Tempo Giga internetvolume verdwenen

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
depeje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 818
Lid geworden op: 22 jan 2011, 00:27
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 185 keer
Bedankt: 39 keer
Recent bedankt: 3 keer

Heeft er momenteel nog iemand problemen met aangekocht internetvolume? Deze ochtend merkte ik dat ik alweer geen internetverbinding had, en nu zie ik in de customer zone dat ik blijkbaar geen volume meer heb. Mijn laatste herlading (van €15) was nochthans op 23/11, en heb sindsdien nog maar 700MB verbruikt.

Wat ik vreemd vind is dat mijn belwaarde ook maar tot 17/12/2020 geldig is. Mijn voorlaatste herlading van €15 was nochthans op 10/11/2019, dus ik heb echt geen idee hoedat ze aan een vervaldatum van 17/12/2020 komen... Ik vrees eigenlijk dat er nu iets anders dan gewoonlijk is misgelopen, en dat ik nu niet gewoon kan wachten totdat alles terug in orde komt.

Afbeelding

Een bijkomend probleem is dat ik rond de 10GB ongebruikte data had opgespaard in de vorige maanden, die ik in januari misschien nodig ga hebben.

Zijn er andere orange Tempo klanten met soortgelijke problemen momenteel?
gti69
Member
Member
Berichten: 56
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:18
Locatie: Harelbeke
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 15 keer

Ik heb iets gelijkaardigs voorgehad. Blijkbaar had één of andee interne fout mijn "tempo giga" omgezet in een "tempo easy"...
Gebruikersavatar
depeje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 818
Lid geworden op: 22 jan 2011, 00:27
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 185 keer
Bedankt: 39 keer
Recent bedankt: 3 keer

Dit is precies toch iets anders... Er staat nog steeds "tempo giga" in de klantenzone. Ik vrees dat ik deze avond eens ga bellen :(
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

In het verleden wel al een paar keer voorgehad dat mijn vrouw ineens niet meer kon surfen met haar iPad en geredirect werd naar een herlaadpagina van Orange alhoewel er nog meer dan voldoende data over was. Dat lostte zich telkens wel vanzelf op (dacht dat een reboot ook hielp). Heb toen wel niet gekeken hoe dat er uit zag op de Klantenzone.
Op dit moment alleszins geen probleem mee. Hebben 2 Tempo Giga kaartjes met verschillende account en op beide alles normaal in de Klantenzone.
Gebruikersavatar
depeje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 818
Lid geworden op: 22 jan 2011, 00:27
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 185 keer
Bedankt: 39 keer
Recent bedankt: 3 keer

Herstarten helpt deze keer helaas niet :(
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”