Geld van belkrediet naar bank/paypal

Algemene discussies over telecommunicatie
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2265
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

Vaganzza, jij hebt een prepaid bij MV? Of gebruik je MV om Mobistar op te laden? Heb nog even bekeken, maar het gaat mijn petje te boven :)

Maand 1 en 2 koop je gewoon 15 euro belkrediet bij Mobistar.
In Maand 3 heb je 30 euro, maar geen bundel meer, dus wil je weer opladen, via belkrediet >> 22,5 euro weg
In Maand 3 heb je dus een nieuwe bundel, 15+7,5 euro overschot?
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3220
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ik heb MV voor mijn smartphone (en die van mijn vrouw) in totaal herladen we voor 25 euro (15 + 10) en daarmee herlaadt ik mijn Mobistar Sim die in een mifi zit. Als ik te kort kom op mijn MV kaart, dan herlaad ik van de Mobistar Sim. Die Mobistar sim herlaadt ik dus nooit met een betaalkaart, altijd met belwaarde of kost mij eigenlijk niets :)
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3220
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer
Recent bedankt: 1 keer

liegebeestig schreef:Vaganzza, jij hebt een prepaid bij MV? Of gebruik je MV om Mobistar op te laden? Heb nog even bekeken, maar het gaat mijn petje te boven :)

Maand 1 en 2 koop je gewoon 15 euro belkrediet bij Mobistar.
In Maand 3 heb je 30 euro, maar geen bundel meer, dus wil je weer opladen, via belkrediet >> 22,5 euro weg
In Maand 3 heb je dus een nieuwe bundel, 15+7,5 euro overschot?
Eigenlijk ben je maar 7,5 euro kwijt omdat je 15 euro herlaadt. Dus eerst gaat er 22,5 af, maar dan komt er terug 15 bij om je bundel te activeren ;) Saldo maand 3 is dus 22,5 (30 - 22,5 + 15).
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2265
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

OK, dan snap ik het. Alleen niet zo nuttig voor mij omdat ik uitsluitend met MV werk op dit moment. Ik heb een sim die ik elke maand herlaad maar verder enkel voor data gebruik, en wil met dat belkrediet iets nuttigers doen, eigenlijk liefst in geld omzetten. Tot nu toe lukte dat dus via ukash aan 63 tot 66%, net zoals jullie opbrengst via mobistar.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5754
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

https://www.4411.be/nl/waar-kan-ik-parkeren/
Kan ik SMS-parkeren met een prepaidkaart?

Ja, dit is perfect mogelijk.
U dient zich in dit geval wel te registreren op deze website voor het Premium- of Pro-pakket zodat wij u maandelijks een afrekening voor uw verbruikte parkeergelden kunnen toesturen.

De prijs van de sms'en wordt van uw belkrediet afgetrokken (0,15 euro per sms van/naar 4411), de prijs van de parkeersessie (in functie van de duur en de zone van de parkeersessie) zal verschijnen op het maandelijks afschrift dat u per email ontvangt.

http://www.parkmobile.be/waar/parkeren
Ja. Ook met een prepaid (vooraf betaalde gsm-kaart) kunt u mobiel parkeren met Parkmobile.

Ook nog leuke manier om 100% te ca$hen met uw belkrediet. Hopelijk breidt het aanbod van steden nog wat uit. :beerchug:
Gebruikersavatar
thomasv
Premium Member
Premium Member
Berichten: 549
Lid geworden op: 01 dec 2014, 16:52
Locatie: Regio Gent
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 52 keer

satsurfer schreef:http://www.parkmobile.be/waar/parkeren
Ja. Ook met een prepaid (vooraf betaalde gsm-kaart) kunt u mobiel parkeren met Parkmobile.

Ook nog leuke manier om 100% te ca$hen met uw belkrediet. Hopelijk breidt het aanbod van steden nog wat uit. :beerchug:
Werkt alvast niet met Mobile Vikings (BASE netwerk).
De betaling is zogezegd oké, maar achteraf krijg je dan alsnog de vraag tot betaling.
 iPhone 12 Pro / iPad 2021 / Apple TV 4K (2nd Gen) / MBP 2020

⌘ Proximus Internet Maxi Fiber
Dima_2005
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2520
Lid geworden op: 23 jan 2010, 15:45
Uitgedeelde bedankjes: 86 keer
Bedankt: 263 keer

Hun hele systeem trekt gewoon op niks... Soms werkt het, soms werkt het niet.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5754
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

satsurfer schreef: de prijs van de parkeersessie (in functie van de duur en de zone van de parkeersessie) zal verschijnen op het maandelijks afschrift dat u per email ontvangt
vroeger ging dit wel van belkrediet af, blijkbaar nu enkel de start/stopfunctie (wat je al gratis kan via de app dacht ik). Dus parkeersessie nadien te betalen?

https://www.4411.be/nl/nieuws/twee-tech ... r-te-maken
bij 4411 enkel mobistar en proximus

Vanaf nu kunnen zowel Proximus als Mobistar-abonnees onze 4411-service gebruiken zonder additionele inschrijving en kunnen zo hun parkeertransacties rechtstreeks verrekend krijgen op hun telecom-factuur(*).

