Het zinkend schip van Mobile Vikings

Hier kan je alles kwijt over Mobile vikings of Jim mobile (wat een product is van mobile vikings)
NickG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1637
Lid geworden op: 13 sep 2005, 10:11
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 52 keer

Dat klopt, de werkgever biedt dit ook aan, maar ik sta daar zelf eerder weigerachtig tegenover :-)
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6309
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 506 keer
Bedankt: 613 keer
Recent bedankt: 7 keer

da's dan een andere discussie...
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
NickG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1637
Lid geworden op: 13 sep 2005, 10:11
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 52 keer

Klopt, ik had het mss ook niet als reden moeten aanhalen. Neemt niet weg dat ik het mateloos irritant vind dat ik niet even naar mijn vrouw of kinderen kan bellen als ik in de file sta om te melden dat ik later zal zijn dan voorzien. Als dat één tot een paar keer voorkomt is daarmee te leven, als je in zowat de helft van de momenten dat je wil bellen gewoon niet kan bellen is dat er voor mij teveel aan.
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4027
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
Bedankt: 102 keer

Voor mij is het nu helemaal gezonken, nu de gratis roaming bruusk afgeschaft werd voor Zwitserland.
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6309
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 506 keer
Bedankt: 613 keer
Recent bedankt: 7 keer

Hoe had je het dan afgeschaft willen zien ? geleidelijk ?

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Jos0123
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 feb 2019, 20:15

Stilaan ook eens aan het kijken naar de mogelijke alternatieven. Ik zag hier bij orange een gelijkaardig aanbod (4GB voor 15eur). Iemand hier ervaring mee?

https://www.orange.be/nl/producten-en-d ... tempo-giga
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Ik geraak niet meer in mijn account. Het wachtwoord dat ik eerder deze week gebruikte werkt niet meer + als ik vraag voor wachtwoord terug te halen krijg ik geen mail...
DIBO
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 883
Lid geworden op: 28 maa 2009, 22:21
Uitgedeelde bedankjes: 183 keer
Bedankt: 97 keer

website heeft er ook even uitgelegen
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Ah ok tis weer in orde
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

Jos0123 schreef:Iemand hier ervaring mee?
https://www.orange.be/nl/producten-en-d ... tempo-giga
Mss. eens zoekfunctie op forum gebruiken. Is een eeuwenoud product nl.
Voorheen Mobistar Internet on Mobile.

En deze thread gaat over MV, niet over ervaringen Orange prepaid.
gti69
Member
Member
Berichten: 56
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:18
Locatie: Harelbeke
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 15 keer

Ook klantvriendelijke mail gekregen...
Ze gaan zomaar mijn simkaart desactiveren voor enkele dagen
-----------
Hey xxx,

Zoals je misschien al gelezen hebt, stappen we over naar een nieuw technisch platform. Voor 11 februari moesten alle Mobile Vikings op dat nieuwe platform actief zijn.

We hebben ettelijke pogingen gedaan om ook jouw simkaart met nummer xxxxxxxxxxx over te zetten. Helaas is dat voor jouw nummer niet gelukt.

Het oude platform gaan we nu definitief afsluiten. Wat betekent dat voor jou?

In de nacht van 9 op 10 februari gaan we je simkaart deactiveren. Vanaf dat moment zul je dus niet meer kunnen bellen, surfen en sms’en.
In de loop van de week daarna gaan we je nummer xxxxxxxx overzetten naar het nieuwe platform zodat het niet verloren gaat. Ook je eventuele bundels en belwaarde worden overgezet.
Zodra dat is gebeurd, krijg je van ons een mail met daarin een link om een nieuwe simkaart aan te vragen. Die simkaart sturen we dan zo snel mogelijk naar je op (voor 14u bestellen, dezelfde dag nog verzonden). Die zal na activatie meteen actief zijn op het nieuwe platform.
Nog vragen? Je weet ons te vinden.

