Dataverbruik limiteren Wigo (25)

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
eddydc
Starter
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 mei 2017, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Hallo,
Aangezien de helpdesk van TN niet echt antwoordt op mijn vragen, stel ik de vraag langs deze weg.
We hebben sinds gisteren alles (incl externe prepaid) op Wigo 25 gezet.
Ik wil echter beperken dat bepaalde sims de ganse pot opgebruiken en zelfs er voor zorgen dat we nog meer moeten betalen.
Daarom heb ik een datalimiet ingesteld, maar ik kan enkel bepalen dat een SMS wordt gestuurd bij het bereiken van de limiet.
Er staat ook zoiets al pauzeren, maar de uitleg van die optie is pover. Wil zo'n pauze zeggen dat er niets meer kan gedaan worden tot ik een actie (welke dan?) neem of dat er gewoon verder data kan verbruikt worden na een bepaalde wachttijd (hoe lang dan?)?
Op zich wil ik gewoon voorkomen dat er niet meer dan een bepaalde datalimiet wordt verbruikt en als het dan zo ver is dat het gedaan is.
Alvast bedankt voor de uitleg,
Eddy
Acemath
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 42
Lid geworden op: 11 feb 2010, 14:19
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

wijzelf hebben ook wigo 25. Je kunt inderdaad het op pauze zetten, wat wil zeggen dat er geen 4g mogelijk is en dat je enkel op Wi-Fi kan surfen. Wij hebben deze wigo op 2 gsm's . Ikzelf voor spotify, en mijn zoontje voor vanalles en nog wat. Ik krijg een sms als mijn zoon 2gb gebruikt heeft, en ikzelf als ik 6 gig gebruikt heb.

Echter, wat wel is , is dat Telenet je de mogelijkheid geeft om als je over de limiet zit om gratis over te schakelen naar Wigo 40. Allez, heb toch al verschillende malen hier gebruik van kunnen maken. Ik geloof wel dat je deze mogelijkheid enkel hebt als je niet maandelijks over je limiet zit.
wimpie3
Premium Member
Premium Member
Berichten: 491
Lid geworden op: 22 dec 2004, 14:17
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 54 keer

't is een beetje willen maar niet kunnen denk ik. Wat voor nut heeft zo'n configuratie nu in een gezin waar iedereen de pot kan opgebruiken? Waarom de pot niet vooraf verdelen onder de sim kaarten zoals je zelf wil? Zo moeilijk kan dat toch niet zijn?
M_016
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 817
Lid geworden op: 23 aug 2017, 22:52
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 95 keer

@eddydc
ter info
https://www2.telenet.be/nl/klantenservi ... -pauzeren/
De gebruiker heeft dan geen toegang meer tot de pot mobiele data tot het einde van de aanrekeningsperiode, of tot een beheerder de pauze weer beëindigt.
eddydc
Starter
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 mei 2017, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

M_016 schreef:@eddydc
ter info
https://www2.telenet.be/nl/klantenservi ... -pauzeren/
De gebruiker heeft dan geen toegang meer tot de pot mobiele data tot het einde van de aanrekeningsperiode, of tot een beheerder de pauze weer beëindigt.
Dat is de info die ik zocht, waarvoor dank.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”