2x Netgear Nighthawk R7000 - AC1900 Smart WiFi Router

Iets te koop? Naar iets op zoek? Aparte regels gelden in dit forum (zie sticky).
Plaats reactie
boran_blok
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1021
Lid geworden op: 09 maa 2011, 16:04
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 81 keer

Ik verkoop mijn 2 netgear nighthawk router/switch combos wegens overschakeling naar pfsense/ubiquiti stuff.

Deze zijn vroeger gebruikt als een AC-AC bridge voor ik men bedraad netwerk aangelegd heb, en nu doet een van beide nog dienst als router tot ik overschakel naar de pfsense box.

Beide zijn nog in goede staat maar extern kan je toch nooit echt iets zien aan een router. Ik heb niet met custom firmware gespeeld, dus de fabrieksfirmware staat er nog op. De dozen zijn ergens verloren gegaan met de verhuis, dus heb ik niet meer.

Tweakers info om een idee te hebben van specificaties en nieuwprijs

Locatie: Zingem/Gent

Versturen/afhalen: Mogelijkheid tot afhalen in Zingem, of verzenden via Kiala of bpost tegen 5 euro

vraagprijs: 50 euro/stuk opbieden per 2 euro minimum.

Looptijd van de biedingen: wegens de feestdagen wil ik alle gegadigden voldoende tijd geven om te bieden en niet gesniped te worden. De verkoop loopt daarom tot en met woensdag 27 december en daarna tot 12u na het hoogste bod. (dus als woensdag iemand om 23u hoogste bod heeft loopt het zeker nog tot donderdag 11u in de voormiddag)

Er is dus lot A en lot B, beide een R7000 router met quasi dezelfde hoeveelheid van gebruik. Bij het bieden gelieve duidelijk te specifieren of je voor A of B biedt.
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew
Berichten: 8974
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 199 keer
Bedankt: 690 keer
Recent bedankt: 2 keer

Mag ik offtopic (desnoods afgesplitst) vragen wat je voor pfsense environment aan het steken bent?
Ben zelf ook aan het kijken om daarop over te schakelen, maar heb nog geen idee naar hardware en config toe.
boran_blok
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1021
Lid geworden op: 09 maa 2011, 16:04
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 81 keer

goh, ik heb een PC engines board te pakken gekregen via nen maat in amerika. Dat gaat dus de pfsense draaien.
En dan gewoon één ubiquiti AP, weet zelfs nog niet welke ik ga pakken. Maar enige wireless clients zijn onze mobieltjes, zal dus wss de meest lichtgewicht worden.

en inderdaad, beetje OT.
Gebruikersavatar
jaker
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 985
Lid geworden op: 20 sep 2010, 21:51
Locatie: Meerhout
Uitgedeelde bedankjes: 270 keer
Bedankt: 88 keer

50 euro voor lot A :-D
Internet/TV: All-Internet TN + TV Vlaanderen
Router: Netgear R7000 met FreshTomato
Mobiel: Proximus / Samsung Galaxy S23
cougare
Plus Member
Plus Member
Berichten: 185
Lid geworden op: 21 nov 2007, 13:24
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 9 keer

50 euro voor lot b
boran_blok
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1021
Lid geworden op: 09 maa 2011, 16:04
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 81 keer

Ok, beide verkocht, één aan Jaker en een aan Cougare. Ik stuur je beide een PM voor verdere afhandeling.
Plaats reactie

Terug naar “Te koop / Gezocht”