Geld van belkrediet naar bank/paypal

Algemene discussies over telecommunicatie
IYZY
Pro Member
Pro Member
Berichten: 434
Lid geworden op: 06 nov 2014, 13:37
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 35 keer

criminala schreef:Lyca
Ik weet niet in hoeverre mate je hun hebt kunnen testen, maar pas toch maar op.
Ik heb er al nare verhalen over gelezen en mijn eigen ervaring met hun netwerk is ook niet zo goed.
Heel jammer dat ze zowat heel de wereld op een VPN-verbinding ergens in London proppen.
Ik denk dat enkel het oosten (Australië, ...) niet meer mee op die lijn zit, omdat zij geen goede verbinding hebben met de UK.
Europa en de US dat denkt dat Engeland de hemel is, hebben dat dus wel.

Op sommige momenten echt om je haren uit te trekken + ze huren niet alle antenne's van Orange.


Verder heel jammer dat er nog steeds geen leuke manier is om het merendeel van je beltegoed te cashen.
Vroeger kon je bij Proximus je herlaadkaart met je belwaarde herladen voor 49 cent transactiekosten :p ...
En iedereen die denkt dat GC enzo gestopt zijn wegens betaallijnen etc.: stop. Dit is absoluut niet waar (verloofde van een vriendin werkt (of werkte) bij Proximus). Aan betaallijnen verdient Proximus nog steeds meer dan aan een gewoon gesprek, slechts +80% van het bedrag wordt doorgestort aan bv. de betaallijn, en die betaalt er dan belastingen op + het onderhoud van zijn lijn + winst voor zichzelf.
Blond doesn't mean stupid :roll:
pfuhu
Premium Member
Premium Member
Berichten: 640
Lid geworden op: 12 mei 2011, 20:02
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 66 keer
Recent bedankt: 4 keer

Vaganzza schreef:Ik heb het over het bellen via beltegoed.nl (om een herlaadkaart aan te kopen), dat nummer werkte ineens niet meer sinds overgang naar Orange...

Die 10 min is al lang een wettelijk max. voor 090x-nrs. Dat is zeker niet iets nieuws :)
Idem hier gemerkt. Werkt niet meer met Orange, wel met MV. Orange-sim wordt leeggemaakt met thoorn en vliegt buiten ...
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3220
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer
Recent bedankt: 1 keer

pfuhu schreef:
Vaganzza schreef:Ik heb het over het bellen via beltegoed.nl (om een herlaadkaart aan te kopen), dat nummer werkte ineens niet meer sinds overgang naar Orange...

Die 10 min is al lang een wettelijk max. voor 090x-nrs. Dat is zeker niet iets nieuws :)
Idem hier gemerkt. Werkt niet meer met Orange, wel met MV. Orange-sim wordt leeggemaakt met thoorn en vliegt buiten ...
Dus met thoorn lukt het nog wel... Dan moet beltegoed.nl ook maar een aanpassing doen, niet?? :)
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3220
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer
Recent bedankt: 1 keer

Blijkbaar kan je ook geen herlaadkaart meer kopen van Orange met belwaarde via beltegoed.nl... :evil: :evil: :evil: :evil:

EDIT: ook geen iTunes, Google Play of prepaid kredietkaart. Of kortweg: compleet niets meer mogelijk om met belwaarde aan te schaffen!
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
bruma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1800
Lid geworden op: 06 jan 2014, 13:45
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 89 keer
Recent bedankt: 1 keer

Vaganzza schreef:Blijkbaar kan je ook geen herlaadkaart meer kopen van Orange met belwaarde via beltegoed.nl... :evil: :evil: :evil: :evil:

EDIT: ook geen iTunes, Google Play of prepaid kredietkaart. Of kortweg: compleet niets meer mogelijk om met belwaarde aan te schaffen!
je kunt met een ander betaalmiddel wel nog kaarten aankopen echter niet met belwaarde
Laatst gewijzigd door bruma 14 jun 2016, 14:51, in totaal 1 gewijzigd.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6348
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1285 keer
Bedankt: 485 keer
Recent bedankt: 2 keer

