Mixtus Mobile & Internet

Vragen, opmerkingen, klachten over een provider die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

liegebeestig schreef:Maar mannekes toch. Ik weet intussen beter en enkele reageerders hier boven ook. Maarja.
Weet je het nog beter? :? :wink: :-D :-D
Stijging van 33% op 2 maand. :eek: Wij waren dommeriken. :wink:
satsurfer schreef:Als Mixtus binnen 1 jaar er nog is, dan overweeg ik mss. ook over te stappen, maar voorlopig zit ik goed.
:-D :-D :-D liegebeestig, hoor ik je nog? :wink:
May-Day, May-Day :-D
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

Haha ik ben er nog en wie er vroeg bij was betaalt nog steeds 30 euro. Ik heb net mijn factuur voor april betaald: 30 euro.

En er is een Wholesale Contract vanaf nu.

Early bird catches the worm. Sorry voor wie te laat was. Dat gezegd zijnde. Ik heb even overlegd met de eigenaar van Mixtus en hem aangeraden eens op dit forum te komen kijken en overwegen de prijs wat aan te passen voor de nieuwe klanten van hier.

We zien wel. Ik blijf zelf net als enkele andere snelle UB'ers op 30 euro.
Laatst gewijzigd door liegebeestig 03 apr 2020, 17:30, in totaal 1 gewijzigd.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

Wait and see. Hoogmoed komt voor de val. :-D Pray every day. :wink:
Gebruikersavatar
Sinna
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2966
Lid geworden op: 14 nov 2008, 08:22
Twitter: KrSi78
Locatie: Brugge
Uitgedeelde bedankjes: 286 keer
Bedankt: 202 keer
Recent bedankt: 6 keer
Contacteer:

Ze zijn erachter dat ze het tegen de vorige prijzen niet rendabel gingen krijgen...
Computer(k)nul
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

euhm, ze kochten gewoon tegen 30€ een lijn, en verkochten door aan 30€. In NL mag je nl. met verlies verkopen. Dat weet de NL eigenaar nog niet. :-D
En voor niets gaat de zon op, liegebeestig. Je kan wel met fancy taal ons om de oren slaan, maar mijn vermoeden is bevestigd.
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

Jongens jongens. Ik heb inzage gekregen in de inkoopprijzen. Wees gerust. Er zit meer winst op dan 0 euro. Veeeel meer.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

ja, ze gaan hun marge tonen aan een klant. :-D
Kan mss straks eens naar edpnet bellen voor hun wholesale tarieven. :-D
En als ze zoveel marge hebben, waarom slaan ze plots 33% op? Heeft hij U dat ook getoond? :-D
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

Satsurfer, waarom zo vijandig? Is toch nergens voor nodig. Jij hebt edpnet ik heb mixtus en allebei zijn we er blij mee. Dus? Peace !

Ik ken inderdaad de Wholesale contracten van edpnet maar publiek maken zullen we maar niet doen he.
ygeffens
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1544
Lid geworden op: 08 sep 2011, 19:19
Locatie: Arendonk
Uitgedeelde bedankjes: 131 keer
Bedankt: 94 keer

liegebeestig schreef:Jongens jongens. Ik heb inzage gekregen in de inkoopprijzen. Wees gerust. Er zit meer winst op dan 0 euro. Veeeel meer.

Oei, hebben ze dan hun NDA geschonden? Ik kan me voorstellen dat ze dat niet mogen tonen aan jan en alleman ?
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

@ygeffens: liegebeestig is niet jan & alleman :-D

vijandig....omdat ge u onsterfelijk belachelijk maakt, en noh steeds uw grote gelijk probeert te halen. Allee, je kent dus de wholesalentarieven die edpnet aan proximus betaalt ook. :-D Madame soleil of zo?

