Hallo,
Ik zit met een probleem...
Situatie:
- Scarlet internetverbinding (trio abo)
- Blue Iris Server op poort 10000
- Mobistar Internet On Mobile
Probleem:
Sinds kort kan ik de Blue Iris Server niet meer over 4G bereiken. Wel nog via publieke en FON hotspots.
Oplossingsdenkpiste:
Poort 10000 geblokkeerd bij Mobistar sinds 1 week
Wat heb ik hiervoor gedaan om het probleem op te lossen ?
- Contact met klantendienst
Gevolg:
6 openstaande dossiers en oplossingen als steek uw simkaart eens in een ander toestel blablabla maar op de vraag of deze poort geblokkeerd is krijg ik geen antwoord. 'Ik geef het door aan de technische dienst!' en 1 week later zijn we nog geen stap verder
Extra:
Poort 40000 geprobeerd => ook niet bereikbaar
Iemand een idee ?
Poorten geblokkeerd ?
-
- Pro Member
- Berichten: 299
- Lid geworden op: 05 feb 2009, 19:25
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 24 keer
daar wordt ook cgnat toegepast, dus da werkt niet, u krijgt een prive ip op uw modem van het gsm netwerk
hier nog zo'n probleem : https://www.mobistar.be/nl/node/61751
of specifiek een publiek vragen maar da zal nie lukken denk ik...
b.
hier nog zo'n probleem : https://www.mobistar.be/nl/node/61751
of specifiek een publiek vragen maar da zal nie lukken denk ik...
b.
-
- Administrator
- Berichten: 1828
- Lid geworden op: 27 okt 2014, 20:46
- Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
- Bedankt: 231 keer
Ik heb geen Easy Internet@home maar probeer via m'n 4G op m'n GSM verbinding te maken met Blue Iris thuis op 'n Scarlet verbinding. CGNAT is toch enkel als bv je Blue Iris op een 4G verbinding zit ?
Heb hier ook een Zarafa mailserver staan en die kan ik perfect via HTTPS bereiken.
Heb hier ook een Zarafa mailserver staan en die kan ik perfect via HTTPS bereiken.