Herlaadbeurt van 10 euro: de klant krijgt bovenop zijn krediet 10 belminuten, 500 sms’en, 100 MB mobiele data voor offline en 500 MB voor online herladen.
Herlaadbeurt van 15 euro: de klant krijgt bovenop zijn krediet 20 belminuten, onbeperkte sms’en, 250 MB mobiele data voor offline en 3 GB voor online herladen.
Herlaadbeurt van 25 euro: de klant krijgt bovenop zijn krediet 50 belminuten, onbeperkte sms’en, 500 MB mobiele data voor offline en 5 GB voor online herladen.
Ook de bijkomende data-opties, die worden geactiveerd via MyProximus door krediet in te ruilen dat al op de kaart staat, worden aantrekkelijker. In ruil voor €6 krediet krijgt de klant 500 MB, voor €12 krediet is dat 3 GB. Zowel bonussen als data-opties blijven 31 dagen geldig.
Eindelijk tijd om vaarwel te zeggen tegen mijn Generation Connect?
Ze situeren zich - zoals gebruikelijk - bij de duurdere (geen prijsbrekers in elk geval, waarom zouden ze), maar gezien het erg goede netwerk, lijkt me dit gewoon "concurrentieel" te zijn (eindelijk)?
Base: 15€ = 3GB en 27€ = 6GB
Orange: 15€ = 4GB en 20€ = 5GB
Belminuten zitten er dan niet bij, die gaan van je krediet af.
Bovendien kan je van je krediet een pack van extra GB's aankopen, dus €15 voor 6GB!
Proximus schreef:wie online herlaadt voor 15 euro – de populairste herlaadbeurt in het gamma van Proximus – en vervolgens 12 euro van zijn krediet gebruikt om de data-optie te activeren, kan al rekenen op 6 GB om te streamen en te sharen
De ideale formule voor iedereen BESTAAT niet !
Er zullen altijd mensen zijn die het niks vinden.
Geen enkele provider doet iets aan de formules met data aleen. Je bent verplicht om een formule te nemen met voice en sms. En dan doen sommig moeilijk, allez volgens hun algemene voorwaarden als je het in een mifi wil steken.
iphone 13 : max 512gb flex unl emp
mercedes e220 = flex unl emp
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
imac : flex
ipad pro 12,9 : 256gb prox unl emp
15 euro voor 3GB, en voor 12 euro van dat beltegoed krijg je nog eens 3GB. Wordt dit nu niet het voordeligste prepaid aanbod als je enkel data nodig hebt? Ervan uitgaande dat Orange de promo bij Tempo Giga vandaag (28/2) ook effectief stopzet.
Herlaadbeurt van 10 euro: de klant krijgt bovenop zijn krediet 10 belminuten, 500 sms’en, 100 MB mobiele data voor offline en 500 MB voor online herladen.
Herlaadbeurt van 15 euro: de klant krijgt bovenop zijn krediet 20 belminuten, onbeperkte sms’en, 250 MB mobiele data voor offline en 3 GB voor online herladen.
Herlaadbeurt van 25 euro: de klant krijgt bovenop zijn krediet 50 belminuten, onbeperkte sms’en, 500 MB mobiele data voor offline en 5 GB voor online herladen.
Ook de bijkomende data-opties, die worden geactiveerd via MyProximus door krediet in te ruilen dat al op de kaart staat, worden aantrekkelijker. In ruil voor €6 krediet krijgt de klant 500 MB, voor €12 krediet is dat 3 GB. Zowel bonussen als data-opties blijven 31 dagen geldig.
Eindelijk tijd om vaarwel te zeggen tegen mijn Generation Connect?
Is het zo dat als je online herlaad voor pay&go+ , je iets extra krijgt dan als je bvb een herlading doet met een herlaadkaart via code ?
Voorbeeld, extra belminuten ?
Berner schreef:Is het zo dat als je online herlaad voor pay&go+ , je iets extra krijgt dan als je bvb een herlading doet met een herlaadkaart via code ?
Staat er toch bij, je krijgt veel meer data:
€10 - 100 MB offline vs. 500 MB online
€15 - 250 MB vs. 3 GB
€25 - 500 MB vs. 5 GB
Als je van je beltegoed (onafhankelijk van of dat nu online of offline gekocht is) 6 euro inlevert, krijg je nog eens 500 MB data. Voor 12 euro is dat 3 GB.
Berner schreef:Is het zo dat als je online herlaad voor pay&go+ , je iets extra krijgt dan als je bvb een herlading doet met een herlaadkaart via code ?
Staat er toch bij, je krijgt veel meer data:
€10 - 100 MB offline vs. 500 MB online
€15 - 250 MB vs. 3 GB
€25 - 500 MB vs. 5 GB
Als je van je beltegoed (onafhankelijk van of dat nu online of offline gekocht is) 6 euro inlevert, krijg je nog eens 500 MB data. Voor 12 euro is dat 3 GB.
Sorry, ik had duidelijker moeten zijn.
Komen er extra belminuten bij als je online herlaad ?
