VOO Mobile: 9Gb voor 20€/maand

Vragen, opmerkingen, klachten over een provider die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
lanadekat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 918
Lid geworden op: 23 aug 2013, 21:17
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 83 keer

Ik vind dit zelf nergens online maar al 2 maanden op rij krijg ik na het herladen de volgende sms; "Orange promotion: In adition to your top-up, you'll get 1 GB data free, valid for 31 days. Enjoy!"

En inderdaad, in totaal 5GB voor 15 Euro. Maar ik vraag me alleen af hoelang het nog zal duren?
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

het is algemeen geweten dat alles zal veranderen. Luc heeft het hier ook al meegedeeld eerst de prepaid (waarschijnlijk deze maand) en dan de abos.
Van mij mogen ze het hebben base netwerk trekt op nieveel, zelf ondervonden.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
road rebel
Premium Member
Premium Member
Berichten: 632
Lid geworden op: 24 jun 2015, 14:28
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 45 keer

Edit: als dat klopt, dan zal ik tzt wel overschakelen, orange netwerk werkt prima waar ik overal langsga, base niet zo.

Maar voorlopig is hun aanbod (1,5gb voor 15€) nog niet van het niveau van VOO.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

road rebel schreef:Edit: als dat klopt, dan zal ik tzt wel overschakelen, orange netwerk werkt prima waar ik overal langsga, base niet zo.

Maar voorlopig is hun aanbod (1,5gb voor 15€) nog niet van het niveau van VOO.

als het u echt gaat om de gb dan neem je prepaid é
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
road rebel
Premium Member
Premium Member
Berichten: 632
Lid geworden op: 24 jun 2015, 14:28
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 45 keer

Er is een moment waar je het "moet nog ff herladen want beltegoed is op" beu bent. :-D
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

gohja liever dat dan op een netwerk zoals base.
als je nu ziet dat orange 20gb geeft voor 40 euro zullen de andere plannen misschien volgen :-D
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Luc Watrin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 285
Lid geworden op: 19 okt 2010, 17:10
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 124 keer

Het is alleen maar een eerste stap. Er zijn nog grotere aanpassingen in de product portfolio in komst
Gebruikersavatar
Didymus
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1098
Lid geworden op: 17 jun 2004, 15:23
Uitgedeelde bedankjes: 258 keer
Bedankt: 94 keer

VOO heeft momenteel een promotie lopen: 6 EUR korting gedurende 5 maanden.

Leek me het ideale moment om klant te worden, maar je moet, zo blijkt achteraf, er wat voor over hebben. Eerst heb ik het bestelformulier op de website op alle mogelijke manieren proberen in te vullen; gaf telkens in de laatste stap een foutmelding waar je als gebruiker niet wijzer van wordt. Dan maar mijn beste Frans bovengehaald en via Twitter een bericht gestuurd. Eerste antwoord: "Probeer eens in een andere browser, als dat niet lukt graag je klantnummer." Zeer efficiënt, *ahum*.

Bon, na een halve dag berichten over en weer te sturen zowat alle velden uit dat formulier doorgegeven via Twitter DM. Daarop bellen ze mij deze namiddag op en mocht ik alles nog eens herhalen tegen maar liefst 3 verschillende medewerkers, uiteraard steeds in de taal van Molière. Uiteindelijk bleek dat hun systeem mijn straatnaam niet herkent en daarop compleet vastloopt. Google Maps werd er bijgehaald en we konden weer verder. Hoewel het gesprek an sich wel vlotte in het Frans, krijgt de persoon aan de lijn plots een epiphany en schakelt ineens over op zijn beste Nederlands, wat meer dan behoorlijk bleek te zijn. Blijkbaar had hij vroeger nog de meertalige support gedaan bij Proximus. :)

Ik kan alleen maar hopen dat dit een uitschuiver was en dat de rest van het proces iets vlotter verloopt.
road rebel
Premium Member
Premium Member
Berichten: 632
Lid geworden op: 24 jun 2015, 14:28
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 45 keer

Gho, qua telefonische helpdesk overstijgt VOO het oude Mobistar-niveau niet. Op hun forum en in de technische dienst krijg je gelukkig wel interessantere antwoorden.

