Overstapppen maar

Vragen over het omschakelen naar een andere provider.
Plaats reactie
Helaas Proximus
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 26 okt 2019, 19:12
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Ook wij willen de overstap van Proximus naar Orange, en wil de abonnementen langs elkaar laten lopen om zeker te weten dat de nieuwe aansluiting werkt.
Welke gevolgen heeft dit voor mijn e-mailadres dat ik van proximus heb?
Want dit wil tijdelijk blijven gebruiken tot dat mijn contacten dit hebben aangepast naar een nieuw e-mailadres.
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 6012
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 829 keer
Bedankt: 507 keer
Recent bedankt: 3 keer

In principe kan je gewoon het easyswitch nummer doorgeven aan je nieuwe provider, en zal alles opgezegd worden voor jou. Aan jou natuurlijk de keuze.

Wat je email adres betreft, je kan dit nog 18 maanden gebruiken (normaal gezien) - soms al dan niet enkel via een web interface.

Doe jezelf een plezier en verander naar een gmail - hotmail - outlook - eigen domein en gebruik niet langer ISP email adressen (Orange heeft dit trouwens al niet), dat maakt jouw leven in de toekomst veel makkelijker.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Helaas Proximus
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 26 okt 2019, 19:12
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

devilkin schreef: Doe jezelf een plezier en verander naar een gmail - hotmail - outlook - eigen domein en gebruik niet langer ISP email adressen (Orange heeft dit trouwens al niet), dat maakt jouw leven in de toekomst veel makkelijker.
De bedoeling is om een eigen domeinnaam te gaan gebruiken, ik kom maar niet tot een geschikte domeinnaam.
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 6012
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 829 keer
Bedankt: 507 keer
Recent bedankt: 3 keer

Da's een lastige ;) lang geleden ben ik tot 'kcore.org' gekomen qua naam, en ondertussen hangen daar nog een hoop andere domains aan (oa mijn achternaam .be)
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Plaats reactie

Terug naar “Overstappen”