Mixtus Mobile & Internet

Vragen, opmerkingen, klachten over een provider die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 17490
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 923 keer
Bedankt: 3349 keer
Recent bedankt: 4 keer

680x0 schreef:Wat is het nu ? Onbeperkt of gaat het van een niet-bepaalde-bundel af ?
Het gaat van uw onbeperkte bundel af :-) .
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Fiber Essential (50/8 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.50, aangesloten op Proximus ONT (VLAN20).
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

Het heeft even geduurd maar ik heb een pppoe en wachtwoord. Nu is het wachten tot proximus pppoe uitvalt. Dan pas de nieuwe invullen.

Mixtus overstap verloopt niet zo eenvoudig. Ik wacht al sinds 3 februari maar ik moet zeggen dat ik wel altijd zeer goed kon communiceren met dit Nederlandse bedrijf dat nu in België start. Heb ook geleerd dat ze in 2016 al een poging waagden maar dan als Reseller van Billy. Dat is natuurlijk misgelopen omwille van financiële redenen. Nu tweede poging door Mixtus onder de veilige vlag van Edpnet. Ik zou eigenlijk niet weten wat hier fout kan gaan.

Zeer technisch transparant. Mocht meekijken tijdens de overstap, ingeven van easy switch enz. Ik heb wel het gevoel dat er nog niet veel klanten zijn.

Wanneer exact de lijn van proximus zal wegvallen is niet bekend. Volgens mij is dat volledig in handen van edpnet en of proximus.

Betaal 30 eur voor alleen internet. TV is van TV Vlaanderen maar dat heb ik er niet bijgenomen.
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

En we zijn over. Nadat edpnet het dossier in handen heeft genomen was het op een half uurtje gefixt. Ik had dus eerder verkeerd gedacht en het was niet mixtus die het dossier 10 dagen liet liggen, maar wel edpnet. Waarom, daar heb ik het raden naar.

DSL lijn waarden verhoogden plots naar maximaal. Daarna nieuwe pppoe invoeren en klaar.

Resultaat is in de praktijk iets lagere download dan bij proximus met 60mbit/s (was 85 bij proximus) en een veel hogere upload met 45 mbit/s (was 15 bij proximus).

Veel eenvoudiger facturatiesysteem bij mixtus, zeer vlot contact met helpdesk. En goedkoper dan edpnet voor wie alleen een internet lijn nodig heeft. Publiek ipv4 met alles erop en eraan. Fritzbox had ik al maar is mee te bestellen. Mixtus heeft direct contact met mensen bij AVM.

Afbeelding
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

@liegebeest Bedankt! Dat klinkt positief.

Dit is de 29,95 euro formule? Wil je een speedtest doen en posten? Ook IPv6 toch?
Is "inclusief vaste lijn" het koperpaar of heb je nu ook een telefoonlijn inbegrepen waarmee je kunt bellen ?

En kun je zelf de naam van het wifi-netwerk instellen? Volgens hun FAQ niet.
https://www.mixtus.be/klantenservice/faq/?category=13
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5250
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 526 keer
Recent bedankt: 12 keer

krijg je een edpnet IP (dus echt als reseller) of heeft mixtus een eigen range die ze eraan koppelen?
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

@Walter: Dit is inderdaad de VDSL 30 euro formule.
https://www.mixtus.be/internet/vdsl/

Speedtest: https://www.speedtest.net/result/9039394634
ipv6 kan zeker maar staat in mijn fritzbox uit omdat ik er geen ervaring mee heb en 't ook niet nodig heb nu.

Ik heb geen telefoonlijn gevraagd/gekregen, maar dat kan aan mij liggen. Ik zit bij OVH en heb dat ook zo verteld.
Het straffe is dus dat met die easyswitch alles à la minute verloopt zodra EDPNet er zich aan zet. Meteen mailtje proximus voor opzeg en terugsturen bbox, meteen mailtjes van Mixtus met juiste factuur, alles geautomatiseerd. Zit precies vlotjes in elkaar. En dan was ik nog volgens hun zeggen één van de eerste easy switchers op hun netwerk (kan ook voor bedrijven trouwens). En in de fritzbox login invullen, klaar. Ik heb 'm zelfs niet herstart.

