Jim Mobile Prepaid

Hier kan je alles kwijt over Mobile vikings of Jim mobile (wat een product is van mobile vikings)
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

Maar daar zijn we, denk je nu echt dat een provider kan overleven als 75% van hun klanten om de 6 maand 1 cent verbruikt om hun gsmnr niet te verliezen. Om te overleven moet je een gezonde mix hebben, van ook klanten die veel verbruiken. En dat heb je niet omdat het pokkeduur is.
Kijk maar naar verleden aldi talk enz alle providers die zogezegd goedkoop waren zijn voorbij. Denk je nu dat DPG daar geld zal in blijven pompen.
Ik zie dat jim al ondergebracht bij MV.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

1 cent per sms en 8 cent per minuut naar alle Belgische nummers te duur? - Wie dat denkt kan veranderen. Voor mij is dat prima.
Gebruikersavatar
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1236
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
Locatie: Beerse
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

proximusboyke schreef:Maar daar zijn we, ...
Ik begrijp uw punt niet. Voor klanten die weinig bellen/data verstoken is het gewoon een heel goed aanbod. Dit staat toch los van het feit dat je vermoedt dat tarieven mogelijk anders zullen zijn in de toekomst? Heden=goed, als het morgen anders is bekijken we het wel opnieuw :wink:
Yvekes
Member
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 03 maa 2007, 14:21
Bedankt: 10 keer
Recent bedankt: 1 keer

proximusboyke schreef:Als je kijkt naar andere prepaid aanbod zijn ze veel te duur !!!
je hebt geen bundels zoals orange lyca proximus.
Geef dan eens een goedkoper alternatief voor bv 50 belminuten, 50 sms en 50mb data per maand. Bij Jim Mobile kost dat €5. Heb je enkel wat data nodig, dan heb je ook 1gb voor €5. En de meeste klanten zullen misschien niet eens aan die €5 verbruik per maand komen.

Bundels bij andere providers zijn enkel interessant vanaf een hoger verbruik dan €8 à €10 per maand. Ik ben ervan overtuigd dat er nu ook veel mensen een abo of herlaadkaart voor een €8 à €10 per maand hebben bij een andere provider, die qua effectief verbruik goedkoper af zouden zijn bij Jim Mobile. Niet iedereen zit de hele dag op facebook en YouTube en overal waar je komt is tegenwoordig wifi.

Of het winstgevend is als je klanten hebt die maar een €3 à €5 per maand verbruiken, is een heel andere discussie. Dat is voor mij geen reden om nu ineens meer te beginnen bellen of data verbruiken. Als een provider of tariefplan verdwijnt, dan zoek je een alternatief, maar daarom zou mijn verbruik niet wijzigen.
Laatst gewijzigd door Yvekes 11 okt 2020, 09:17, in totaal 2 gewijzigd.
9livesuni
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1104
Lid geworden op: 25 jun 2012, 17:31
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 85 keer

proximusboyke schreef:denk je nu echt dat een provider kan overleven
Ze bestaan dan toch nog mooi als merk , duidelijk dat de stakeholders een andere mening hebben.


Ik ben zelf altijd fan geweest van Jim, helaas heb ik door mijn data honger moeten afscheid nemen.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

wat ik bedoel is :

je mag dit zeker blijven behouden !!!! voor mensen die weinig of niks bellen.
Maar je moet ook een tariefplan hebben voor veel verbruikers, zodat je een gezonde mix hebt. Anders is het al genoeg bewezen dat je niet kan overleven in belgie met aleen maar klein verbruikers.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

idd. biggest bang for the buck vr kleinverbruikers edp.

data gaat voor iedereen belangrijker worden, ook senioren.

