NAS QNAP TS-509 Pro

Iets te koop? Naar iets op zoek? Aparte regels gelden in dit forum (zie sticky).
Gesloten
Gebruikersavatar
bollewolle
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 956
Lid geworden op: 16 nov 2007, 12:53
Twitter: bollewolle
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 191 keer
Bedankt: 91 keer

Object + omschrijving: QNAP TS-509 Pro
  • CPU: Geupgrade met Intel Core 2 Duo E7600 (originele Celeron cpu meegeleverd)
  • RAM: 4GB RAM (originele 1GB RAM mee geleverd)
  • HD: 5 x 2TB Hitachi HDS722020ALA330 (momenteel in RAID 6). Status in QNAP Storage Manager: 3 Good, 2 met Warning. Ik doe er nog 2 reserve HD's van zelfde model bij (dus 7 HD's in totaal)
  • Alles in oorspronkelijke doos, enkel oorspronikelijk ethernetkabel niet meer beschikbaar.
  • Niet echt stil te noemen (oa. door de Hitachi's).
  • Draait laatste firmware (4.2.6) maar door ouderdom wordt de nieuwste firmware uiteraard niet meer ondersteund. Heeft wel nog een security update gekregen op 27/03/2021.
  • Factory reset op uitgevoerd (admin credentials beschikbaar gemaakt bij verkoop) en HD's uiteraard grondig gewist.
Optionele foto's:
Afbeelding
Minimumprijs: €75
Hoogste bod: 72 uur na het hoogste bod wint (opbod per €5)
Locatie: Gent
Mogelijkheden tot verkrijgen: door gewicht enkel af te halen in Gent of te leveren binnen Gent.

Van de 2 bijkomende Hitachi's kan je hier de resultaten van HDDScan terug vinden:
Gebruikersavatar
bollewolle
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 956
Lid geworden op: 16 nov 2007, 12:53
Twitter: bollewolle
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 191 keer
Bedankt: 91 keer

Zal de minimumprijs verlagen naar €50. Tenzij er meer interesse is in de losse schijven, heb er nog een hoop andere liggen die ik ook nog van de hand ga doen en dan plaats ik ze daar wel bij als ik hier geen bod meer op krijg.
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14848
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1043 keer
Recent bedankt: 7 keer

Ik heb mijn vorige NAS te koop gezet hier op UB, met een prijs gebaseerd op de V&A in de Pricewatch van Tweakers.
Nadat ik hier op UB geen reactie kreeg, heb ik mijn NAS op Tweaker V&A gezet en letterlijk binnen de 24u was ie verkocht.
Met Homerr kan je naar NL verzenden voor €5, in BE is het met BPost zowat hetzelfde (€4,70), al is Homerr wel véél trager.
blatruwe
Plus Member
Plus Member
Berichten: 181
Lid geworden op: 12 nov 2018, 17:24
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 40 keer

50 geboden
Gebruikersavatar
bollewolle
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 956
Lid geworden op: 16 nov 2007, 12:53
Twitter: bollewolle
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 191 keer
Bedankt: 91 keer

Genoteerd, als er niemand hoger gaat voor woensdag 11 augustus 23:18 (72u dus) spreken we af om verder af te handelen.
Gebruikersavatar
bollewolle
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 956
Lid geworden op: 16 nov 2007, 12:53
Twitter: bollewolle
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 191 keer
Bedankt: 91 keer

We zijn de deadline gepasseerd dus ik contacteer blatruwe via pb voor de verdere afhandeling.
blatruwe
Plus Member
Plus Member
Berichten: 181
Lid geworden op: 12 nov 2018, 17:24
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 40 keer

afgehaald bij bollewolle. Bedankt!
Gesloten

Terug naar “Te koop / Gezocht”