Opzeggen Dommel, openstaande facturen

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
EotT
Crew support
Crew support
Berichten: 657
Lid geworden op: 13 sep 2010, 13:11
Uitgedeelde bedankjes: 168 keer
Bedankt: 301 keer

Ik heb Dommel opgezegd, maar kreeg nog een mail met onderstaande zin:
Ondertussen dienen we u er op te wijzen dat eventuele, huidige en toekomstige (bvb telefoonkosten of opzegvergoedingen), openstaande proforma facturen, contractueel nog dienen voldaan te worden op ons rekeningnummer.
Ik heb nog een openstaande factuur voor de volgende maand (november). Ik ben niet van plan om deze te betalen, aangezien het contract vandaag afgesloten is. Wat is het beste dat ik kan doen? Gewoon niet betalen? Domiciliëring bij de bank is al geblokkeerd.
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1755
Lid geworden op: 16 jun 2006, 18:34
Locatie: Rivierenland
Uitgedeelde bedankjes: 176 keer
Bedankt: 83 keer

Pro forma zijn nog geen echte facturen, hier moet nog geen btw op worden betaald door dommel.
Ze sturen je pas een gewoon factuur na betaling. Als je hebt opgezegd conform hun contractvoorwaarden en je hebt hier bewijs, van, zou ik hier niet op in gaan.

Dommel heeft dit ooit ook bij mij geflikt, proforma sturen voor iets dat ik niet meer had, ook niets mee gedaan...
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5784
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 261 keer
Bedankt: 1771 keer
Recent bedankt: 4 keer

EotT schreef:Wat is het beste dat ik kan doen?
Nu kan je niet veel meer doen. Ik hoop voor jou dat je op een wettige manier hebt opgezegd en een kopie van de opzegbrief of e-mail hebt bewaard.

Om te ontsnappen aan de opzegtermijn van Dommel moet je opzeg aan 3 voorwaarden voldoen:
- opzeg schriftelijk bezorgd via brief of e-mail
- opzegdatum zelf gekozen en duidelijk vermeld
- je bent meer dan 6 maand klant bij je provider

Als bovenstaande voorwaarden niet vervuld zijn, heeft Dommel het recht om tijdens de opzegtermijn van het contract abonnementsvergoeding aan te rekenen.
fendtje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 789
Lid geworden op: 04 jan 2007, 01:06
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 71 keer

[quote="EotT"]Ik heb Dommel opgezegd, maar kreeg nog een mail met onderstaande zin:

en waar naar toe ?
EotT
Crew support
Crew support
Berichten: 657
Lid geworden op: 13 sep 2010, 13:11
Uitgedeelde bedankjes: 168 keer
Bedankt: 301 keer

raf1 schreef:Om te ontsnappen aan de opzegtermijn van Dommel moet je opzeg aan 3 voorwaarden voldoen:
- opzeg schriftelijk bezorgd via brief of e-mail
- opzegdatum zelf gekozen en duidelijk vermeld
- je bent meer dan 6 maand klant bij je provider
- Opgezegd via ticket + email en bevestiging van gekregen.
- Opzegdatum was per direct (met datum erbij).
- Ik ben al vele jaren klant, dus dat is ook geen probleem.
SplinterByte schreef:Pro forma zijn nog geen echte facturen, hier moet nog geen btw op worden betaald door dommel.
Ze sturen je pas een gewoon factuur na betaling. Als je hebt opgezegd conform hun contractvoorwaarden en je hebt hier bewijs, van, zou ik hier niet op in gaan.

Dommel heeft dit ooit ook bij mij geflikt, proforma sturen voor iets dat ik niet meer had, ook niets mee gedaan...
OK, dan zal ik het ook niet betalen
fendtje schreef:en waar naar toe ?
EDPNet
fendtje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 789
Lid geworden op: 04 jan 2007, 01:06
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 71 keer

fendtje schreef:en waar naar toe ?
EDPNet[/quote]

nu weet iedereen dat het over internet van dommel gaat.
EotT
Crew support
Crew support
Berichten: 657
Lid geworden op: 13 sep 2010, 13:11
Uitgedeelde bedankjes: 168 keer
Bedankt: 301 keer

fendtje schreef:nu weet iedereen dat het over internet van dommel gaat.
Ik snap je punt niet. Dit is het forum over Internet providers, en meer bepaald over Dommel. Dus lijkt het me logisch dat het hier over internet via Dommel gaat.
Ik dacht dat je jouw vraag stelde aangezien je eventueel ook wou overstappen.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”