijn voor u de 5 eigenschappen die een smartphone zeker moet hebben?.
Support voor 2 sims. Dikwijls handig op verlof.
Oled. Iets mooier & Always on is een leuke extra.
Goede camera achteraan en liefst ook telemacro. Levert dikwijls prachtige fauna beelden.
Qualcomm chip en redelijk populair model zodat support kan komen voor lineage
Updatebeleid van minstens 2 OS en 3 jaar support is een minimum. Liefst langer.

Mocht ik nu nieuwe kopen zou het een xiaomi F3 worden. Ik vind persoonlijk de miui skin leuker dan samsung maar dat is begrijp dat dit geheel persoonlijk is. 2 samsungs gehad en nu mijn 2 xiaomi aan het verslijten.
glda19
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 863
Lid geworden op: 22 aug 2006, 01:41
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 11 keer

maar die afmetingen van xiaomi zijn toch enorm
Gebruikersavatar
Edward
Plus Member
Plus Member
Berichten: 165
Lid geworden op: 04 jan 2005, 12:07
Locatie: Heusden-Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 1 keer

Enkele weken geleden ook een Nokia 5.4 gekocht voor mijn echtgenote. Bank-app, Itsme, etc lukte niet meer op haar Samsung met Android 5.00.
Ikzelf heb een eenvoudiger toestel, een Nokia 2.2. Tevreden van beide toestellen zelf. Ondertussen van Android 9 eergisteren naar 11 gegaan op mijn 2.2.. Dat was een grote tegenvaller, voor mij tenminste. Ik had er een 16 Gb kaartje inzitten, van mijn vorige telefoon met al mijn foto's van de kleinkinderen en van mijn overleden schoonzus. Dat doet zeer. Kaartje was wel geformatteerd als inwendig geheugen. Na de 11-update alles wat niet op Drive stond kwijt. Gewoonlijk staat er dan bij: "maak eerst een back-up". Maar ik kreeg enkel de melding dat ik al een week niet had geüpdatet. Blijkbaar kan 11 de versleutelde bestanden niet meer lezen. Heel wat geprobeerd, zonder resultaat. Gelukkig nog wat teruggevonden op Drive. Lesje nog eens geleerd... :oops: Ik ben niet de enige die dit voorheeft na de 11-update lees ik op heel wat forums.
Verleden jaar ook al zes maanden moeten wachten tot de notificaties terug hersteld werden na een update met fouten. Jammer.
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2278
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

Heb hier een samsung M21, 6000mAh batterij + AMOLED scherm en verder doet deze telefoon wat het moet, ook regelmatig updates.

Kijk uit voor de prijs, ikzelf heb 190 betaald wel met een coupon, normaal rond 220 vind je deze wel
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
glda19
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 863
Lid geworden op: 22 aug 2006, 01:41
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 11 keer

buthead heeft maat 64 gb mijne 128gb
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2278
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

is indd 64GB -> eventueel SD kaartje erin en kan je meenemen naar nieuwe
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Gebruikersavatar
JamesEarlGray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1322
Lid geworden op: 24 aug 2017, 13:04
Uitgedeelde bedankjes: 77 keer
Bedankt: 135 keer

ddd schreef:
glda19 schreef:vandaag bij coolblue een nokia 5.4 4gb ram 128 gb opslag batterij 4000 Mah draaid op android one dus geen extraschild.
Een goede keuze
Een goede keuze, meh.

De Motorola Moto G9 Plus heeft een grotere batterij, een scherm van hogere resolutie en een snellere SoC, ondersteuning voor WiFi AC en kost maar iets meer dan €200. Verder is de OEM-versie van Android van Motorola zéér nauw aanleunend tegen stock Android.

Het enige dat ik als nadeel kan verzinnen is dat Motorola een eerder zwakke reputatie heeft tot het aanbieden van OS-updates en dat de hoeveelheid RAM beperkt is tot 4GiB.

Maar toch is deze in totaal volgens mij véél meer waar voor het geld dan de Nokia 5.4.
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2382
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 359 keer
Bedankt: 165 keer

Niet iedereen heeft dezelfde noden. Ik vind het belangrijker om langere OS updates te krijgen dan betere specs.
Daarom kies ik altijd uit: Samsung, Pixel, Android One..
Misschien niet beste bang-for-buck qua hardware, maar wel lange ondersteuning.

Apple staat er nog boven qua support, maar aan die prijzen doe ik niet mee. :-)
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14885
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1054 keer
Recent bedankt: 16 keer

Of je gaat zelf aan de slag met ROM's (bv LOS) waarmee je "oude" telefoons nog steeds op de nieuwste versie van Android kan laten draaien.
Oneplus One - 2014/06: Android 11 https://download.lineageos.org/bacon
Oneplus Two - 2015/07: Android 11 https://download.lineageos.org/oneplus2
Oneplus 3 - 2016/06: Android 11 https://download.lineageos.org/oneplus3

Het begint net met goeie specs, zodat je 7 jaar na datum nog steeds vooruit kan met het toestel.
Gebruikersavatar
jutuiz
Premium Member
Premium Member
Berichten: 725
Lid geworden op: 23 okt 2016, 15:26
Locatie: West-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 53 keer

Een van zeldzame nog kleine smartphones gekocht... Pixel 4a bij Fnac.be. 350 euro.

Na een klomp van Xiaomi - waar ik best wel tevreden over was - is dit een verademing.