Dan verdwijnt nut jim als sneeuw vr de zon
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2656
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 231 keer

Ik denk idd dat Jim Mobile niet meer veel gebruikt wordt maar het is een 2e merk op hetzelfde platform, voor Mobile Vikings betekend dat dus volume. Beter denk ik Jim klant dan bij de concurentie.
Flippi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 898
Lid geworden op: 26 jan 2011, 18:44
Uitgedeelde bedankjes: 92 keer
Bedankt: 80 keer
Recent bedankt: 1 keer

proximusboyke schreef:wat ik bedoel is :

je mag dit zeker blijven behouden !!!! voor mensen die weinig of niks bellen.
Maar je moet ook een tariefplan hebben voor veel verbruikers, zodat je een gezonde mix hebt. Anders is het al genoeg bewezen dat je niet kan overleven in belgie met aleen maar klein verbruikers.
Dat is inderdaad wel een minpunt bij JIM. Eens je toch wat meer begint te verbruiken is er geen mogelijkheid om bij JIM zelf naar een ander plan over te stappen. Ik zit momenteel in de twijfelzone van blijven bij JIM of vertrekken naar de concurrentie.
Sms'en en bellen doe ik weinig of niet, maar ik wil het wel ter beschikking hebben. Meestal kom ik met 2 GB data/maand toe, maar soms ga ik er iets over. Bij JIM spendeer ik nu maandelijks 2 bundels van 1 GB + enkele gesprekken en sms'en wat op ongeveer 11 € per maand komt.

Er is bij de concurrentie genoeg aanbod voor meer data vanaf 15 €/maand, maar ik vind niet direct een aanbod van 3 GB voor een bedrag minder dan 15 €. 3 databundels van 1 GB kopen bij JIM kost 15 € en daar krijg je elders meer data voor. Mogelijks laten ze bij JIM daar nog iets liggen.

O ja, ik zag wel de 3 maanden plannen van Lycamobile: 22,50 € voor 12 GB wat neerkomt op 7,50 € voor 4 GB/maand. Dit lijkt me wel iets, maar de reputatie van Lycamobile houdt me wat tegen. Bij welk netwerk zitten die trouwens?
Iemand nog suggesties voor meer dan 2 GB data voor minder dan 15 €?

Edit: pfff, ik zie het nu pas, na de periode van 3 maanden rekenen ze bij Lycamobile ook 15 €/maand aan voor het hierboven vermelde plan. Men wil persé minstens die 15 € per maand per klant binnen harken.
x0f
Member
Member
Berichten: 51
Lid geworden op: 01 okt 2019, 15:49
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 4 keer

Bij MV heb je 2GB + 150 minuten voor 12€. Dat komt in de buurt. Ik heb recent ook alles bekeken en ben niets met 3GB tegengekomen denk ik.

Mijn JIM simkaart is ondertussen aangekomen en actief. Bedankt voor de reacties op mijn initiële vraag!
9livesuni
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1104
Lid geworden op: 25 jun 2012, 17:31
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 85 keer

Flippi schreef:maar ik vind niet direct een aanbod van 3 GB voor een bedrag minder dan 15 €.
Mobike vikings is hier reeds vermeld kan je met een hellobank account en 10 € al ver geraken.


Teveel werk? Base prepaid 3gb voor 10 en wat prullen met voip en goed letten op de herladingsdag.
Flippi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 898
Lid geworden op: 26 jan 2011, 18:44
Uitgedeelde bedankjes: 92 keer
Bedankt: 80 keer
Recent bedankt: 1 keer

9livesuni schreef:Teveel werk? Base prepaid 3gb voor 10 en wat prullen met voip en goed letten op de herladingsdag.
Base prepaid, ik zie alleen 1 GB voor 10 €. Geen idee wat je met voip en de rest bedoelt.
MrBlueSky
Premium Member
Premium Member
Berichten: 503
Lid geworden op: 22 maa 2012, 19:29
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 55 keer

@Flippi

Je kan ook kiezen voor Pay&Go+ van Proximus.

Je herlaadt voor €15 (online of app), en je krijgt dan 20min bellen, onbeperkt SMS en 3GB als bonus - naast je belwaarde natuurlijk.
Als die maand voorbij is (eerder of later mag/kan ook), kan je je belkrediet omzetten naar data.

Zo kan je €12 belkrediet omzetten in opnieuw 3GB, of €6 ruilen tegen 500MB. Data (500 MB en 3 GB) zijn 31 dagen geldig.

Dat betekent dat je met €15 twee maanden verder kan met 3GB, per maand! Ideaal voor als je niet veel belt of sms't en toch altijd online wil zijn, zoals ik :-) .

Een gelijkaardig tariefplan bestaat bij Orange (Tempo).
9livesuni
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1104
Lid geworden op: 25 jun 2012, 17:31
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 85 keer

Omdat je maar oppervlakkig kijkt.

