Nieuwe BMW F310GS te koop!

Iets te koop? Naar iets op zoek? Aparte regels gelden in dit forum (zie sticky).
Plaats reactie
murdock447
Pro Member
Pro Member
Berichten: 353
Lid geworden op: 28 sep 2008, 12:29
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 25 keer

F 310GSklein.jpg
DSC09203 (Large).JPG
Oktober 2018 heb ik bovenstaande BMW F310GS gewonnen, deze was de hoofdprijs bij de herfstrit 2018.
Daar ik echter al over andere motoren beschik, en mijn vrouw geen interesse heeft om te leren motorrijden, is het er niet echt van gekomen om deze in gebruik te nemen. Ik heb er deze zomer ongeveer 300km mee gereden(enkele ritjes naar het werk) en dan is deze aan kant gezet in een droge verwarmde garage.
Ik zou deze nu willen verkopen daar ik hem zowiezo niet gebruik.
De motor is bovendien voorzien van een volledige Akrapovic uitlaatlijn welke ik bijgekocht heb op het moment dat ik de motor gewonnen heb. De originele uitlaatlijn is natuurlijk ook nog beschikbaar!
Nieuw kost een dergelijke motor +-6090Euro en de Akrapovic uitlaatlijn +-750Euro(zonder plaatsingskosten)
Ik zou er nog graag 5250Euro voor krijgen. Maw. je doet je minstens 1500Euro voordeel op een "nieuwe" motor met +-300km op de teller en de nog lopende fabrieksgarantie!
Het doelpubliek van deze motor is de beginnende motorrijder(<25Kw).
De motor wordt buiten dit forum ook nog mondeling aangeboden aan vrienden en kennissen en is voor serieus geïnteresseerden te bezichtigen te Dendermonde.
Indien iemand interesse of bijkomende vragen heeft gelieve dan contact op te nemen via PM.
Plaats reactie

Terug naar “Te koop / Gezocht”