Wifi instellen: geen idee: ik heb mijn eigen fritzbox 7590 en werk met AVM producten sinds zowat mensenheugenis (of minstens even lang als Philippe_d :)). Heb 'm wel op Proximus laten staan en niet op EDPnet omdat ik absoluut niet wil dat EDPNet in mijn box kan. PPPoE is trouwens @MIXTUS of @EDPNET, je kunt kiezen. Ik werkte wel dat in de praktijk op dit moment enkel @EDPNET werkt :) Dit is dus letterlijk EDPnet maar goedkoper en met een minstens even toegankelijke helpdesk. Ze zijn ook erg flexibel en je kunt eigenlijk vragen wat je wil, ze proberen het te activeren (ook vast IP, ken de prijs niet). Ze zitten ook echt in Turnhout op kantoor. Reageren zeer snel aan telefoon, mail is wat minder.

IP: dit is echt van EDPnet. Voor hun glasvezelformule gaan ze wel hun eigen ding doen.

Edit: telefoonlijn: volgens mij is dit een ander product: https://www.mixtus.be/bundels/duo/ > dan heb je dus een telefoonnummer met onbeperkt bellen in belgie vast+mobiel.

Edit: zie screenshot. Hoe kan ik betere lijnwaarden dan bij Proximus hebben en toch lagere download? Edpnet zegt: drukte op de lijn. Klopt dat?
Screen Shot 2020-02-14 at 18.22.20.jpg
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Hmm mixtus bied geen sociaal tarief aan.

Maar ik blijf voorlopig bij orange maar als het misloopt kan ik toch:

Mobiel Abbonepent nemen bij scarlet proximus of orange en sociaal tarief aanhouden en mixtus nemen? Dan ben ik goedkoper uit. En is denk ik ook wel goed alternatief?
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

Inderdaad Boon, zeer goeie voor vast internet vdsl volgens mij. Mixtus mobiel is minder interessant voor jou omdat ze waarschijnlijk geen sociaal tarief kennen (al weet ik dat niet zeker). Prijzen mobiel: https://www.mixtus.be/mobiel/simonly/ 16 eur voor 5gb en onbeperkt bellen/sms.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Wel ja dan is beter om te kijken richting scarlet als ik het goed heb bekeken.

Maar best goed alternatief dan.
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

Even checken: ik krijg intussen (20u50, spitsuur?) 45-50 Mbit/s download ipv 65 daarnet, en nog hoger bij Proximus. Is dit normaal gedrag voor EDPnet, hebben die echt zoveel last van spitsuren?
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Misschien is de dslam capaciteit niet voldoende of heeft dit daarin iet mee te maken?
GuntherDW
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1139
Lid geworden op: 11 mei 2007, 14:00
Locatie: zwijndrecht
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 78 keer
Contacteer:

kan zijn dat de VLAN capaciteit op je ROP/node te laag staat inderdaad. Normaalgezien moet je daarvoor gewoon even edpnet contacteren en indien nodig verhogen zij die dan.
Maar aangezien je via Mixtus zit zul je het via hun moeten doen.
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

Ik heb proximus ingesteld in de fritzbox. Je kunt ook ergens zelf Vlan10 opgeven. Zou die instelling een verschil maken?

Ik check maandag ook met mixtus.
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 17490
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 923 keer
Bedankt: 3349 keer
Recent bedankt: 4 keer

Neen, heeft nies te maken met de VLAN10 van de PPPoE sessie.
Het is de capaciteit die EDPNet moet inkopen bij Proximus die verhoogd moet worden.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Fiber Essential (50/8 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.50, aangesloten op Proximus ONT (VLAN20).
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
ben.w
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 22 dec 2015, 18:17

Algemeen gekend issue bij Edpnet. Hier op userbase lees je dit vaker. Persoonlijk ook nooit de volle snelheid gehaald waar je bij Proximus dit wel altijd bereikt.
Daluren max 75mbit, piekuren rond de 60 hier. Verhoging al eens aangevraagd maar het antwoord was dat het hier al maximaal staat volgens de drukte. Duidelijk niet, maargoed. Je leeft ermee, of gaat naar Proximus, ik heb besloten van te blijven.
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

Inderdaad. En de hoge upload helpt ook wel goed. Zo kijk ik nu vlotter een Vier programma via kodi. Dat bleef bij proximus met 15 mbit/s soms al eens haperen. Nu duidelijk veel minder. En via VPN natuurlijk ook sneller.
GuntherDW
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1139
Lid geworden op: 11 mei 2007, 14:00
Locatie: zwijndrecht
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 78 keer
Contacteer:

Die hoge upload zal wel niet blijven. Het is denk ik het provisioning profiel dat ze geven als mensen via easy switch overstappen of tijdelijk even op zitten?
Heb er zelf samen met een hoopje anderen ook tijdelijk op gezeten.

