wurgcontract opzeggen kmo

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
eve.sabbe
Pro Member
Pro Member
Berichten: 329
Lid geworden op: 03 dec 2008, 18:59
Twitter: AllAboutEve
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 21 keer

Hallo,

volgende situatie doet zich voor op mijn werk.
Een bedrijf met ongeveer 15 simkaarten, allemaal Orange business-abonnementen.
Dit contract is aangegaan 5 maanden geleden.
Iedere werknemer als ook de bazen, hebben volgende technische problemen, zowel binnenshuis, zowel buiten, overal en afwisselend.
Stel je voor. Je bent aan het werk en je gsm ligt naast je.
Je krijgt 2 of 3 smsjes na elkaar. Inhoud: "deze persoon probeerde je te bellen om vb 9u15 maar liet geen bericht na."
Je bent de laatste 2 uren niet opgebeld en toch krijg je deze smsjes. Nochtans niet de melding gemiste oproepen.
Wat doe je dan? Je belt de persoon terug en krijgt te horen :"awel waarom pak jij je gsm niet op?"
Ook plots geen bereik, enkel noodoproepen.
Ik moet je niet vertellen, héél frustrerend.

Ik heb het BIPT ingeschakeld. We kregen een brief of we een extender willen gebruiken in huis?
Dat is echt heel leep. Daarvoor heb je Orange internet nodig en dat willen we niet. En zijn de problemen buitenshuis niet opgelost.
Dit hebben we hun via het BIPT laten weten.
Reactie van ORANGE? Omdat we niet ingaan op hun aanbod kunnen ze verder niets voor ons doen en wordt het klachtendossier gesloten.
Case closed.
Er hangt ons een boetje van ongeveer 6000 euro boven het hoofd als we weg willen op eigen initiatief.

We zijn niet content van ORANGE (ik hoop dat ze meelezen). En willen terug BASE worden.
Iemand advies???

groeten
Eve
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew
Berichten: 8974
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 199 keer
Bedankt: 690 keer
Recent bedankt: 2 keer

Kan je ze niet in gebreke stellen?
Hun "oplossing" vereist blijkbaar een extra abonnementskost, wat onaanvaardbaar is als oplossing.
Ik zou voorstellen ofwel op hun kosten de extender te installeren en de eventuele maandelijkse kost te laten vallen, ofwel het contract beeindigen wegens niet levering van diensten.
Gebruikersavatar
seagull
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1974
Lid geworden op: 23 nov 2006, 08:55
Twitter: WimVerlinden
Locatie: Kortenberg
Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
Bedankt: 102 keer
Recent bedankt: 1 keer

https://zakelijk.aanbieders.be/telefoni ... m-operator
U wenst over te stappen van operator A naar operator B
Tegenwoordig is veranderen van GSM-operator heel erg eenvoudig geworden.
Dankzij de nieuwe telecom wet moet u geen verbrekingsvergoeding meer betalen. Alleen wie zijn contract opzegt in de eerste zes maanden van de looptijd, moet nog een vergoeding betalen. Maar ook hier is er een beperking: enkel de prijs van het abonnement van die (maximaal) eerste zes maanden.
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
eve.sabbe
Pro Member
Pro Member
Berichten: 329
Lid geworden op: 03 dec 2008, 18:59
Twitter: AllAboutEve
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 21 keer

aan SEAGULL
overstappen kan kosteloos maar niet voor bedrijven met het aantal simkaarten dat wij hebben...
Kenniey
Premium Member
Premium Member
Berichten: 479
Lid geworden op: 15 apr 2011, 22:57
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 56 keer

Het lijkt erop dat de omschakeling op het toestel van 4G naar 3G te lang duurt (door slecht bereik) waardoor de persoon die jou belt de gsm niet laat rinkelen. Maar de sms van de gemiste oproep komt dan natuurlijk wel door.
Al geprobeerd om bij wijze van test 4G op de toestellen uit te schakelen en ze enkel op 2G/3G te zetten?
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

Ik ken de problematiek. Een repeater is trouwens een zwaar gezondheidsrisico, zeker als het zendvermogen niet deskundig wordt ingesteld. Ik heb daar bijna een tumor aan overgehouden en 2 jaar hoofdpijn, moet binnenkort nog eens onder de scanner om 100% uit te sluiten. 3 maand op 3m van een illegaal geplaatste repeater gewerkt en daar een blackout in één oog en 2 jaar hoofdpijn aan overgehouden. Heb daar mijn ontslag als consultant gegeven.

