Tariefplan wijzigen tijdens een contract van 12 maanden

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
antutu
Pro Member
Pro Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 12 jun 2017, 17:17
Uitgedeelde bedankjes: 147 keer
Bedankt: 37 keer

Ik heb 200 euro korting gekregen op mijn S10+. In ruil daarvoor moest ik intekenen op 1 jaar Koala. Aangezien ik dat al jaren heb (maar dan zonder verbintenis) was dat een no-brainer.

Echter hebben we nu al 1 week een panne bij Scarlet en ik zit sindsdien op de 4G van Orange. Maar de 4 GB van mijn Koala abonnement zal het niet lang meer uitzingen.

Had ik niet onder contract gestaan, dan had ik nu tijdelijk Arend geactiveerd voor onbeperkt internet. Maar dat kan nu niet doordat ik verbonden ben aan Koala voor 12 maanden.

Ik hoorde eens dat je wel zou kunnen upgraden (duurder is altijd beter voor een operator natuurlijk :P) maar niet downgraden. Nu is mijn vraag: onder dat 'downgraden niet toegestaan', mag ik daar uit verstaan dat geen enkele downgrade toegestaan is en ik dan van Arend niet meer zal kunnen downgraden terug naar Koala, of wil dit zeggen dat ik wel naar Arend kan en dan terug naar Koala maar gewoon niet lager dan Koala (uiteraard vanzelfsprekend) kan downgraden?

Iemand hier ervaring mee? Thanks alvast!
There's something strange and you can't reboot. Who you gonna call? Joost Prutsers.
KRL100
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 807
Lid geworden op: 22 sep 2008, 08:21
Locatie: Diksmuide
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 59 keer

Bij mijn weten is een UPgrade van je abonnement geen probleem. DOWNgraden kan niet (zonder extra kosten - zijnde het verschil van de korting die je kreeg op je toestel). Informeer je even bij je provider??
DJ KaReL de Groot --- www.kareldegroot.be
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

volgens mij is dit mogelijk.
Best eens de vraag voorleggen via messenger of twitter voor de zekerheid.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”