Automatisch herladen pre-paid niet meer mogelijk voor nieuwe klanten

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Yargo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 243
Lid geworden op: 16 apr 2008, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 1 keer

Voor diegene die hun prepaid kaart van Orange automatisch laten herladen bij Orange: pas op, ze zijn hiermee gestopt! Dit zonder iets te laten weten. Volgens mij doen ze dit om mensen te pushen naar abonnementen :bang:
Laatst gewijzigd door Yargo 11 jun 2021, 11:54, in totaal 2 gewijzigd.
bollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 920
Lid geworden op: 31 jul 2019, 13:26
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 27 keer

Voor een klein verbruiker is Pre paid toch nog altijd de beste optie? 90% van je belwaarde kan je terug cashen door te gebruiken/verkopen...
Gebruikersavatar
JoskeVermeulen
Premium Member
Premium Member
Berichten: 642
Lid geworden op: 22 aug 2012, 02:04
Locatie: Liedekerke
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 78 keer

09/06/2021 is hier nog een Automatic Reload uitgevoerd icm Giga. Wel met een dag vertraging dan gewoonlijk waardoor mijn vorige bonussen niet werden gecumuleerd. Is nog al eens voorgevallen enkele maanden geleden.
:troosten:
TV: Afbeelding
ISP: Afbeelding
Tel.: Afbeelding
Yargo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 243
Lid geworden op: 16 apr 2008, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 1 keer

JoskeVermeulen schreef:09/06/2021 is hier nog een Automatic Reload uitgevoerd icm Giga. Wel met een dag vertraging dan gewoonlijk waardoor mijn vorige bonussen niet werden gecumuleerd. Is nog al eens voorgevallen enkele maanden geleden.

Mijn herladen gebeurde altijd de 8ste. Geen bericht gekregen en dus ook niet uitgevoerd. Ik zag vandaag dat mijn gespaarde GB's weg waren. Daarop contact opgenomen met Orange en die wist me te vertellen dat ze het niet langer aanbieden.

EDIT: Voor bestaande contracten loopt het automatisch laden wel door zeggen ze nu. Je kan het niet meer aanvragen als je dit niet had lopen.
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”