Xbox Series X

Iets te koop? Naar iets op zoek? Aparte regels gelden in dit forum (zie sticky).
Plaats reactie
Dima_2005
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2522
Lid geworden op: 23 jan 2010, 15:45
Uitgedeelde bedankjes: 86 keer
Bedankt: 263 keer

Ik heb momenteel een Xbox Series X, aangekocht 20 November 2020, dus 11 maanden oud.

Had in begin nog redelijk veel gebruikt, maar sinds ik een RTX3070 heb kunnen bemachtigen een tijdje geleden, gebruik ik het eigenlijk bijna helemaal niet meer.

Nu vraag ik me af: wat is het waard volgens jullie? Alle vergelijkingsprijzen zijn allemaal voor nieuwe en sealed devices.
Gebruikersavatar
Sasuke
userbase crew
userbase crew
Berichten: 5526
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 238 keer
Bedankt: 467 keer
Recent bedankt: 6 keer

Het is nog een zeer courant model, dus als er niks op aan te merken is qua uitzicht én je hebt de doos e.d. nog zou ik nieuwprijs -20% nemen. Zonder verpakking -30%.
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
My_download
Plus Member
Plus Member
Berichten: 196
Lid geworden op: 09 apr 2004, 11:43
Locatie: Heusden-Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 26 keer

Eerder: het is het courante model dat nog steeds héél moeilijk verkrijgbaar is. Als het toestel er nog goed genoeg uit ziet om als "zo goed als nieuw" omschreven te worden dan schat ik dat je gewoon de aanschafprijs kan vragen en dat het dan nog steeds snel weg zal zijn...
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

Ben het met My_download eens. Volgens mij ga je daar nog echt heel dicht bij de nieuwprijs voor krijgen, want ze zijn -net als de PS5- nog altijd zeer moeilijk te verkrijgen. Of je hier op UB iemand gaat vinden die dat wil betalen, is natuurlijk een andere zaak. (Is me eigenlijk niet duidelijk of die prijspeilingen bedoeld zijn om het hier te verkopen of elders).
Gebruikersavatar
Sasuke
userbase crew
userbase crew
Berichten: 5526
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 238 keer
Bedankt: 467 keer
Recent bedankt: 6 keer

Niet aan gedacht dat die nog altijd zo slecht verkrijgbaar zijn. Dan zou ik per opbod doen of inderdaad dicht tegen nieuwprijs zetten
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Dima_2005
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2522
Lid geworden op: 23 jan 2010, 15:45
Uitgedeelde bedankjes: 86 keer
Bedankt: 263 keer

Bedankt voor de input iedereen.

Voor mij is dit ook een prijspeiling om te zien naar wat jullie vinden. Als jullie nu allemaal zouden zeggen ("-30%"), zou ik eerder gaan om te houden en misschien toch soms wat meer in de sofa spelen ipv aan bureau... :-)

In geval het dichterbij komt bij nieuwprijs, zou ik eigenlijk dan toch nadenken om inderdaad te koop te zetten. Ik ben ook gewoon realistisch: ik heb het in afgelopen 1.5 maanden zelfs nog eens niet aangezet. En met de schaarste is dat ook een beetje jammer, want iemand anders zou ervan kunnen genieten dan.

Waar is ook een goed punt, heb liever op UB, want je weet hoe het gaat op 2de hands...
Nr10
Pro Member
Pro Member
Berichten: 336
Lid geworden op: 10 aug 2011, 13:25
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 17 keer

Plaats deze te koop op BeyondGaming (voorheen 9Lives).
Je kan idd een beginprijs zetten iets lager dan aankoop maar vermoedelijk zal je na afsluiten gelijk of hoger zitten. Kan het bij Xbox minder goed inschatten dan bij PS maar ze zouden nog schaarser zijn dan laatstgenoemde. In mijn lokale MM hadden ze er vorige maand welgeteld 3 binnengekregen. Vraag is wel minder. L
Plaats reactie

Terug naar “Te koop / Gezocht”