(*) Uw gsm-abonnement dient het verrekenen van parkeertransacties te ondersteunen. Informeer bij uw mobiele operator.

naar analogie van aankopen in de google play store met belkrediet? goede maand proberen te parkeren, maar lukte toch niet met 4411 via sms.
Hakki
Pro Member
Pro Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 12 dec 2011, 15:33
Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
Bedankt: 25 keer

Hakki schreef:
cloink schreef:
cloink schreef:Ondertussen in de Google Play Music All Access saga:


Net opgezegd, maar ik moet blijkbaar wachten tot mijn maand voorbij is (op 7/1), opdat ik mezelf terug kan abonneren. To be continued dus!
Goed nieuws!

Vandaag dus inderdaad de melding in de mobiele app dat mijn subscription beeindigd was en of ik niet opnieuw wou inschrijven. Uiteraard en dus klik klik, renew subscription (aan 7,99€, zoals beloofd) en dan kan je inderdaad de Proximus account kiezen als betaalmethode. Denk dus dat het nu in orde is! :beerchug:
Ook eens gecancelled om dan op 7juli opnieuw aan te gaan. Da's een mooie werkwijze:) Hopelijk blijft het effectief ook 7.99€

UPDATE: lijkt me gelukt te zijn. Nu eerst een gratis testmaand en dan vanaf 06augustus opnieuw 7.99€ via proximus billing. Nice!
En intussen mooi van de belwaarde af. Prachtig!
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5754
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

Dima_2005 schreef:Hun hele systeem trekt gewoon op niks... Soms werkt het, soms werkt het niet.
MV of dat van parkmobile? :eek:
thomasv schreef:Werkt alvast niet met Mobile Vikings (BASE netwerk).
De betaling is zogezegd oké, maar achteraf krijg je dan alsnog de vraag tot betaling.
misschien enkel bij MV niet?
http://www.zdnet.be/nieuws/160843/base- ... beltegoed/
Base-klanten kunnen Androidapps kopen met beltegoed

Mobile Vikings, ook een partner van Base, ondersteunt de mogelijkheid voorlopig nog niet. "Maar we blijven wel kijken wat mogelijk is", laat Opperviking Hans Similon aan onze redactie weten.
Dima_2005
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2520
Lid geworden op: 23 jan 2010, 15:45
Uitgedeelde bedankjes: 86 keer
Bedankt: 263 keer

satsurfer schreef: MV of dat van parkmobile? :eek:
Parkmobile natuurlijk. Elke keer als ik het gebruikt had, liep het gewoon mis. Tegenwoordig betaal ik gewoon in het automaat omdat ik geen zin heb in gezever.

4x proberen te gebruiken en 4x fout gegaan (met Proximus):
1) Achteraf factuur gekregen ter betaling (niks van belwaarde afgegaan)
2) Parkeerwachter heeft toch boete gegeven en daardoor te veel moeite verspild om te bewijzen dat ik wel betaald had.
3) Parkeersessie was niet afgelopen en opeens 10€ van belwaarde af
4) Gewoon antwoord gehad dat er een technische fout was, maar intussen wel voor SMS betaald (en betaald voor ontvangst van technische fout SMS)
FlashBlue
Erelid
Erelid
Berichten: 2114
Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 1022 keer
Bedankt: 296 keer

Vandaag van iemand de vraag gekregen of ik beltegoed.nl kende, want dat werkte niet bij hem, maar kostte wel elke keer geld.

En inderdaad, net zelf even getest, en op het moment dat je naar hun betaallijn belt gaat alles goed tot bij het ingeven van de pincode, dan krijg je de melding 'de service is onbeschikbaar', maar intussen wel al €2 kwijt voor het opzetten van het gesprek.