Vaganzza schreef:Of kortweg: compleet niets meer mogelijk om met belwaarde aan te schaffen!
PSN Store werkt wel nog, maar ja, voor de meesten is dat natuurlijk totaal niet interessant.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3220
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ze antwoorden aan mij dat ze bezig zijn met een ander systeem, dus het zou tijdelijk zijn. Zo was het ook bij thoorn.
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
bruma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1800
Lid geworden op: 06 jan 2014, 13:45
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 89 keer
Recent bedankt: 1 keer

bruma schreef:
Vaganzza schreef:Blijkbaar kan je ook geen herlaadkaart meer kopen van Orange met belwaarde via beltegoed.nl... :evil: :evil: :evil: :evil:

EDIT: ook geen iTunes, Google Play of prepaid kredietkaart. Of kortweg: compleet niets meer mogelijk om met belwaarde aan te schaffen!
je kunt met een ander betaalmiddel wel nog kaarten aankopen echter niet met belwaarde
Beste klant,
Helaas hebben wij geen invloed op de beslissing van Orange en Proximus (BE).

Er wordt binnen onze organisatie aan een oplossing gewerkt, en wij hopen die optie weer aan onze klanten te kunnen bidden.

Zodra wij meer weten en er een verandering is zullen wij dan ook onze klanten op de hoogte brengen.

Hopend je voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Support Team
kurtcockaert
Plus Member
Plus Member
Berichten: 214
Lid geworden op: 04 sep 2012, 20:37
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 17 keer

Mijn Google Play Music abbo is deze maand nog maar betaald met mijn belkrediet hoor. IOM van Orange.
Normaal kan je ook nog films huren bij Moviemaxonline met je belkrediet.
CCfan
Plus Member
Plus Member
Berichten: 104
Lid geworden op: 08 nov 2007, 20:28
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 7 keer

Sinds deze ochtend heb ik gemerkt dat ik via mijn Orange (IOM) belkrediet niet meer in de Google Play Store kan betalen. Ik moest mijn carrier billing updaten, hij bleef toen heel lang bezig met 'sending a verification SMS to carrier' (of iets in die aard) om dan een foutmelding te geven. Zowel apps als play music werken niet meer. Ik heb meer dan genoeg belkrediet op de kaart staan.

Nog iemand met gelijkaardige problemen?
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

meer en meer zullen ze die dingen blokeren denk ik.
Wat ergens normaal is.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1533
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 178 keer
Bedankt: 220 keer

Inderdaad. "Gratis" internet en sms'en krijgen bij een herlaadbeurt en vervolgens dat geld gaan doorsluizen naar andere bedrijven in plaats van het op te gebruiken bij de operator zelf (d.m.v. normale telefoongesprekken, aankopen van extra data, etc.) kan niet blijven duren, iedereen met een beetje gezond verstand zou dat moeten beseffen. Bellen aan € 0,25 of € 0,30 per minuut lijkt duur, maar in werkelijkheid zitten de kosten van die "gratis" data en sms'en daar mee in verrekend.
IYZY
Pro Member
Pro Member
Berichten: 434
Lid geworden op: 06 nov 2014, 13:37
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 35 keer

nickz schreef:"Gratis" internet en sms'en krijgen bij een herlaadbeurt en vervolgens dat geld gaan doorsluizen naar andere bedrijven in plaats van het op te gebruiken bij de operator zelf (d.m.v. normale telefoongesprekken, aankopen van extra data, etc.) kan niet blijven duren
Klopt uiteraard, maar wie biedt het zo aan?
Mensen op dit forum weten wel dat je sowieso betaalt voor die 'gratis' bonussen, maar het merendeel van de bevolking kiest gewoon voor zo iets omdat er 'gratis' bij staat.
Als ze het niet kunnen aanbieden, bieden ze het beter niet aan. Die 4GB data of die sms'jes kosten hun amper iets, de uitbouw en het onderhoud van hun netwerk, de winkels en de betaling van het personeel is wat hun echt geld kost.