Maar terug naar uw vraag:

Als de GSM's bvb in 4G mode staan, probeer ze eens in 3G mode te forceren. Mijn vriendin heeft met haar nieuwe wileyfox GSM in huis zo'n baggere gesprekskwaliteit dat er amper een gesprek mogelijk is. Haar WF is een 4G toestel, haar vorige android GIO een 3G. Ik heb haar android in 3G mode geforceerd, en gesprekken zijn terug verstaanbaar.

Met 5G gaat dit enkel nog meer problematisch worden.
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5784
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 261 keer
Bedankt: 1771 keer
Recent bedankt: 4 keer

Op zakelijke klanten is consumentbescherming inderdaad niet van toepassing.

Blijven zoeken naar een oplossing met Orange is de boodschap. Ingebrekestelling kan nuttig zijn om het contract uiteindelijk vervroegd te kunnen ontbinden wanneer Orange in de fout gaat. Wellicht gaat Orange hier in de fout wanneer ze buiten het huidige contract geld vragen voor een Range Extender. Volgens de middelenverbintenis in de algemene voorwaarden behoren alle inspanningen om de klant toegang te geven tot het netwerk tot de contractuele plicht van Orange.

Check eventueel met een advocaat welke fout Orange hier maakt.

Andere optie is het probleem zelf te onderzoeken en zo goed mogelijk op te lossen. Met 3G/4G instellingen te wijzigen kan er al heel wat veranderen aan de ontvangst. Van Motorola wordt gezegd dat ze de beste antennes hebben, een test met een degelijk Motorola-toestel toont misschien aan dat er iets mis is met het type gsm's die je nu gebruikt.
Met een antenne op het dak kan je het gsm-signaal ook naar binnen brengen.

Laatste optie is allemaal nieuwe nummers en nieuw contract aangaan bij nieuwe provider en het de huidige simkaarten in een schuif leggen en de minimumduur van het huidige contract uitdoen.
Laatst gewijzigd door raf1 21 nov 2016, 20:58, in totaal 1 gewijzigd.
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

raf1 schreef:Van Motorola wordt gezegd dat ze de beste antennes hebben, een test met een degelijk Motorola-toestel toont misschien aan dat er iets mis is met het type gsm's die je nu gebruikt.
Met een antenne op het dak d
Mijn vriendin had voordien (voor de wileyfox) een motorola moto <iets> van ongeveer 150 EURO en die gesprekken vielen gewoon zelfs continu uit, zowel 3G als 4G modes geprobeerd in android. Na ongeveer 2 weken weggedaan uit frustratie en later terug omgeruild voor een wileyfox spark plus bij coolblue. Zij zit bij BASE, als zowel BASE als Mobi dit probleem hebben met motorola dan zou ik de operator maar beginnen uitsluiten.

Dus ik denk dat slechte ontvangst + motorola wel degelijk samen gaan, met verlies van gesprekken, in extreme omstandigheden wat de topicstarter omschrijft.

Anderzijds: voor 6000 / 15 = 400 koop je wellicht een betere GSM met betere ontvangst dan die Motorola, en gezien de aantallen kan je nog korting bedingen.
Gebruikersavatar
Fallschirmjaeger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 849
Lid geworden op: 07 mei 2011, 14:46
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 111 keer

seagull schreef:https://zakelijk.aanbieders.be/telefoni ... m-operator
U wenst over te stappen van operator A naar operator B
Tegenwoordig is veranderen van GSM-operator heel erg eenvoudig geworden.
Dankzij de nieuwe telecom wet moet u geen verbrekingsvergoeding meer betalen. Alleen wie zijn contract opzegt in de eerste zes maanden van de looptijd, moet nog een vergoeding betalen. Maar ook hier is er een beperking: enkel de prijs van het abonnement van die (maximaal) eerste zes maanden.
Enkel geldig voor particulieren en bedrijven met minder dan 6 (of 5) nummers. Voor bedrijven met meer als 6 nummers, geldt de normale opzegregel (abo geld x aantal resterende maanden).
Gebruikersavatar
seagull
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1974
Lid geworden op: 23 nov 2006, 08:55
Twitter: WimVerlinden
Locatie: Kortenberg
Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
Bedankt: 102 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ik vermoed dat een internet abonnement en een extender tot je zonder grote kosten kunt overschakelen de goedkoopste oplossing zal zijn.
Zelf gebruik ik een extender van Proximus voor gsm-bereik in een kelderverdieping en dat werkt perfect, zowel voor gesprekken als voor data.
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5250
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 526 keer
Recent bedankt: 12 keer

