GO Plus-abonnement van 5 GB naar 8 GB

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Het staat op de website duidelijk vermeld en ik kreeg ook net een sms.
FRDDP
Pro Member
Pro Member
Berichten: 364
Lid geworden op: 25 aug 2015, 12:32
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 32 keer

boonpwnz schreef:Het staat op de website duidelijk vermeld en ik kreeg ook net een sms.
Met Love pack neem ik aan.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Ja dat wel.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

Vaganzza schreef:ik heb mijn Intense overgezet naar een Plus. Wij besparen nu 9€/maand (2x Plus + Trio + speedboost voor 96€).
opmerking op het niveau van een doorsnee spaargids gebruiker: 'hoe kan je besparen, als je 15€ extra geeft voor een boost" :eek:
marzman
Pro Member
Pro Member
Berichten: 426
Lid geworden op: 15 dec 2015, 14:52
Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
Bedankt: 18 keer
Recent bedankt: 1 keer

boonpwnz schreef:Het staat op de website duidelijk vermeld en ik kreeg ook net een sms.
Het staat duidelijk als je een nieuw abonnement aanvraagd, maar niet als je als bestaande klant een abonnement aanpast. In de klantenservice zowel op de website als in de app zie ik Go Plus voor 20 euro.

Ik heb nu een Duo met Dolfijn (3GB 15euro), als ik dat aanpas naar Go Plus is dat dan 1 euro verschil voor 5GB extra?
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Als ik een sms krijg dat mijn prijs in mijn abbonement is gewijzigd van 20 naar 16 zal het wel zo zijn zeker? :bang:

Orange info: goed nieuws! Dankzij je Love-Pack betaal je vanaf volgende maand maar 16€/ maand in plaats van 20€/maand voor je Go Plus-abbonement. Dit multiproductvoordeel wordt automatisch toegepast vanaf je volgende factuur. Meer info: .....
FRDDP
Pro Member
Pro Member
Berichten: 364
Lid geworden op: 25 aug 2015, 12:32
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 32 keer

marzman schreef:Ik heb nu een Duo met Dolfijn (3GB 15euro), als ik dat aanpas naar Go Plus is dat dan 1 euro verschil voor 5GB extra?
Dat klopt, en onbeperkt bellen er bij.
A teaspoon of baking
Member
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 22 mei 2020, 20:22
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 6 keer

Aanpassen via de app en klantenzone op orange.be gaan hier nog niet. Naar de klanendienst gebeld en die waren nog niet op de hoogte :lol: .

Konden het ook nog niet aanpassen wegens update van het systeem, hier nog even wachten voor de switch van koala naar go plus dus.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Ja ik moest een hollandse aan de lijn uitleggen dat er nieuwe tarieven zijn :lol:
FRDDP
Pro Member
Pro Member
Berichten: 364
Lid geworden op: 25 aug 2015, 12:32
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 32 keer

A teaspoon of baking schreef:Aanpassen via de app en klantenzone op orange.be gaan hier nog niet. Naar de klanendienst gebeld en die waren nog niet op de hoogte :lol: .

Konden het ook nog niet aanpassen wegens update van het systeem, hier nog even wachten voor de switch van koala naar go plus dus.
Van Koala naar Go Plus gaat wel al een tijd via de MyOrange app.
A teaspoon of baking
Member
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 22 mei 2020, 20:22
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 6 keer

FRDDP schreef:
A teaspoon of baking schreef:Aanpassen via de app en klantenzone op orange.be gaan hier nog niet. Naar de klanendienst gebeld en die waren nog niet op de hoogte :lol: .

