Hey Telecom

satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 326 keer
Recent bedankt: 11 keer
Uitgedeelde bedankjes: 464 keer

Re: Hey Telecom

Berichtdoor satsurfer » 20 Jun 2022, 23:06

yezzer schreef:Eigenlijk ben ik nu eens benieuwd wat er zou gebeuren mocht je die 160 € toch integraal laten staan hebben?
Nu heb je nog 18 € staan: hou ons eens op de hoogte of ze dat daadwerkelijk verrekenen in meer dan 2 maand, want 15 €/maand is toch nog altijd lager dan de 18 euro die je nog credit staan heb. THX

begindatum contract: 05.06.2022
Blijkbaar hebben ze 15 ipv 10 € gedebiteerd van het beltegoed van Orange (damn, hadden ze dat maar eerder gezegd, nu helft via thoorn pas gerecupereerd :-( ). Als ze volgende maand 10 € aanrekenen 24 maand is het ok. :-D
hey_beltegoed.jpg
(137.38 KiB) Nog niet gedownload

Dus nu net zoon overgezet...
beltegoed_zoon.jpg
(102.11 KiB) Nog niet gedownload

Blijkbaar groeipijnen, maar correct rechtgezet. :-D :beerchug:

"Hey satsurfer,

Mijn excuses voor de verwarrende info die je gekregen hebt. :?

Ik begrijp überhaupt niet waarom mijn collega je gevraagd heeft om te wachten. Je moet sowieso 18 zijn om een abonnement te nemen, dus iedere aanvraag daarvoor moet op naam en klantnummer van een volwassen persoon zijn.

Maar als je vandaag nog de aanvraag doet, dan krijg je sowieso nog de korting. Zie onze website: https://www.heytelecom.be/sites/default ... 0Promo.pdf

******* "
"Hey,

Intekenen lukt niet, maar als hij een aanvraag doet kan je zodra de aanvraag gedaan is ons een berichtje sturen om alsnog de promo te krijgen. Je kunt dit via hier doen en dan #******** vermelden als conversatie nummer. Wij kunnen de korting dan handmatig toekennen. Officieel ging dit zelfs maar tot de 19e, dus je hebt al verschillende keren verkeerde info ontvangen van mijn collega's."

UPDATE: enkel ontvangstbevestiging direct nadien, gn swap van orange nr. Hey! Vorige keer na 4 u op zondag.

UPDATE2: activatie staat 'in storing'

UPDATE3: na 48 u. nog niets gehoord. :cry:

UPDATE 4: 24/6 geactiveerd.

ddd
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 153 keer
Uitgedeelde bedankjes: 355 keer

Berichtdoor ddd » 28 Jun 2022, 09:20

In "My Hey", zie ik nog steeds €15/mnd staan.

Ziet iemand de korting van €5? Of is het factuur afwachten?

cyberbug
Premium Member
Premium Member
Bedankt: 108 keer
Recent bedankt: 12 keer
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer

Berichtdoor cyberbug » 28 Jun 2022, 09:52

bij staat er bij mijn producten ook nog € 15, maar mijn laatste (en tevens ook eerste 23/06) factuur was gewoon € 10

Dit was onmiddellijk in orde hier heb ik niets voor moeten doen/mailen...
Greetz cyberbug

Afbeelding

Alver2
Starter Plus
Starter Plus
Bedankt: 2 keer
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer

Berichtdoor Alver2 » 28 Jun 2022, 10:39

Gegroet allen,
Ik ben recent ook overgestapt naar Hey! Ik heb nu mijn eerste factuur gekregen en die is volkomen correct op 10 euro gezet d.w.z. 15 euro-5 euro promotie (staat zo afgedrukt). Geen probleem dus.

Alver

clvictor
Starter Plus
Starter Plus
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Berichtdoor clvictor » 09 Jul 2022, 07:44

Ik heb het goedkoopste Heytelecom abonnement, 60 minuten bellen inbegrepen.
Vandaag bekeek ik nog eens mijn verbruik in 'mijn Hey!', en tot mijn verbazing stond daar 'onbeperkt bellen'.
Weet iemand hier meer over? Op hun site zijn de abonnementen de laatste dagen niet aangepast.

Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 194 keer
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer

Berichtdoor Vaganzza » 09 Jul 2022, 15:35

Volgens mij is er niets gewijzigd bij dat 7€ abo..

Wat bij mij wel raar is in account: er staat bij "mijn voordelen" het aantal GB dat mijn boost zal hebben, maar het gaat maar tot 10GB na 1 jaar terwijl ik het 40GB abo heb... Daar klopt dus ook iets niet.
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO

Ratface
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 14 keer
Recent bedankt: 1 keer
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer

Berichtdoor Ratface » 3 weken 4 dagen 9 uur geleden (19 Jul 2022, 17:23)

Op 15/jul/2022 ging de 'Golden master release' van de 'My hey!-app' live in de playstore.

De app onthoudt nog steeds geen credentials..... :beerchug:

satsurfer
Elite Poster
Elite Poster

Berichtdoor satsurfer » 3 weken 6 uur 51 minuten geleden (23 Jul 2022, 19:51)

vrouw van vriend die ik Hey! aangeraden heb vraagt mij. "Heb jij er al van gehoord dat hey! klanten bij roaming enkel op het Orange netwerk kunnen. ***## kan na 50 keer proberen soms eens op movistar en 5 min later staat er dan terug niet met netwerk verbonden. Wij zitten naast Movistar mast snelheid 16mb/s. Orange netwerk heeft een half blokje en 1kb/ uur. In praktijk komt het erop neer dat ******* geen dataverbinding heeft."

payphoneuser
Plus Member
Plus Member
Bedankt: 18 keer
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer

Berichtdoor payphoneuser » 3 weken 6 uur 27 minuten geleden (23 Jul 2022, 20:14)

Ik gebruik mijn hey! zonder problemen op alle netwerken in Luxemburg, Frankrijk en Duitsland

satsurfer
Elite Poster
Elite Poster

Berichtdoor satsurfer » 2 weken 6 dagen 13 uur geleden (24 Jul 2022, 13:08)

Sims gewisseld van toestel. Geen verschil. De proximus sim geen probleem, de hey! gaat soms 5' en valt dan weer weg.
0,08 MB/s download, Movistar 16 MB/s op proximus.

De andere netwerken geen ontvangst.

proximus sim nog nooit voorgehad in 25 jaar. Zorgt -low-cost- hey! bewust dat ze toch niet zoveel roamingkosten moeten betalen?

"Hey ****, ik snap dat dat vervelend is. Buitenlandse netwerken verdelen als het ware het verkeerd op hun netwerk een beetje voor toeristen. Daarom kan het zelfs zo zijn dat een bepaald netwerk voor de ene Hey klant wel werkt en voor de andere niet. Als dit netwerk problemen voor je geeft, dan zal je even handmatig de andere beschikbare netwerken moeten proberen - **** "

"Nee, wij kunnen dit helaas niet beïnvloeden. Het is niet ons netwerk, maar een buitenlands netwerk. De enige optie is helaas in een dergelijk geval een andere provider te selecteren."

En dan wordt je aan uw lot overgelaten ...
signal-2022-07-23-20-19-46-673.jpg
(15.92 KiB) Nog niet gedownload

Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk

bollegijs
Premium Member
Premium Member
Bedankt: 21 keer
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer

Berichtdoor bollegijs » 2 weken 6 dagen 13 uur geleden (24 Jul 2022, 13:29)

Woensdag eki testen in Letland.

lithion
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 66 keer

Berichtdoor lithion » 2 weken 6 dagen 13 uur geleden (24 Jul 2022, 13:40)

satsurfer schreef:proximus sim nog nooit voorgehad in 25 jaar. Zorgt -low-cost- hey! bewust dat ze toch niet zoveel roamingkosten moeten betalen?

Waarschijnlijk heb je dan een supersim, want ik heb daar toch ook geregeld miserie mee (met Proximus). Zeker op drukke toeristische locaties vaak geen netwerk ofwel onwerkbare trage snelheden.