Verstuurd vanaf mijn Pixel 4a met Tapatalk
Gebruikersavatar
Pi.Degroote
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 28
Lid geworden op: 12 jul 2019, 21:31
Locatie: Gent (Ghent)
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 3 keer

Ik heb zowat een maand geleden de Motorola Moto G30 online gekocht (128 GB opslag, 6 GB RAM, € 190). Deze komt wat overeen met de Moto G9 Power (verschilt echter een beetje met 'G9 Plus'), maar blijkt iets recenter te zijn en werkt reeds op Android 11 i.p.v. 10.
Ik heb deze echter gekocht via de Duitse Amazon, aangezien in Belgische winkels enkel de versie met 4 GB RAM beschikbaar blijkt te zijn.

Mijn telefoon werd reeds geleverd met een beschermende 'case' erbij. Vervolgens nog een beschermend etui gekocht bij Valenta.com (Pocket UNI Black Large). Dit etui heb ik vervolgens ietwat laten uitrekken met een spuitbus, zoals je kunt doen met knellende schoenen, et voilà, mijn telefoon past nu mooi 'met case en al' in het etuike ! :-D

Motorola Moto G30 : https://www.gsmarena.com/motorola_moto_g30-10724.php
Laatst gewijzigd door Pi.Degroote 11 mei 2021, 22:08, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
JamesEarlGray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1322
Lid geworden op: 24 aug 2017, 13:04
Uitgedeelde bedankjes: 77 keer
Bedankt: 135 keer

De opvolger van de Motorola G9 Plus is dus blijkbaar de G60 met meer RAM-geheugen en een nóg grotere batterij, en schijnbaar voor dezelfde prijs. Nice!
Gebruikersavatar
Sasuke
userbase crew
userbase crew
Berichten: 5526
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 238 keer
Bedankt: 467 keer
Recent bedankt: 6 keer

iPhone FTW :p
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2382
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 359 keer
Bedankt: 165 keer

Voor 250 euro.. dat gaat wat zijn. :bdaysmile:
Gebruikersavatar
JamesEarlGray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1322
Lid geworden op: 24 aug 2017, 13:04
Uitgedeelde bedankjes: 77 keer
Bedankt: 135 keer

Sasuke schreef:iPhone FTW :p
Voor mij is vrijheid het summum, het hoogste doel. Daardoor is alles van Apple bij voorbaat al uitgesloten voor mij.

Als een fabrikant mij beperkingen oplegt zonder dat ik dat wil of zonder dat ik er baat bij heb, dan vervang ik het product voor iets wat mij méér vrijheid geeft.

Ik gebruik ook alleen maar crossplatform FLOSS software, ook al draai ik nog een oude versie van Windows (uiteraard géén FLOSS) om te gamen. Tijd investeren in een werkende linux gaming setup opzetten is iets dat ik ooit van plan ben, maar niet de eerste komende jaren.

Mijn smartphone moet iets als LineageOS kunnen draaien en rootbaar en unlockbaar zijn, want dat is de enige manier om te kunnen kiezen welke software erop komt. Er moet natuurlijk ook nog alternatieve software zijn om erop te zetten. Daarvoor is xda-developers.com een interessante bron, dan kan je op voorhand onderzoeken welke modellen goeie ondersteuning krijgen uit de community.
Gebruikersavatar
jutuiz
Premium Member
Premium Member
Berichten: 725
Lid geworden op: 23 okt 2016, 15:26
Locatie: West-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 53 keer

JamesEarlGray schreef:
Sasuke schreef:iPhone FTW :p
Voor mij is vrijheid het summum, het hoogste doel. Daardoor is alles van Apple bij voorbaat al uitgesloten voor mij.

Als een fabrikant mij beperkingen oplegt zonder dat ik dat wil of zonder dat ik er baat bij heb, dan vervang ik het product voor iets wat mij méér vrijheid geeft.

Ik gebruik ook alleen maar crossplatform FLOSS software, ook al draai ik nog een oude versie van Windows (uiteraard géén FLOSS) om te gamen. Tijd investeren in een werkende linux gaming setup opzetten is iets dat ik ooit van plan ben, maar niet de eerste komende jaren.

Mijn smartphone moet iets als LineageOS kunnen draaien en rootbaar en unlockbaar zijn, want dat is de enige manier om te kunnen kiezen welke software erop komt. Er moet natuurlijk ook nog alternatieve software zijn om erop te zetten. Daarvoor is xda-developers.com een interessante bron, dan kan je op voorhand onderzoeken welke modellen goeie ondersteuning krijgen uit de community.
Mijn vrijheid komt door niet bezig te zijn met m'n smartphone. Ook veel pogingen gedaan om roms te flashen (op OnePlus 1 nog, later op lenovo's), zelfs even op het punt gestaan om naar e/os te gaan op fairphone. Dan beseft, dat je zo wel bezig blijft met dinges instellen. Het stopt nooit. Yolo. Het is maar een smartphone.

Verstuurd vanaf mijn Pixel 4a met Tapatalk
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14885
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1054 keer
Recent bedankt: 16 keer

Ach.
Mijn F1 heb ik op 30minuten werkend met een nieuwe ROM (werkend = kunnen bellen & SMS'en + toegang tot PlayStore).
Na een dagje is die ook wel ingesteld met alle andere apps.
Hoeveel of hoeweinig je aan een smartphone prutst kies je zelf, maar Android biedt alvast de mogelijkheid om zélf te kiezen wat je doet.
brubbel
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 919
Lid geworden op: 04 jul 2012, 16:55
Uitgedeelde bedankjes: 76 keer
Bedankt: 174 keer
Recent bedankt: 1 keer

Moto G9 power is een dikke teleurstelling. WiFi is barslecht nadat je een bluetooth koptelefoon koppelt, op het onbruikbare af.
Zonder bluetooth: 300Mbps, met bluetooth op 10Mbps en bellen met whatsapp bijna onmogelijk.
Plaats reactie

Terug naar “GSM, SmartPhones en Telefoontoestellen”