Ze verplichten je toch niet wat je met het belkrediet moet doen? Jullie denken automatisch dat zoiets slecht is voor een provider, maar als mijn zoontje morgen een gsm heeft en de bus moet pakken, en al zijn belkrediet aan de bus geeft, zou niemand het vreemd vinden, terwijl de provider daar nog minder profijt aan heeft.

Bij een betaallijn etc. gaat een +20% naar Proximus/Orange/BASE/..., nog een stuk naar degene die het nummer uitgeeft, een stuk belastingen en de rest naar de eigenaar van het nummer (die er dan ook een stukje winst voor zichzelf van af houdt).
Bovendien is het waarschijnlijk maar een héél klein aantal dat die betaallijn echt gebruikt of er zelf maar van af weet.

0900-nummers zijn voor alle partijen (behalve de beller) het meest rendabel.
070-nummers en sommige premium-sms-diensten het minst.

Zoveel providers over de wereld, dat nog steeds prepaid aanbieden, hebben een duidelijk systeem. Maar in België willen ze gewoon 'valse' reclame maken met zogezegde gratis bonussen.
Waarom kan je niet 15 euro opladen, en dan gewoon zelf voor 5 euro bijvoorbeeld, 4GB data aankopen? Die 5 euro hebben ze dan sowieso. Dan nog 3 euro voor 2.000 sms'jes, of zo iets...
Heel veel providers passen dit al lang toe. De overige 8 euro kan je dan opbellen, of recupereren, maar de provider heeft sowieso al 7 euro vast.

Als ze zeggen dat de bonussen gratis zijn, mag je er als klant van uit gaan dat ze gratis zijn, vind ik. Dan hoeven ze zeker geen nummers te blokkeren omdat zij er dan minder winst uit halen: ze halen er sowieso toch nog winst uit.
Slechts weinigen zullen herladen of cashen via 0900-nummers, omdat mensen niet genoeg nadenken en niet zien dat het wel voordeel kan bieden. Ze denken automatisch "oei, nee, dan ben ik de helft van m'n geld zomaar kwijt".

Ik snap natuurlijk wat je bedoelt, hè! Maar de providers moeten dan gewoon duidelijker zijn, en niet zeggen dat iets gratis is als ze niet willen dat het ook effectief gratis is voor jou.
Of ik nu alles geef aan De Lijn, de sekslijn, spelletjes of de betaallijn, mijn bonussen zijn toch zogezegd gratis.
Blond doesn't mean stupid :roll:
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

maar 070 0900 de lijn enz ga je altijd kunnen bestellen en kopen aleen dat moet met extra geld.
Je gaat toch ook niet met een waardebon van delhaize plus naar de colruyt.
Geloof me er komt een dag dat je gewoon oplaad een bundel koopt en wat extra opstaat,kan je dan gebruiken om naar speciale nrs te bellen.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
bruma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1800
Lid geworden op: 06 jan 2014, 13:45
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 89 keer
Recent bedankt: 1 keer

proximusboyke schreef:maar 070 0900 de lijn enz ga je altijd kunnen bestellen en kopen aleen dat moet met extra geld.
Je gaat toch ook niet met een waardebon van delhaize plus naar de colruyt.
Geloof me er komt een dag dat je gewoon oplaad een bundel koopt en wat extra opstaat,kan je dan gebruiken om naar speciale nrs te bellen.
vanaf nu moogt ge met uw geld van uw werkgever enkel en alleen nog in zijn winkeltje kopen dat pokkeduur is, scenario 1920

Je koopt belwaarde en krijgt gratis sms en internet, en dan bepalen zij naar welk nummer(s) je mag bellen, niet cocher
Gebruikersavatar
JoskeVermeulen
Premium Member
Premium Member
Berichten: 642
Lid geworden op: 22 aug 2012, 02:04
Locatie: Liedekerke
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 78 keer

De 'Per gesprek'-betaallijn is op dit moment helaas nog geblokkeerd (sinds begin mei).
Donderdag 7 juli zal er een nieuw nummer voor deze betaallijn beschikbaar komen.
:troosten:
TV: Afbeelding
ISP: Afbeelding
Tel.: Afbeelding
gunmaster
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 812
Lid geworden op: 06 okt 2010, 12:29
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 63 keer

Ze hebben na lang wachten geleverd, de per gesprek lijn is er weer op thoorn.nl!

