Afschakelplan en GSM-verkeer

Algemene discussies over telecommunicatie
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Niet zomaar, dat klopt. Maar er bestaan oplossingen. En ze hebben al 5 jaar de tijd gehad om die oplossingen te brespreken...

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
bruma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1800
Lid geworden op: 06 jan 2014, 13:45
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 89 keer
Recent bedankt: 1 keer

Uw straat wordt misschien niet afgesloten maar wat naar uw straat komt paseert misschien wel over een regio die wel afgesloten is. Geen kat die het(nog of al) weet.
Je zal misschien wel stroom hebben maar dan is het ook al. Gas? Water? Internet? Distributie? Telefoon?
Kunt ge zonder, natuurlijk en zeker voor 3 of 5 u. Alleen weet je de status niet mocht je na 5u nog geen stroom hebben.

Nu ja t wordt aangepakt Peeters gaat zich moeien, de uitvinder van de 450€ GSC's


Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew
Berichten: 8965
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 199 keer
Bedankt: 689 keer
Recent bedankt: 2 keer

krisken schreef: (...) de Antwerpse haven. Soms hangen daar TL lampen op 50cm van elkaar, meters hoog... en zie je er niemand passeren?
Ik hoop dat je 50m bedoelt; anders... :-P
krisken schreef:De witte arcering die de rijstroken scheid, heeft een witte LED ongeveer elke 30 a 50cm, binnenbochten hebben groene LED's en buitenbochten hebben rode LED's (of omgekeerd, geen exact idee meer). Lijkt me ook een serieuze besparing?
Wit als lane separation, oranje aan de binnenkant van de binnenste lane, rood aan de buitenkant van de buitenste lane, behalve wanneer er een afrit is, dan is rood vervangen door groen.
Ik denk dat hun stijl ook te maken heeft met 2 dingen:
- 1) Britten hebben zoiezo de gewoonte om veel meer lijnen op het wegdek te schilderen (denk aan de single/double yellow of red lines voor parkeerverboden; die gewoonte in combinatie met borden waar tekst op staat ipv iconen maakt het rijden daar niet makkelijker, bovenop het feit dat je al links moet rijden).
- 2) de UK heeft af en toe een serieus mistprobleem, waardoor die leds zeer nuttig kunnen zijn in het navigeren.
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Neen, ik bedoel 50 centimeter. Letterlijk de ene TL lamp na de andere.

Geen idee wat de achterliggende reden is in de UK, maar er is duidelijk over nagedacht en dit is iets wat we eigenlijk prima kunnen nadoen op onze belangrijkste autostrades denk ik?

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Plaats reactie

Terug naar “Telecom Algemeen”