Na een korte tijd smijt DLM je onherroepelijk toch terug omlaag.

Dus inderdaad, geniet ervan zolang je kan :D.

https://userbase.be/forum/viewtopic.php ... 60#p783360
Ik denk dat het eerder aan het feit dat ik een modemwissel deed dat ik instantly op provisioning gesmeten werd maargoed. Attainable upload is nog gestegen sindsdien, maar nooit terug op 40Mbit (of hoger) geraakt spijtig genoeg.
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

Inderdaad easy switch. En hoe lang duurt dat dan voor DLM zijn ding doet? Ben intussen 9,5h online.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

mobile gedeelte. Zoals Edpnet Orange netwerk? Zijn ze dus reseller van Edpnet mobile?
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

GuntherDW schreef:Die hoge upload zal wel niet blijven. Het is denk ik het provisioning profiel dat ze geven als mensen via easy switch overstappen of tijdelijk even op zitten?
Heb er zelf samen met een hoopje anderen ook tijdelijk op gezeten.

Na een korte tijd smijt DLM je onherroepelijk toch terug omlaag.

Dus inderdaad, geniet ervan zolang je kan :D.

https://userbase.be/forum/viewtopic.php ... 60#p783360
Ik denk dat het eerder aan het feit dat ik een modemwissel deed dat ik instantly op provisioning gesmeten werd maargoed. Attainable upload is nog gestegen sindsdien, maar nooit terug op 40Mbit (of hoger) geraakt spijtig genoeg.
En inderdaad, goed geraden. Vannacht wat DLM geweest (3 keer 'geschakeld') en vanochtend heb ik reëele snelheid 65/32. Nog altijd goed maar een lagere upload. De download vind ik wel een raadsel waarom die zo laag blijft én varieert. Dit is echter PUUR edpnet, en staat los van Mixtus. Die doen enkel contact met de klant en dat loopt wel vlot. Maandag eens horen of ze bij edpnet een verhoging van de capaciteit kunnen vragen.

Speedtest: https://www.speedtest.net/result/9041089662

Mobile: niet helemaal op de hoogte maar ik dacht dat ze GEEN reseller zijn van Edpnet mobile. Dat doet Mixtus nog via een andere weg.
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 17490
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 923 keer
Bedankt: 3349 keer
Recent bedankt: 4 keer

liegebeestig schreef:En inderdaad, goed geraden. Vannacht wat DLM geweest (3 keer 'geschakeld') en vanochtend heb ik reëele snelheid 65/32.
Kan je eens je nieuwe lijnwaarden posten (ter info)?
PS: dat is niet "geraden" maar de (opgebouwde) kennis van de forum community :-D
liegebeestig schreef:De download vind ik wel een raadsel waarom die zo laag blijft én varieert.
Hoe kan dat een "raadsel" blijven, het werd al 2 keer uitgelegd hierboven (capacitiet probleem) :-D ?
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Fiber Essential (50/8 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.50, aangesloten op Proximus ONT (VLAN20).
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

Inderdaad Philippe, intussen ook deze draad gevonden met hetzelfde probleem cfr capaciteit:
https://userbase.be/forum/viewtopic.php ... 7&start=80
Screen Shot 2020-02-15 at 10.58.26.jpg
Screen Shot 2020-02-15 at 10.58.12.jpg
Op 31/1 bij Proximus zag dat er zo uit (zeer vergelijkbaar dus):
Screenshot_20200131_005349_com.android.chrome.jpg
Gebruikersavatar
Joachim
ISP Staff
ISP Staff
Berichten: 529
Lid geworden op: 24 nov 2004, 22:12
Twitter: jslabbaert
Locatie: Sinaai-Waas
Uitgedeelde bedankjes: 144 keer
Bedankt: 548 keer
Recent bedankt: 16 keer

Hey guys, ik wil toch even duidelijk maken dat mixtus helemaal geen partner contract heeft met edpnet. We hebben wel contact gehad, maar het is niet tot een samenwerking gekomen. Ik heb ook geen idee hoe ze dit rendabel op de markt kunnen zetten.