Viking-groeten,

De Mobile Vikings-crew
Gebruikersavatar
MaT
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2083
Lid geworden op: 18 feb 2014, 15:40
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 311 keer

Had je nog geen simkaart gekregen of een uitnodiging om ze aan te vragen?
Het BIPT aanziet modems en routers als een onderdeel van de eindapparatuur van de eindgebruiker waardoor deze vrij te kiezen zijn voor breedband en internettelefonie.
Bron
gti69
Member
Member
Berichten: 56
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:18
Locatie: Harelbeke
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 15 keer

Voor dit nummer niet. Het is een simkaart van maart 2018.
Lorias
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 02 aug 2016, 20:45
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 1 keer

https://www.hbvl.be/cnt/dmf20190211_041 ... le-vikings

(Alweer) problemen voor klanten van Mobile Vikings: storingen kosten de operator “paar duizend klanten”
Vandaag om 18:56
door tj

Aanhoudende storingen hebben de veroveringstocht van Mobile Vikings een halt toegeroepen. De operator, jarenlang de luis in de pels van de grote spelers op de telecommarkt, schakelde de voorbije maanden over op een nieuw technisch platform. Dat ging gepaard met zo veel klachten dat de telefonische klantendienst zelfs de lijnen moest afsluiten. “We hebben twee jaar in een bouwwerf geleefd, maar weldra zijn we klaar om opnieuw het voortouw te nemen”, klinkt het bij Mobile Vikings, dat naar eigen zeggen “een paar duizend klanten” verloor.
Geen verkooppunten, (bijna) geen marketingbudget en geen eigen zendmasten. Tel daar nog een groot gemeenschapsgevoel (geen klanten, maar ‘Vikingen’) en lage prijzen bij, en u weet hoe Mobile Vikings de voorbije tien jaar een (jong) publiek veroverde. Als Limburgse start-up wist de operator de eerste vier jaar 100.000 ‘Vikingen’ te verleiden, twee jaar later waren dat er al 200.000.

In 2015 nam Medialaan, het moederbedrijf van onder meer VTM en Qmusic, Mobile Vikings over. Al die tijd maakte de operator gebruik van het netwerk van BASE. Toen die laatste echter overgenomen werd door Telenet, legde de Europese Commissie voorwaarden op, om “de gezonde concurrentie op de Belgische markt te handhaven”. BASE verkocht zijn belang van 50 procent aan Medialaan, dat wel op zoek moest naar een nieuw netwerk. Dat werd uiteindelijk Orange.

Klantendienst

Om die verandering mogelijk te maken, moest er eerst overgeschakeld worden op een nieuw technisch platform. En dat liep allesbehalve van een leien dakje. Niet alleen moesten alle klanten een nieuwe simkaart krijgen, maar het voorbije half jaar regende het ook klachten van klanten die niet meer konden bellen, sms’en of surfen. In die mate zelfs dat Mobile Vikings de lijnen van de telefonische klantendienst afsloot en mea culpa sloeg in een filmpje op sociale media. “In 2018 kregen wij 70 meldingen over storingen bij Mobile Vikings”, zegt ombudsman telecommunicatie Luc Tuerlinckx. “In januari 2019 waren dat er al twaalf. De stijging zet zich dus gewoon door.”

Gisteren, net op de dag waarop alle klanten op dat nieuwe technische platform zouden moeten zitten, was het alweer van dat. Vanaf 13 uur zaten tal van gebruikers urenlang zonder mobiel bereik. “Het is niet meer normaal”, zucht Heusdenaar Sanli Ömer. “Ik ben nu zo’n zes jaar klant, want Mobile Vikings was vroeger het beste op de markt. De laatste twee maanden heb ik echter af en toe geen internet of geen ontvangst, en de voorbije twee weken was regelmatig alles weg. Voor mij is het genoeg geweest, ik schakel straks over naar een andere operator.”

“Boeiend jaar”

Mobile Vikings zelf erkent dat het een “boeiend jaar” geweest is. “We hebben twee jaar op een bouwwerf geleefd, maar we geloven weldra klaar te zijn om opnieuw het voortouw te nemen. De voorbije maanden zijn we enkel nog maar bezig geweest met de overschakeling naar dat nieuw platform. Daarvoor hebben we alle Vikingen een nieuwe simkaart moeten bezorgen.”

Samen met JIM Mobile, dat ook in handen is van Medialaan, had Mobile Vikings een jaar geleden 365.000 klanten. Is dat vandaag nog zo? “Dat aantal ligt nu een beetje lager, maar dat heeft niet alleen met die storingen te maken. De concurrentie op de markt is ook moordend. We zien bijvoorbeeld dat veel jongeren overstappen naar Proximus, omdat ze een abonnement krijgen van hun werkgever.”