vlug vraagje: toch niet toevallig note4's allemaal? ik ken echt een hele hoop mensen die klagen over dat toestel (mezelf en mijn collega's inclusief)...
een concullega heeft nog een note2, geen problemen, en zijn collega's die ook allemaal over gegaan zijn op de note4 vloeken eveneens...
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 17490
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 923 keer
Bedankt: 3349 keer
Recent bedankt: 4 keer

eve.sabbe schreef:Er hangt ons een boetje van ongeveer 6000 euro boven het hoofd als we weg willen op eigen initiatief.
Dit is geen boete, maar een contractuele schadevergoeding voor het verbreken van een contract.
Een KMO met 15 werknemers is geen klein éénmans zaakje, maar een commercieel bedrijf, waarvan je dus moet uitgaan dat ze met "de ogen open" een geldig contract hebben aangegaan. Zoiets kan je moeilijk een "wurgcontract noemen"
eve.sabbe schreef:We zijn niet content van ORANGE (ik hoop dat ze meelezen). En willen terug BASE worden.
Iemand advies???
Er zijn volgens mij maar 2 mogelijkheden:
  1. Je betaalt de verbrekingsvergoeding, je voldoet aan de verplichtingen die je bent aangegaan, en je bent van Orange af.
    Hoewel 6.000€ veel lijkt, dit is maar een hele kleine kost in vergelijking met de jaarlijkse omzet van een bedrijf met 15 werknemers (waarvan de loonkost alleen al boven een half miljoen EUR is).
    Nog een jaar sukkelen met bereikbaarheid zal voor dit bedrijf wellicht een grotere kost of potentiëel verlies zijn?
  2. Ofwel ontbind je het contract ten nadele van Orange (zonder schadevergoeding), te beginnen met een aangetekende schriftelijke ingebrekestelling.
    Neem dan een advocaat onder de armen, want dan wordt het een juridisch steekspel, waarvan de uitkomst op voorhand niet gekend is:
    • de kosten van een advocaat kunnen ook gemakkelijk een paar duizend euro oplopen.
    • Orange kan de klant gijzelen, door het blokkeren van de portatie.
Wil een bedrijf dit risico nemen voor 6.000 EUR?
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Fiber Essential (50/8 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.50, aangesloten op Proximus ONT (VLAN20).
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
lanadekat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 918
Lid geworden op: 23 aug 2013, 21:17
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 83 keer

Zoals al enkele keren hier vermeld, het zou kunnen dat er gewoon iets mis is met de toestellen of instellingen en niet zozeer bij Orange zelf.
Al eens met een ander toestel geprobeerd? ( mocht iedereen hetzelfde toestel gebruiken )
En is dit allemaal in de buurt van elkaar, of is het een probleem over verschillende zendmasten ( want dan zou het helemaal niet normaal zijn, dan zouden er meer mensen moeten klagen )

Disclaimer: niet dat ik hier veel van weet, ik probeer gewoon wat troubleshooting stappen te geven die handig kunnen zijn.
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew
Berichten: 8974
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 199 keer
Bedankt: 690 keer
Recent bedankt: 2 keer

Ik vind het alleszins straf dat de "oplossing" die wordt voorgesteld een extender zou zijn, als die niet zou werken zonder orange internet; het verplichten om nog meer diensten af te nemen kan geen aanvaardbare "oplossing" genoemd worden.
Wat vindt BIPT en/of de ombudsdienst eigenlijk van deze "poging tot oplossing" ?

Het blijft dat de aangeboden "diensten" niet werken momenteel; en dan is het Orange's verantwoordelijkheid om dat te fixen, zónder bijkomende engagementsverplichtingen.
Gebruikersavatar
Fallschirmjaeger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 849
Lid geworden op: 07 mei 2011, 14:46
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 111 keer

De aangeboden diensten zullen perfect outdoor functioneren en dus zullen de aangeboden diensten voor Orange functioneren. Er is geen enkele provider in België die u ook een indoor verbinding garandeerd.
springfield
Pro Member
Pro Member
Berichten: 276
Lid geworden op: 16 dec 2011, 12:28
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 10 keer

Orange vraagt toch ook helemaal niet om een extra dienst af te nemen? Een range extender werkt toch niet met een internet abonnement of heb ik het nu mis over wat het gaat. Voor zover ik weet werkt zo'n extender met een antenne die je buiten moet plaatsen.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 46 keer

springfield schreef:Orange vraagt toch ook helemaal niet om een extra dienst af te nemen? Een range extender werkt toch niet met een internet abonnement of heb ik het nu mis over wat het gaat. Voor zover ik weet werkt zo'n extender met een antenne die je buiten moet plaatsen.
Nee je hebt het mis. Zo een pico cell wordt aangesloten via internet* (DSL / kabel). Die gaat niet "buiten" een signaal op picken en opnieuw uitzenden zoals je nogal eens met wifi doet.
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew
Berichten: 8974
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 199 keer
Bedankt: 690 keer
Recent bedankt: 2 keer