Konden het ook nog niet aanpassen wegens update van het systeem, hier nog even wachten voor de switch van koala naar go plus dus.
Van Koala naar Go Plus gaat wel al een tijd via de MyOrange app.
Hier blijkbaar niet vandaag. Nog mensen met dit probleem?
pfuhu
Premium Member
Premium Member
Berichten: 640
Lid geworden op: 12 mei 2011, 20:02
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 66 keer
Recent bedankt: 3 keer

Zie ik het goed dat een Go Plus nu dan eigenlijk hetzelfde is als een Koala in een lovepack (dus 4+4Gbyte), maar dan 4€ goedkoper en zonder flits-app en orange cloud?
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Ja zo kan je het bepalen. Maar die 8 Gb is dan zonder verdubbeling uiteraard.
pfuhu
Premium Member
Premium Member
Berichten: 640
Lid geworden op: 12 mei 2011, 20:02
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 66 keer
Recent bedankt: 3 keer

Iemand een goed alternatief voor Orange Cloud (niet te duur en toch +10Gbyte)? Gebruikte dat altijd om automatisch foto's en filmpjes van de smartphone te uploaden (telde ook niet mee voor limiet).

Ik ga mss eens kijken naar de app van Stack van Transip tenzij iemand anders een goed idee heeft?
phil48
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1818
Lid geworden op: 30 mei 2012, 01:03
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 25 keer

pfuhu schreef:Zie ik het goed dat een Go Plus nu dan eigenlijk hetzelfde is als een Koala in een lovepack (dus 4+4Gbyte), maar dan 4€ goedkoper en zonder flits-app en orange cloud?
Zo zie je dat die flitsapp wellicht 4 tot 5 euro kost aan orange. Door de overstap naar go plus te promoten, hopen ze de laatste coyoters te laten opstappen, zodat het hen niks meer kost.

Maar een idee he
FRDDP
Pro Member
Pro Member
Berichten: 364
Lid geworden op: 25 aug 2015, 12:32
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 32 keer

Dat zit er helemaal naast want ook voor wie nu nog op de oude tarieven zit zal het sowieso stoppen, net als Orange Cloud.

Zo een overeenkomst zoals Orange en Coyote hadden is een meerjarenovereenkomst die echt niet per klant wordt bekeken. En die overeenkomst is hoe dan ook niet verlengd. Dat is al enkele maanden zeker.

Wat wel zo is is dat het behoud van oude en nieuwe tarieven meer kost omwille van minder efficiëntie, onderandere vertaald in het moeten blijven hanteren van 2 systemen (wat ook met contractkosten en opleidingen bijvoorbeeld te maken heeft) omdat alleen de nieuwe tarieven op het nieuwe platform kunnen beheerd worden. Omwille van de efficiëntie en veel diepere integratie in het volledige gebeuren van het nieuwe platform zit je als bedrijf nu ook met twee snelheden als het over particuliere of SOHO klanten gaat.

Een goed alternatief voor Orange Cloud? Google Drive? 15GB gratis of onbeperkt indien verminderde resolutie.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3223
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer

satsurfer schreef:
Vaganzza schreef:ik heb mijn Intense overgezet naar een Plus. Wij besparen nu 9€/maand (2x Plus + Trio + speedboost voor 96€).
opmerking op het niveau van een doorsnee spaargids gebruiker: 'hoe kan je besparen, als je 15€ extra geeft voor een boost" :eek:
Die 40 Mbps upload maakt voor mij een wereld van verschil. Dat alleen al maakt het voor mij waard, zeker gezien de combinatie van pack dat we nu hebben ideaal bij ons past als gezin.

Uiteraard moet ieder voor zich dat bepalen, maar ik ben geen spaargidser die echt op elke post elke centiem wilt uitknijpen (maar doe het wel in veel posten, dat geef ik toe :lol: )
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

Vaganzza schreef: Die 40 Mbps upload maakt voor mij een wereld van verschil. Dat alleen al maakt het voor mij waard
Edpnet ook 40 Mbps hoor :-D (tenzij je ver vd centrale woont)
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3223
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer

Probleem is TV dan en de rest van de familie hier wilt nog een decoder wegens gebrek aan deftig (betaalbaar) gemakkelijk alternatief op dit ogenblik. Mocht er ooit een app komen met live tv en opname mogelijkheden, dan vliegt die decoder buiten. Alleen zou ik wel het internet van Orange blijven behouden icm de Orange abo's. Dat is momenteel een goede keuze hier nu.
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”