is er iets op komst ?

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Gebruikersavatar
Ptoeneigh
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 26 jul 2008, 08:50
Uitgedeelde bedankjes: 338 keer
Bedankt: 74 keer
Recent bedankt: 4 keer

Ben van Arend naar Go unlimited gegaan.
In orange app staat nu dat er 30 gig is inbegrepen (was 20).

SMS misschien ook naar EU?
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

en ben je love klant ?
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
izzet3838
Starter
Starter
Berichten: 15
Lid geworden op: 05 maa 2020, 16:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

ben ik de enige die niet in de klantenzone geraakt?
marzman
Pro Member
Pro Member
Berichten: 426
Lid geworden op: 15 dec 2015, 14:52
Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
Bedankt: 18 keer
Recent bedankt: 1 keer

proximusboyke schreef:en ben je love klant ?
En houdt je dan de verdubbelaar? Want die vermelden ze nergens.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

ondertussen te zien op love

light go maar geen verdubbelaar dofijn prijs weg alsook van arend prenium
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3223
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer

https://corporate.orange.be/nl/news-med ... te-mobiele




Orange Belgium bevestigt opnieuw zijn positionering als bold challenger met nog meer mobiele data en ongeziene gezinskortingen in België

Orange Belgium kondigt aan dat het de mobiele data in zijn mobiele abonnementen opnieuw verhoogt om de ontwikkelingen in het verbruikspatroon van de consument te blijven ondersteunen. Het resultaat is een volledig vernieuwde mobiele portefeuille onder de naam GO. Deze vereenvoudigde GO-portefeuille bestaat uit slechts vier mobiele abonnementen tegen een scherpe prijs en met een royaal volume aan mobiele data. Orange GO is extra interessant voor gezinnen, met ongeziene gezinskortingen zonder dat gezinsleden een collectieve databundel hoeven te delen.

Focus op data, data, data, …

In vergelijking met begin 2018 verbruikten klanten van Orange Belgium eind 2019 2,5 maal zoveel mobiele data, ofwel 4,5 GB/maand. Die toename was toe te schrijven aan de introductie van de onbeperkte (de unlimited) abonnementen van Orange en het toenemende gebruik van digitale toepassingen zoals videostreaming, gaming en sociale netwerken. En op korte termijn is het einde van deze groei nog niet in zicht. Daarom heeft Orange Belgium het mobiele-datavolume van zijn nieuwe mobiele GO-portefeuille nog verder uitgebreid. GO is zodanig ontworpen dat de klant zijn abonnement precies kan vormgeven volgens zijn individuele behoeften of die van zijn gezin. Klanten van Orange Belgium hebben het roer in handen en kiezen precies wat ze nodig hebben.

Van de oude dierenabonnementen naar de nieuwe GO-abonnementen, enkele voorbeelden:

Orange-klanten met een Koala-abonnement krijgen nu 4 GB voor € 20/maand. Wie kiest voor het nieuwe GO Plus-abonnement krijgt 1 GB extra, ofwel 5 GB mobiele data voor dezelfde prijs van € 20/maand.
Orange-klanten met een Arend-abonnement krijgen nu een onbeperkt volume mobiele data, met 20 GB tegen maximale snelheid voor € 40/maand. Met het nieuwe GO Unlimited-abonnement profiteren ze nog steeds van een onbeperkt mobiele-datavolume, maar met 30 GB tegen maximale snelheid, voor dezelfde prijs van € 40/maand.

Deze upgrades vormen een aanvulling op de zeer recente beslissing om het datavolume van het Cheetah-tariefplan te verhogen van 8 GB tot 15 GB voor dezelfde prijs van € 30/maand. Dit abonnement blijft hetzelfde, maar heet vanaf nu GO Intense.

Deze veranderingen sluiten perfect aan bij de belofte van Orange Belgium om datavolume te verhogen, en geen prijzen.

Focus op data, data, data, … voor elk lid van het gezin

Met GO introduceert Orange Belgium de eerste mobiele gezinsformule in België, met aantrekkelijke gezinskortingen vanaf GO Intense. Daarnaast kan elk lid van het gezin zijn persoonlijke bundel precies aanpassen aan zijn eigen databehoeften: er is geen totaaloplossing voor iedereen en geen gedeeld datapakket.