Ik heb net succesvol heel wat geld kunnen cashen :-) Hopelijk blijft deze lijn lang bestaan.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5754
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

CCfan schreef:Sinds deze ochtend heb ik gemerkt dat ik via mijn Orange (IOM) belkrediet niet meer in de Google Play Store kan betalen. Ik moest mijn carrier billing updaten, hij bleef toen heel lang bezig met 'sending a verification SMS to carrier' (of iets in die aard) om dan een foutmelding te geven. Zowel apps als play music werken niet meer.
https://www.orange.be/nl/opties-en-dien ... en-factuur
Betaal je favoriete apps en multimedia via je Orange-factuur of de belwaarde op je herlaadkaart.

Dankzij deze dienst, koop je:

applicaties en games, maar ook in-app aankopen,
tijdschriften en kranten,
muziek, films, boeken.

Dus zie niet in waarom het niet meer zou werken..
CCfan
Plus Member
Plus Member
Berichten: 104
Lid geworden op: 08 nov 2007, 20:28
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 7 keer

satsurfer schreef:
CCfan schreef:...
https://www.orange.be/nl/opties-en-dien ... en-factuur
Betaal je favoriete apps en multimedia via je Orange-factuur of de belwaarde op je herlaadkaart.

Dankzij deze dienst, koop je:

applicaties en games, maar ook in-app aankopen,
tijdschriften en kranten,
muziek, films, boeken.

Dus zie niet in waarom het niet meer zou werken..
Nee inderdaad, er was geen reden toe. Ik heb de support toen ook aangesproken en zij konden mij niet direct helpen. Ik had dan maar mijn hele terugbetalingschema aangepast (google play music => spotify family (met 6, dus maar 2.5€/m :D ) enz.). Ondertussen heb ik het enkele weken terug nogmaals geprobeerd om een app te kopen en werkt het terug.

Wie of wat nu precies het probleem vormde, het heeft zich dus vanzelf terug opgelost.
Mr.mister
Member
Member
Berichten: 72
Lid geworden op: 28 aug 2016, 12:01
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 5 keer

Is er intussen iemand die een nuttige dienst gevonden heeft die werkt met Orange kaarten?

Thoorn werkt niet, Beltegoed.nl ook niet, ...

Ik zit met meer dan €100 op een kaart ;-)
---
GSM: iPhone 6/64GB & Orange TM Arend Premium €19, Onbeperkt bel. & 20 GB data
VoIP: Gigaset C610-IP + C530H x3 => WeePee (IN), HotVoip (OUT)
VoIP Backup: ELRO SA-125 & Dommel
Internet & TV: Orange Love (modem + TP-LINK TL-WR941ND + TP-Link TL-WA901ND + devolo AV500)
Backup 4G: (Orange Tempo Giga & D-LINK DWR-921 4G-modem)
---
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6348
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1285 keer
Bedankt: 485 keer
Recent bedankt: 2 keer

Mr.mister schreef:Thoorn werkt niet, Beltegoed.nl ook niet, ...
Thoorn zou zeer zeker moeten werken met Orange pre-paid. Is hier recent nog door iemand getest met een Tempo Giga (fka Internet-on-Mobile).
CCfan
Plus Member
Plus Member
Berichten: 104
Lid geworden op: 08 nov 2007, 20:28
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 7 keer

Tomby schreef:
Mr.mister schreef:Thoorn werkt niet, Beltegoed.nl ook niet, ...
Thoorn zou zeer zeker moeten werken met Orange pre-paid. Is hier recent nog door iemand getest met een Tempo Giga (fka Internet-on-Mobile).
De 'per gesprek'-betaallijn is opnieuw geblokkeerd, heb dit zojuist met Tempo Giga getest en kreeg "het nummer dat u gevormd hebt is niet in gebruik" te horen. De 'per minuut'-lijn werkt voorlopig nog wel.
Mr.mister
Member
Member
Berichten: 72
Lid geworden op: 28 aug 2016, 12:01
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 5 keer

Das vreemd, ik heb zondag met een Tempo Giga geprobeerd op de 2 lijnen van thoorn en geen van beide lukte. Allebei dat het nummer niet in gebruik was, of niet toegelaten... Heb al gecheckt maar heb geen blokkering van premium nummers. Apotheek van wacht is ook 0900 en lukt wel.