En tof dat jij supertevreden bent en de beste deal hebt, maar ik kies operator basis van ervaring en bewezen diensten.
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7918
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 734 keer

satsurfer schreef:En tof dat jij supertevreden bent en de beste deal hebt, maar ik kies operator basis van ervaring en bewezen diensten.
Dat was ook mijn afweging om na mijn Orange 4G Internet opnieuw de overstap te maken naar edpnet, na een omzwerving bij Proximus een paar jaar geleden. Ben in het verleden altijd content geweest van edpnet, ze moeten zich niet meer bewijzen en zijn ook nog eens aanwezig op dit forum.
Bovendien ben Ik geneigd te denken dat liegebeestig betrokken is/was bij de oprichting/exploitatie van Mixtus. Hij werkt misschien op commissie voor hen? Dat denk ik gezien zijn uitspraken in dit topic.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 7590 AX + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
GuntherDW
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1139
Lid geworden op: 11 mei 2007, 14:00
Locatie: zwijndrecht
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 78 keer
Contacteer:

Gezien het abbo dat ze "inhuren" bij edpnet 35€ kost kunnen ze niet zomaar het abbo aan 30€ blijven aanbieden inderdaad.
Al helemaal gezien we van Joachim konden lezen dat ze geen wholesale contract hadden.

Het kan ondertussen anders zijn maar ik betwijfel dat er veel contracten getekend zullen zijn de voorbije paar maanden met het beestje in de lucht...

EDIT: Dat was als reactie bedoeld op de laatste post van de vorige pagina... whoops het is dus al verder bediscussieerd hier... :P
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

GuntherDW: prijs is totaal fout. Er zijn zelfs resellers (deur aan deur verkopers) van EDPnet die het goedkoper verkopen dan EDPnet zelf, voor 32 euro.

Even duidelijk stellen dat ik GEEN commissie krijg van Mixtus en al zeker niet betrokken ben bij oprichting of op welke manier dan ook. Ik ben enkel de eerste of tweede particuliere klant geweest en heb daardoor een wat ruimer inzicht gekregen in Mixtus (precies om mezelf te overtuigen dat het een degelijke partij is), that's all. Einde discussie want het wordt hier wat mij betreft iets te persoonlijk. Het werkt volledig, set and forget.
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3202
Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
Bedankt: 450 keer

**
Laatst gewijzigd door Tim.Bracquez 04 sep 2021, 12:26, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ik bestelde Mixtus begin maart, oplevering pre-corona was voorzien einde mei. Prijsverhoging hier ontdekt. Mail verzonden om te vragen wat dit voor mij wil zeggen.

Ben aan het spelen gegaan met de WayBackMachine. Dacht dat Mixtus een nieuwe speler was maar die waren er al minstens sinds 2017. En de hun prijs voor VDSL is al sterk heen en weer gegaan.

08/11/2017 = 34,99 euro
01/12/2018 = 39,95 euro
(geen verdere data in internet archive)
? einde 2019/begin 2020 = 29,95 euro
Heden april 2020 = 39,95 euro

Weet niet goed wat ik hiervan moet denken maar geruststellend is het niet.
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

Walter, enkele jaren geleden had mixtus een Wholesale Contract met Billi. Samenwerking slecht afgelopen (zoals wel vaker bij Billi he). Eind 2019 zijn ze dan bij edpnet terechtgekomen. Nu in maart is er sprake van een Wholesale Contract met edp. Wellicht vandaar de schommelingen?

Vdsl is nooit het doel bij deze nieuwe spelers in België. Ze willen eigenlijk stukje van de nieuwe glasvezel markt en vdsl is de backup voor locaties zonder glasvezel.
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ik heb inderdaad van Mixtus bevestiging ontvangen dat ik opgeleverde klant zal worden tegen de oude prijs. - Prima natuurlijk voor mij. Nu ik er heb kunnen over nadenken lijkt mij de prijsstijging zelfs positief gezien vanuit mijn standpunt.

Het waarom van de prijssetting van Mixtus zijn mijn zaken niet. Wat ik als eindconsument wel kan zeggen daarover is dat ik mijzelf geen enkel product zie afnemen bij Mixtus tegen de huidige prijzen. Die prijzen lijken mij boven de concurrentiële prijzen te liggen.

Mixtus lijkt mij goede klantenservice te kunnen aanbieden omdat ze schijnbaar niet te veel klanten hebben tegenover hun capaciteit om die ondersteuning te geven. Het prijsniveau van hun producten zou moeten voorkomen dat ze een aanzienlijke groei van hun klantenbestand ondergaan.