Als ik de press release en de nieuwe productpagina bekijk zie ik daar niets over staan. Denk dus dat het enige verschil tussen online en offline de grootte van die data-bonus is.
gebruikt hier iemand pay en go ? kan je die data opsparen zoals je bij orange kan ?
Maw als je oplaad telt hij de data bij of helemaal opniew beginnen ?
En als je kan opsparen, hoeveel ?
Herlaadbonus vervalt na 1 maand; bijgekochte data vervalt ook na 1 maand vanaf aankoop.
Ik heb nog nooit opnieuw herladen voor mijn bonus op was, dus weet niet of dat dan optelt of niet. Bijgekochte data is wel optelbaar, maar elk bijgekocht pakket vervalt na 1 maand vanaf aankoop.
Mijn flow is: herladen voor € 15 = 3 GB data voor 1 maand. Is die data op binnen 1 maand koop ik met € 12 belwaarde weer 3 GB data bij.
Ik vraag dit voor iemand die 1x per jaar enorm veel data nodig heeft, nl als hij op reis gaat. Nu orange abo maar 20gb was al opgebruikt tijdens de reis. Hij kijkt nu naar een prepaid zofat hij data kan opsparen. Bij orange is dat 20 gb maar na zijn 20gb kan hij met zijn belkrediet data kopen, aleen pokkeduur bij orange10€ voor 1gb terwijl bij proximus 3gb voor 12€ is bij base 2gb voor10€
Ik weet niet wat daar handig aan is ?
Als je bedoeld verschillende providers en prijzen die zijn totaal achterhaald. Neem nu pay en go staat nog altijd 25 €500mb + 500mb terwijl dit al van begin dit jaar 5gb is
proximusboyke schreef:Ik vraag dit voor iemand die 1x per jaar enorm veel data nodig heeft, nl als hij op reis gaat. Nu orange abo maar 20gb was al opgebruikt tijdens de reis. Hij kijkt nu naar een prepaid zofat hij data kan opsparen.
Andere insteek is belwaarde opsparen... Dat kan tot max € 250. Als hij dus 11 maanden maandelijks herlaad voor € 15 kan hij elke maand 3 GB verbruiken + 20 minuten bellen zonder belwaarde te verbruiken... Na 11 maanden heeft hij dan € 165 belwaarde gespaard, die hij kan gebruiken om om te zetten in data. Van die € 165 kan hij 13 pakketten (best niet tegelijk kopen, maar naar verbruik, aankoop is toch onmiddellijk) van 3 GB kopen = 39 GB...
Is min of meer dat wat hij wil doen.
Nu heeft hij een koala van 20€ en op reis schakeld hij over naar arend dus nu betaald hij 11*20 +40 € = 260€
Als hij naar giga gaat dan betaald hij 12 x15 = 180€ dus ruw geschat zal hij dan tegen dan ook 50gb opgespaard hebben en voordeel zo een 150€ belwaarde overhebben, aleen bij orange is het duur om gb naar belwaarde om te zetten 10€ voor 1gb
daarom dacht hij aan proximus zelfde prindiepe maar heeft dan 3gb voor 12€ met zijn belwaarde aleen is de vraag kan hij zijn gb opsparden? dus bedoeling is kan hij 20gb opsparen en eerst daaraan beginnen zoals bij orange en daarna aan zijn belwaarde beginnen.
en weet offtopic maar bij base kan je daar opsparen ? of bij andere providers.
Want ze maken er echt geen reclame mee op hun site hoeveel gb je kan overdragen.
Ik weet niet wat daar handig aan is ?
Als je bedoeld verschillende providers en prijzen die zijn totaal achterhaald. Neem nu pay en go staat nog altijd 25 €500mb + 500mb terwijl dit al van begin dit jaar 5gb is
Informatie in wikis is niet steeds up to date. Het is i.i.g. handig om een overzicht te hebben van de beschikbare aanbieders in het land waar je naartoe gaat, en een idee te hebben van welke de reputatie hebben goedkoop of het duur te zijn. Duurder dan wat in die wiki staat zal het namelijk niet worden. Als ik buiten de EEA reis skim ik even de pagina voor het betrokken land, en ga dan bij aankomst naar de dichtstbijzijnde kiosk en vraag naar het tariefplan dat me het interessantste leek. Misschien minder praktisch indien je noch een dual-sim telefoon noch een mifi hebt.
proximusboyke schreef:
en weet offtopic maar bij base kan je daar opsparen ? of bij andere providers.
Opsparen kan voor zover ik weet enkel bij Base, en zelfs daar kan het slechts één maand. Dus als je niets gebruikt heb je de volgende maand dubbel het standaardvolume. Als je dan opnieuw niets gebruikt heb je de maand daarop nog altijd slechts dubbel het standaardvolume.
proximusboyke schreef:daarom dacht hij aan proximus zelfde prindiepe maar heeft dan 3gb voor 12€ met zijn belwaarde aleen is de vraag kan hij zijn gb opsparden? dus bedoeling is kan hij 20gb opsparen en eerst daaraan beginnen zoals bij orange en daarna aan zijn belwaarde beginnen.
Heb het net even getest: ik had nog 500 MB data over, na herlading van € 15 heb ik weer 3 GB. Dus opsparen werkt niet bij Proximus.