Iemand die al premium aankopen heeft gedaan met tempo giga en die daar iets 'nuttig=zonder al te veel verlies" of gewoon iets gevonden heeft?
Ben niet van plan om die sim in een telefoon te steken en dan domme spelletjes te gaan spelen en credits te kopen.. Liever iets met vouchercodes of dergelijke.

Maar elke mogelijkheid is welkom!
---
GSM: iPhone 6/64GB & Orange TM Arend Premium €19, Onbeperkt bel. & 20 GB data
VoIP: Gigaset C610-IP + C530H x3 => WeePee (IN), HotVoip (OUT)
VoIP Backup: ELRO SA-125 & Dommel
Internet & TV: Orange Love (modem + TP-LINK TL-WR941ND + TP-Link TL-WA901ND + devolo AV500)
Backup 4G: (Orange Tempo Giga & D-LINK DWR-921 4G-modem)
---
bruma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1800
Lid geworden op: 06 jan 2014, 13:45
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 89 keer
Recent bedankt: 1 keer

Je hebt wel de BE nummers en niet de NL nummers geprobeerd?

Sent from my D6000 using Tapatalk
Mr.mister
Member
Member
Berichten: 72
Lid geworden op: 28 aug 2016, 12:01
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 5 keer

bruma schreef:Je hebt wel de BE nummers en niet de NL nummers geprobeerd?

Sent from my D6000 using Tapatalk

Uiteraard..
---
GSM: iPhone 6/64GB & Orange TM Arend Premium €19, Onbeperkt bel. & 20 GB data
VoIP: Gigaset C610-IP + C530H x3 => WeePee (IN), HotVoip (OUT)
VoIP Backup: ELRO SA-125 & Dommel
Internet & TV: Orange Love (modem + TP-LINK TL-WR941ND + TP-Link TL-WA901ND + devolo AV500)
Backup 4G: (Orange Tempo Giga & D-LINK DWR-921 4G-modem)
---
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6348
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1285 keer
Bedankt: 485 keer
Recent bedankt: 2 keer

Mr.mister schreef:Iemand die al premium aankopen heeft gedaan met tempo giga en die daar iets 'nuttig=zonder al te veel verlies" of gewoon iets gevonden heeft?
Ben niet van plan om die sim in een telefoon te steken en dan domme spelletjes te gaan spelen en credits te kopen.. Liever iets met vouchercodes of dergelijke.
Maar elke mogelijkheid is welkom!
Ik gebruik mijn belkrediet voor aankopen op de PSN Store. Da's natuurlijk wel voor de meesten niet nuttig, maar misschien ken je altijd wel iemand in familie of vriendenkring die een PlayStation account heeft en soms online iets koopt en met wie je een 50/50 deal of zo kunt afspreken. Win-win.
Al vrees ik dat dat schoon liedje ook niet lang meer zal duren.
Mr.mister
Member
Member
Berichten: 72
Lid geworden op: 28 aug 2016, 12:01
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 5 keer

Tomby schreef:
Mr.mister schreef:Iemand die al premium aankopen heeft gedaan met tempo giga en die daar iets 'nuttig=zonder al te veel verlies" of gewoon iets gevonden heeft?
Ben niet van plan om die sim in een telefoon te steken en dan domme spelletjes te gaan spelen en credits te kopen.. Liever iets met vouchercodes of dergelijke.
Maar elke mogelijkheid is welkom!
Ik gebruik mijn belkrediet voor aankopen op de PSN Store. Da's natuurlijk wel voor de meesten niet nuttig, maar misschien ken je altijd wel iemand in familie of vriendenkring die een PlayStation account heeft en soms online iets koopt en met wie je een 50/50 deal of zo kunt afspreken. Win-win.
Al vrees ik dat dat schoon liedje ook niet lang meer zal duren.