Je hebt daar geloof ik 2 varianten op; iirc bestaan er wel degelijk modellen die buiten ontvangen en binnen repeaten, en mogelijk omgekeerd; alleen denk ik niet dat die in Belgie gedeployed worden.
vverbeke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 935
Lid geworden op: 19 mei 2009, 11:31
Uitgedeelde bedankjes: 60 keer
Bedankt: 94 keer

Als het zich "overal" voordoet zoals TS zegt kan dit onmogelijk een dekkingsprobleem zijn en gaat een range extender op één locatie het probleem niet oplossen. Ik denk eerder aan een probleem met de toestellen zelf (zeker als ze allemaal met hetzelfde toestel werken, wat mij niet helemaal duidelijk is) of een slechte batch SIM kaarten. Al eens een SIM kaart laten wisselen? Al eens getest met een ander toestel? Of een misconfiguratie van één of andere setting specifiek voor dit abonnement op het netwerk Orange.
@home: VDSL 100/35 • @work: fiber 200/200 + fiber 300/50 + cable 240/30
Gebruikersavatar
gedeco
Pro Member
Pro Member
Berichten: 296
Lid geworden op: 06 sep 2005, 10:57
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 10 keer

Fallschirmjaeger schreef:De aangeboden diensten zullen perfect outdoor functioneren en dus zullen de aangeboden diensten voor Orange functioneren. Er is geen enkele provider in België die u ook een indoor verbinding garandeerd.
Sommige gebouwen doen door de aard van hun constructie dienst als een kooi van Faraday en schermen zo alle magnetische straling af die van buitenshuis komt. Mijn ouders kunnen bvb binnenshuis niet naar een gewone kleine transistorradio met eigen antenne luisteren.
Vandaar waarschijnlijk het voorstel van de repeater.

Niet leveren van diensten? Gevaarlijke veronderstelling. Indien de GSM's buitenshuis werken, zal dit te wijten zijn aan de eigenschappen van het gebouw of de omgeving.
Original Pentium of Borg: Division is futile - your decimals will be
approximated.
MarkDM
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1929
Lid geworden op: 25 sep 2007, 20:14
Locatie: Berlare (O-Vl)
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 124 keer
Recent bedankt: 1 keer

De topicstarter zou toch het volgende kunnen toelichten:
  • Hebben al de klagers het zelfde type gsm/smartphone?
  • Zijn die toestellen in dienst gekomen samen met de operatorwissel ?
  • Is er al getest met sim-kaart vervangingen ?
Anderzijds vind ik de kost van een extender en Orange-internet niet duur als tijdelijke oplossing om 6.000 Euro opzegvergoeding te vermijden. Een advocaat zal u al meer kosten.
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2278
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

MarkDM schreef:De topicstarter zou toch het volgende kunnen toelichten:
  • Hebben al de klagers het zelfde type gsm/smartphone?
  • Zijn die toestellen in dienst gekomen samen met de operatorwissel ?
  • Is er al getest met sim-kaart vervangingen ?
Anderzijds vind ik de kost van een extender en Orange-internet niet duur als tijdelijke oplossing om 6.000 Euro opzegvergoeding te vermijden. Een advocaat zal u al meer kosten.

Nog een punt om toe te voegen, beschikken jullie toestellen over de laatste updates/up-to-date?

Wat is het bereik dat jullie hebben? misschien een dode hoek jullie buurt/regio?
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
eve.sabbe
Pro Member
Pro Member
Berichten: 329
Lid geworden op: 03 dec 2008, 18:59
Twitter: AllAboutEve
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 21 keer

Hallo,

de problemen stellen zich met smartphone die nieuw zijn (dus compleet up to date) als een gsm die very basic is.
Zowel indoor als elders.
Er is nog geen sim wissel gebeurd, niemand is ter plaatse gekomen om na te gaan of het een "dode" zone is.
Enkel dat voorstel voor die extender.
De vertegenwoordiger toonde tijdens zijn verkoopspraatje zijn gsm met het icoontje 4G en 4 streepjes verbinding.
Ik was er niet bij maar het is zo gegaan.
Ondertussen is de vertegenwoordiger gestopt en is nu, no joke, schilder van beroep.