Enkele voorbeelden van gezinskortingen:

Een gezin met twee Koala-abonnementen profiteert vandaag van 4 GB mobiele data elk (+ onbeperkt bellen en sms'en) voor 2x € 20/maand. Voor dezelfde prijs kunnen ze nu kiezen voor 2 GO Plus-abonnementen met elk 5 GB. Dankzij de GO-gezinskorting kunnen ze voor slechts € 1 extra per abonnement zelfs 2 GO Intense-abonnementen met elk 15 GB nemen!
Een gezin met twee Cheetah-abonnementen profiteert vandaag van 15 GB mobiele data elk (+ onbeperkt bellen en sms'en) voor 2x € 30/maand. Dankzij de GO-gezinskorting kunnen ze meteen € 18/maand besparen voor dezelfde databundels (2 GO Intense met elk 15 GB voor 2 x € 21/maand). Of ze kunnen voor slechts € 1 extra per abonnement upgraden naar onbeperkte data (2 GO Unlimited voor 2 x € 31/maand).
Een gezin met vandaag 2 Arend-abonnementen profiteert voor 2 x € 40/maand van onbeperkte data voor elk abonnement. Dankzij de GO-gezinskorting kunnen ze meteen € 18/maand besparen voor dezelfde databundels (2 GO Unlimited voor 2 x € 31/maand)!

Focus op data, data, data, … voor Love

GO in combinatie met Love levert ook extra voordelen op, zoals:

Een mobiel abonnement GO Intense (€ 30/maand) in combinatie met Love Duo (€ 34/maand) geeft de klant volledig onbeperkt vast internet, 15 GB mobiele data en onbeperkt bellen en sms'en voor slechts € 55/maand in plaats van € 64/maand.

Orange Belgium herschrijft de spelregels voor de telecomsector al sinds 2017

In 2017 introduceerde Orange Belgium zijn Love-formule voor breedbandinternet en tv, waarvan de prijs nooit is gestegen. Al snel werd Love het convergente aanbod (breedband, tv, mobiel) met de beste prijs-kwaliteitverhouding dat de dure bundels van het duopolie op de markt voor vastelijndiensten het vuur aan de schenen legde.

In 2018 creëerde Orange Belgium een nieuwe marktstandaard door het allereerste Belgische abonnement met onbeperkte mobiele data te introduceren.

In 2019 lanceerde Orange Belgium Love Duo: de langverwachte bundel van mobiel en vast internet, zonder televisie, zodat de klant alleen hoefde te betalen voor wat hij nodig had.

Met de introductie van GO haalt Orange Belgium alweer een traditionele telecomconventie onderuit, met het eerste mobiele gezinsaanbod en meer datavolume voor iedereen.

Hoe kunnen klanten profiteren van de nieuwe GO-formules?

Bestaande en nieuwe klanten van Orange Belgium die van deze abonnementsupgrades willen profiteren, kunnen dat eenvoudig doen via www.orange.be, door te bellen naar 0800 177 35, of door zich naar een Orange-shop te begeven (vanaf 10 maart), of gewoon via hun MyOrange-app (beschikbaar in de loop van de volgende dagen).

Klanten van Orange kunnen hun bestaande 'dieren'-abonnementen behouden, maar ze worden niet langer aangeboden.

Michaël Trabbia, CEO van Orange Belgium: "Bij Orange Belgium zit het herschrijven van de traditionele telecomregels in onze genen. We zeiden al 'nee' tegen prijsverhogingen, we voerden in België een nieuwe marktstandaard in met onze onbeperkte abonnementen, en dankzij Love Duo hoeven onze klanten alleen te betalen voor de diensten die ze nodig hebben. Met onze nieuwe GO-portefeuille kunnen we nu trots het eerste mobiele gezinsaanbod in België introduceren, samen met bundels met meer data en verbeterde Love-aanbiedingen."

