Goedkope data sim voor tablet

Algemene discussies over telecommunicatie
Plaats reactie
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 5998
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 826 keer
Bedankt: 506 keer
Recent bedankt: 2 keer

Hoi,

Ben aan het uitkijken naar een nieuwe tablet, nu met 4G (gezien ik merk dat ik toch vaker tether dan ik dacht - en dat vind m'n smartphone niet zo tof qua battery).

Volgende op de lijst: een (data only?) SIM. Blijkbaar bestaat dat niet meer - dus had ik initieel gedacht aan een prepaid mobile vikings kaartje dat ik nu en dan eens een topup op geef. Voordeel: ik kan daar mijn MV punten voor gebruiken ;)

Mensen met betere ideeen?
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 5998
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 826 keer
Bedankt: 506 keer
Recent bedankt: 2 keer

I see.

Een mens kan zich aan die tarieven wel al afvragen wat de meerwaarde nog is tov. een gewone simkaart.

Iemand enig idee hoe lang de 'flash giga boost' zou blijven bestaan bij Orange? (https://www.orange.be/nl/producten-en-d ... tempo-giga)
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6348
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1285 keer
Bedankt: 485 keer
Recent bedankt: 2 keer

devilkin schreef:Iemand enig idee hoe lang de 'flash giga boost' zou blijven bestaan bij Orange? (https://www.orange.be/nl/producten-en-d ... tempo-giga)
Als je je belwaarde ook voor iets anders kunt gebruiken zoals bvb Google Play of PlayStation Network, kan er m.i. niets boven Tempo Giga. 4GB voor €15 en die €15 wordt hier 100% gerecupereerd. Nu met Flash Giga kun je het dus ook gewoon recupereren bij Orange zelf voor nog eens 4GB extra waardoor je aan 8GB voor €15 komt. Het is echter een Promo dus ik vermoed dat het maar zeer tijdelijk zal zijn.
Zowel de standaard 4GB van Tempo Giga als die 4GB extra van Flash zijn echter wel maar een maand geldig, en je moet toch al redelijk intensief je data verbruiken om aan 8GB per maand te komen, denk ik. Eens wij boven de 8GB zitten bij het herladen, doen we maar een €10 herlading voor 750MB, omdat je resterende data gecapt wordt op 12GB.
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 5998
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 826 keer
Bedankt: 506 keer
Recent bedankt: 2 keer

Tomby schreef:Zowel de standaard 4GB van Tempo Giga als die 4GB extra van Flash zijn echter wel maar een maand geldig, en je moet toch al redelijk intensief je data verbruiken om aan 8GB per maand te komen, denk ik. Eens wij boven de 8GB zitten bij het herladen, doen we maar een €10 herlading voor 750MB, omdat je resterende data gecapt wordt op 12GB.
Mja, het idee was eerder om die flash te gebruiken op de dagen dat ik dan al es wat 4g nodig heb, en voorts niet. Dus buiten de 31-dagen dat je de normale bundel hebt.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Plaats reactie

Terug naar “Telecom Algemeen”