Klopt idd, bedankt voor de tip, ik heb met iemand dit gedaan en tot mijn verbazing, ik heb €100 opgedaan, en ik kreeg 100% terug. Dus geen verlies zoals bij premium nummers ! Zalig!
---
GSM: iPhone 6/64GB & Orange TM Arend Premium €19, Onbeperkt bel. & 20 GB data
VoIP: Gigaset C610-IP + C530H x3 => WeePee (IN), HotVoip (OUT)
VoIP Backup: ELRO SA-125 & Dommel
Internet & TV: Orange Love (modem + TP-LINK TL-WR941ND + TP-Link TL-WA901ND + devolo AV500)
Backup 4G: (Orange Tempo Giga & D-LINK DWR-921 4G-modem)
---
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5754
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

iemand stuurde mij bericht via FB dat beltegoed.nl niet meer werkt? Iemand een idee? Ik gebruik het nl. niet, maar gebruik google play store en PSN. :-D
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3220
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer
Recent bedankt: 1 keer

Zeker bij Orange werkt het idd niet meer...
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
decat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1656
Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
Locatie: Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 90 keer
Bedankt: 101 keer

Beltegoed gaat inderdaad niet meer. Op Thoorn ben ik een aantal dagen geleden nog van mijn Orange krediet afgeraakt.
nickz schreef:Inderdaad. "Gratis" internet en sms'en krijgen bij een herlaadbeurt en vervolgens dat geld gaan doorsluizen naar andere bedrijven in plaats van het op te gebruiken bij de operator zelf (d.m.v. normale telefoongesprekken, aankopen van extra data, etc.) kan niet blijven duren, iedereen met een beetje gezond verstand zou dat moeten beseffen. Bellen aan € 0,25 of € 0,30 per minuut lijkt duur, maar in werkelijkheid zitten de kosten van die "gratis" data en sms'en daar mee in verrekend.
Mijn Proximus krediet gebruik ik niet op een betaallijn. Ze verkopen nog schappelijke datapacks van 1Gb aan 10 euro.
Moest Orange nu ook eens zo slim zijn. :-)
Mr.mister
Member
Member
Berichten: 72
Lid geworden op: 28 aug 2016, 12:01
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 5 keer

decat schreef:Beltegoed gaat inderdaad niet meer. Op Thoorn ben ik een aantal dagen geleden nog van mijn Orange krediet afgeraakt.
nickz schreef:Inderdaad. "Gratis" internet en sms'en krijgen bij een herlaadbeurt en vervolgens dat geld gaan doorsluizen naar andere bedrijven in plaats van het op te gebruiken bij de operator zelf (d.m.v. normale telefoongesprekken, aankopen van extra data, etc.) kan niet blijven duren, iedereen met een beetje gezond verstand zou dat moeten beseffen. Bellen aan € 0,25 of € 0,30 per minuut lijkt duur, maar in werkelijkheid zitten de kosten van die "gratis" data en sms'en daar mee in verrekend.
Mijn Proximus krediet gebruik ik niet op een betaallijn. Ze verkopen nog schappelijke datapacks van 1Gb aan 10 euro.
Moest Orange nu ook eens zo slim zijn. :-)

Orange biedt ook topups aan voor prepaid van 10 euro voor 500MB
En 5 euro voor 150 MB.

Vermoedelijk wordt dit in de toekomst nog wel opgetrokken.

