Jabra PRO 9465 Duo of Plantronics Savi W720 headset

Algemene discussies over telecommunicatie
Plaats reactie
seagull
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: WimVerlinden
Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
Bedankt: 108 keer

Ik overweeg om een wireless headset te kopen voor gebruik met een Snom 821 handset.
Op mijn shortlist staan de Jabra PRO 9465 Duo en de Plantronics Savi W720.
De specificaties lopen redelijk gelijk. Alleen kan je met de Plantronics Savi W720 een soort conference call opzetten tussen je vaste lijn en je smartphone.

Ik zie bij veel klanten dat op iedere werkplaats in een landschapskantoor zo een Jabra wireless headset staat.
Plantronics headsets heb ik daar nog niet gezien.

Heeft er iemand ervaring met de Jabra PRO 9465 Duo of de Plantronics Savi W720.

Afbeelding
Proximus Bizz Internet Fiber 500/500 Mbps & Business Fibernet 300 plus met Speedboost 300/50 Mbps (failover) -
Business Mobile Flex Pack - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV & Telenet TV
testertje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 70 keer

Ik heb zo'n Jabra PRO 9465 Duo op het werk (gekoppeld aan een Alcatel-Lucent Omnitouch toestel).
Ik ben er tevreden over (soms moet ik het mondstuk wat dichter zetten omdat de andere kant me minder verstaat).
We zitten redelijk dicht tegen elkaar en met zo'n duo oortje versta je de oproeper toch beter.
Al heeft dit ook een nadeel: door de betere isolatie, begin ik (blijkbaar) iets harder te spreken ;-)

Enig minpunt is het oplaadstation. Dit werkt met magneetjes en het gebeurt regelmatig dat het oortje niet goed geplaatst is, of de 'kuisvrouw' er tegen gestoten heeft waardoor ik 's morgens soms een lege batterij heb.

Mijn vorig toestel was zo'n oude mono Plantronics (m'n collega's gebruiken dat nog steeds) waar na een tijdje m'n oor van pijn deed.
Victory Not Vengeance
gimic
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 13 keer

Plantronics en Jabra zijn de marktleiders voor headsets, beide zijn kwalitatief gelijkaardig volgens mij. Ik heb alleen ervaring met Plantronics en heb nog niet veel problemen hiermee gehad.
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 97 keer
Bedankt: 244 keer
Provider

Ik heb de plantronies op het werk, ben er tevreden van via de fixed telefoon en bt met de gsm ( iphone ), voor muziek te luisteren ( hangt aan de pc ook ) valt het tegen. Het enige wat wat zoeken is is een echo vrij kanaal maar dat lukt uiteindelijk wel.
seagull
Elite Poster
Elite Poster

testertje schreef:IAl heeft dit ook een nadeel: door de betere isolatie, begin ik (blijkbaar) iets harder te spreken ;-)
Volgens deze video kan je het sidetone level aanpassen in Control Panel - Sound - Recording - Plantronics - Properties - Levels - Sidetone.
Misschien eens proberen?
Proximus Bizz Internet Fiber 500/500 Mbps & Business Fibernet 300 plus met Speedboost 300/50 Mbps (failover) -
seagull
Elite Poster
Elite Poster

Het is de Plantronics Savi W720 geworden, en hij doet wat moet. :-)
Plaats reactie

Terug naar “Telecom Algemeen”