Christophe Dujardin, Chief Consumer Officer van Orange Belgium: "Klanten van Orange Belgium zijn het gewend dat ze precies kunnen kiezen wat ze nodig hebben en alleen daarvoor hoeven te betalen. Dat is met GO niet anders. Integendeel: de royale volumes aan mobiele data voldoen aan de steeds grotere behoefte aan onbeperkte connectiviteit voor iedereen, met extra voordelen voor gezinnen: iedereen profiteert zorgeloos van zijn eigen datavolume, zonder het met elkaar te hoeven delen. Dankzij onze GO-gezinskortingen kan elk lid van het gezin ofwel veel besparen, ofwel veel meer data krijgen voor slechts € 1 extra. Bovendien gaan onze prijzen na 3 of 6 maanden niet omhoog: wij houden alles aantrekkelijk en eenvoudig, zoals altijd."

Meer info op www.orange.be
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Gebruikersavatar
TheCeet
Premium Member
Premium Member
Berichten: 536
Lid geworden op: 03 apr 2018, 12:16
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 69 keer
Recent bedankt: 1 keer

iPhone 13 Pro: Proximus Business Unlimited
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 2TB
ISP: Afbeelding Hey!
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
Gebruikersavatar
Ptoeneigh
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 26 jul 2008, 08:50
Uitgedeelde bedankjes: 338 keer
Bedankt: 74 keer
Recent bedankt: 4 keer

proximusboyke schreef:en ben je love klant ?
Ja maar ik zie verder geen opties of kortingen of een bepaalde relatie / combo.

Ook in de mail of klanten zone geen sprake van korting.
Dus effe persbericht afwachten zeker?
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 6009
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 826 keer
Bedankt: 507 keer
Recent bedankt: 3 keer

Ik snap dus niet dat die hun site in horten en stoten uptodate komt.

Dit is toch iets waarvoor je een blue/green deployment gebruikt. Redirect traffic naar nieuwe instantie van je site, done.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3223
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer

Eerlijk ik snap de strategie niet. Zoals ik het nu zie:

- de verdubbeling van mobiele data icm love verdwijnt
- Dolfijn verdwijnt
- Koala wordt Go Plus en krijgt 1GB extra, maar met de huidige koala heb je 8GB icm Love... Een achteruitgang dus
- Als tegenprestatie raden ze je icm love dan Go Intense aan met 15GB mobiele data voor 1€ extra per maand tov koala
- Arend wordt Go Unlimited en krijgt 30GB snelle data ipv 20GB

Zijn dit dan de wijzigingen? Nogal magertjes en ik zie niet echt het voordeel voor de klant.
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
izzet3838
Starter
Starter
Berichten: 15
Lid geworden op: 05 maa 2020, 16:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Ze maken alles eigenlijk gewoon duurder, zonder het te laten merken, ze forceren iedereen met een dolfijn of koala(icm love) in de richting van een go intense)wij hebben 1 koala en 1 dolfijn icm love duo, met de huidige tarieven moet ik dus €7 per maand bijbetalen.
Voordeel is wel dat je niet meer moet bijbetalen voor 2de oproep.
"Pro Inclusive
De Orange Pro Inclusive opties: Call forwarding, Second Call et Conference Call zijn inbegrepen in je abonnement. Je profiteert ook gratis van Pro Voicemail. Voor meer informatie over de inhoud van deze opties, ga naar orange.be.

"
Laatst gewijzigd door TiTanium 09 maa 2020, 17:03, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: Full Quote verwijderd!
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

inderdaad een verdoken prijsstijging voor de meesten.
Voor mij is het een prijsdaling want ik krijg mijn 5 arend aan 31€ ip van aan 40€
maar mensen die een cheetah hadden icm met love betaalden 30€ voor 30gb nu moeten ze overschakelen naar unlimited 40€ en in beste geval vanaf 2 aaan 31€ ook een prijsstijging.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Gebruikersavatar
Ptoeneigh
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 26 jul 2008, 08:50
Uitgedeelde bedankjes: 338 keer
Bedankt: 74 keer
Recent bedankt: 4 keer

Pro optie wissel gesprek kan ik bevestigen. Staat actief nu.

Die gezinsopties kunnen wel interessant zijn om kind of partner te laten meeliften op je data.

