(MV) 10/7/2017 Groot nieuws ?

Hier kan je alles kwijt over Mobile vikings of Jim mobile (wat een product is van mobile vikings)
Plaats reactie
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2382
Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
Locatie: in't hol van pluto
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 62 keer

The eternal and true pessimist :D
Kubbie92
Member
Member
Berichten: 55
Lid geworden op: 28 jan 2013, 22:45
Bedankt: 5 keer

Eindelijk nieuwe tarieven zeker.. waarschijnlijk meer gb's
lanadekat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 918
Lid geworden op: 23 aug 2013, 21:17
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 83 keer

Afbeelding


Dat hadden ze al eens getest, misschien nu eindelijk als product?
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5250
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 526 keer
Recent bedankt: 12 keer

ben benieuwd, want ben aan het rondkijken naar interessanter.... nog even wachten om te kijken dan.
gezien ze het willen hypen hoop ik voor hun dat het iets is dat de heisa waard is.
FlashBlue
Erelid
Erelid
Berichten: 2114
Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 1022 keer
Bedankt: 296 keer

Hopen dat ze aankondigen dat ze ermee stoppen en de markt aan serieuze spelers laten zal ijdele hoop zijn zeker...
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2382
Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
Locatie: in't hol van pluto
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 62 keer

Moet eerlijk zeggen dat ik ook aan het overwegen ben om weg te gaan.
Ben klant bij hen van het prille begin en heb het enkel naar beneden weten gaan , over de nu bijna 8 jaar zeker ?

De eerste jaren zonder enig strubbeling , of toch niet snel opgelost . Nu de laatste 2 jaar niks service meer , altijd lang wachten voor een ''no-answer'' .
Technische zaken en fouten met bewijs van gewoon afwimpelen als ''dat kan niet en het is zo' . ''''

Dat EN het blockeren van etc , by by
The eternal and true pessimist :D
Kubbie92
Member
Member
Berichten: 55
Lid geworden op: 28 jan 2013, 22:45
Bedankt: 5 keer

Base begint zich meer en meer te moeien. Ben een simkaartje gaan halen 3 weken geleden voor mijn tabletje. Om al te zwijgen over het feit dat het moeilijk te vinden is, is het wel eigenaardig dat ze gewoon op 1 buro zitten met Jim...
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5250
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 526 keer
Recent bedankt: 12 keer

Kubbie92 schreef:Base begint zich meer en meer te moeien. Ben een simkaartje gaan halen 3 weken geleden voor mijn tabletje. Om al te zwijgen over het feit dat het moeilijk te vinden is, is het wel eigenaardig dat ze gewoon op 1 buro zitten met Jim...
hmm?
mobile vikings "op 1 bureau met jim" ? ze zitten toch gewoon op 1 van de offices van de corda campus?

en wat betreft base/jim op 1 "bureau" (lees: in de verkooppunten) is simpelweg omdat jim van base (en dus telenet) is.

en MV is tegenwoordig eigendom van "de vtm", dus daar heeft base (telenet) echt niet veel over te zeggen/moeien, behalve dat het op hun netwerk is.
snap dus niet helemaal wat je bedoelt?


ik vrees trouwens dat het gewoon weer een soort dode mus gaat zijn en dat ze gewoon een of andere nieuwe "viking deal" aankondigen ofzo...
ben eerlijk gezegd stilaan het vertrouwen dat ik ooit in MV had verloren, een spijtige zaak eigenlijk want het was wel echt DE mobiele provider in een ver verleden: goed aanbod, geweldige service, ...
maar we blijven dus nog even langer op onze stoel zitten, want wie weet :)
Kubbie92
Member
Member
Berichten: 55
Lid geworden op: 28 jan 2013, 22:45
Bedankt: 5 keer

Splitter schreef:
Kubbie92 schreef:Base begint zich meer en meer te moeien. Ben een simkaartje gaan halen 3 weken geleden voor mijn tabletje. Om al te zwijgen over het feit dat het moeilijk te vinden is, is het wel eigenaardig dat ze gewoon op 1 buro zitten met Jim...
hmm?
mobile vikings "op 1 bureau met jim" ? ze zitten toch gewoon op 1 van de offices van de corda campus?

en wat betreft base/jim op 1 "bureau" (lees: in de verkooppunten) is simpelweg omdat jim van base (en dus telenet) is.

en MV is tegenwoordig eigendom van "de vtm", dus daar heeft base (telenet) echt niet veel over te zeggen/moeien, behalve dat het op hun netwerk is.
snap dus niet helemaal wat je bedoelt?