Het idee rijpt om de abonnementen met het laagste abo tarief te schrappen en het minst verbruik (reserve) en verbrekingsvergoeding te betalen.
Zorgen dat we nog met 5 simkaarten overblijven en dan stoppen.
Zou dit lukken denk je?
fvhbrugge
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1597
Lid geworden op: 23 nov 2008, 20:38
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 123 keer

Zou dat lukken? Dat weten we niet want we kennen de details van het contract niet.
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6126
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 244 keer
Bedankt: 584 keer
Recent bedankt: 10 keer

Als het overal is, stel ze dan gewoon in gebreke.
Ga de confrontatie aan en eis een oplossing.
eve.sabbe
Pro Member
Pro Member
Berichten: 329
Lid geworden op: 03 dec 2008, 18:59
Twitter: AllAboutEve
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 21 keer

We hebben het contract nagekeken ttz we wilden dat doen maar...we hebben er geen.
Er zijn wel formulieren ingevuld.
En onderaan een van die formulieren staat te lezen dat de klant hierbij verklaart dat hij de algemene voorwaarden gelezen en goedgekeurd heeft. gevolgd door een paragraaf van de zaakvoerder.
MAAR nooit dus de algemene voorwaarden ontvangen van de vertegenwoordiger.
Nu zijn we op zoek naar een advocaat die ervaring heeft met dergelijke materie...
Gebruikersavatar
Fallschirmjaeger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 849
Lid geworden op: 07 mei 2011, 14:46
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 111 keer

Algemene voorwaarden krijg je bij geen enkele provider mee op papier, maar staan op hun site. Voor Orange:
https://business.orange.be/nl/algemene-voorwaarden

De zaakvoerder heeft ondertekend dat hij die gelezen heeft (op de site dus) en daar mee akkoord gegaan. Als hij ze niet gelezen heeft of ze wel gelezen heeft, maar toch niet akkoord gaat, dan had hij dit maar niet moeten ondertekenen.

Edit: Uw verbrekingsvergoeding staat trouwens in de voorwaarden.
18.1.
18.1.1. Overeenkomst van bepaalde duur
De Klant kan, om gelijk welke reden, de Overeenkomst beëindigen voor het verstrijken van de initiële duur mits schriftelijke kennisgeving hiervan en mits betaling van een verbrekingsvergoeding gelijk aan:
a) 50% van het totaalbedrag van de overeengekomen maan-
delijkse kosten vermenigvuldigd met het aantal maanden dat de Overeenkomst nog zou hebben geduurd indien deze niet vroegtijdig zou zijn beëindigd, indien van toepassing.
b) 50% van het voorheen door de Klant gerealiseerde gemiddelde maandelijks volume (gesprekskosten en andere variabele kos- ten) vermenigvuldigd met het aantal maanden dat de Overeen- komst nog zou hebben geduurd indien deze niet vroegtijdig zou zijn beëindigd.
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4276
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 49 keer
Bedankt: 97 keer

Heb dit probleem ook al gehad, niet bij Orange, maar Base en ook Proximus, met iPhone 4, 5/S en 6, aangezien dat probleem hier niet meer voorkomt veronderstel ik dat het iets is die moet ingesteld worden het gsm nr. ofwel op de apparatuur van de provider...

Met dat probleem had ik destijds eigenlijk ook op alle gsms de voicemail uitgeschakeld, en de klanten dienen om ons op te bellen steeds ons vast nr. te gebruiken die op z'n beurt doorgeschakeld is naar zowel de vaste lijn zelf van de gebruiker, en z'n gsmnr. sindsdien niks meer van klachten :)
Internet = Proximus Fiber 1000/500 & back-up Telenet 300/30 / Fixed & mobile phone = Dstny SmartMobile + Samsung S23 & OVH VoIP Entreprise TV = FTA IPTV + Netflix / Network = 100% MikroTik powered / / I'm using Atera RMM to run my IT business, Atera offers a 30-day free trial, learn more here.
eve.sabbe
Pro Member
Pro Member
Berichten: 329
Lid geworden op: 03 dec 2008, 18:59
Twitter: AllAboutEve
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 21 keer

UPDATE:
Via aangetekend schrijven hebben we ze in gebreke gesteld. Dat we niet tevreden waren van de dienstverlening & support. Dat ze ons dienden los te laten eind december.
Feit:
27 december hadden we geen verbinding meer. Gelukkig lag er een ander simkaart te wachten (Base). Zijn dus nu overgeschakeld.
Tot op heden nog geen factuur ontvangen Orange...
Benieuwd wat ze zullen aanrekenen op hun laatste factuur.

mvg
Eve
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”