Even wachten hoe dat concreet werkt maar in het persbericht spreken ze daarover.
Ik vind het allemaal niet zo duidelijk en nogal langdradig maar goed.. zoals jullie al analyseren is dit een verkapte prijsverhoging / poging om klanten te pushen naar duurder abonnement..
bollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 920
Lid geworden op: 31 jul 2019, 13:26
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 27 keer

En waarom staat er onderaan dat je nog altijd met Paypal kan betalen terwijl dit al jaren niet meer kan. De visie over website update is daar 'anders' :lol:
izzet3838
Starter
Starter
Berichten: 15
Lid geworden op: 05 maa 2020, 16:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

macamba schreef:Pro optie wissel gesprek kan ik bevestigen. Staat actief nu.

Die gezinsopties kunnen wel interessant zijn om kind of partner te laten meeliften op je data.

Even wachten hoe dat concreet werkt maar in het persbericht spreken ze daarover.
Ik vind het allemaal niet zo duidelijk en nogal langdradig maar goed.. zoals jullie al analyseren is dit een verkapte prijsverhoging / poging om klanten te pushen naar duurder abonnement..
Inderdaad, ze maken het onoverzichtelijk, waardoor je door de bomen het bos niet meer ziet, beetje .de tactiek van telenet, jammer
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8269
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 526 keer
Recent bedankt: 12 keer

marzman schreef: Ze sluiten denk ik ook geen hele dag.
Winkel hier is potdicht, daar komt niemand in. Behalve de bezorger van het eten, voor hem hangt er een briefje aan de deur met een nummer dat hij moet bellen (een Mobistar 049-nummer jaja, alhoewel ik niet gecontroleerd heb of het niet van Orange weggeporteerd is).
marzman
Pro Member
Pro Member
Berichten: 426
Lid geworden op: 15 dec 2015, 14:52
Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
Bedankt: 18 keer
Recent bedankt: 1 keer

bollegijs schreef:En waarom staat er onderaan dat je nog altijd met Paypal kan betalen terwijl dit al jaren niet meer kan. De visie over website update is daar 'anders' :lol:
BIj internet en mobiel staat nog gewoon de Dolfijn enzo. Een beetje vreemd dat ze niet alles tegelijk updaten, ik neem aan dat de nieuwe content dan toch klaar staat.
Gebruikersavatar
Ptoeneigh
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 26 jul 2008, 08:50
Uitgedeelde bedankjes: 338 keer
Bedankt: 74 keer
Recent bedankt: 4 keer

Infofiches zijn wel bijgewerkt.

Komt er op neer dat er geen verdubbeling aan data lijkt te zijn.

9 euro love korting of bij meerderen mobile lijnen.

Geen snelheidsverhoging voor vast internet..

Had meer verwacht..
Gebruikersavatar
TheCeet
Premium Member
Premium Member
Berichten: 536
Lid geworden op: 03 apr 2018, 12:16
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 69 keer
Recent bedankt: 1 keer

Alle info: https://www.orange.be/nl/producten-en-d ... =multicard

Ook al is de site nog niet 100%in orde
iPhone 13 Pro: Proximus Business Unlimited
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 2TB
ISP: Afbeelding Hey!
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

Blijkbaar gaan ze meer inzetten op mensen die gels spenderen, zoals telenet doet.
Spijtig voor de mensen waar ze zich nu op toelegden.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
izzet3838
Starter
Starter
Berichten: 15
Lid geworden op: 05 maa 2020, 16:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

proximusboyke schreef:Blijkbaar gaan ze meer inzetten op mensen die gels spenderen, zoals telenet doet.
Spijtig voor de mensen waar ze zich nu op toelegden.
Als ik meer ga moeten betalen ga ik telenet wel overwegen, het verschil is dat bij hun de kwaliteit ook beter is(sneller internet, betere klantendienst, gratis wifi repeater, betere apps,...)
FRDDP
Pro Member
Pro Member
Berichten: 364
Lid geworden op: 25 aug 2015, 12:32
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 32 keer