Oprichter en ex-CEO Frank Bekkers: “Binnenkort weer grote voorsprong”

Hoe zou Frank Bekkers, oprichter van Mobile Vikings en jarenlang CEO, de moeilijke periode voor zijn succeskindje ervaren? Met veel vertrouwen in de toekomst, zo blijkt.

“Uiteraard vind ik de huidige situatie heel jammer, maar ik weet dat ze door dit proces moeten om binnenkort weer een grote technische voorsprong te hebben op de concurrenten. Ik verwacht dat in maart alle problemen voorbij zullen zijn, en dan zal Mobile Vikings een flinke stap vooruit gezet hebben.”

De vraag is echter of de klanten die storingen zullen blijven tolereren. “Volgens mij wel, al mag het ook geen maanden meer duren. Het vertrouwen winnen zal een tijdje duren, maar er is een enorme veerkracht. En naar wat ik hoor, staan er de komende maanden een aantal dingen op stapel waar de klanten zeer tevreden mee zullen zijn. Maar daar mag ik niets over zeggen.” (lacht)
warpozio2
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1058
Lid geworden op: 19 okt 2016, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 77 keer
Bedankt: 26 keer

silencer schreef:Voor mij is het nu helemaal gezonken, nu de gratis roaming bruusk afgeschaft werd voor Zwitserland.
Ik kan me al niet meer herinneren wanneer ik laatst in Zwitserland was.
MichelJ
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1078
Lid geworden op: 10 maa 2010, 13:32
Locatie: Kapellen
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 66 keer
Recent bedankt: 2 keer

Gisteren opnieuw bel- en internetproblemen, mag stilletjes gaan ophouden.
bdeblier
Plus Member
Plus Member
Berichten: 133
Lid geworden op: 29 jul 2016, 11:06
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 16 keer

Deze ochtend 3 keer gereboot omwille van wegvallende / geen dataverbinding (soms met indicatie verbinding H+/4G/4G+, soms zonder). Da's de eerste keer dat ik last had van de storingen, moet ik er bij vermelden.
johan.devos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1267
Lid geworden op: 14 mei 2008, 15:36
Locatie: Bevergem :-)
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 170 keer

Deze morgen ook data problemen en daardoor op de fiets geen radio. Via de MV app raden ze aan om 3G te proberen.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Ik had zelfs het vreemde dat ik mijn verbinding moest houden op 2/3G ipv 2/3/4G anders had ik helemaal geen bereik zelfs bellen en smsen lukte dan niet :roll:
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2401
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 102 keer

4G bijna nergens bereik. Alles op 3G gezet...moesten die punten niet bestaan was ik al lang weg.
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6309
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 506 keer
Bedankt: 613 keer
Recent bedankt: 7 keer

De site had gisteren ook wat problemen. Waarschijnlijk omdat iedereen uitleg zocht.

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

En echt alle spirit van vroeger is eruit he. Foutje ivm de punten, vroeger zou men gezegd hebben: je mag ze houden, nu: we gaan ze terugnemen.

Code: Selecteer alles

 Ongeveer een maand geleden hebben we je per ongeluk 15 Vikingpunten gegeven. In je Viking Wallet stonden die nog in wacht, omdat iemand jouw nummer had doorgegeven tijdens zijn/haar registratie en nog geen eerste volledige betaling gedaan had. Door een technisch probleem zijn die Vikingpunten bruikbaar geworden in je account. Dat was dus niet de bedoeling, want hij/zij is nooit actief geworden als Mobile Vikings-klant (door die eerste betaling te doen). We wilden je nu laten weten dat we die 15 Vikingpunten weer gaan verwijderen. Heb je hier intussen al Vikingpunten van gebruikt? Geen zorgen, we verwijderen dan alleen de overgebleven Vikingpunten zodat je Viking Wallet niet negatief is.
Toch toeval zeker dat mijn puntensaldo op nul stond? ;)
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4027
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
Bedankt: 102 keer

probleem 1001:

Ongeveer een maand geleden hebben we je per ongeluk 90 Vikingpunten gegeven. In je Viking Wallet stonden die nog in wacht, omdat iemand jouw nummer had doorgegeven tijdens zijn/haar registratie en nog geen eerste volledige betaling gedaan had. Door een technisch probleem zijn die Vikingpunten bruikbaar geworden in je account. Dat was dus niet de bedoeling, want hij/zij is nooit actief geworden als Mobile Vikings-klant (door die eerste betaling te doen). We wilden je nu laten weten dat we die 90 Vikingpunten weer gaan verwijderen. Heb je hier intussen al Vikingpunten van gebruikt? Geen zorgen, we verwijderen dan alleen de overgebleven Vikingpunten zodat je Viking Wallet niet negatief is.

