Klantendienst Proximus

streulma
Plus Member
Plus Member
Bedankt: 16 keer
Recent bedankt: 2 keer
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Klantendienst Proximus

Berichtdoor streulma » 19 Jan 2021, 18:22

Op 7 januari gsm-nummer opgezegd. En daarbij een vraag gesteld waarom ik geen opzeggingsbevestiging krijg per mail (wat normaal altijd verstuurd wordt).
En of ik mijn geld nog ga terug zien na de opzegging.
Concreet maakten ze bij de opzegging van vorig nummer ook een fout waardoor ik van de periode van de 10 dagen die ik niet gebruikt heb op de factuur het geld niet terug gezien heb. Dit hebben ze manueel moeten recht zetten.

Volgens mij gaat er daar een en ander fout met facturatie...

En dan nog de klantendienst, als je een vraag stelt duurt het eeuwen eer je een antwoord krijgt. De telefoon nemen was nog de snelste optie. Die chatbot op Facebook daarentegen...

5G abonnement aantrekkelijk voor ongelimiteerde data, maar eens je met meerdere nummers zit en wat prutst aan uw abonnementen... Facturatie gegarandeerd fout.

warpozio2
Premium Member
Premium Member
Bedankt: 11 keer
Uitgedeelde bedankjes: 42 keer

Re: Klantendienst Proximus

Berichtdoor warpozio2 » 19 Jan 2021, 18:47

Klantendienst Proximus zijn altijd zuper vriendelijke mensen
Helaas werkt hun achterliggend systeem voor geen meter

boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 79 keer
Recent bedankt: 1 keer
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer

Berichtdoor boonpwnz » 19 Jan 2021, 18:59

Nee idd ik heb ook gemerkt dat hun facturatiesysteem op niets trekt. Niet tegenstaande dat het altijd werd rechtgetrokken. Maar ze hebben daar precies flink bespaard op de betaalsystemen :cry:

bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 240 keer
Recent bedankt: 1 keer
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer

Berichtdoor bambipower » 19 Jan 2021, 19:08

Proximus is een ramp. Ook de samenwerking tussen hun eigen diensten is dramatisch.
8 maand na mijn aanvraag voor een aansluiting, moesten ze er nog aan beginnen.
https://nl.forum.proximus.be/afspraken- ... hten-49740
de koe zegt boe

8balljunkie
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 26 keer
Uitgedeelde bedankjes: 29 keer

Berichtdoor 8balljunkie » 20 Jan 2021, 11:00

Voor een bedrijf als Proximus is alles bij hun een ramp.

Ik had mijn flex abbo aangevraagd via de website en wou betalen voor de tv promo, maar kon niet betalen want eerst de kalender tool down, dan de betaling tool ook down en achterliggend was alles al mislukt voor mijn aanvraag. Ik ben daarvoor naar een Proximus center moeten gaan om alles te annuleren en terug opnieuw te laten ingeven.

Dan komt de factuur/intro brief blijkbaar nog bij mijn moeder. Wij hebben ooit Proximus gsm abbo's gehad in 2008 :eek:
Ook al heb ik een nieuw account aangemaakt met nieuwe gegevens toch komen die brieven daar terecht.

Dan een "pack for employees" laten toevoegen je hebt 2 opties ofwel via de website ofwel bellen ze je op.
Ik dacht laten we het slim spelen en maak gebruik van de bel optie. Ze bellen mij en dat wordt allemaal geregeld, super dacht ik. Er zou ook een bevestiging mail van komen. Die van de klantendienst vraagt mij mag dat naar uw werk email gestuurd worden. Ik zeg das geen probleem, maar wat doet die ipv [email protected] doet die [email protected]. Copy paste lukte zelfs niet.
Alle geluk dat als de mail niet slaagt, sturen ze een brief en wonder boven wonder op het juiste adres.

Amai mijn botten. Bij Edpnet heb ik geen een keer moeten bellen naar de klantendienst.

Terug naar “Proximus (Belgacom)”