Mobiel internet regelmatig down

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
tommydnp
Member
Member
Berichten: 93
Lid geworden op: 14 jun 2010, 21:30
Bedankt: 6 keer

Ik merk weer op dat mobiel internet down is. Love internet blijft gaan, maar daar heb ik wel google dns tussen. Een dns changer app naar Google dns helpt niet, dus lijkt ook geen dns probleem te zijn. Lijkt de laatste tijd regelmatig voor te komen. Weet niet of het lokaal is, op Twitter zie ik geen klachten.
fendtje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 789
Lid geworden op: 04 jan 2007, 01:06
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 71 keer

tommydnp schreef:Ik merk weer op dat mobiel internet down is. Love internet blijft gaan, maar daar heb ik wel google dns tussen. Een dns changer app naar Google dns helpt niet, dus lijkt ook geen dns probleem te zijn. Lijkt de laatste tijd regelmatig voor te komen. Weet niet of het lokaal is, op Twitter zie ik geen klachten.
Belgie is groot als iets niet werkt.
Misschien regio eens vermelden.
Kubbie92
Member
Member
Berichten: 55
Lid geworden op: 28 jan 2013, 22:45
Bedankt: 5 keer

Gisteren dat probleem opnieuw gehad in Wilrijk. De laatste tijd meer en meer..

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3223
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer

Gisterenavond ook last van gehad. Vast internet geen probleem (heb daar ook nog altijd gewoon de Orange DNS aan staan).
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2656
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 231 keer

Had het zaterdag avond ook terugkomende van Frankrijk, continue vol 4G bereik maar spotify riep offline offline, gewoon even vpn aangezet naar een van mijn datacenter machines ( staat op ip) en plots werkte alles. Dus dacht ik weer een dns issue of zoiets.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5082
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Ik heb dit ook enorm vaak.

Waarom kunnen zij hun dns issues niet fixen dit is al weken.
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2656
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 231 keer

Maar soit ik migreer onze gsm's in de volgende weken terug naar Proximus via het werk een onklopbaar aanbod. En voor internet tijdelijk 9 maanden, Telenet tv + internet in afwachting van mijn verhuis waar ik terug koper heb. Beetje duurder dan Orange maar soit stabieler en terug ipv6. Spijtig dat orange zo'n slechte service aan het leveren is :(
kristofmertens
Pro Member
Pro Member
Berichten: 289
Lid geworden op: 07 aug 2013, 20:26
Locatie: Aarschot
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 34 keer

Weinig last van het mobiele internet eigenlijk hier in de regio Aarschot-Leuven.
Steeds 4G, nooit 3G en werkbare snelheid voor onderweg.

Na even klant geweest te zijn bij Telenet toch maar terug bij Orange onze nummers ondergebracht.
Veel meer 3G tot zelfs "Geen service" op het scherm.

Heb je bij Orange een probleem en kom je in contact met de klantendienst dan kan het wel eens lang duren.
Lange wachttijden, geraak je binnen hebben ze vaak geen/weinig kennis (probleem niet verholpen), vaak ook slecht verstaanbaar.
Reactie tijd via FB kan dan weer dagen duren...
Maar desondanks dit kies ik toch voor Orange, niet dat je dagelijks met hen in contact komt.
TV: Telenet + CI+ module
Internet: Telenet Giga internet
GSM: Orange Go Plus + Extra Surf Card, Orange Go Light
tommydnp
Member
Member
Berichten: 93
Lid geworden op: 14 jun 2010, 21:30
Bedankt: 6 keer

Ik heb ook gemerkt dat als het mobiel internet niet werkt terwijl ik op 4g(+) zit, dat het wel werk als ik 3g forceer. Mss een tip voor als het eens niet moest werken en wel nodig is.
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”