En zo verwacht ik dat MIxtus gaat in staat blijven tijdige ondersteuning te bieden aan hun actieve klanten. Wat positief is voor die klanten. - Nu enkel nog afwachten hoe de oplevering, en of de oplevering zal kunnen gebeuren in mei in deze corona-tijden.
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

Volledig akkoord Walter. Ik zou tegen de huidige prijzen ook nooit klant worden en heb dat ook al gemeld aan de mixtus eigenaar. Ze hebben vooral business klanten en kijk maar eens naar een bedrijf als Destiny. Die bieden ook vdsl lijntjes aan voor 75 eur minimaal. Zo gaat dat in de businesswereld blijkbaar. Mixtus heeft toch een behoorlijk aantal business abo's. Ik ga op eigen initiatief het aantal niet publiek maken maar het is toch niet min.

Alleszins, particuliere klanten gaan er wellicht niet veel bijkomen op deze manier.
Erika
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 03 jul 2020, 20:22
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Hoi Liegebeest,

Bedankt voor je berichtje

ik snap niet goed dat je zegt dat mixtus.be goedkoper is dan edpnet?

Als ik de tarieven bekijk zijn ze duurder voor zowel de maandlasten als de aanschaf van een modem?

https://www.mixtus.be/internet/vdsl/
Activeringskosten € 50,00 eenmalig
VDSL € 39,95 per maand
FRITZ!Box 7530 modem € 89,00
https://www.edpnet.be/nl/thuis/internet.html
VDSL XL
€ 34,95 /maand
Activatiekost €50
FRITZ!Box 7530 (€49)
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

omdat mixtus plots besliste van 29,95 € naar 39,95€ te gaan. (blijkbaar fluctueren hun prijzen regelmatig) Dus nee, ze zijn niet meer goedkoper.
Met verlies verkopen is nl. strafbaar in België.

En waarom zou je hen nog kiezen? Ze hebben gn contract met edpnet (of nu toch wel?) en dus zit je nog een 'onderaannemer' verder van proximus.

Liegebeestig kent de uitbater goed van mixtus. Dus hij kan je alle details melden, waarom je wél mixtus moet nemen. :lol:
Erika
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 03 jul 2020, 20:22
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Hoi satsurfer,

Bedankt voor je berichtje over de korting bij edpnet

Geef gerust door waar ik moet informeren voor de korting op de maandlast en de halve prijs voor de activatie en de modem

Update:
wat is dat toch allemaal met die geheime voorstellen?

Ik kan hier geen privaat berichten versturen...
maar krijg dan van satsurfer en steven7 berichten die zeggen dat ze verkoper zijn van edpnet
En daardoor kortingen en speciale regelingen verzorgen bij edpnet

Het zou allemaal in orde zijn en ze verdienen er zelf niks aan
maar ze eisen wel dat ik mijn berichten op dit forum wis?
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

Mijn bericht mag gerust blijven staan, Erika. Ik had je enkel een privébericht gestuurd omdat Satsurfer soms nogal hevig reageert op mijn posts :)
Mixtus heeft een officiële samenwerking met Edpnet. Ik zit er nu enkele maanden bij, en heb als klant de eigenaar leren kennen. Je komt voor support heel snel bij hem uit namelijk. Hij gaat er persoonlijk achteraan bij edpnet als hij het niet zelf kan fixen (kan soms wel via hun edpnet login).

De prijzen fluctueren inderdaad wat, dat snap ik zelf niet goed. Ook op de 30 euro zit (behoorlijk) wat winst, heb ik geleerd. Ik zou hen eens bellen en verwijzen naar userbase. Er zijn hier verschillende mensen die al enkele maanden een abo van 30 euro per maand hebben lopen voor 100/35 profiel (indien haalbaar op je lijn), en dat is geen geheim. Uiteraard onbeperkt.

Instapkosten: ik denk 50 euro, maar je krijgt er die fritzbox dan bij, vermoed ik. Iemand van userbase die dat hier zo heeft gedaan zal me wel corrigeren als het niet zo is.

Mixtus is hier wat minder populair omdat Edpnet officieel het forum sponsort.