Bij Hey zou het me verwonderen moest Orange andere afspraken hebben mbt het roamingverkeer. Hey zit zodanig geïntegreerd in hun systemen dat het heel veel effort (en dus kosten) zou zijn om die apart te behandelen. Er kan wel een capaciteitsprobleem zijn tussen de roaming partner en Orange BE.

satsurfer
Elite Poster
Elite Poster

Berichtdoor satsurfer » 2 weken 6 dagen 12 uur geleden (24 Jul 2022, 14:01)

thx for reply.

De Nederlanders daar kunnen wel roamen op movistar.

Ook allen supersim?

zie ook screenshot vorige reply.

Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk

satsurfer
Elite Poster
Elite Poster

Berichtdoor satsurfer » 2 weken 5 dagen 13 uur geleden (25 Jul 2022, 12:47)

Ondersteunt Hey! RCS? Indruk niet, want voorheen werkte het.
https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/chat-messages

lithion
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 66 keer

Berichtdoor lithion » 2 weken 5 dagen 8 uur geleden (25 Jul 2022, 17:43)

satsurfer schreef:De Nederlanders daar kunnen wel roamen op movistar.

Waarschijnlijk capaciteitsprobleem naar Orange België. Veel operatoren doen geen local breakout, maar laten alle verkeer tunnelen naar hun eigen netwerk.
satsurfer schreef:Ook allen supersim?

Die supersim sloeg op feit dat je in 25 jaar nog nooit problemen hebt gehad bij roamen. In praktijk loopt dat toch af en toe eens verkeerd. Ook bij Proximus en Telenet.

splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 53 keer
Uitgedeelde bedankjes: 126 keer

Berichtdoor splinterbyte » 2 weken 1 dag 8 uur geleden (29 Jul 2022, 18:14)

In navolging van https://userbase.be/forum/viewtopic.php ... 40#p928450
Dus de eerste maand een factuur van 15 euro.
Nu de 2de maand een factuur van slechts 5 euro:
- 10 GB: 15,00 €
- hey! welkom promo: -5,00 €
- Commerciële geste: -5,00 €
totaal: 5,00 €

Dus ze geven de teveel betaalde 5 euro van de eerste factuur terug :)

satsurfer
Elite Poster
Elite Poster

Berichtdoor satsurfer » 2 weken 1 dag 5 uur geleden (29 Jul 2022, 21:38)

en hier maar zagen in het begin. :cry:

ik ook al 2,5 GB erbij.

En belkrediet Orange wordt gecrediteerd :banana:

cyberbug
Premium Member
Premium Member
Bedankt: 108 keer
Recent bedankt: 12 keer
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer

Berichtdoor cyberbug » 2 weken 1 dag 4 uur geleden (29 Jul 2022, 22:42)

Same here betreft het bel krediet van orange.
Bij was het trouwens al onmiddellijk aan € 10 bij hey.
Voor die extra 2.5 GB moet ik nog een maand wachten, maar nog niet nodig momenteel. (gebruik zelfs nog geen 5GB per maand)

Ik heb zeker geen spijt van mijn overstap naar Hey 8)

De 2 for one cinema tickets per week die ik nooit gebruikte en de resto pass van € 50 per jaar die ik altijd vergat en verviel mis ik ook niet...

Enkel met het buiten land heb ik geen ervaring. Nu ja da laatste keer meer dan een jaar geleden was naar NL en verder dan ben ik ondertussen al meer dan 10j niet geweest...
Greetz cyberbug

Afbeelding

satsurfer
Elite Poster
Elite Poster

Berichtdoor satsurfer » 2 weken 1 dag 3 uur geleden (29 Jul 2022, 22:49)

satsurfer schreef:https://orange.prezly.com/orange-belgium-kondigt-nieuwigheden-aan-voor-zijn-hey-merk-een-tariefplan-voor-jongeren-de-myhey-app-en-de-hey-community
Vanaf vandaag kunnen alle nieuwe klanten kiezen voor een extreme korting die 2 jaar geldt, op de toch al scherpe en transparante aanbiedingen van hey!'s portfolio, met tariefplannen vanaf de opvallende prijs van 5 euro. De aanbiedingen in detail:

