Asus VG248QG Monitor 24 inch

Iets te koop? Naar iets op zoek? Aparte regels gelden in dit forum (zie sticky).
Plaats reactie
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
Bedankt: 44 keer
Recent bedankt: 1 keer

Bij deze verkoop ik mijn 24 inch Full HD gaming monitor die ik heb aangekocht op 30 september 2021 bij coollbue, je kan de specs op coolblue vinden. Kost rond de 170-180 euro nieuw. Er is een garantiefactuur aanwezig en nog iets meer dan een jaar garantie op. De doos heb ik ook nog indien u die wil. Het scherm heeft geen dode pixels of wat dan ook, is nog steeds in heel goede staat, er is een mega klein miniscul stekje maar niks ergs. Ik kan het scherm easy en snel aansluiten om te laten tonen dat alles nog perfect werkt, dus testen is geen probleem. Handleiding kan je online downloaden maar moeilijk is het allemaal niet om het scherm in te stellen.165hz scherm, kantelbaar, ook naar links en rechts en verticaal en wat naar boven en beneden enz... Ook in hoogte verstelbaar. Ook geschikt voor g-sync/nvidia/AMD. Ik ben er heel tevreden van maar het was tijd voor een upgrade, daarom mag deze monitor weg. Wie een goede monitor wil en niet veel geld wil uitgeven........

Mag weg voor slechts 100 euro.
Plaats reactie

Terug naar “Te koop / Gezocht”