izzet3838 schreef:
proximusboyke schreef:Blijkbaar gaan ze meer inzetten op mensen die gels spenderen, zoals telenet doet.
Spijtig voor de mensen waar ze zich nu op toelegden.
Als ik meer ga moeten betalen ga ik telenet wel overwegen, het verschil is dat bij hun de kwaliteit ook beter is(sneller internet, betere klantendienst, gratis wifi repeater, betere apps,...)
Het is duidelijk nog te vroeg om hier al conclusies te trekken, overigens over betere kwaliteit gesproken... Da’s dan toch over de vaste diensten, zeker niet mobiel.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

yep het verschil was al klein komt nu enkel kleiner

vroeger
5x arend 200 + 39 internet tv +10 speedboost 249€ en als je appelen met appelen wilt vergelijken +10 fixed = 259€
wigo unlimeted 203.74€

nu
5x go intens a 31 155€ + 39 internet tv + speedboost 10 =204€ en als je appelen met appelen wilt vergelijken +10 fixed = 214€

wat hebben we geleerd : ze hebben hun belofte nagekome ze trekken recht wat scheef zat maar is nog duurder :-D :beerchug: :bang:
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
izzet3838
Starter
Starter
Berichten: 15
Lid geworden op: 05 maa 2020, 16:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Voor de mensen die love hebben icm koala, je moet volgens mij 2 producten hebben niet 2 telefoons dus voor 1 euro pm extra krijg je 15gb en 2 de oproep, momenteel betaal ik 23 voor 2de oproep en koala met 8gb dus ik kom er denk ik iets beter uit.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

voor mensen die intresse hebben met BTWnr :

Multiproductvoordeel

Heb je een Love-abonnement (Love Duo of Love Trio)?
Dan ontvang je € 9 korting op de prijs van je Go Intense- en /of Go Unlimited-abonnement(en). Dit voordeel wordt toegekend vanaf het eerste in aanmerking komende abonnement en wordt toegekend op je factuur na activering van de internetdiensten aan alle abonnementen die compatibel zijn met de promotie.

Heb je enkel een mobiel abonnement?
Dan ontvang je € 9 korting op de prijs van je Go Intense- en / of Go Unlimited-abonnement(en) wanneer je ten minste twee compatibele abonnementen hebt.

Als je je Love-abonnement opzegt of nog maar één mobiel abonnement hebt of een abonnement wijzigt in een van onze abonnementen die niet compatibel is met de promotie, wordt de promotie aangepast en alleen toegekend aan compatibele tarieven.

Dit voordeel is enkel zichtbaar op jouw factuur en niet op de My Orange-app of op jouw Klantenzone.

Dit voordeel wordt slechts één keer per maand toegekend per compatibel tariefplan en wordt niet toegekend aan klanten met een btw-nummer.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Flying
Pro Member
Pro Member
Berichten: 410
Lid geworden op: 22 apr 2014, 16:31
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 48 keer

Wij hebben Love in combinatie met Dolfijn en Koala. Per maand kost ons dat nu 84 euro en in ruil krijgen we respectievelijk 3 en 8GB data op de mobiele abonnementen.

In het nieuwe scenario bestaat Dolfijn niet en is er geen abonnement geschikt voor mijn vrouw (0.5GB = te weinig data, 4GB = teveel data). De verdubbeling valt weg waardoor ik van 8GB terugval op 5GB tenzij ik 1 euro extra betaal. Ik zie nergens nog een voordeel terug.

Wij behouden de oude abonnementen en zijn voordeliger uit met meer data.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

Blijven deze nog bestaan ???

TV internet nu voor iedereen 49€.
ze gingen geen prijsverhoging doen !!!
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Flying
Pro Member
Pro Member
Berichten: 410
Lid geworden op: 22 apr 2014, 16:31
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 48 keer

De oude abonnementen staan gewoon in de klantenzone en de data bonus staat nog steeds actief. Als ik niet wijzig, behoud ik wat ik heb. Als ze pushen dan stappen we over naar EDPnet en is het meteen gedaan.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3223
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer

De oude abo's blijven bestaan, lees ik net op Twitter:
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
marzman
Pro Member
Pro Member
Berichten: 426
Lid geworden op: 15 dec 2015, 14:52
Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
Bedankt: 18 keer
Recent bedankt: 1 keer

