base klantenzone probleem

Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 340 keer
Recent bedankt: 2 keer
Uitgedeelde bedankjes: 49 keer

base klantenzone probleem

Berichtdoor Splitter » 4 weken 1 dag 5 uur geleden (14 Okt 2018, 17:18)

*zucht* seriously i give up...

sinds de overname van base door telenet is het niks anders als gezever, en de klantendienst incompetent noemen zou een compliment zijn.
al sinds JUNI (dus ondertussen 5 maanden lang) klopt het openstaande saldo in de klantenzone geen enkele keer. (van juni tot september bleef dat altijd 87 cent)

bv: geen openstaand saldo meer, maar volgens de klantenzone wel.
maak je hier melding van, krijg je enkel *we zien geen openstaand saldo* (ja duh, het probleem is dat de klantenzone dat wel aangeeft, maar er idd niets open staat)

nu zijn we oktober, was dat eindelijk opgelost... guess what, begint het spel OPNIEUW.
nu staat er bv 22 cent open (huidige factuur, nog te betalen)... geeft de klantenzone 21 cent te betalen aan.

nog maar eens een berichtje naar de klantendienst, komen ze aan met "die 22 cent is de openstaande factuur"
ja DAT WEET IK maar de klantenzone geef 21 cent aan....

het moest er echt even uit, na een halfjaar incompetentie begint het toch wat te stomen rond mijn oren.
nu de vraag: ben ik nu echt de enige met dat probleem? (en is de competentielat voor klantendienst tegenwoordig echt ZO laag gelegd dat zelfs lezen en fotootjes kunnen kijken geen verplichte kennis meer is?)

voor de leut, hier de screenshot....

screenshot.png
ooit zal hier iets nuttigs staan

bruma
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 57 keer
Recent bedankt: 1 keer
Uitgedeelde bedankjes: 38 keer

Re: base klantenzone probleem

Berichtdoor bruma » 4 weken 1 dag 2 uur geleden (14 Okt 2018, 20:05)

Dus de MV problematiek zou hier ook mee te maken kunnen hebben?

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

Terug naar “Telenet (BASE)”