Base kent direct operator billing en neemt restdata mee bij herlading.

Voor 10 euro krijg je

10 euro belwaarde ( 2gb bijkopen kost 10 euro )
1gb data
Onbeperkt bellen naar base ( met een voip account kan je bellen naar andere providers over data )
250 sms
fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1959
Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 155 keer

Jim Mobile werd opgekocht door Proximus lees ik in een email :cry:
De tarieven gaan niet wijzigen staat erin :roll:
Niet de eerstkomende 3 maanden zullen ze bedoelen.
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1
Gray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1461
Lid geworden op: 17 apr 2005, 02:18
Uitgedeelde bedankjes: 370 keer
Bedankt: 155 keer

fredo66 schreef:Jim Mobile werd opgekocht door Proximus lees ik in een email :cry:
De tarieven gaan niet wijzigen staat erin :roll:
Niet de eerstkomende 3 maanden zullen ze bedoelen.
Maar ge krijgt wel een deftig netwerk in de plaats
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

is niet de bedoeling bovenstaande post volledig te quoten :bang:
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

volgens mij mag er toch veel veranderen.
Je moet eens kijken wat je krijgt voor 15€ amper 1.5gb data. En ik weet dat er mensen zijn die dat niet nodig hebben en meer bellen enzo.
Maar ik kijk naar hun doelgroep en ik kijk dan naar de andere van dezelfde doelgroep MV. Ja dan weet ge genoeg.
En als je gewoon moet blijven bestaan voor de mensen die om de 6 maand 5€ opladen, ja dan weet je genoeg dat dit hier niet rendabel is.
Er zijn genoeg voorbeelden van merken die niet meer bestaan bvb aldi.
Ik zeg niet dat het moet verdwijnen, maar wel een gezonde mix van formules die de wat meer verbruikers ook aanspreken.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Gebruikersavatar
Ptoeneigh
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 26 jul 2008, 08:50
Uitgedeelde bedankjes: 338 keer
Bedankt: 74 keer
Recent bedankt: 4 keer

Toevallig een simkaart besteld puur voor het bellen / bereikbaar zijn, sms. Daarnaast voor data een data only sim gebruiken zoals Telenet en Orange aanbieden of een data only plan van bijv MV nemen.

Apart dat Proximus nu deze virtuele providers opkoopt na Scarlet.
Ze willen precies in andere segmenten klanten winnen / afsnoepen van Orange.

Op de website staat een vergelijking alsof ze de goedkoopste zijn uit het prepaid segment.
Flippi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 898
Lid geworden op: 26 jan 2011, 18:44
Uitgedeelde bedankjes: 92 keer
Bedankt: 80 keer
Recent bedankt: 1 keer

proximusboyke schreef:Je moet eens kijken wat je krijgt voor 15€ amper 1.5gb data.
Als je databundels koopt krijg je voor 15 € 3 GB data.

Ik verbruik zo'n 1 GB per maand, dus met 5 € data + ongeveer 1 € voor bellen en sms is dit de formule die momenteel het best bij mij aansluit.
Akkoord, rijk zullen ze er niet van worden.
fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1959
Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 155 keer

proximusboyke schreef:volgens mij mag er toch veel veranderen.
Je moet eens kijken wat je krijgt voor 15€ amper 1.5gb data. En ik weet dat er mensen zijn die dat niet nodig hebben en meer bellen enzo.
Maar ik kijk naar hun doelgroep en ik kijk dan naar de andere van dezelfde doelgroep MV. Ja dan weet ge genoeg.
En als je gewoon moet blijven bestaan voor de mensen die om de 6 maand 5€ opladen, ja dan weet je genoeg dat dit hier niet rendabel is.
Er zijn genoeg voorbeelden van merken die niet meer bestaan bvb aldi.
Ik zeg niet dat het moet verdwijnen, maar wel een gezonde mix van formules die de wat meer verbruikers ook aanspreken.
Maar haast alle andere mikken al op grote dataverbruikers. Mensen die gewoon wat bereikbaar willen zijn, sms sturen en soms zelf eens bellen is ook een doelpubliek (het doelpubliek voor prepaidkaarten).
Als ik dan proximus prepaid pay&go zie (zelf nog gehad 2 maand geleden) die rekenen 15 cent voor een sms aan, komaan zeg :bang:
En de rekening controleren ging ook al niet, daarvoor moet je een account hebben ! :evil:
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1
Yvekes
Member
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 03 maa 2007, 14:21
Bedankt: 10 keer
Recent bedankt: 1 keer

Akkoord dat Jim Mobile weinig grote verbruikers zal hebben. Ze hebben echter wel het beste aanbod voor doelgroep die minder dan €5 per maand verbruikt (aan tarieven Jim-Mobile) waaronder vermoedelijk ook veel senioren.

