(MV) 10/7/2017 Groot nieuws ?
- Splitter
- Elite Poster
- Berichten: 5250
- Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
- Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
- Bedankt: 526 keer
- Recent bedankt: 12 keer
ben benieuwd, want ben aan het rondkijken naar interessanter.... nog even wachten om te kijken dan.
gezien ze het willen hypen hoop ik voor hun dat het iets is dat de heisa waard is.
gezien ze het willen hypen hoop ik voor hun dat het iets is dat de heisa waard is.
-
- Erelid
- Berichten: 2114
- Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 1022 keer
- Bedankt: 296 keer
Hopen dat ze aankondigen dat ze ermee stoppen en de markt aan serieuze spelers laten zal ijdele hoop zijn zeker...
© De Morgen: Geachte taalnazi's, deradicaliseer een beetje.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2382
- Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
- Locatie: in't hol van pluto
- Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
- Bedankt: 62 keer
Moet eerlijk zeggen dat ik ook aan het overwegen ben om weg te gaan.
Ben klant bij hen van het prille begin en heb het enkel naar beneden weten gaan , over de nu bijna 8 jaar zeker ?
De eerste jaren zonder enig strubbeling , of toch niet snel opgelost . Nu de laatste 2 jaar niks service meer , altijd lang wachten voor een ''no-answer'' .
Technische zaken en fouten met bewijs van gewoon afwimpelen als ''dat kan niet en het is zo' . ''''
Dat EN het blockeren van etc , by by
Ben klant bij hen van het prille begin en heb het enkel naar beneden weten gaan , over de nu bijna 8 jaar zeker ?
De eerste jaren zonder enig strubbeling , of toch niet snel opgelost . Nu de laatste 2 jaar niks service meer , altijd lang wachten voor een ''no-answer'' .
Technische zaken en fouten met bewijs van gewoon afwimpelen als ''dat kan niet en het is zo' . ''''
Dat EN het blockeren van etc , by by
The eternal and true pessimist
Base begint zich meer en meer te moeien. Ben een simkaartje gaan halen 3 weken geleden voor mijn tabletje. Om al te zwijgen over het feit dat het moeilijk te vinden is, is het wel eigenaardig dat ze gewoon op 1 buro zitten met Jim...
- Splitter
- Elite Poster
- Berichten: 5250
- Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
- Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
- Bedankt: 526 keer
- Recent bedankt: 12 keer
hmm?Kubbie92 schreef:Base begint zich meer en meer te moeien. Ben een simkaartje gaan halen 3 weken geleden voor mijn tabletje. Om al te zwijgen over het feit dat het moeilijk te vinden is, is het wel eigenaardig dat ze gewoon op 1 buro zitten met Jim...
mobile vikings "op 1 bureau met jim" ? ze zitten toch gewoon op 1 van de offices van de corda campus?
en wat betreft base/jim op 1 "bureau" (lees: in de verkooppunten) is simpelweg omdat jim van base (en dus telenet) is.
en MV is tegenwoordig eigendom van "de vtm", dus daar heeft base (telenet) echt niet veel over te zeggen/moeien, behalve dat het op hun netwerk is.
snap dus niet helemaal wat je bedoelt?
ik vrees trouwens dat het gewoon weer een soort dode mus gaat zijn en dat ze gewoon een of andere nieuwe "viking deal" aankondigen ofzo...
ben eerlijk gezegd stilaan het vertrouwen dat ik ooit in MV had verloren, een spijtige zaak eigenlijk want het was wel echt DE mobiele provider in een ver verleden: goed aanbod, geweldige service, ...
maar we blijven dus nog even langer op onze stoel zitten, want wie weet
Onderaan op de foto staat het logo van vikingco, jim en stievie bijeen. Toch niet zomaar zeker? Dat staat er als je bij hen op kantoor aankomt (althans zeker een maand terug)Splitter schreef:hmm?Kubbie92 schreef:Base begint zich meer en meer te moeien. Ben een simkaartje gaan halen 3 weken geleden voor mijn tabletje. Om al te zwijgen over het feit dat het moeilijk te vinden is, is het wel eigenaardig dat ze gewoon op 1 buro zitten met Jim...
mobile vikings "op 1 bureau met jim" ? ze zitten toch gewoon op 1 van de offices van de corda campus?
en wat betreft base/jim op 1 "bureau" (lees: in de verkooppunten) is simpelweg omdat jim van base (en dus telenet) is.