Maar dit kan nog even duren..
---
GSM: iPhone 6/64GB & Orange TM Arend Premium €19, Onbeperkt bel. & 20 GB data
VoIP: Gigaset C610-IP + C530H x3 => WeePee (IN), HotVoip (OUT)
VoIP Backup: ELRO SA-125 & Dommel
Internet & TV: Orange Love (modem + TP-LINK TL-WR941ND + TP-Link TL-WA901ND + devolo AV500)
Backup 4G: (Orange Tempo Giga & D-LINK DWR-921 4G-modem)
---
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5754
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

Beltegoed.nl biedt de orange herlaadkaarten aan, maar je kan er niet meer nr bellen nr die 0900 lijnen of zo met een tempo gigakaart?
fiestaboyke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 683
Lid geworden op: 21 jun 2008, 19:52
Locatie: Hoevenen
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 94 keer

Is er een mogelijkheid om toch via de gsm iets te kopen in de playstation store met PROXIMUS? Wou net wat ultimate team punten kopen voor de nieuwe fifa maar blijkbaar wordt alleen mobistar en base ondersteund :cry: Een andere manier om via mijn belwaarde geld te kunnen overzetten zodat ik toch dit kan doen?
decat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1656
Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
Locatie: Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 90 keer
Bedankt: 101 keer

Mr.mister schreef:
Orange biedt ook topups aan voor prepaid van 10 euro voor 500MB
En 5 euro voor 150 MB.

Vermoedelijk wordt dit in de toekomst nog wel opgetrokken.

Maar dit kan nog even duren..
Inderdaad maar helaas te duur. 10 eur voor 1Gb vind ik nog schappelijk qua prijs.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5754
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

idd. 8 € bij alditalk voor 1 GB. Bij Orange is dat een extra bovenop (dus ze verdienen al op uw basisabbo)
http://www.alditalk.be/nl/comfort-bundels/data_l.php

http://www.lycamobile.be/nl/bundle?id=2
10 € voor 3 GB

http://mobile.carrefour.eu/promo_0116.cfm
1 GB voor 10 €
Gebruikersavatar
JoskeVermeulen
Premium Member
Premium Member
Berichten: 642
Lid geworden op: 22 aug 2012, 02:04
Locatie: Liedekerke
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 78 keer

De optie Per Gesprek is nu (tijdelijk?) volledig verdwenen van de site, enkel Per Minuut is nog mogelijk bij Thoorn. Wel een bummer want dat scheelde toch 6 cent.

Ik heb Orange, geen idee of het ook van toepassing is op andere BE operators.
:troosten:
TV: Afbeelding
ISP: Afbeelding
Tel.: Afbeelding
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5754
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

nog mensen die kunnen bevestigen dat beltegoed 0900 nummer niet meer bereikbaar is? Waarom staat dit dan nog op hun site?
Waterboy
Premium Member
Premium Member
Berichten: 560
Lid geworden op: 30 apr 2007, 17:23
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 17 keer
Recent bedankt: 1 keer

Wanneer je inlogt op je account staat er dat beltegoed cashen per gesprek niet meer werkt.
VoIP:OVH
Provider:Edpnet VDSL (100/30 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7530 ax FRITZ!OS: 7.80
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5754
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

thx Waterboy. heb het over beltegoed.nl, daar moet je toch niet inloggen?

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk
KRL100
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 806
Lid geworden op: 22 sep 2008, 08:21
Locatie: Diksmuide
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 59 keer

Ik weet niet of het komt omdat ik een tijdje geleden een ticket bij Orange heb aangemaakt omdat ik het 0904 nummer van Beltegoed.nl niet (meer) kon bellen, maar nu mijn belwaarde >100€ is geworden toch maar nog eens geprobeerd, en het werkt gewoon!

Bij mijn ticket (meer dan een maand geleden) heb ik gemeld dat ik 0904-04517 niet meer kon bereiken, ze hebben dat daar toen blijkbaar uitbundig getest (oa vergeleken met een Proximus sim waarmee het wel lukte) en hadden ze mij gemeld dat ze het in orde zouden brengen.

Nu, kort: bij mij werkt beltegoed.nl dus vandaag wél om beltegoed te cashen naar herlaadcodes voor Orange !

Iemand die ook eens wil proberen?
DJ KaReL de Groot --- www.kareldegroot.be
Plaats reactie

Terug naar “Telecom Algemeen”