Ondertussen ben ik trouwens overgeschakeld op Base, waardoor ik vaker geen 4G of zelfs geen bereik heb dan voordien. Tijd om weer over te schakelen dus. Check dus zeker het Base netwerk waar je woont/werkt/rijdt voordat je overstapt, maar als je van Telenet/Base/ Mobile Vikings komt doe je met VOO mobile +databoost een koopje.
Gebruikersavatar
Didymus
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1098
Lid geworden op: 17 jun 2004, 15:23
Uitgedeelde bedankjes: 258 keer
Bedankt: 94 keer

Hoe heb je gezien/gemerkt dat je op het netwerk van Base bent terechtgekomen? Ik dacht dat het contract van VOO met Orange nog tot eind dit jaar liep...
road rebel
Premium Member
Premium Member
Berichten: 632
Lid geworden op: 24 jun 2015, 14:28
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 45 keer

Het viel me vorige week op dat ik regelmatig op EDGE terugval op mijn woon-werk traject (Gent > Henegauwen), en op bezoek bij mijn moeder had ik zelfs geen ontvangst (white spot base). Als ik manueel scan op providers zie ik op mijn telefoon: VOO, Proximus en ORANGE B terwijl ik vorige maand nog VOO, Proximus en BASE zag staan.
Gebruikersavatar
Didymus
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1098
Lid geworden op: 17 jun 2004, 15:23
Uitgedeelde bedankjes: 258 keer
Bedankt: 94 keer

Als ik zit duidelijk nog op Orange en ben momenteel verbonden met de Orange femtocell hier op het werk. Proximus en Base krijg ik in Android te zien als "forbidden".
road rebel
Premium Member
Premium Member
Berichten: 632
Lid geworden op: 24 jun 2015, 14:28
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 45 keer

Ondertussen heeft VOO zelfs een email gestuurd naar de gebruikers dat ze automatisch van "toudou" naar "Hero" overgezet worden op 1 juli 2018.
De email spreekt van een flinke upgrade (verdubbeling aan data en tot 6,7x meer belminuten) voor een kleine meerprijs (2€), maar uiteraard is de email verstuurd om de wettelijke verplichtingen na te komen bij het unilateraal aanpassen van een contract.

Dat je van 20€/maand voor 9Gb, 150min en onbeperkt sms verplicht moet gaan naar 40€/maand voor 5Gb, 150min en 850sms wordt niet vermeld uiteraard.
Gebruikersavatar
Didymus
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1098
Lid geworden op: 17 jun 2004, 15:23
Uitgedeelde bedankjes: 258 keer
Bedankt: 94 keer

Bestaande klanten behouden gewoon hun databoost, dus essentie is een prijsverhoging van 2 EUR waarvoor je iets meer in ruil krijgt. Dat is het belangrijkste wat je als bestaande klant moet weten.

Voor nieuwe klanten ligt het natuurlijk anders, maar die mail is dan ook niet aan hen gericht.
road rebel
Premium Member
Premium Member
Berichten: 632
Lid geworden op: 24 jun 2015, 14:28
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 45 keer

De email vermeldt helemaal niet dat de databoost optie behouden blijft!
Dat wordt er wel door gebruikers verteld op het VOOforum, maar zolang ik het niet zwart op wit zie in een officiële communicatie zou ik toch voorzichtig zijn om dat te geloven. De enige vermelding die ik kan vinden over de oude Databoost optie is voor ONE klanten:
Option DataBoost
8 Go pour 8€ par mois. Offre réservée aux abonnés à One, le Pack All-in.
Le volume data non utilisé au cours d’un mois n’est pas reportable au mois suivant.
Le volume internet mobile inclus dans l’offre est valable en Belgique et en Europe.
En Europe, une limitation journalière de 200 Mo /jour s’applique. En cas de dépassement de cette limite, un supplément de 0,007€ /Mo sera appliqué.

