dommel.be down?
-
- Starter
- Berichten: 20
- Lid geworden op: 01 mei 2009, 09:40
Zit in de regio Wilrijk en heb CityConnect Lite. Plots viel internet uit. Staus lampjes modem nog OK. Modem uit/aan. Idem.
De DNS settings die al jaren op automatisch staan op 8.8.8.8 en 8.8.4.4 (die van Google) gezet en ik kon weer surfen.
DNS van Dommel down?
Zelgs met de Google DNS settings kan ik dommel.be en https://crm.schedom-europe.net niet bereiken.
http://www.downforeveryoneorjustme.com/dommel.be geeft It's not just you! http://dommel.be looks down from here.
Alle andere websites werken prima.
Nog iemand met Dommel als ISP deze problemen?
De DNS settings die al jaren op automatisch staan op 8.8.8.8 en 8.8.4.4 (die van Google) gezet en ik kon weer surfen.
DNS van Dommel down?
Zelgs met de Google DNS settings kan ik dommel.be en https://crm.schedom-europe.net niet bereiken.
http://www.downforeveryoneorjustme.com/dommel.be geeft It's not just you! http://dommel.be looks down from here.
Alle andere websites werken prima.
Nog iemand met Dommel als ISP deze problemen?
-
- Member
- Berichten: 50
- Lid geworden op: 11 dec 2008, 10:16
Inderdaad, dommel hier ook plat.
Lijn werkt, enkel dommel dns dat niet werkt
Lijn werkt, enkel dommel dns dat niet werkt
-
- Starter Plus
- Berichten: 26
- Lid geworden op: 11 sep 2006, 17:12
- Locatie: Menen
Hier ook down, regio 056.
...
-
- Member
- Berichten: 72
- Lid geworden op: 06 dec 2004, 14:07
-
- Member
- Berichten: 50
- Lid geworden op: 11 dec 2008, 10:16
"host mail-in.dommel.be[193.109.184.71] said: 553
sorry, that domain isn't in my list of allowed rcpthosts (#5.7.1) (in reply
to RCPT TO command)
"
Ziet er niet goed uit vrees ik :s :'(
daar gaan al men offertes via email :'(
Was er iets gepland van werken dat iemand onlangst op hun crm systeem had gezien ?
sorry, that domain isn't in my list of allowed rcpthosts (#5.7.1) (in reply
to RCPT TO command)
"
Ziet er niet goed uit vrees ik :s :'(
daar gaan al men offertes via email :'(
Was er iets gepland van werken dat iemand onlangst op hun crm systeem had gezien ?
-
- Starter
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 21 mei 2012, 10:19
Donderslagske?
Nu soit, kan ook niet meer aan mijn machines (056)
Nu soit, kan ook niet meer aan mijn machines (056)
-
- Plus Member
- Berichten: 116
- Lid geworden op: 04 jul 2007, 14:08
- Locatie: Wetteren
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 24 keer
Hier idem zone 053 alles plat geen internet meer
Lamp 1 op modem ok
Lamp 2 blijft uit "@" op de sagem
Authentification failed in de logs
[
Post made via mobile device ]
Lamp 1 op modem ok
Lamp 2 blijft uit "@" op de sagem
Authentification failed in de logs
[

Internet: 1x EDPNet Fiber XL 500/100 mbit met FritzBox 7490 --> firmware 07.27
Telephony: VoIP in : EDPnet & VoIP uit : MegaVoIP + GSM: Proximus Mobilus Unlimited 5G
TV: 1x Fiber Proximus 1000/100 mbit met Bbox3v+ --> Decoder v7 & 79" UHD TV + AllSports
Storage: 1x Netgear ReadyNAS 314 @ 25TB & 1x Synology NAS 916+ @ 35TB --> Raid 5

Telephony: VoIP in : EDPnet & VoIP uit : MegaVoIP + GSM: Proximus Mobilus Unlimited 5G
TV: 1x Fiber Proximus 1000/100 mbit met Bbox3v+ --> Decoder v7 & 79" UHD TV + AllSports
Storage: 1x Netgear ReadyNAS 314 @ 25TB & 1x Synology NAS 916+ @ 35TB --> Raid 5

-
- Member
- Berichten: 50
- Lid geworden op: 11 dec 2008, 10:16
Een vertraagd donderslagske 
Mja, uiteindelijk ik die 6jaar en half dat ik dommel heb is het nog maar met deze keer erbij 3 keer uitgevallen.
Dus valt nog goe mee

