Tomorrowland

Iets te koop? Naar iets op zoek? Aparte regels gelden in dit forum (zie sticky).
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8271
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 526 keer
Recent bedankt: 12 keer

Afaik van vorig jaar kon je afzonderlijk registreren.

Maar je hebt nog tijd tot 22 feb, dus ik zou daar niet mee inzitten. Er valt niets te winnen met eerder te registreren.
ELstudios
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jul 2019, 02:08

Feel free to check out our aftermovie :) https://www.youtube.com/watch?v=IOQ-NQKZqqE
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6438
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 736 keer

ELstudios schreef:Feel free to check out our aftermovie :) https://www.youtube.com/watch?v=IOQ-NQKZqqE
Even een bekertje weggooien op de grond ipv in de vuilbak. Wat een idioot ben jij.
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
kurtcockaert
Plus Member
Plus Member
Berichten: 214
Lid geworden op: 04 sep 2012, 20:37
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 17 keer

Haha, ziet er al minder "magisch" uit dan in hun eigen promofilmpjes. Had tot vorig jaar wel het gedacht om er ooit eens bij te willen zijn. Helaas als ik de rommel zie die ze op de main stage brengen en hoe het publiek daarop "los gaat" heeft me van gedacht doen veranderen :lol:
BMaster
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 926
Lid geworden op: 01 apr 2005, 16:46
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 44 keer

Het is nochtans best wel een magische wereld hoor :-) En over de mainstage zeg ik altijd: je moet het gezien hebben, knap podium, toffe show, maar voor de muziek ga je best naar één van de andere stages. Alhoewel het de laatste jaren toch ook aan 't veranderen is (charlotte de witte, bonzai, solomun... allemaal op de mainstage, en toch wel een stuk beter dan de grote namen als pakweg dimitri vegas enzo). Ik vind tomorrowland trouwens leuker als het net open is, dan is het relatief rustig en kan je rustig rondkijken. Van zodra het donker wordt is alles wel heel sfeervol verlicht, maar het wordt dan zo belachelijk druk dat je eigenlijk nergens deftig door kan.
mgo72
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 888
Lid geworden op: 30 nov 2011, 11:21
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 47 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ze moeten wel stoppen met de shit dat ze dit jaar brachten:

Hiphop en reggaeton, de Spaanse hiphop van den ALDI

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

Ik zit op FB met de producer van Tiesto, en een kennis die zelf ook draait.

Ik wil jullie plezier niet ontnemen, maar in essentie

- alle tracks zijn vooraf bepaald
- het is prerecorded

't ja hoe kan deze set anders, dan prerecorded te zijn:



Anderzijds, bij deze set is er vrijwel geen synchronisatie met de lichteffecten, en de led walls tonen een saaie blauwe achtergrond. Maar dit soort setjes zijn eerder zeldzaam:

Wuter
Plus Member
Plus Member
Berichten: 218
Lid geworden op: 23 mei 2012, 20:18
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 12 keer

mgo72 schreef:Ze moeten wel stoppen met de shit dat ze dit jaar brachten:

Hiphop en reggaeton, de Spaanse hiphop van den ALDI

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk
Idd deze mening deel ik ook.
Of bv vrijdag er stond in de app Martin Solveig Live dacht ja dat wil ik wel is zien in de veronderstelling dat hij live ging draaien. Nee ineens ging hij zitten achter een piano en begon hij zelf te "zingen".

Ja dat was het echt niet.
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14885
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1054 keer
Recent bedankt: 15 keer

ub4b schreef:Ik wil jullie plezier niet ontnemen, maar in essentie

- alle tracks zijn vooraf bepaald
- het is prerecorded
Je hoort wel vaker gelijkaardige of gewoon dezelfde sets van dezelfde DJ op een ander festival.
Armin van Buuren op Parookaville of om Tomorrowland (WE1) was niet zo verschillend.
Ik was blijkbaar niet de enige die dat opgemerkt had, want in ASOT924 vermeldde hij expliciet dat zijn set op WE2 nieuwe muziek zou bevatten.
Ik heb de set van WE2 nog niet beluisterd, ik kijk - net zoals vorig jaar - vooral uit naar de set op Untold.

Vorig jaar was zijn set in WE1 ook heel flauwtjes, WE2 was al wat beter, maar Untold was pas echt goed.
Plaats reactie

Terug naar “Te koop / Gezocht”