Op eigen risico dus ;)
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

Joachim,
Hoezo? Ze verkopen toch Edpnet en alles werkt hier alleszins prima nu :) En alleszins, ik log in met @EDPNET, dus op zich, als er iets technisch misloopt, ligt het aan jullie en niet aan Mixtus. Wat bedoel je dan met risico?
Gebruikersavatar
Joachim
ISP Staff
ISP Staff
Berichten: 529
Lid geworden op: 24 nov 2004, 22:12
Twitter: jslabbaert
Locatie: Sinaai-Waas
Uitgedeelde bedankjes: 144 keer
Bedankt: 548 keer
Recent bedankt: 16 keer

Dan hebben ze bij ons gewoon een lijntje ingekocht :? Sowieso geen partnercontract onder naam van mixtus...

En met risico bedoel ik, als het te mooi lijkt om waar te zijn... dan is het misschien niet waar :wink:
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

Ik heb je altijd gezien als een correct en super behulpzaam forum ISP vertegenwoordiger maar dit is toch wel erg suggestief. Vreemd bericht.
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

@liegebeest ik kan die post wel waarderen. Het is gewoon een verduidelijking dat Mixtus geen officiële partner van EDPnet is. En, gezien vanuit het standpunt van iemand die heel goed geplaatst is om dit te weten, dat de prijssetting van Mixtus raar lijkt.

Al is die wel niet zo raar als die van Choice met 22,50 euro. - Maar uiteindelijk is dat niet zo erg. Voor zover die internetverbinding niet van cruciaal belang is, en eigenlijk kan geen enkele ISP verzekeren dat het niet gaat uitvallen, is het risico als klant beperkt.

Stel u voor dat je problemen hebt met Mixtus en die verbinding. En het komt maar niet in orde. Dan ben je weg natuurlijk. Via Easy Switch is dat duidelijk easy. Idem als Mixtus een Dommel zou moeten doen. Het risico als klant is beperkt.
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

Dat bedoel ik. Joachim stelt het risico wat groter voor dan het is inderdaad. Het risico als klant is beperkt. Hoogstens een luxeprobleem als het even uitvalt. Dan schakelen we gewoon over naar elders en zelfs desnoods naar proximus.

Ik blijf alleszins bij mixtus. Vond het contact met de helpdesk zeer prettig en vlot.
Gebruikersavatar
Sinna
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2966
Lid geworden op: 14 nov 2008, 08:22
Twitter: KrSi78
Locatie: Brugge
Uitgedeelde bedankjes: 286 keer
Bedankt: 202 keer
Recent bedankt: 6 keer
Contacteer:

Ik weet niet of Joachim overdrijft, maar hij wil duidelijk aangeven dat Mixtus dus geen edpnet-reseller is voor VDSL-lijnen.
Als Mixtus ook individuele lijntjes inkoopt voor bv. telefonie, wie is dan 'eigenaar' van het toegekende nummer? Indien Mixtus, dan lijkt er mij van een simpele verhuis weinig in huis te komen, toch niet igv. nummerbehoud.
Computer(k)nul
Waterboy
Premium Member
Premium Member
Berichten: 560
Lid geworden op: 30 apr 2007, 17:23
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 17 keer

De virtuele internetaanbieders moeten natuurlijk onder de prijs van Telenet,Proximus ,Orange en Edpnet gaan ,anders kunnen ze geen klanten afsnoepen van de andere.
Ze hebben ook minder personeelskosten.Dus kunnen ze onder de prijs van de anderen gaan :-D
VoIP:OVH
Provider:Edpnet VDSL (100/30 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7530 ax FRITZ!OS: 7.80
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

