is er iets op komst ?

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Bababa
Premium Member
Premium Member
Berichten: 649
Lid geworden op: 28 jul 2014, 19:20
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 35 keer

x0f schreef:De flybox kan niet meer besteld worden. Zou hier ook iets aan wijzigen?
Oh hier ben ik heel benieuwd naar. Hoop dat ze het zeker niet afschaffen want ik vind het een uitstekend product!
Orange Love Trio
Orange Flybox
Orange Extra surf card
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

kijk in principe gaat het mij niet om die euro meer ofzo.
Maar als telenet met iets nieuws uitkomt en het is nen euro meer ja dan is het kot te klein.
ook van die pipo van orange nen michael.
Kijk als je minder krijgt zoals cloud coyote dan mag je het draaien en keren zoals je wilt het is een prijsverhoging. (voor nieuwe klanten of mensen die veranderen-
Ik had gedacht dat de kloof tussen orange telenet terug wat groter zou worden in prijs.
Maar voor een modaal gezin met kids als je alles gaat uitrekenen blijven de prijzen tussen de 3 ongeveer gelijk (als je pack neemt)
Het ziet er anders uit in eerste oogopslag, maar een keer dat je gaat rekenen ....
persoonlijk is het voor mij 5*9 = 45€ -10€ (tv duurder geworden) = 35€ goedkoper geworden, maar dan ben ik nog steeds 10 a 20 euro duurder dan bij telenet.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
izzet3838
Starter
Starter
Berichten: 15
Lid geworden op: 05 maa 2020, 16:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Als je met 4 mensen bent die allemaal een gsm abo nodig hebben is het verschil met telenet idd verwaarloosbaar en krijg je meer extra's maar voor huizen met 1-3 mobiele abo's is orange nog steeds een pak goedkoper.
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2382
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 359 keer
Bedankt: 165 keer

Of als je geen TV nodig hebt of geen speedboost nodig hebt of geen vaste telefoon nodig hebt.

Soms is de ene goedkoper, dan weer de andere, moet ieder voor zich berekenen... en nu stoppen met die domme vergelijkingen! :cop:
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

jah tis ik niet é die zegt dat telenet te duur is !!!!!

https://www.tijd.be/ondernemen/telecom/ ... 40299.html

als CEO dat zegt en je bent zelf duurder euhm hoe moet ge dat omschrijven ???
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2382
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 359 keer
Bedankt: 165 keer

laat maar...
marzman
Pro Member
Pro Member
Berichten: 426
Lid geworden op: 15 dec 2015, 14:52
Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
Bedankt: 18 keer
Recent bedankt: 1 keer

proximusboyke schreef: als CEO dat zegt en je bent zelf duurder euhm hoe moet ge dat omschrijven ???
We trekken het recht. Dat wij dat anders begrepen hebben dat is niet zijn schuld.

Ja, het is maar een euro. Ik moet eerlijk zeggen, voor een euro dan zou ik het ook doen. Als ze Dolfijn verdubbelen voor een euro meer zou ik dat prima vinden. Maar nu is het een prijsstijging van 33 procent. En dan kun je net zo goed die ene euro ook nog bijleggen maar dan zit je al op een prijsstijging van 40 procent.
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2278
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

Wij zijn met zen 4 thuis, en zoals eerder vermeld zijn TN en PX goedkoper voor 4 personen of meer.

Ze hadden beter ook een pakket zoals wigo en etc aangeboden
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
bollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 920
Lid geworden op: 31 jul 2019, 13:26
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 27 keer

Beetje hoe alles tegenwoordig verloopt (nog meer dan vroeger) tegenwoordig met bedrijven die durfkapitaal achter hen hebben. Onder je prijs werken/verlies draaien tot je genoeg klanten hebt en dan de prijzen verhogen (stelselmatig). En dan vooral ontkennen dat dit gebeurd. En in sommige sectoren gaat dit zo ver tot er maar 1 of paar winnaars overblijven (lees: alle kleine zelfstandigen failliet zijn).
SyncBE
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 45
Lid geworden op: 04 jan 2018, 09:20
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

Ik kan mijn internet verbruik niet meer zien op de klantenzone ?

Is dit weg omdat we nu echt no limiet gaan of gewoon een bug ?
phil48
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1818
Lid geworden op: 30 mei 2012, 01:03
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 25 keer

proximusboyke schreef: Ik had gedacht dat de kloof tussen orange telenet terug wat groter zou worden in prijs.

Persoonlijk is het voor mij 5*9 = 45€ -10€ (tv duurder geworden) = 35€ goedkoper geworden, maar dan ben ik nog steeds 10 a 20 euro duurder dan bij Telenet.

Dus als de rekensom klopt, kan je beter terug naar Telenet.