Vaganzza schreef:De oude abo's blijven bestaan, lees ik net op Twitter:
Als dat niet zou kunnen zou ik ook terug gaan naar Telenet.
izzet3838
Starter
Starter
Berichten: 15
Lid geworden op: 05 maa 2020, 16:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

de oude abo's zullen wel blijven bestaan denk, maar de data bonus is de vraag, ik heb er voordeel aan met koala ga ik 1 euro moeten bijbetalen ik krijg ik 15gb internet ipv 8 en 2de oproep(die kost mij nu 3€ per maand) maar vooral de mensen die een dolfijn willen zijn het slachtoffer.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3223
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer

Wat ik mij nog afvraag: krijg je de korting van een Go Intense icm een dolfijn en Love? Mijn vrouw heeft momenteel Dolfijn en dat is meer dan ruim genoeg. Die ga ik sowieso niet overzetten. Ikzelf overweeg nog die ene euro extra voor 7GB extra data...
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
marzman
Pro Member
Pro Member
Berichten: 426
Lid geworden op: 15 dec 2015, 14:52
Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
Bedankt: 18 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ik denk dat je die met Love sowieso krijgt.
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 6009
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 826 keer
Bedankt: 507 keer
Recent bedankt: 3 keer

Als dit alles is dan is het inderdaad maar een flauwe zaak...
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

Vaganzza schreef:Wat ik mij nog afvraag: krijg je de korting van een Go Intense icm een dolfijn en Love? Mijn vrouw heeft momenteel Dolfijn en dat is meer dan ruim genoeg. Die ga ik sowieso niet overzetten. Ikzelf overweeg nog die ene euro extra voor 7GB extra data...

ik ben bijna zeker van niet. aleen de abos met multivoordeelgeven korting
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
marzman
Pro Member
Pro Member
Berichten: 426
Lid geworden op: 15 dec 2015, 14:52
Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
Bedankt: 18 keer
Recent bedankt: 1 keer

Als je Love besteld is die korting al geactiveerd, dus ik denk het wel hoor. Dat vast internet van Love ook als product geldt.
FRDDP
Pro Member
Pro Member
Berichten: 364
Lid geworden op: 25 aug 2015, 12:32
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 32 keer

Alleen vanaf Go intense en Go unlimited.
Maar wel: in love pack met nieuwe tarieven dus 1 eur meer om een Go Plus met 5GB naar een Go Intense te brengen met 15GB.

OK, tegenover nu is dat 69 EUR voor love trio met 8GB nu 5GB, maar 70 eur geeft dus 15GB. OK, 1 eur meer maar wel ook 7GB meer dan nu. In bepaalde gevallen het overwegen waard en indien niet, oude tarieven blijven inderdaad bestaan.
Luboli
Pro Member
Pro Member
Berichten: 386
Lid geworden op: 06 jan 2017, 02:40
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 60 keer

De oude Zen formules bestaan ook niet meer
Gebruikersavatar
Ptoeneigh
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 26 jul 2008, 08:50
Uitgedeelde bedankjes: 338 keer
Bedankt: 74 keer
Recent bedankt: 4 keer

Oplossing voor Arend premium / roaming in best destinations: voor €20 kun je een pass kopen met de inhoud van wat Arend premium vroeger had.
Dus 1 GB data en 1.000 minuten / sms.

Wel goed want nu kun je dat eenmalig activeren ook op een goedkoop abonnement.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

FRDDP schreef:Alleen vanaf Go intense en Go unlimited.
Maar wel: in love pack met nieuwe tarieven dus 1 eur meer om een Go Plus met 5GB naar een Go Intense te brengen met 15GB.

OK, tegenover nu is dat 69 EUR voor love trio met 8GB nu 5GB, maar 70 eur geeft dus 15GB. OK, 1 eur meer maar wel ook 7GB meer dan nu. In bepaalde gevallen het overwegen waard en indien niet, oude tarieven blijven inderdaad bestaan.

ik denk dat je verkeerd bent. 49€ internet tv en 30€ voor intense = 79€
U bedoeld waarschijnlijk 21€ maar dan moet je wel 2 abos hebben é dus 49 +21+21 = 91€
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”