Sinna schreef:Ik weet niet of Joachim overdrijft, maar hij wil duidelijk aangeven dat Mixtus dus geen edpnet-reseller is voor VDSL-lijnen.
Als Mixtus ook individuele lijntjes inkoopt voor bv. telefonie, wie is dan 'eigenaar' van het toegekende nummer? Indien Mixtus, dan lijkt er mij van een simpele verhuis weinig in huis te komen, toch niet igv. nummerbehoud.
Eigendom vaste telefoonnummers is gewoon wettelijk bepaald. We zijn hier spijkers op laag water aan het zoeken. Telefonie Loopt trouwens wat mixtus betreft niet via edpnet.
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

Waterboy schreef:De virtuele internetaanbieders moeten natuurlijk onder de prijs van Telenet,Proximus ,Orange en Edpnet gaan ,anders kunnen ze geen klanten afsnoepen van de andere.
Ze hebben ook minder personeelskosten.Dus kunnen ze onder de prijs van de anderen gaan :-D
Exactly my point. En waarom zou ik als prijsbewuste klant voor de duurdere versie kiezen. Voor de schone ogen van Joachim?

Trouwens. Het is een publiek geheim dat niet alleen mixtus vdsl lijntjes onder de prijs van edpnet zelf verkoopt he.
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3202
Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
Bedankt: 450 keer

**
Laatst gewijzigd door Tim.Bracquez 04 sep 2021, 12:27, in totaal 1 gewijzigd.
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

Ik heb nog een technische vraag: kan Fritzbox 100/35 aangeven, superstabiel, terwijl je toch maar een sync hebt van 70? Ik hoorde net dat ik maar een sync van 70 zou hebben, maar fritzbox geeft toch duidelijk en al 3 dagen iets anders aan... Het is wel zo dat ik niet hoger dan 65 download raak. Meer dan goed genoeg, maar nu we toch bezig zijn... Bij proximus zat ik standaard op 90.

Weliswaar dus Annex B automatisch gekozen. Zou Annex A verschil maken?
Screenshot 2020-02-17 at 10.01.06.jpg
GuntherDW
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1139
Lid geworden op: 11 mei 2007, 14:00
Locatie: zwijndrecht
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 78 keer
Contacteer:

Als je "current throughput" op 100000 staat (plus of min paar bits), heb je een sync van 100. Einde verhaal.

Alles wat daarna komt moet je bij edpnet of mixtus zitten eigenlijk.
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

OK, en dankzij jouw tip en wat (positief) insidergedoe is de upgrade van mijn VLAN intussen besteld. Wellicht duurt dat enkele dagen ofzo voor het actief is, afhankelijk van Proximus. Komt wel goed!!
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

informatievraag gestuurd, maar kan het hier niet delen. :-(

staat onderaan:
"Disclaimer

De informatie verzonden in dit e-mail bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Gebruik van deze informatie door anderen dan de geadresseerde is verboden.

Indien u dit bericht ten onrechte ontvangt, wordt u verzocht de inhoud niet te gebruiken maar de afzender direct te informeren door het bericht te retourneren en het daarna te verwijderen.

Openbaarmaking, vermenigvuldiging, verspreiding en/of verstrekking van de in de e-mail ontvangen informatie aan derden is niet toegestaan. Mixtus Belgium staat niet in voor de juiste overbrenging van een verzonden e-mail, noch voor de tijdige ontvangst daarvan"
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

satsurfer schreef:informatievraag gestuurd, maar kan het hier niet delen. :-(
Ik heb ook mail verzonden naar Mixtus met wat eenvoudige vragen hun VDSL-aanbieding. Ik kan mij niet inbeelden dat die er een bezwaar zouden tegen hebben als ik hier de verduidelijkingen zou posten. Zoals ' Wifi inclusief" = dat is dan een Fritzbox in bruikleen? Maar de sectie van de tarieven geeft een aankoopprijs aan?"

Maar je kunt natuurlijk het vragen aan Mixtus of je die informatie mag delen hier.
Waterboy
Premium Member
Premium Member
Berichten: 560
Lid geworden op: 30 apr 2007, 17:23
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 17 keer

Denk er ook aan om klant te worden.
Deze week is de website aangepast heb ik gemerkt.
VoIP:OVH
Provider:Edpnet VDSL (100/30 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7530 ax FRITZ!OS: 7.80
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

Beste is ze even bellen of mailen. Met eigen fritzbox is het makkelijkst.
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”