[Gezocht] Nieuwe Lampiris klant?

cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 228 keer
Recent bedankt: 4 keer
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer

Nieuwe Lampiris klant?

Berichtdoor cadsite » 14 Nov 2020, 12:02

Mocht er iemand interessanter uitkomen om over te stappen naar Lampiris dan kan je €30 extra korting krijgen via mijn link:
https://www.lampiris.be/nl/word-klant-p ... 735c4c546a

Ik plaats dit niet enkel uit menslievendheid, ook ik krijg €30 korting als er iemand met mijn link klant wordt.

Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 423 keer
Recent bedankt: 6 keer
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer

Re: Nieuwe Lampiris klant?

Berichtdoor Splitter » 14 Nov 2020, 14:27

lampiris is toch nog nooit het meest interessante geweest dacht ik?
zit nu al enige tijd bij ecopower (sinds het faillisement van energypeople)... ook niet het allergoedkoopst geloof ik, maar ik kan op elk moment zeggen exact hoeveel mijn eindfactuur zal zijn en dat is ook iets heel erg interessants.
(hoewel dat vermoedelijk dus ook de das omgedaan gaat worden door het capaciteitstarief)

vraag me soms wel af hoe ze zich nog onderscheiden allemaal, want eigenlijk is de enige factor (als je switcht) toch gewoon prijs?
(behalve dus ecopower, die zegt 'dit is de totaalkost per kwh voor dit jaar' en niet aankomt met zoveel kwh kost, zoveel abbo kost, zoveel taks, .... en reken maar zelf uit. en oja vergeet de btw niet)
ooit zal hier iets nuttigs staan

cadsite
Elite Poster
Elite Poster

Berichtdoor cadsite » 14 Nov 2020, 14:48

Alles is uiteraard heel persoonlijk.

Voor stroom is ecopower voor mij het goedkoopst aangezien ik een PV-installatie heb met ruim dekkende opbrengst.
Voor gas is lampiris voor mij al enkele jaren quasi de goedkoopste, dus blijf ik erbij.
Ik vind het ook belangrijk dat ze geen domiciliëring verplichten, maar ik weet dat het merendeel daar geen probleem van maakt.

cadsite
Elite Poster
Elite Poster

Berichtdoor cadsite » 02 Dec 2020, 20:32

Even een kleine update.
Ze hebben de vergoeding opgetrokken naar €50!

Voordat je dit zou doen is het sterk aan te raden je gegevens in te voeren in de V-test van de VREG:
https://vtest.vreg.be
Dit is trouwens iets dat je best regelmatig doet, ik doe dat ongeveer elke 3 maand.

Mocht het voor jou interessant zijn om over te stappen naar Lampiris kan je mij een plezier doen en krijg je zelf €50 korting op je eerste factuur als je klant wordt via:
https://www.lampiris.be/nl/word-klant-p ... 735c4c546a

Taaner242
Member
Member
Bedankt: 11 keer
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer

Berichtdoor Taaner242 » 03 Dec 2020, 08:51

Splitter schreef:vraag me soms wel af hoe ze zich nog onderscheiden allemaal, want eigenlijk is de enige factor (als je switcht) toch gewoon prijs?

Voor mij telt niet enkel de prijs. Voor elektriciteit kijk ik ook naar:
* wat is de oorsprong van de verkochte elektriciteit: liefst hernieuwbaar en uit eigen land
* is het een echt Belgisch bedrijf of een dochter van een buitenlands bedrijf -> maw. waar zit het echte hoofdkantoor en betaalt men zijn belastingen
* waar gaat de winst naar toe: investeert men in de toekomst, en speelt men een maatschappelijke rol
* liefst niet bij een markt-dominante speler

Ecopower is voor mij al jaren de beste keuze, aan interessante prijs (vroeger zelfs de goedkoopste). En je kan de leurders van engergiecontracten direct afschepen, zodra je zegt dat je Ecopower-klant zijt zeggen ze vriendelijk sorry voor 't storen :P

Voor gas zou je kunnen kijken waar men het aankoopt (en bv. enkel "Europees" gas kiezen) maar dat is al moeilijker om te weten te komen. Ik was jaren klant bij Lampiris vanwege Belgisch bedrijf, maar zijn ondertussen overgenomen door Total...
Vorig jaar dan maar eens naar de prijs gekeken en meegedaan met een groepsaankoop. Zit nu bij Engie, niet mijn favoriete bedrijf maar denk dat ze zo laag gaan met hun prijs bij groepsaankoop dat ze niet veel winst maken bij mij. En ik blijf het nu opvolgen, zal wel nog eens veranderen.

Terug naar “Te koop / Gezocht”