Hoi,
Graag deel ik ook even mee dat de Oneplus nord (gewone versie allesinds) perfect voLTE & VoWifi ondersteunen aan de hand van deze tutorial:
http://www.m3nghua.com/how-to-force-ena ... lus-7-pro/
Ik heb enkel stap 1 & 2 gedaan, de rest hoefde niet.
De vinkjes aanzetten in onepluglogkit en aanzetten in de simkaart instellingen.
Herstarten en klaar!
Oneplus Nord 128gb (android 11)
Oneplus nord volte & Vowifi fix voor Orange
- devilkin
- Administrator
- Berichten: 6983
- Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 1067 keer
- Bedankt: 674 keer
- Recent bedankt: 8 keer
Da's positief dat je niet meer moet gaan prutsen met PDC 

Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Member
- Berichten: 83
- Lid geworden op: 11 aug 2014, 13:33
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 12 keer
Ik ben benieuwd hoe lang het blijft werken... Bij sommigen in het verleden werd VoWifi vanzelf gedeactiveerd na X tijd, waarna de klantendienst dat opnieuw kon activeren, maar dat bleef zich uiteindelijk herhalen...
-
- Elite Poster
- Berichten: 6078
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 628 keer
- Bedankt: 392 keer
- Recent bedankt: 7 keer
maar het werkt niet meer las ik op Orange Tribe?
Dan begin ik er niet meer aan. Ligt dit nu aan Orange of aan OP? Denk laatste.
https://forum.xda-developers.com/t/guid ... 967/page-4
@Rverm: "waarna de klantendienst dat opnieuw kon activeren, maar dat bleef zich uiteindelijk herhalen..."
als ik stuur, reactie: "Bij ons staat alles actief om vowifi te kunnen gebruiken, dus vanuit je toestel moet er ergens iets niet in orde zijn dan vrees ik"

https://forum.xda-developers.com/t/guid ... 967/page-4
@Rverm: "waarna de klantendienst dat opnieuw kon activeren, maar dat bleef zich uiteindelijk herhalen..."
als ik stuur, reactie: "Bij ons staat alles actief om vowifi te kunnen gebruiken, dus vanuit je toestel moet er ergens iets niet in orde zijn dan vrees ik"
- Garpenlov
- Elite Poster
- Berichten: 832
- Lid geworden op: 24 okt 2014, 22:17
- Uitgedeelde bedankjes: 69 keer
- Bedankt: 74 keer
Hier werkt het allesinds nog altijd op mijn Nord, ik heb ook de laatste carrier service update draaien.
Er werdt wel gewaarschuwd dat bij elke major OS update, je de methode terug opnieuw moet doen.


Er werdt wel gewaarschuwd dat bij elke major OS update, je de methode terug opnieuw moet doen.


ISP: Telenet 1000/40 (CV8560E -> Unifi UDM-B)
Mobiel: Orange Go+ / Samsung Galaxy S23
Mobiel: Orange Go+ / Samsung Galaxy S23
-
- Pro Member
- Berichten: 227
- Lid geworden op: 27 nov 2011, 11:24
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 18 keer
Ik kan hierbij bevestigen dat deze methode effectief werkt.dimitri26 schreef:Hoi iedereen,
hier de methode die ik heb gebruikt op mijn 7T
https://forum.xda-developers.com/t/guid ... t-84365623
@dimitri26: Welke .mbn file gebruik jij? (<region>/<carrier>/commerci/<country>/mcfg_sw.mbn)
Fastfiber 2500/2500.
Ubiquiti Unifi.
Youfone 50Gb + 5G
Samsung Galaxy S23 Ultra
Ubiquiti Unifi.
Youfone 50Gb + 5G
Samsung Galaxy S23 Ultra
-
- Elite Poster
- Berichten: 6078
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 628 keer
- Bedankt: 392 keer
- Recent bedankt: 7 keer
hoe komt dat bij mij de code *#801# niet meer reageert. 1x in augustus 2020 gepatcht. Werkte paar weken. Nadien lukte die code niet meer.
Ga toch niet ganse telefoon moeten herinstalleren? Eerste en laatse Oneplus voor mij. Kunnen ze dat niet eens standaard inschakelen in hun systeem. Ligt niet aan Orange alvast.
Ga toch niet ganse telefoon moeten herinstalleren? Eerste en laatse Oneplus voor mij. Kunnen ze dat niet eens standaard inschakelen in hun systeem. Ligt niet aan Orange alvast.
-
- Pro Member
- Berichten: 227
- Lid geworden op: 27 nov 2011, 11:24
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 18 keer
https://play.google.com/store/apps/deta ... l=nl&gl=US
Probeer eens met de telefoonapp van Google. Bij mij werkt het ook niet meer via de OPO app.
Probeer eens met de telefoonapp van Google. Bij mij werkt het ook niet meer via de OPO app.
Fastfiber 2500/2500.
Ubiquiti Unifi.
Youfone 50Gb + 5G
Samsung Galaxy S23 Ultra
Ubiquiti Unifi.
Youfone 50Gb + 5G
Samsung Galaxy S23 Ultra
-
- Elite Poster
- Berichten: 6078
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 628 keer
- Bedankt: 392 keer
- Recent bedankt: 7 keer
pff. Driver OP geïnstallleerd, maar ziet hem nooit....
Echt voor zo'n dure telefoon, is eerste en laatste OP. Zo uw klanten in de kou laten staan.
vrijwilligers om eens te piepen via teamviewer altijd welkom.

Laatst gewijzigd door satsurfer 16 mei 2021, 22:17, in totaal 2 gewijzigd.
-
- Starter Plus
- Berichten: 33
- Lid geworden op: 01 maa 2019, 22:41
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 2 keer
Uk-telefonicawouter5 schreef:Ik kan hierbij bevestigen dat deze methode effectief werkt.dimitri26 schreef:Hoi iedereen,
hier de methode die ik heb gebruikt op mijn 7T
https://forum.xda-developers.com/t/guid ... t-84365623
@dimitri26: Welke .mbn file gebruik jij? (<region>/<carrier>/commerci/<country>/mcfg_sw.mbn)