Ze houden je niet tegen hé :)
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

inderdaad maa het mobiel netwerk vind ik nog beter van orange
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 6009
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 826 keer
Bedankt: 507 keer
Recent bedankt: 3 keer

proximusboyke schreef:inderdaad maa het mobiel netwerk vind ik nog beter van orange
Kan ik wel beamen. Heb onlangs nog een SIM overgezet van BASE (wat uiteindelijk Telenet is) naar MV (wat Orange is) omdat ik op BASE bij schering en inslag oproepen niet ontving, maar wel een SMSje dat ik een oproep had gemist.
Sinds overstap naar MV niet meer voorgehad.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
marzman
Pro Member
Pro Member
Berichten: 426
Lid geworden op: 15 dec 2015, 14:52
Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
Bedankt: 18 keer
Recent bedankt: 1 keer

SyncBE schreef:Ik kan mijn internet verbruik niet meer zien op de klantenzone ?

Is dit weg omdat we nu echt no limiet gaan of gewoon een bug ?
Ik kon dat al nooit zien, alleen achteraf op de factuur. Op de factuur staat trouwens geen limiet, maar dat zal niet kloppen want dat heeft er altijd al op gestaan.
Gebruikersavatar
NuKeM
Administrator
Administrator
Berichten: 5494
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 234 keer
Recent bedankt: 4 keer

Gisteren van Koala naar Go Plus gegaan. Ze zeggen netjes dat er 4 opties actief zijn, waaronder mijn surf extra als enige betalende, en dan daaronder dat ze alle drie (?) actief zullen blijven.
Blijkt vandaag dat mijn surf extra gsm geen internet meer heeft :( terwijl die wel nog in mijn klantenzone staat. Ik wou het gewoon even laten weten hier, mogelijk komt het nog goed, dan laat ik het ook nog wel weten :)
FRDDP
Pro Member
Pro Member
Berichten: 364
Lid geworden op: 25 aug 2015, 12:32
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 32 keer

Dat zou wel kunnen dat ze deze opnieuw hadden moeten linken bij conversie. Zeker nog compatibel met nieuwe tarieven...
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2656
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 231 keer

Ik zit nu nog voor koala in de 3 maanden -50% en dan krijg ik nog is 3 maanden -25% voor het geknoei te compenseren, spontaan aanbod dat was wel vriendelijk.

Daarna denk ik wil ik die koala naar go plus kost maar 1 euro meer voor extra data, alleen een vraag ga ik kunnen die go plus nemen en daarnaast in mijn love duo een een dolfijn kunnen houden. Love duo + go plus + extra surf + dolfijn.

Eerlijk gezegd vind ik het een gemiste kans er mis een abbo van 15 euro, de dolfijn met verdubbeling was echt een super formule voor de gemiddelde gebruiker.

En klopt het dat het voor zelfstandigen dezelfde regels zijn met -9 euro, want in de voorwaarden stond niet met een btw nummer maar ik gok dat ze bedoelen voor grote bedrijfen, t is niet echt duidelijk.
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 222 keer

Waar ik nog steeds geen antwoord op heb gekregen. Blijven de samenaankoop/bedrijfskortingen bestaan?

Momenteel krijg ik korting op mijn mobiel abo en betaal ik in Love Trio 62,5. Als ik kijk naar een go plus kom ik meteen op 69. Toch wel stevige prijsverhoging. Zeker als korting weg valt.

Zoals veel mensen kom ik toe met 3 gig maar niet met 500. Jammer dat dus een 12,5/15 abo niet meer bestaat. Of zelfs een abo met 2 gig ofzo aan een lagere prijs. Verschil tussen 0,5 en 4 is wel heel veel.
fred_be9300
Pro Member
Pro Member
Berichten: 248
Lid geworden op: 30 nov 2005, 20:42
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 12 keer

Slafes schreef:Zoals veel mensen kom ik toe met 3 gig maar niet met 500. Jammer dat dus een 12,5/15 abo niet meer bestaat. Of zelfs een abo met 2 gig ofzo aan een lagere prijs. Verschil tussen 0,5 en 4 is wel heel veel.
Vind ik ook. Ik kijk af en toe naar de andere providers, maar vind voor mijn gebruik niks beter dan Base 15.
Ik was eigenlijk aan het hopen op een gelijkaardig aanbod voor 10-12€ want mijn dataverbruik gaat trager omhoog dan blijkbaar de gemiddelde orange klant.

Beste features base 15: lineair en flexibel mengen van data & bellen. Krediet overdracht naar maand erna. En buitenbundel prijs gelijk aan in-bundel prijs, dus effe over de limiet gaan is geen drama. En meeste maanden (bel ik weinig en) heb ik kredietoverschot, wat een piekje de maand erna kan opvangen.

Enkel als ik mijn dataverbruik significant zou verhogen, en mijn partner ook, dan pas wordt Orange interessant (2x Abo van 21€). Daar missen ze toch een grote markt, imho.

Ik blijf dus waar ik ben. En hou de anderen in de gaten.