http://www.voo.be/fr/gsm/forfaits-mobil ... lsrc=aw.ds
Gebruikersavatar
Didymus
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1098
Lid geworden op: 17 jun 2004, 15:23
Uitgedeelde bedankjes: 258 keer
Bedankt: 94 keer

Je hebt gelijk dat het er niet instaat, maar als ze eraan willen morrelen zullen ze daar conform hun algemene voorwaarden toch snel naar buiten moeten brengen.
gdptfire
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 07 jun 2017, 14:53
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 1 keer

PSA:

Ik gebeld naar de klantendienst (dienst facturatie), en had van een andere collega van VOO een aantal dagen geleden te horen gekregen dat ik 1 jaar lang 10 pct korting op mijn factuur kon krijgen nadat ik hem had gevraagd om mijn huidig abonnement op te zeggen. Ik heb erover nagedacht en vandaag de dienst facturatie gebeld en ze hebben het in 2 minuten opgelost.

Ik zal de databoost optie behouden en ook de 1000 minuten of sms'en krijgen. Dit betekent 9 GB en 1000 min bellen of sms voor net iets minder dan 20 eur.

Jullie kunnen dit ook doen!
Gebruikersavatar
Didymus
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1098
Lid geworden op: 17 jun 2004, 15:23
Uitgedeelde bedankjes: 258 keer
Bedankt: 94 keer

Ik heb het VOO intussen al ingeruild voor Proximus. Prijsverhoging was de druppel, maar BASE het echte probleem.
blidi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 405
Lid geworden op: 14 okt 2004, 17:52
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 36 keer

Intussen bij Voo Hero.1000 min/sms en 10 gb (tot eind dit jaar) voor 14 euro. Lijkt me sterk.
http://www.voo.be/nl/gsm/forfaits-mobile/
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Leuk, maar helaas zitten ze nog steeds op het Base netwerk.

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

krisken schreef:Leuk, maar helaas zitten ze nog steeds op het Base netwerk.

volgens dit : http://www.gsmhelpdesk.nl/nieuws/16044/ ... -in-belgie
is het snelste netwerk :banana: :bang:
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Kirun
Member
Member
Berichten: 64
Lid geworden op: 12 jul 2018, 23:13
Bedankt: 5 keer

blidi schreef:Intussen bij Voo Hero.1000 min/sms en 10 gb (tot eind dit jaar) voor 14 euro. Lijkt me sterk.
http://www.voo.be/nl/gsm/forfaits-mobile/
Nadien val je terug op 2 gb, dat is een enorm verschil!
fred_be9300
Pro Member
Pro Member
Berichten: 248
Lid geworden op: 30 nov 2005, 20:42
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 12 keer

Kirun schreef:Nadien val je terug op 2 gb, dat is een enorm verschil!
Tarief buiten bundel 0.10€/MB, da's 100€/GB!
Lijkt wel bedoeld om een paar sukkelaars een dure gewoonte aan te leren :-/
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5754
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

http://www.voo.be/nl/mobile/gsm-abonnement/

https://www.astel.be/info/Cadeau-VOO-au ... Bg1Kfg4aWU

En voilà une bonne surprise : l'opérateur GSM VOO offre 8 GB de data en plus par mois pendant 3 mois à tous ses clients mobiles existants en abonnement GSM VOO au 31/12/2018.

En ce début d’année 2019, l’opérateur mobile VOO gâte ses clients mobiles existants.

En effet, tous les clients VOOmobile en abonnement GSM VOO au 31/12/2018 reçoivent aujourd’hui 8 GB de data supplémentaires chaque mois jusqu’au 31 mars.

Autrement dit : 8 GB de data en plus en janvier, en février, et en mars !

Les abonnés VOO concernés ont été informés aujourd’hui par SMS de l’activation de ce cadeau VOO. Les clients recevront également un SMS lors de la désactivation des 8 GB supplémentaires le 01/04/2019.
fred_be9300
Pro Member
Pro Member
Berichten: 248
Lid geworden op: 30 nov 2005, 20:42
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 12 keer

LOL. De voorlaatste post (van 22 augustus) lijkt een passende bedenking bij de laatste post (gisteren). ;)
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”