Leuke methode om geld binnen te krijgen zonder er iets voor terug te moeten geven natuurlijk.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5754
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

gewoon hen melden met uur en code en evt. screenshots. eis terugvordering kost!
simon1991
Pro Member
Pro Member
Berichten: 314
Lid geworden op: 30 dec 2009, 13:31
Uitgedeelde bedankjes: 39 keer
Bedankt: 19 keer

Gisteren nog gebruik van gemaakt en werkte perfect hoor?
FidoDido
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 33
Lid geworden op: 18 dec 2011, 22:54
Bedankt: 1 keer

Van de week ook nog gebruikt zonder problemen. Heb het al wel eens gehad dat je de intro hoort maar het niet verder gaat. Denk niet dat er toen geld van de rekening is gegaan.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5754
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

PLAY STORE: BINNENKORT AANKOPEN DELEN EN CADEAU GEVEN

http://androidworld.nl/apps/play-store- ... eau-geven/

Lees hier net:
Voor wie een PlayStation heeft, kan het belkrediet ook gebruiken voor de Store. :-) Onlangs DriveClub gekocht met twee maanden belkrediet, lol.
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2417
Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 675 keer
Bedankt: 154 keer

Nog een tip: bij http://www.moviemaxonline.eu/ kan je films online huren en dat per sms betalen.

Bij Samsung Smart Tv's hebben ze een app, dan is het kinderspel om een film te huren en op tv te zien.
BertG3
Administrator
Administrator
Berichten: 1784
Lid geworden op: 27 okt 2014, 20:46
Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
Bedankt: 201 keer

johcla schreef:Nog een tip: bij http://www.moviemaxonline.eu/ kan je films online huren en dat per sms betalen.

Bij Samsung Smart Tv's hebben ze een app, dan is het kinderspel om een film te huren en op tv te zien.
100% rendement ?
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2417
Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 675 keer
Bedankt: 154 keer

Inderdaad. Film kost evenveel als je met sms betaalt dan als je met kredietkaart betaalt, op een cent afronding na: 4,99 EUR wordt 5,00 EUR.
criminala
Plus Member
Plus Member
Berichten: 220
Lid geworden op: 24 jul 2010, 18:02
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 11 keer

Ik merk sinds gisteren dat thoorn.nl wat last krijgt van "Belgische providers" (weet iemand welke provider dit zou zijn?) :

"Wegens een klacht van de Belgische telecomproviders is de per-minuut betaallijn is tijdelijk opgeheven. Excuses voor het ongemak.
Er kan gebruik worden gemaakt van de betaallijn van € 1,01 per gesprek » "

Hun 0900 nr is ook niet meer bereikbaar .

Wachten tot het terug online komt of is er ondertussen een beter/ander systeem om geld van uw prepaid af te krijgen .
Laatst gewijzigd door criminala 30 apr 2016, 13:07, in totaal 1 gewijzigd.
sam288
Starter
Starter
Berichten: 20
Lid geworden op: 07 sep 2011, 20:44
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

criminala schreef:Ik merk sinds gisteren dat thoorn.nl wat last krijgt van Belgische providers :

"Wegens een klacht van de Belgische telecomproviders is de per-minuut betaallijn is tijdelijk opgeheven. Excuses voor het ongemak.
Er kan gebruik worden gemaakt van de betaallijn van € 1,01 per gesprek » "

Hun 0900 nr is ook niet meer bereikbaar .

Wachten tot het terug online komt of is er ondertussen een beter/ander systeem om geld van uw prepaid af te krijgen .
het 0905 nummer werkt ook niet meer
Laatst gewijzigd door sam288 01 mei 2016, 10:29, in totaal 1 gewijzigd.
sam288
Starter
Starter
Berichten: 20
Lid geworden op: 07 sep 2011, 20:44
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Deze email gekregen van Thoorn
De telecom lobby heeft hun werk gedaan...

Hartelijk dank voor uw mail. Helaas hebben wij gisteren vernomen dat Belgische toezichthouder (BIPT) opdracht heeft gegeven aan alle Belgische telecomproviders om onze 090x-nummers te blokkeren. Dit omdat zij van mening zijn dat 090x-nummers niet gebruikt mogen worden om beltegoed terug te krijgen, terwijl wij deze dienst al jaren in zowel Nederland als België aanbieden.

Door deze blokkade is de dienst daarom helaas momenteel niet te gebruiken voor Belgische klanten. We werken zo spoedig mogelijk aan een oplossing. Binnen een week verwachten wij weer operationeel te zijn en een nieuw werkend nummer te hebben. De werkwijze van het 090x-nummer zal dan worden aangepast, waardoor wij zullen voldoen aan de eisen van de toezichthouder BIPT.