- 5 euro voor 60min bellen, 500 sms/mms'jes en 1 GB

- 10 euro voor onbeperkt bellen, onbeperkt sms'en/MMS'en en 10 GB

- 20 euro voor onbeperkt bellen, onbeperkt sms'en/mms'en en 40 GB

Gelukkig was ik de eerste die jullie wakker schudde op 23 mei. :-D

bedankt @ddd om mij te bedanken voor de post. :-D

bollegijs
Premium Member
Premium Member
Bedankt: 21 keer
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer

Berichtdoor bollegijs » 1 week 2 dagen 5 uur geleden (04 Aug 2022, 21:33)

Als je denkt dat de klantendienst van alternatieven al slecht zijn zal Hey! bewijzen dat het altijd slechter kan:

Kan ik Orange krediet van herlaadkaart gebruiken om te betalen bij Hey!, antwoord is resoluut: "Neen want ze zijn een ander bedrijf" :lol: (ja ik weet nu dat het kan door jullie ervaringen).

Klein maandje later krijg ik een factuur waar korting niet is toegepast, dat is geen probleem, ondertussen hebben ze hier ervaring mee en wordt het direct aangepast. Daarop vraag ik waarom mijn verbruiksperiode op de factuur vermeld staat vanaf 26 juni wanneer de sim op 1 juli is geactiveerd.

Daarop krijg ik een zalige uitleg: Dat is je verbruik van buiten de bundel, de abbo zelf (pagina 2 van factuur) zie je dat je maar betaald vanaf 27 juli (tot en met 26 augustus => vooruitbetaling). Dus je hebt 1 maand gratis gekregen. Ik bekijk dit en dit klopt. Daarop vraag ik: ja maar waarom geven jullie 1 maand gratis? Antwoord:
Mag ik ook nog even je familienaam ter controle? Ik moet dit nog even vragen omdat die hier anders is dan op het contract.

We hebben ervoor gekozen om het niet te moeilijk te maken en met ronde bedragen te werken. Pro rate doen we niet.

Je facturatiecyclus wordt ook willekeurig door het systeem bepaald en komt dit voor jou wel voordeliger uit. Dat wordt dan wel gecompenseerd als klanten weggaan bij ons, dan is er daar ook geen herberekening op.
(De kinderachtige emoticons kon ik niet kopieren)

Hier schrok ik wel van de kronkels, dus je krijgt 1 maand gratis (door systeem die niet anders kan verwerken) maar als je weggaat krijg je niet de wettelijke pro rate terug maar is die 1 maand die je vooruitbetaald wel je verlies... En zo komt het op het einde van de rit ongeveer op hetzelfde?

Als ik 2 jaar klant ben en ik vertrek ben ik dit al lang vergeten en zal ik de toepassing van de wet vragen, namelijk pro rate verrekenen...

Dit is toch wel te gek voor woorden van een international, en moest ik hier even delen :lol:

geelmk
Starter
Starter
Bedankt: 1 keer

Berichtdoor geelmk » 1 week 1 dag 8 uur geleden (05 Aug 2022, 18:27)

Twee vrienden van mij hebben recent een Orange-abo genomen en proberen nu hun nummer naar Hey over te brengen. Telkens als zij dat op de Hey website proberen, krijgen ze dit bericht te lezen:
Screen Shot 2022-08-05 at 18.22.13.JPG
(157.95 KiB) Nog niet gedownload

Uiteraard hebben ze meermaals geprobeerd het Hey abo aan te vragen, ze keken telkens goed na of alle gegevens correct werden ingevoerd, enz. En ze hebben ook geen openstaande factuur bij Orange noch Hey. Na 1 uur met Hey te hebben gechat werd voor één van hen een dossier geopend, waar na 2 dagen nog steeds geen beweging is. En bij Orange weten ze ook van niets, ze hebben gezegd dat bij hen alles in orde blijkt te zijn en dat Hey het voor de rest moet uitzoeken. Hey en Orange hebben beide wel kunnen bevestigen dat er geen openstaande facturen zijn.

Dus is mijn vraag, heeft iemand anders een gelijkaardig probleem gehad? Problemen met nummer van Orange naar Hey overbrengen. Heel vreemd dat beide vrienden die klanten zijn bij Orange, problemen hebben. Zou juist zeer eenvoudig moeten zijn, aangezien het eigenlijk hetzelfde bedrijf is.

Terug naar “Orange (Mobistar)”