Mijn voordeel als ik hier iemand doorverwijs: niks financieels, enkel een (nog) betere professionele band met Mixtus. Ik betaal elke maand braafjes mijn 30 euro zoals iedereen.
GuntherDW
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1139
Lid geworden op: 11 mei 2007, 14:00
Locatie: zwijndrecht
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 78 keer
Contacteer:

liegebeestig schreef:Mixtus is hier wat minder populair omdat Edpnet officieel het forum sponsort.
Euh, het forum wordt gehost door edpnet maar daarbuiten hebben ze geen enkele financiele incentive of andere eisen hoor, als je dat denkt.

Als je denkt dat omdat ze dit forum willen hosten dat ze eisen dat alle negatieve of "het in een slecht daglicht stellen van hun" niet meer mag zit je mis.
Zolang het geen regelrechte leugens zijn mag je gewoon posten wat je wil.

Alsnog denk ik ook niet echt dat edpnet echt klanten wint omdat ze een klein forumpje hosten van wat mensen die discussies treffen over IT/ISP's en andere zaken...
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

Bedankt voor de rechtzetting.

Dat er geen extra klanten komen dankzij het forum zou ik wel in vraag stellen, maar heb er geen bewijzen van of wat dan ook. Maakt ook niet uit.
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 14441
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1600 keer
Bedankt: 1194 keer
Recent bedankt: 3 keer

Er is geen enkele inmenging van of vermenging met edpnet. Het enige wat we doen is hun logo ergens zetten als dank voor de server en colo.
Erika
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 03 jul 2020, 20:22
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Het is toch maar raar dat je dan door satsurfer en steven7 belaagd gaat worden voor kortingen als je informatie over edpnet zoekt.

Maar het moet wel allemaal in het duister en in het geheim want anders komen er problemen
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5250
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 526 keer
Recent bedankt: 12 keer

liegebeestig schreef:Ze hebben vooral business klanten en kijk maar eens naar een bedrijf als Destiny. Die bieden ook vdsl lijntjes aan voor 75 eur minimaal.
ik ken mixtus hun netwerk setup niet, maar ik betwijfel ten sterkste dat je mixtus, die gewoon afneemt van edpnet, kan vergelijken met destiny,
die o.a. een eigen fiber hebben.
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

Splitter schreef:
liegebeestig schreef:Ze hebben vooral business klanten en kijk maar eens naar een bedrijf als Destiny. Die bieden ook vdsl lijntjes aan voor 75 eur minimaal.
ik ken mixtus hun netwerk setup niet, maar ik betwijfel ten sterkste dat je mixtus, die gewoon afneemt van edpnet, kan vergelijken met destiny,
die o.a. een eigen fiber hebben.
Het vdsl lijntje dat ik van Mixtus neem is bijzaak. Wat ze echt doen is idd glasvezel. En hun persoonlijke service maakt volgens mij het verschil.
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5250
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 526 keer
Recent bedankt: 12 keer

liegebeestig schreef:Het vdsl lijntje dat ik van Mixtus neem is bijzaak. Wat ze echt doen is idd glasvezel.
dat is dus helemaal naast wat ik zei... destiny BEZIT fiber.
mixtus zal gewoon aansluitingen resellen (wss via edp dan ook? ze zijn iig niet opgesomd bij de fluvius fiber aanbieders)
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

Splitter schreef:
liegebeestig schreef:Het vdsl lijntje dat ik van Mixtus neem is bijzaak. Wat ze echt doen is idd glasvezel.
dat is dus helemaal naast wat ik zei... destiny BEZIT fiber.
mixtus zal gewoon aansluitingen resellen (wss via edp dan ook? ze zijn iig niet opgesomd bij de fluvius fiber aanbieders)
Volgens mij niet via edpnet. Ik denk via een Hollandse provider maar ken de details totaal niet. Dus neem me niet op mijn woorden. En inderdaad, destiny is van een heel ander kaliber wel.