Cheers
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 6009
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 826 keer
Bedankt: 507 keer
Recent bedankt: 3 keer

Ik vermoed dat er nog wel wat zaken scheef zitten in de klantenzone. De ene dag krijg ik een fout als ik zou willen switchen tussen abonnementen, de andere dag de melding dat ik recent geswitched ben, vandaag blijkt alles gewoon mogelijk. Nog even de kat uit de boom kijken.
NuKeM schreef:Gisteren van Koala naar Go Plus gegaan. Ze zeggen netjes dat er 4 opties actief zijn, waaronder mijn surf extra als enige betalende, en dan daaronder dat ze alle drie (?) actief zullen blijven.
Blijkt vandaag dat mijn surf extra gsm geen internet meer heeft :( terwijl die wel nog in mijn klantenzone staat. Ik wou het gewoon even laten weten hier, mogelijk komt het nog goed, dan laat ik het ook nog wel weten :)
Is dat opgelost geraakt?
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
x0f
Member
Member
Berichten: 51
Lid geworden op: 01 okt 2019, 15:49
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 4 keer

Bababa schreef:
x0f schreef:De flybox kan niet meer besteld worden. Zou hier ook iets aan wijzigen?
Oh hier ben ik heel benieuwd naar. Hoop dat ze het zeker niet afschaffen want ik vind het een uitstekend product!
Het is voor mij net niet goed genoeg door de limiet van 150GB om het als enige internetbron (incl. TV en/of streaming) te gebruiken. Ik hoop dat ze er in de toekomst een TADAAM-stijl product van gaan maken maar dan met een interessanter TV aanbod.
Luboli
Pro Member
Pro Member
Berichten: 386
Lid geworden op: 06 jan 2017, 02:40
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 60 keer

Die flybox is wel nog te bestellen, maar er loopt iets fout op de website bij het bestellen van abonnementen ivm taal.
Als je de franse versie gebruikt kan je wel nog bestellen, heb het zelf daarjuist moeten doen met een mobiel abonnement
orange.PNG
Gebruikersavatar
NuKeM
Administrator
Administrator
Berichten: 5494
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 234 keer
Recent bedankt: 4 keer

devilkin schreef:
NuKeM schreef:Gisteren van Koala naar Go Plus gegaan. Ze zeggen netjes dat er 4 opties actief zijn, waaronder mijn surf extra als enige betalende, en dan daaronder dat ze alle drie (?) actief zullen blijven.
Blijkt vandaag dat mijn surf extra gsm geen internet meer heeft :( terwijl die wel nog in mijn klantenzone staat. Ik wou het gewoon even laten weten hier, mogelijk komt het nog goed, dan laat ik het ook nog wel weten :)
Is dat opgelost geraakt?
Vandaag was alles in orde, ja dus.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

persoonlijk vind ik het een grote teleurstelling.
Zeker na wat ik gezien heb oktober november 2018. Dan stel ik mij te vraag waarom dit ? Komt nog niet tot aan de enkels wat op tafel lag. En dat weet luc ook.
Zo ambitieus, en dan geven ze dit. Zelf nog geen opvraging van het nieuws is mogelijk
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Gebruikersavatar
Ptoeneigh
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 26 jul 2008, 08:50
Uitgedeelde bedankjes: 338 keer
Bedankt: 74 keer
Recent bedankt: 4 keer

Ik probeer mijn tarief online te wijzigen via de klantenzone / app en krijg steeds deze foutmelding via SMS en mail een paar minuten na de aanvraag.

Nog al iemand last van gehad?

“Orange-info: Er is een fout opgetreden. Je aanvraag tot Tariff Plan Conversion werd geannuleerd. Probeer het later nog eens. Onze excuses voor het ongemak.”
FRDDP
Pro Member
Pro Member
Berichten: 364
Lid geworden op: 25 aug 2015, 12:32
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 32 keer

proximusboyke schreef:persoonlijk vind ik het een grote teleurstelling.
Zeker na wat ik gezien heb oktober november 2018. Dan stel ik mij te vraag waarom dit ? Komt nog niet tot aan de enkels wat op tafel lag. En dat weet luc ook.
Zo ambitieus, en dan geven ze dit. Zelf nog geen opvraging van het nieuws is mogelijk
Men zag de bui al hangen wat betreft de regulatoren en ongunstige nieuwe tariefvoorstellen :wink:
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2656
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 231 keer

Wat ik niet snap is als je zelfstandigen neem, ik heb mijn orange factuur op btw nummer ( klein deeltje is zakelijk).

Dan is er geen Multiproductvoordeel ?

Dan wordt het wel duur om te upgraden, dus in de love trio zit geen enkele combinatie korting / data niets meer in ? Dus maw veel minder interessant geworden.
FRDDP
Pro Member
Pro Member
Berichten: 364
Lid geworden op: 25 aug 2015, 12:32
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 32 keer

Men werkt nog aan nieuwe tarieven voor dit segment...
daydreamke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 396
Lid geworden op: 05 okt 2012, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 22 keer

Vrijdag overgeschakeld naar intense go. Prima deal met love trio. 21eu voor onbeperkt bellen en 15gb data. Coyote bieden ze niet meer aan wat ik jammer vind, maar gebruik nu Waze.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

21 € is toch ook geldig vanaf 2 abbo's (ZONDER TV/INTERNET 'LOVE')?
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3223
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer

Klopt, is ook geldig bij meer dan 1 abo Intense of Unlimited.
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”