Als u de website in de gaten houdt zult u hopelijk spoedig een nieuw nummer zien, waarbij de rode tekst wat betreft de blokkade verdwenen zal zijn. Excuses voor het ontstane ongemak!
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 17487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 921 keer
Bedankt: 3348 keer
Recent bedankt: 5 keer

Blokkeren van nummers, is dat een BIPT bevoegdheid?
Ik dacht meer aan een rechterlijke bevoegdheid :-( .
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Fiber Essential (50/8 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.50, aangesloten op Proximus ONT (VLAN20).
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
fvhbrugge
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1597
Lid geworden op: 23 nov 2008, 20:38
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 123 keer

Het BIPT zou beter alle bedrieglijke 090x-nummers blokkeren ipv nummers die de klanten helpen te blokkeren.
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2655
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 231 keer

Als ik even kijk :

§ 4. De nummers uit de nummerreeks met de cijfers '05' volgend op de dienstidentiteit 9 worden gebruikt voor het aanbieden van betalende diensten via elektronische-communicatienetwerken waarmee toegang wordt gegeven tot spelletjes, wedstrijden of kwissen, met uitzondering van erotisch of seksueel getinte spelletjes, wedstrijden of kwissen, of die het mogelijk maken te betalen voor logo's, beltonen of andere ontspanningsproducten of Bdiensten, met uitzondering van erotisch of seksueel getinte logo's, beltonen of ontspanningsproducten of Bdiensten, die geleverd worden tijdens de oproep of als direct gevolg hiervan, waarvan het eindgebruikerstarief aangerekend voor oproepen uitgaande van om het even welk elektronische-communicatienetwerk maximaal 2 euro per oproep bedraagt.

...

De nummers uit de nummerreeks met de cijfers '04' volgend op de dienstidentiteit 9 worden gebruikt voor het aanbieden van betalende diensten die niet vallen onder het toepassingsgebied van paragraaf 3 en 4, waarvan het eindgebruikerstarief aangerekend voor oproepen uitgaande van om het even welk elektronische-communicatienetwerk maximaal 2 euro per minuut bedraagt.

http://www.ejustice.just.fgov.be/cgi_lo ... 2009032444


Volgens mij proberen ze via de ethische code :

http://www.telecom-code-telecom.be/NL/C ... 215_V1.pdf

Ik denk dat ze Artikel 15 gebruiken :

Artikel 15: Dienst in strijd met het strafrecht, de openbare orde of de goede zeden
lanadekat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 918
Lid geworden op: 23 aug 2013, 21:17
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 83 keer

Heb ondertussen 30 euro aan beltegoed gespaard. Hopelijk is dit snel opgelost. Waarom is dit eigenlijk niet toegestaan? Moet de klant verplicht meer betalen?
sam288
Starter
Starter
Berichten: 20
Lid geworden op: 07 sep 2011, 20:44
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

nieuwe mail gekregen :)
Inmiddels hebben wij weer een nieuw werkend betaalnummer! Helaas is er op dit moment alleen een nieuw betaalnummer beschikbaar voor de 'Per minuut'-betaallijn. Een nieuw nummer voor de 'Per gesprek'-betaallijn laat op dit moment nog even op zich wachten, maar zal binnen enkele weken ook online komen.

Het nieuwe werkende betaalnummer van de 'Per minuut'-betaallijn is tevens zichtbaar op de website.
criminala
Plus Member
Plus Member
Berichten: 220
Lid geworden op: 24 jul 2010, 18:02
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 11 keer

Moesten ze ooit het afbellen blokkeren , dan gaat de markt heel wat verschuiven denk ik .
Ik zou zelf dan niet meer bij mobile vikings blijven . nu neem ik de 10€ bundel , bel 5€ er af . Kost per maand is dus 5€ .

Als de kost per maand 10€ gaat worden , dan ziet lyca er veel interessanter uit .

Vergelijkje van 10€ bundel :

Lyca :
500 Minutes (alle netwerken) + 500 SMS + 3 GB Data
Unlimited Lycamobile to Lycamobile Minutes (=5000 minuten)
30 dagen geldig

Mobile vikings (more data) :
25 Minutes (alle netwerken) + 500 SMS + 1 GB Data
Unlimited MV to MV Minutes (=1860 minuten)
30 dagen geldig


De 50€ bundel van Mobile vikings (more calling) valt te vergelijken met de 15€ (!!!) bundel van Lyca

Lyca :
600 Minutes (alle netwerken) + unlimited SMS + 5 GB Data
Unlimited Lycamobile to Lycamobile Minutes (=5000 minuten)
30 dagen geldig

Mobile vikings :
1000 Minutes (alle netwerken) + 5000 SMS + 5 GB Data
Unlimited MV to MV Minutes (=1860 minuten)
30 dagen geldig


Ik heb voorbije maand lyca getest , netwerk is stabiel en heb op meeste plaatsen 4g LTE verbinding (netwerk mobistar).