Onze excuses voor de verwarring! Als je nog vragen zou hebben, aarzel dan niet om ze te stellen.

Viking-groeten,

De Mobile Vikings-crew
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

En bij jou ook ‘toevallig’ alle punten al opgebruikt Silencer?
Gebruikersavatar
Chinaski
Plus Member
Plus Member
Berichten: 196
Lid geworden op: 31 jul 2007, 04:43
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 1 keer

Toch fijn dat ze op voorhand verwittigen, zo kan je ze alsnog gebruiken :)
Black is the colour of my true love's hair
StinkyPanda
Plus Member
Plus Member
Berichten: 119
Lid geworden op: 24 apr 2011, 23:16
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 11 keer

Hier zijn de punten ondertussen al terug afgehouden.
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6309
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 506 keer
Bedankt: 613 keer
Recent bedankt: 7 keer

pfft, de simkaartstatuspagina (scrabble !) vertoont nu dit:
Wil je Mobile Vikings blijven gebruiken op ons nieuwe platform? Dan moet je je huidige data-only simkaart gratis vervangen door een standaard-simkaart. Kijk je adres na, en bestel hier je vervang-simkaart.
terwijl het helemaal geen data only kaart is en ze zijn trouwens ook al vervangen.

Nu begin ik het zelfs beu te worden...

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5250
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 526 keer
Recent bedankt: 12 keer

ik heb de mail ivm die punten ook gehad...
detail: ik heb die nooit gezien in mijn wallet!
heb ze ook niet gebruikt gehad (wegens, oa, niet gezien te hebben... thans wel meermaals ingelogd geweest laatste 2 maand)

het frappante is, ik heb onlangs een kleine trip gedaan, gekocht met vikingdeals aan via expedia, en die punten kan ik nu ook NERGENS vinden...
niet in wacht, niet in reserve, niet in mijn wallet. gewoon nergens.

heb ze al een mailtje gestuurd dat als ik die punten niet krijg, maar wel de zever, het voor mij niet meer hoeft.
eind deze maand heb ik ofwel mijn punten ofwel een andere operator, de echte vikings zitten toch al lang niet meer achter het roer ginds,
dus voor hun trouw te blijven moet je het niet doen.
en om medialaan te steunen... sja, ik vind hen nu niet bepaald een goed doel en het is ook niet dat wij meer als een nummertje zijn in hun boeken.
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

Dat puntengedoe waarbij ze letterlijk een uur op voorhand aankondigen dat ze 15 punten gaan afhouden enkel als er genoeg over zijn.... zou dat geen rebellie zijn van de echte vikings die er nog overblijven. Ze hadden misschien opdracht gekregen vanwege hogerhand die punten terug te halen maar hadden daar zelf niet veel zin in?

Want komaan, een beetje geek gaat dan toch zorgen dat er geen punten overblijven om af te houden? Dat moeten ze toch ook geweten hebben?? Leuk alleszins. Bij mij staat er nu: manuele correctie -0. Hahahaha. Anders: goeie Belgenmop.
gm123
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1113
Lid geworden op: 08 maa 2009, 22:27
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 116 keer

Splitter schreef:het frappante is, ik heb onlangs een kleine trip gedaan, gekocht met vikingdeals aan via expedia, en die punten kan ik nu ook NERGENS vinden...
Toevallig geen ublock gebruiker, of andere adblocker/tracking blocker? Als mijn ublock aanstaat (blokkeert vermoedelijk de tracking van MV), dan krijg ik geen punten.
fendtje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 789
Lid geworden op: 04 jan 2007, 01:06
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 71 keer

gm123 schreef:
Splitter schreef:het frappante is, ik heb onlangs een kleine trip gedaan, gekocht met vikingdeals aan via expedia, en die punten kan ik nu ook NERGENS vinden...
Toevallig geen ublock gebruiker, of andere adblocker/tracking blocker? Als mijn ublock aanstaat (blokkeert vermoedelijk de tracking van MV), dan krijg ik geen punten.
Geen punten ,= claim indienen zie website hoe.
Mijn eigen ervaring firefox plugin , chrome plugin = geen punten.
Edge zonder iets extra's direct punten.
Wel gestart vanaf MV site.
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5250
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 526 keer
Recent bedankt: 12 keer

nope... enfin, jawel maar dat is het niet.
ik heb nog een mailtje met bevestiging dat de punten in wacht stonden, en die hebben er ook gestaan.
nu dus niet meer.