Ik ken zelf toch verschillende mensen die Jim Mobile hebben. Bellen en sms wordt tegenwoordig toch meer en meer via Whatsapp/facetime gedaan en sinds covid is ieder ook meer thuis aangezien thuiswerk meer en meer ingeburgerd raakt en men wifi of vaste lijn gebruikt.

En wanneer je het toch nodig hebt, zijn hun tarieven per eenheid de goedkoopste op de markt. Als je net af en toe (bv vakantie) wel veel data nodig hebt, kan je nog altijd een reservesimkaart gebruiken van bv. MV waar je 8gb voor €15 krijgt.

Moest het aanbod verdwijnen, heeft Carrefour mobile wel het beste alternatief met hun bundel van €6 per maand (voor 1gb, 60min bellen en 50 sms). Je kan daar nog 20% korting op krijgen als je vooruit betaalt waarna je voor €48 iedere maand €5 belwaarde krijgt.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

ik zeg niet dat het niet mag blijven bestaan, maar andere gebruikers ook aantrekken.
Iedereen denkt de prijs wat de consument betaald - de prijs die ze aan de provider moeten betalen.
Velen denken niet na over het vast recht die ze moeten betalen.
ER zijn er al die een minimum per maand aanrekenen en dat zal meer en meer worden of ze gaan het systeem van frankrijk invoeren 5€ 7 dagen geldig 20€ 14 dagen geldig enz tot 100€ 1 jaar geldig. Gewoon om zeker te zijn van hun inkomsten. En wees gerust ze zijn al aan het kijken of nadenken hoe ze gaan doen.
Laatst gewijzigd door proximusboyke 02 jun 2021, 15:12, in totaal 1 gewijzigd.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Yvekes
Member
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 03 maa 2007, 14:21
Bedankt: 10 keer
Recent bedankt: 1 keer

Wel gek dat belwaarde bij MV al heel lang 6 maand geldig is terwijl dit bij Jim Mobile (zelfde eigenaar) nog steeds 12 maanden is. Als ze er hun broek aan scheurden, zou je toch denken dat ze al langer dat ook naar 6 maanden gebracht hadden ipv 12 maanden.

Ik verwacht dat als Jim Mobile blijft bestaan met zelfde tarieven, dat ze mogelijk ook als eerste hieraan zullen sleutelen en dat het bv. niet meer mogelijk zal zijn om €5 belwaarde een jaar lang te gebruiken.

Anderzijds, als er een grote groep is die prepaid blijft/wordt omdat ze geen abo nodig hebben met beperkt verbruik, dan zal er altijd wel een deftig aanbod blijven voor de kleine prepaid-gebruiker veronderstel ik. Bij Carrefour mobile is belwaarde bv onbeperkt geldig als ze maar om de 6 maand een betalende sms of oproep doen.

Ik zie niet in waarom Jim Mobile ook een goed aanbod moet hebben voor gemiddelde of grote gebruikers als ze een zeer goed aanbod (en dus mogelijk voldoende groot klantenbestand) hebben voor kleine gebruikers. Als ze andere formules aanboden voor die doelgroepen, zouden ze concurrentie voor MV zijn wat eigenlijk op alle vlakken hetzelfde is maar met een andere naam.
Flippi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 898
Lid geworden op: 26 jan 2011, 18:44
Uitgedeelde bedankjes: 92 keer
Bedankt: 80 keer
Recent bedankt: 1 keer

Zonet het bericht gekregen dat ze binnenkort de JIM-klanten overzetten van Orange naar Proximus en dat de tarieven niet veranderen.
MarkDM
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1929
Lid geworden op: 25 sep 2007, 20:14
Locatie: Berlare (O-Vl)
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 124 keer
Recent bedankt: 1 keer

Hallo Mark,

Binnenkort zetten we geleidelijk alle JIM Mobile-klanten over van het Orange- naar het Proximus-netwerk: het beste netwerk van België!
Enkele dagen voor we jouw nummer 32470xxxxxx overzetten, sturen we je daarover nog een kort sms’je op dat nummer. Zodra de overzetting gelukt is, krijg je daar ook een sms’je over.