Hou rekening met het feit dat ik niet alleen weg ga , maar ook familie en vrienden mee naar de andere provider overgaat om gratis onderling te bellen . Ik zou dus wel eens willen weten welke provider dit afbellen probeert tegen te gaan eigenlijk ! Ik denk eerlijk gezegd niet dat ze er beter van zouden worden .
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2492
Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
Locatie: Herent
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 221 keer

De markt verschuiven ? Hoeveel mensen gebruiken dit denk je ?
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
bruma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1800
Lid geworden op: 06 jan 2014, 13:45
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 89 keer
Recent bedankt: 1 keer

VOiD schreef:De markt verschuiven ? Hoeveel mensen gebruiken dit denk je ?
meer dan je denkt vermoed ik aangezien ze de nummers geblokkeerd hebben.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3220
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer
Recent bedankt: 1 keer

Vanmorgen iets opgemerkt... Ik herlaad mijn Mobistar IOM (nu Orange IOM) altijd via belwaarde (ene keer van MV, andere keer van IOM zelf) via beltegoed.nl.

Het was deze morgen de eerste keer sinds Mobistar Orange geworden is dat ik dit wou doen. Echter lukte het niet, ik kreeg de boodschap dat het 0904 nummer niet toegekend is... Direct met de MV sim geprobeerd en dat werkte wel goed... Blijkbaar blokkeert Orange die nummers waar Mobistar dit niet deed??
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Gebruikersavatar
JoskeVermeulen
Premium Member
Premium Member
Berichten: 642
Lid geworden op: 22 aug 2012, 02:04
Locatie: Liedekerke
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 78 keer

Hoe komt het dat dit zolang duurt? De Per minuut-betaallijn hebben ze al vrij snel werkende gekregen maar bij Per gesprek-betaallijn is er nog altijd de melding dat deze geblokkeerd is en er halverwege mei een oplossing zou komen.
:troosten:
TV: Afbeelding
ISP: Afbeelding
Tel.: Afbeelding
mgo72
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 887
Lid geworden op: 30 nov 2011, 11:21
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 46 keer

Wat zijn momenteel de beste tarieven? Ik kan eventueel een oplossing opzetten.
2Flip
Premium Member
Premium Member
Berichten: 605
Lid geworden op: 12 mei 2010, 21:45
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer

Blijkbaar niet meer mogelijk om belkrediet te gebruiken om proximus-herlaadkaart aan te kopen via beltegoed(.nl)...
Bijlagen
Knipsel.PNG
Afbeelding
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2655
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 231 keer

2Flip schreef:Blijkbaar niet meer mogelijk om belkrediet te gebruiken om proximus-herlaadkaart aan te kopen via beltegoed(.nl)...
Probeer eens een andere waarde, of probeer enkele dagen later nog eens, ik gok dat de stock gewoon op is gebeurd nog.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3220
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer
Recent bedankt: 1 keer

Is het ondertussen nog bij iemand gelukt om te bellen naar die 0904 nrs met een IOM kaart? (heb het zelf niet meer geprobeerd sinds een kleine maand geleden en toen lukte het niet meer... Toevallig bij de overgang naar Orange(?)...)
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

ik heb gisteren nog gebeld er stond 71€ op. Alles vlot verlopen, wel iedere 10 min terug bellen, ik weet niet meer of dat vroeger ook zo was.
Dit staat nu bij mijn account :

Je hebt op 12 juni 2016 om 18:45 uur een uitbetalingsverzoek ingediend. Het openstaande tegoed (€ 30,29) zal normaliter binnen 5 werkdagen na deze datum uitbetaald worden

dus ik neem aan dat het gelukt is, was ook iom
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3220
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ik heb het over het bellen via beltegoed.nl (om een herlaadkaart aan te kopen), dat nummer werkte ineens niet meer sinds overgang naar Orange...

Die 10 min is al lang een wettelijk max. voor 090x-nrs. Dat is zeker niet iets nieuws :)
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3202
Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
Bedankt: 450 keer

Je kan altijd een 2de gesprek toevoegen dan gaat het dubbel zo snel ;-)
Asskicker
Plus Member
Plus Member
Berichten: 132
Lid geworden op: 09 dec 2008, 12:37
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 2 keer

Wat is nu de beste manier om geld terug te krijgen van je belkrediet bij MV?
Plaats reactie

Terug naar “Telecom Algemeen”