Mja, uiteindelijk ik die 6jaar en half dat ik dommel heb is het nog maar met deze keer erbij 3 keer uitgevallen.
Dus valt nog goe mee

-
- Pro Member
- Berichten: 243
- Lid geworden op: 21 aug 2007, 13:26
- Locatie: Antwerpen
regio 03 ligt er ook uit
9/11 Was an inside job, re-open the 9/11 Investigation!
-
- Starter
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 18 maa 2008, 06:28
Internet & SMTP service werken hier (03)
CRM plat
DNS server plat (timeout)
News server plat (authentication failed)
Niks te vinden op twitter, al sinds 8u40 vanochtend, maar nog nergens een statusupdate.
Mooie manier van slechte communicatie.
Code: Selecteer alles
220 silke.schedom-europe.net ESMTP
HELO *****.be
250 silke.schedom-europe.net
mail from: tom@****.be
250 ok
rcpt to: tom@*****.com
250 ok
data
354 go ahead
To: Testpersoon
From: Vanpersoon
Subject: Manueel test mail
Dit is een test mail
.
250 ok 1337599756 qp 14731
quit
221 silke.schedom-europe.net
DNS server plat (timeout)
News server plat (authentication failed)
Niks te vinden op twitter, al sinds 8u40 vanochtend, maar nog nergens een statusupdate.
Mooie manier van slechte communicatie.
-
- Starter
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 21 mei 2012, 12:12
Hier (regio 09) is sinds deze morgen ook geen internet meer. Netwerk Ok, internet lichtje op de modem brand rood. Zullen maar wat geduld uitoefenen en hopen op enige communicatie van Dommel, wat nu ook niet hun sterkste punt is 

-
- Starter
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 21 mei 2012, 11:30
- Twitter: Jozefs
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Idem in 014 sinds ca. 11 uur (daarvoor problemen op sommige sites; na poging tot reconnect geen verbinding meer mogelijk). Dsl werkt, maar "Log in at Internet Service Provider failed. Access denied" foutmelding.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1636
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 13:40
- Locatie: N.O.Limburg
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 4 keer
login op hun site werkt niet: Problem with dB connection!
Hopelijk hebben ze een kopietje van die database.
Krijg hier nog steeds PPPOE: CHAP authentication failed
Hopelijk hebben ze een kopietje van die database.
Krijg hier nog steeds PPPOE: CHAP authentication failed
-
- Plus Member
- Berichten: 116
- Lid geworden op: 04 jul 2007, 14:08
- Locatie: Wetteren
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 24 keer
Goed nieuws, ook al is hun helpdesk tot 5min geleden nog steeds volledig onbereikbaar :
CONNECTIE IS TERUG WERKENDE (zone 053) na een modemreboot.
nog steeds 30/6 connectie (had stilletjes zitten hopen op een 50mbit upgrade na de downtime LOL)
PS : login via CRM panel werkt hier ook nu. alles ziet er opnieuw werkende uit
CONNECTIE IS TERUG WERKENDE (zone 053) na een modemreboot.
nog steeds 30/6 connectie (had stilletjes zitten hopen op een 50mbit upgrade na de downtime LOL)
PS : login via CRM panel werkt hier ook nu. alles ziet er opnieuw werkende uit
Internet: 1x EDPNet Fiber XL 500/100 mbit met FritzBox 7490 --> firmware 07.27
Telephony: VoIP in : EDPnet & VoIP uit : MegaVoIP + GSM: Proximus Mobilus Unlimited 5G
TV: 1x Fiber Proximus 1000/100 mbit met Bbox3v+ --> Decoder v7 & 79" UHD TV + AllSports
Storage: 1x Netgear ReadyNAS 314 @ 25TB & 1x Synology NAS 916+ @ 35TB --> Raid 5

Telephony: VoIP in : EDPnet & VoIP uit : MegaVoIP + GSM: Proximus Mobilus Unlimited 5G
TV: 1x Fiber Proximus 1000/100 mbit met Bbox3v+ --> Decoder v7 & 79" UHD TV + AllSports
Storage: 1x Netgear ReadyNAS 314 @ 25TB & 1x Synology NAS 916+ @ 35TB --> Raid 5