en MV is tegenwoordig eigendom van "de vtm", dus daar heeft base (telenet) echt niet veel over te zeggen/moeien, behalve dat het op hun netwerk is.
snap dus niet helemaal wat je bedoelt?
ik vrees trouwens dat het gewoon weer een soort dode mus gaat zijn en dat ze gewoon een of andere nieuwe "viking deal" aankondigen ofzo...
ben eerlijk gezegd stilaan het vertrouwen dat ik ooit in MV had verloren, een spijtige zaak eigenlijk want het was wel echt DE mobiele provider in een ver verleden: goed aanbod, geweldige service, ...
maar we blijven dus nog even langer op onze stoel zitten, want wie weet
- Splitter
- Elite Poster
- Berichten: 5250
- Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
- Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
- Bedankt: 526 keer
- Recent bedankt: 12 keer
Kubbie92 schreef: Onderaan op de foto staat het logo van vikingco, jim en stievie bijeen. Toch niet zomaar zeker? Dat staat er als je bij hen op kantoor aankomt (althans zeker een maand terug)
heu, ik ben de mist ingegaan ergens
alle 3 zijn merken van medialaan tegenwoordig, dus is het ergens wel normaal...
maar wat betreft jimmobile snap ik het niet? dacht dat die van base en dus nog telenet was? maar blijkbaar dus niet...
nevermind, was vergeten dat de (volledige) verkoop van jim naar medialaan deel was van de overname van base door TN
of ze tegenwoordig dan ook alle 3 die diensten in 1 kantoor gestoken hebben, sja, het kan want dat is "efficienter" voor van die reuzen zoals medialaan die km's ver van de realiteit van hun klanten af staan.
-
- Elite Poster
- Berichten: 5082
- Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
- Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
- Bedankt: 153 keer
- Recent bedankt: 5 keer
Lang afwachten op antwoord?a3ke schreef:Moet eerlijk zeggen dat ik ook aan het overwegen ben om weg te gaan.
Ben klant bij hen van het prille begin en heb het enkel naar beneden weten gaan , over de nu bijna 8 jaar zeker ?
De eerste jaren zonder enig strubbeling , of toch niet snel opgelost . Nu de laatste 2 jaar niks service meer , altijd lang wachten voor een ''no-answer'' .
Technische zaken en fouten met bewijs van gewoon afwimpelen als ''dat kan niet en het is zo' . ''''
Dat EN het blockeren van etc , by by
Is dat dan via bellen?
Ik contacteer ze altijd via fb. Nog nooit problemen gehad.
-
- Elite Poster
- Berichten: 5082
- Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
- Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
- Bedankt: 153 keer
- Recent bedankt: 5 keer
Ja ik doe ofwel bellen ofwel fb en dat werkt enorm vlot.silencer schreef:Daarstraks nog gebeld, na 2 seconden iemand aan de lijn
Via mail kan het soms enkele uren duren.
Mail nog nooit geprobeerd.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1156
- Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
- Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
- Bedankt: 130 keer
Dat het moeilijk te vinden is omdat die locatie een 3 maanden tijdelijke locatie was op dezelfde campus. De echte locatie heeft een renovatie gehad (zie social (Fb, instagram) van Unleashed.Kubbie92 schreef:Base begint zich meer en meer te moeien. Ben een simkaartje gaan halen 3 weken geleden voor mijn tabletje. Om al te zwijgen over het feit dat het moeilijk te vinden is, is het wel eigenaardig dat ze gewoon op 1 buro zitten met Jim...
Nu zit Unleashed terug in gebouw 5 op de Corda Campus, welke veel makkelijker te vinden is.
Onder Unleashed (het mobiele merk van MEDIALAAN) zit idd Mobile Vikings, JIM Mobile en Stievie.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2382
- Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
- Locatie: in't hol van pluto
- Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
- Bedankt: 62 keer
Vanmorgend iets na 8 mail als FB , tot op heden , volledige werkdag later nergens antwoordboonpwnz schreef:Ik contacteer ze altijd via fb. Nog nooit problemen gehad.
The eternal and true pessimist
-
- Elite Poster
- Berichten: 2382
- Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
- Locatie: in't hol van pluto
- Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
- Bedankt: 62 keer
1 van men nummers is ineens afgesloten en verwijderd uit men account , je wou toch zeggen vrij dringend dus genoeg ?
En ook weer wat vikingpunten dat ......
En ook weer wat vikingpunten dat ......
The eternal and true pessimist