Als bedrijf zou ik bij mixtus gaan ivm prijs en persoonlijke service.
Pico
Plus Member
Plus Member
Berichten: 160
Lid geworden op: 02 maa 2007, 19:56
Locatie: Belgium
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 27 keer

Mixtus heeft blijkbaar zijn mobiel aanbod gewijzigd, meer GB's en ook bij sommige een prijsverandering(verhoging)
bij SIM only krijg je nu 10GB ipv 4,5 vroeger voor 16€ en bij het duurdere abonnement is het datavolume gewijzigd naar 20GB
maar daar is de prijs verhoogd naar 38€ (ik dacht vroeger 33€ voor 10GB)

Bij de enkel data abonnementen valt het pro abonnement op met hun prijs van 32€ voor 150GB.

En blijkbaar gebruiken ze het Telenet netwerk(Base), waar ik vroeger dacht dat het Orange was.

https://www.mixtus.be/mobiel/simonly/
https://www.mixtus.be/mobiel/internet/
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3202
Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
Bedankt: 450 keer

**
Laatst gewijzigd door Tim.Bracquez 04 sep 2021, 11:04, in totaal 1 gewijzigd.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

wel mooie deal, spijtig dat het gn Orange is.

Zou voLTE/voWIFI werken? gevraagd.

Zou met Tellink netwerkbeheerder samenwerken
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2656
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 231 keer

Pico schreef:Mixtus heeft blijkbaar zijn mobiel aanbod gewijzigd, meer GB's en ook bij sommige een prijsverandering(verhoging)
bij SIM only krijg je nu 10GB ipv 4,5 vroeger voor 16€ en bij het duurdere abonnement is het datavolume gewijzigd naar 20GB
maar daar is de prijs verhoogd naar 38€ (ik dacht vroeger 33€ voor 10GB)

Bij de enkel data abonnementen valt het pro abonnement op met hun prijs van 32€ voor 150GB.

En blijkbaar gebruiken ze het Telenet netwerk(Base), waar ik vroeger dacht dat het Orange was.

https://www.mixtus.be/mobiel/simonly/
https://www.mixtus.be/mobiel/internet/
Zit wel rare kronkel in de prijs sim only basic is interessanter dan mobiel internet basic, de 1e is 3 euro goedkoper en heeft dubbel zoveel data.

Enige verschil is dat bij de mobiel internet een modem lijkt te zitten.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

en toen hij me belde ivm voWIFI/voLTE (mijn mail) dacht hij dat ik bedoelde tetheren. Had nochtans link geplaatst.

Ging navragen....2 dagen later nog gn reactie.

Ik bel...'nee, niet mogelijk' ik ging u net mailtje sturen.... :-D (toevallig) 'maar U heeft het toch al?' (doelende da ik zijn tijd niet moest verspillen)
Ja, maar tegen niet zo'n interessant aanbod hé....
en hij gooide de telefoon af.
Omdat hij me gn klant kon maken...Een kritische vraag en hij is al geïrriteerd, die Nederlander.

Als je zo al behandelt wordt, vóór je klant wordt....zegt veel. Soit, voor iedere bedrijf zijn er doelgroepen. :-)
En bij sommige een vriendschapsrelatie. :-)
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

pwr schreef:er zou bij Mixtus een interne wijziging op til zijn waardoor hij de prijzen mogelijk kan laten dalen
wat precies kan hij mij niet zeggen omdat de deal nog niet rond is.
Deal Nu al rond? 1jaar en 3 maand verder

Prijs nog steeds 29,95€ voor 'early adopters'/pioniers?

Mixtus on holiday? :-) :-)
geen enkele URL werkt. Hopelijk voor de klanten ok?

https://www.mixtus.be/internet/

Afbeelding

https://www.mixtus.be/sim-only/

Bijverdienste :wink:
https://www.bol.com/nl/p/avm-fritz-fon- ... 0055256479
Afbeelding
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

https://www.mixtus.be/internet/glasvezel/
Fiber: 60 €/maand
Edpnet: 46 €/maand

https://www.mixtus.be/internet/vdsl/

VDSL: 50 €/maand
Edpnet: 36 €/maand

mobile
https://www.mixtus.be/mobiel/sim-only/
10 gb data/unl. bellen: 26 €/maand

Welke idioot zou daar nog zijn eieren halen? :-D
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”