Proximus vs Mobistar: belminuten?!

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
kurt
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 30
Lid geworden op: 28 dec 2011, 08:58
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 5 keer

Hallo,

Ik was bij de allereerste generatie van Generation Connect, maar bij de lancering van Internet on Mobile overgestapt omdat Mobistar Automatic Reload aanbood. Aangezien bij mij thuis het netwerk van Mobistar toch niet kan tippen aan Proximus (toevallig, want op mijn vorige woonplaats deed Mobistar het wel uitstekend), wou ik terug naar Proximus. Dat Proximus ondertussen ook Automatic Reload heeft aan 20 EUR kan ik alleen maar toejuichen, maar...... Nu ik nog even de 2 websites naast elkaar leg blijkt hetvolgende:

20 EUR herladen
Generation Connect: 80 belminuten
Internet on Mobile: 166 belminuten

Laten we even de extra sms'en bij Mobistar (5000 tov 2000) en de dataroaming van Proximus buiten beschouwing (want oké, dataroaming is handig, maar is dit een dubbel beltarief waard?). ==> Weet iemand of Proximus hier ook met een antwoord komt?

De keuze wordt anders toch weer moeilijker: kies ik voor het netwerk van Proximus dat net toevallig bij mij thuis beter ontvangst geeft en geniet ik extra van de dataroaming, of blijf ik bij Mobistar nu ze eigenlijk bellen de helft goedkoper gemaakt hebben?

Jullie meningen?
Bedankt!
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2492
Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
Locatie: Herent
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 221 keer

Internet on mobile is nu inderdaad wel zeer interessant geworden. Deze formule is beter dan de King van Telenet :!:
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
kurt
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 30
Lid geworden op: 28 dec 2011, 08:58
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 5 keer

snelle reactie van Eva op Twitter: "Momenteel kost één minuut bellen nog steeds € 0,25. Mvg, Eva"
zegt natuurlijk niet veel :? hopelijk komen ze snel met een antwoord! dat hebben ze met automatic reload uiteindelijk ook gedaan
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

void beter of king ? data ja maar de rest niet je krijgt bij king 25 min meer om te bellen en 9000 smsen meer als je al klant bent bij telenet

maar het is inderdaad een ijzersterk tariefplan die volgens mij heel wat beter is dan mv
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2492
Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
Locatie: Herent
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 221 keer

@proximusboyke

Voor 20€/maand:

King: 150min/10.000sms/1GB
Internet On Mobile: 166min/5000sms/2GB en pré-paid dus belkrediet gaat niet verloren op het einde van de maand

King is 5€ goedkoper voor Telenet klanten maar je moet appelen met appelen vergelijken hé.
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6590
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

of voorlopig niets vergelijken totdat iedereen zijn kaarten op tafel heeft gelegd ivm 4G netwerken...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
Bedankt: 141 keer

sedert wanneer heeft mobistar zijn belminuten aangepast? 't is iig een interessante evolutie, nu de data-oorlog lijkt gestreden wordt er ingezet op de belminuten ... hopelijk blijft reactie GC niet uit
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3543
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 211 keer
Bedankt: 93 keer

VOiD schreef:@proximusboyke

Voor 20€/maand:

King: 150min/10.000sms/1GB
Internet On Mobile: 166min/5000sms/2GB en pré-paid dus belkrediet gaat niet verloren op het einde van de maand

King is 5€ goedkoper voor Telenet klanten maar je moet appelen met appelen vergelijken hé.
Ik vergelijk de King van Telenet vooral met een dolfijn 15 € van Mobistar en daar valt mobi gigantisch door de mand met hun 60 minuten bellen en 50 MB data! :lol:
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Mobile Vikings internetBox * https://www.speedtest.net/nl/result/15184105255.png
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

als je dan kijkt naar het enige abonnement van 20€ kangoeroe 20is het helemaal te gek !!!!!
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”