ik heb ook dat mailtje gehad van die zogenaamd toegekende punten, maar die heb ik nooit effectief in de vikingpunten zien opduiken.

@fendtje: de punten (weliswaar nog in wacht) waren er effectief maar zijn nu ineens verdwenen.
lijkt alsof MV grote kuis heeft gehouden in dat hele systeem (want er stonden er nog wel meer in wacht van 6j geleden die nooit afgerond zijn geweest, en die zijn ook weg)
ze hebben dus schijnbaar teveel gewist en een mailtje gestuurd dat ze punten zouden verwijderen die nooit zelfs effectief toegekend zijn geweest (hoewel dus dat mailtje wel verstuurd is geweest... vond ik toen al raar, maar soit, het is nu niet dat dit de eerste issue was sinds de overname)
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4027
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
Bedankt: 102 keer

Ik heb nog snel de meeste punten gecashed! Maar alle gratis verkregen punten van BOL.com e.a. zijn allemaal verdwenen (was enkel minuten later).
nete
Pro Member
Pro Member
Berichten: 350
Lid geworden op: 16 maa 2008, 13:09
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 14 keer

Raar, ik heb geen enkel probleem met die punten tot nu toe. Als ze op zijn zal ik dik 1,5 jaar geen euro hebben moeten betalen voor mijn abonnement.
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 6009
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 826 keer
Bedankt: 507 keer
Recent bedankt: 3 keer

Hier ook geen enkel probleem qua punten, noch voor m'n partner.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Gebruikersavatar
JamesEarlGray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1322
Lid geworden op: 24 aug 2017, 13:04
Uitgedeelde bedankjes: 77 keer
Bedankt: 135 keer

Idem hier, al mijn punten nog aanwezig. Ik vraag mij af wat er gaande is bij eenieder die zulke rare dingen meemaakt.
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2401
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 102 keer

Punten hier geen problemen.

Wel in de app gezien dat ze de gratis minuten tussen vikings onderling teruggeschroefd hebben tot 60min per dag in plaats van een maandelijks aantal minuten?
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew
Berichten: 8974
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 199 keer
Bedankt: 690 keer
Recent bedankt: 2 keer

Ik heb een data-only voor een mifi toestel.
Sinds de nieuwe simkaart actief is (bij hun overzet) werkte dat ineens niet meer, want het toestel herkent het home netwerk van de nieuwe kaart als een roaming netwerk.
Dus heb ik roaming moeten activeren.
Extra gevolg is dat de inbegrepen 2GB in het dataplan nu ineens niet meer als "free" in het verbruik staat geregistreerd, maar met prijs.
Terwijl er overigens geen cent aangerekend wordt.

Er loopt daar niet veel goed precies.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3223
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer

q-tec schreef:Punten hier geen problemen.

Wel in de app gezien dat ze de gratis minuten tussen vikings onderling teruggeschroefd hebben tot 60min per dag in plaats van een maandelijks aantal minuten?
Dat is altijd al zo geweest, die beperking van 60 min/dag. Op zich is het nu duidelijker, lijkt me.
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
ygeffens
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1544
Lid geworden op: 08 sep 2011, 19:19
Locatie: Arendonk
Uitgedeelde bedankjes: 131 keer
Bedankt: 94 keer

silencer schreef:Voor mij is het nu helemaal gezonken, nu de gratis roaming bruusk afgeschaft werd voor Zwitserland.
Op de website staat Zwitserland er nog bij (voorlopig dan?).

Heeft dat iets te maken met het wisselen van Base naar Orange ?
Vroeger was bij Simyo bvb ook Zwitserland gewoon inbegrepen (en die zaten ook achter Base).
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
Plaats reactie

Terug naar “Mobile Vikings, Jim mobile”