ik vrees trouwens dat het gewoon weer een soort dode mus gaat zijn en dat ze gewoon een of andere nieuwe "viking deal" aankondigen ofzo...
ben eerlijk gezegd stilaan het vertrouwen dat ik ooit in MV had verloren, een spijtige zaak eigenlijk want het was wel echt DE mobiele provider in een ver verleden: goed aanbod, geweldige service, ...
maar we blijven dus nog even langer op onze stoel zitten, want wie weet :)
Onderaan op de foto staat het logo van vikingco, jim en stievie bijeen. Toch niet zomaar zeker? Dat staat er als je bij hen op kantoor aankomt (althans zeker een maand terug)

Afbeelding
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5250
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 526 keer
Recent bedankt: 12 keer

Kubbie92 schreef: Onderaan op de foto staat het logo van vikingco, jim en stievie bijeen. Toch niet zomaar zeker? Dat staat er als je bij hen op kantoor aankomt (althans zeker een maand terug)

Afbeelding

heu, ik ben de mist ingegaan ergens :p
alle 3 zijn merken van medialaan tegenwoordig, dus is het ergens wel normaal...

maar wat betreft jimmobile snap ik het niet? dacht dat die van base en dus nog telenet was? maar blijkbaar dus niet...
nevermind, was vergeten dat de (volledige) verkoop van jim naar medialaan deel was van de overname van base door TN

of ze tegenwoordig dan ook alle 3 die diensten in 1 kantoor gestoken hebben, sja, het kan want dat is "efficienter" voor van die reuzen zoals medialaan die km's ver van de realiteit van hun klanten af staan.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5082
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

a3ke schreef:Moet eerlijk zeggen dat ik ook aan het overwegen ben om weg te gaan.
Ben klant bij hen van het prille begin en heb het enkel naar beneden weten gaan , over de nu bijna 8 jaar zeker ?

De eerste jaren zonder enig strubbeling , of toch niet snel opgelost . Nu de laatste 2 jaar niks service meer , altijd lang wachten voor een ''no-answer'' .
Technische zaken en fouten met bewijs van gewoon afwimpelen als ''dat kan niet en het is zo' . ''''

Dat EN het blockeren van etc , by by
Lang afwachten op antwoord?

Is dat dan via bellen?

Ik contacteer ze altijd via fb. Nog nooit problemen gehad.
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4027
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
Bedankt: 102 keer

Daarstraks nog gebeld, na 2 seconden iemand aan de lijn :-)
Via mail kan het soms enkele uren duren.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5082
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

silencer schreef:Daarstraks nog gebeld, na 2 seconden iemand aan de lijn :-)
Via mail kan het soms enkele uren duren.
Ja ik doe ofwel bellen ofwel fb en dat werkt enorm vlot.

Mail nog nooit geprobeerd.
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2401
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 102 keer

Zonder Viking deals was ik al weg maar goed een €25 abbo voor een 12a17 euro cava.
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1156
Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 130 keer

Kubbie92 schreef:Base begint zich meer en meer te moeien. Ben een simkaartje gaan halen 3 weken geleden voor mijn tabletje. Om al te zwijgen over het feit dat het moeilijk te vinden is, is het wel eigenaardig dat ze gewoon op 1 buro zitten met Jim...
Dat het moeilijk te vinden is omdat die locatie een 3 maanden tijdelijke locatie was op dezelfde campus. De echte locatie heeft een renovatie gehad (zie social (Fb, instagram) van Unleashed.

Nu zit Unleashed terug in gebouw 5 op de Corda Campus, welke veel makkelijker te vinden is.

Onder Unleashed (het mobiele merk van MEDIALAAN) zit idd Mobile Vikings, JIM Mobile en Stievie.
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2382
Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
Locatie: in't hol van pluto
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 62 keer

boonpwnz schreef:Ik contacteer ze altijd via fb. Nog nooit problemen gehad.
Vanmorgend iets na 8 mail als FB , tot op heden , volledige werkdag later nergens antwoord :banana:
The eternal and true pessimist :D
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5082
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Ik kreeg nochtans na een half uur antwoord op een reactie die ik gaf 17u50 in een PB op fb:)
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2382
Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
Locatie: in't hol van pluto
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 62 keer

1 van men nummers is ineens afgesloten en verwijderd uit men account , je wou toch zeggen vrij dringend dus genoeg ?

En ook weer wat vikingpunten dat ...... :|
The eternal and true pessimist :D
Plaats reactie

Terug naar “Mobile Vikings, Jim mobile”