Alles gebeurt automatisch achter de schermen en is al weken uitvoerig getest door collega’s. Zelf hoef je hier niets voor te doen. Voor alle duidelijkheid: aan onze tarieven, bellen, surfen, sms’en, … verandert helemaal niets. Enkel je netwerk zal veranderen.

Heb je vragen over deze overzetting? We hebben de meest voorkomende vragen gebundeld. De antwoorden ook, natuurlijk. Vind je je antwoord daar niet tussen? Dan weet je ons te vinden.

Vriendelijke groet,

De JIM Mobile-crew

PS: hier toch niet tevreden mee? Weet dat je je abonnement op elk moment gratis kunt opzeggen.
Ze spreken van een abonnement maar 't is prepaid.
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
rmag
Pro Member
Pro Member
Berichten: 430
Lid geworden op: 29 nov 2008, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 26 keer

Heb geprobeerd een familie lid over te zetten van Proximus naar Jim Mobile.

Alles ingevuld op de webside, 2 dagen later SIM kaartje netjes ontvangen.
Sim kaartje geactiveerd en nummerovedracht aangevraagd, maar daarna blijft alles stil.
Telefonisch is Jim niet berijkbaar en op mails wordt niet gereageerd.

Een indicatie dat de Jim op sterven na dood is ?

Gelukkig is het nummer nog actief bij Proximus en familielid blijft nu ook bij Proximus,

edit: 03/01/2023
10h00: Vandaag melding gekregen dat het nummer zal overgezet worden.
16h00: Proximus is niet meer actief. SIM kaartje verwisselt met de Jim Mobile SIM. :banana: transfer gelukt
Laatst gewijzigd door rmag 05 jan 2023, 15:48, in totaal 1 gewijzigd.
ghostboy1993
Pro Member
Pro Member
Berichten: 318
Lid geworden op: 26 mei 2019, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 7 keer

rmag schreef: 07 dec 2022, 08:35 Heb geprobeerd een familie lid over te zetten van Proximus naar Jim Mobile.

Alles ingevuld op de webside, 2 dagen later SIM kaartje netjes ontvangen.
Sim kaartje geactiveerd en nummerovedracht aangevraagd, maar daarna blijft alles stil.
Telefonisch is Jim niet berijkbaar en op mails wordt niet gereageerd.

Een indicatie dat de Jim op sterven na dood is ?

Gelukkig is het nummer nog actief bij Proximus en familielid blijft nu ook bij Proximus,
Misschien is Voo ook een mooi oplossing ?
ze hebben onbeperkt data aanbod al vanaf 15 Euro.
Je krijgt 5Gb volle snelheid daarna wel vertraagd.
misschiens iets om over te denken :wink:
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

Een bovenstaande post wordt niet volledig gequote. :eek:

Hey! 10€ gedurende 2 jaar. From scratch 10GB en na 1 jaar 20 GB. Wat moet je meer hebben?
Gebruikersavatar
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2968
Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
Locatie: 09
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 159 keer

Ik kreeg 5 dagen geleden volgende sms:
JIM Mobile wettelijke info: als je vanaf 3/1/2023 dit nummer met een herlaadkaart overdraagt naar een andere operator, heb je het recht om je resterende belwaarde te laten terugbetalen, na aftrek van EUR 5 administratiekosten. Je kunt je herlaadkaart van JIM Mobile op elk moment opzeggen zonder extra kosten. Meer info en voorwaarden vind je hier: https://jimmobile.be/nl/terugbetaling-belwaarde
Vond dit al raar, maar heb er verder niet naar gezocht.
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2200
RPi 2B Pi-Hole / 3B Kodi-19 / 3B+ Node-Red+Grafana
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04 ESM / 22.04
Flippi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 898
Lid geworden op: 26 jan 2011, 18:44
Uitgedeelde bedankjes: 92 keer
Bedankt: 80 keer
Recent bedankt: 1 keer

Plaats reactie

Terug naar “Mobile Vikings, Jim mobile”