-
- Starter
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 21 mei 2012, 11:30
- Twitter: Jozefs
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
-
- Plus Member
- Berichten: 170
- Lid geworden op: 31 okt 2003, 10:56
- Bedankt: 1 keer
Na het lezen van deze thread ben ik thuis de connectie gaan controleren, ik ben namelijk aan't werk. Blijkbaar ben is de connectie thuis in orde en ben ik online sinds 4:50 deze ochtend, het moment dat de Fritzbox gaat reconnecteren om aan de 36 uren reconnect te ontsnappen.
Ik maak gebruik van een Dommel Netline verbinding en woon in Maasmechelen. Als de DSL-connecties zijn verbroken in de getroffen regio's, heeft het niet overal plaats gevonden.
Ik maak gebruik van een Dommel Netline verbinding en woon in Maasmechelen. Als de DSL-connecties zijn verbroken in de getroffen regio's, heeft het niet overal plaats gevonden.
-
- Starter
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 21 mei 2012, 10:19
Volgens Datanews beweert Belgacom dat het probleem maar 45 minuten heeft geduurd.
http://datanews.knack.be/ict/nieuws/nie ... 464331.htm
Er zijn twee mogelijkheden; ofwel zitten die gasten weer schaamteloos te liegen; ofwel bevinden die zich in een of andere time warp waar de tijd veel trager verloopt als in de rest van de wereld.
http://datanews.knack.be/ict/nieuws/nie ... 464331.htm
Er zijn twee mogelijkheden; ofwel zitten die gasten weer schaamteloos te liegen; ofwel bevinden die zich in een of andere time warp waar de tijd veel trager verloopt als in de rest van de wereld.
-
- Administrator
- Berichten: 16757
- Lid geworden op: 18 feb 2003, 21:02
- Twitter: meon
- Locatie: Bree
- Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
- Bedankt: 664 keer
De power-outage heeft misschien maar 45 min geduurd, maar de nasleep van zo'n outage kan veel langer duren, denk maar aan hdd-consistency-test of database-tests die eerst nog moeten lopen eer systemen terug beschikbaar zijn.
-
- Pro Member
- Berichten: 243
- Lid geworden op: 21 aug 2007, 13:26
- Locatie: Antwerpen
03 ligt er bij mij nog atlijd uit, dsl werkt as suspected, maar voor de rest nog geen internet
kan op de crm ook niet inloggen, krijg de vermelding "Problem with dB connection!"
nog iemand in de 03 dit probleem?
kan op de crm ook niet inloggen, krijg de vermelding "Problem with dB connection!"
nog iemand in de 03 dit probleem?
9/11 Was an inside job, re-open the 9/11 Investigation!
-
- Pro Member
- Berichten: 243
- Lid geworden op: 21 aug 2007, 13:26
- Locatie: Antwerpen
intussen terug online, maar mijn upload is gewoon erbarmelijk,
nog iemand problemen mee?
Haal nu down 42Mbps, maar up ga ik niet boven de 2.5 (zelfde lijn Bgc haal ik 30/5)
nog iemand problemen mee?
Haal nu down 42Mbps, maar up ga ik niet boven de 2.5 (zelfde lijn Bgc haal ik 30/5)
9/11 Was an inside job, re-open the 9/11 Investigation!
-
- Pro Member
- Berichten: 243
- Lid geworden op: 21 aug 2007, 13:26
- Locatie: Antwerpen
Dit staat er in mijn modem, .... ben ff niet mee dus
VDSL statistics
VDSL Version Firmware-VTU-R:5.5.1.2IK105012 Time Oct 1 2009, 14:04:47
VDSL line status uSHOWTIME
Downstream line rate : 62436 kbps
Upstream line rate : 7968 kbps
Downstream Training Margin : 17.9 dB
Bearer1 Downstream payload rate : 50192 kbps
Bearer1 Upstream payload rate : 6048 kbps
TX total power : -18.1 dbm
Downstream delay : 7.5 ms
Upstream delay : 5.4 ms
VDSL statistics
VDSL Version Firmware-VTU-R:5.5.1.2IK105012 Time Oct 1 2009, 14:04:47
VDSL line status uSHOWTIME
Downstream line rate : 62436 kbps
Upstream line rate : 7968 kbps
Downstream Training Margin : 17.9 dB
Bearer1 Downstream payload rate : 50192 kbps
Bearer1 Upstream payload rate : 6048 kbps
TX total power : -18.1 dbm
Downstream delay : 7.5 ms
Upstream delay : 5.4 ms
9/11 Was an inside job, re-open the 9/11 Investigation!
-
- Plus Member
- Berichten: 125
- Lid geworden op: 10 nov 2006, 21:27
Net terug een uur of 2 down geweest, regio 056.
Anyone else??
Anyone else??
-
- Elite Poster
- Berichten: 4349
- Lid geworden op: 04 apr 2005, 21:18
- Locatie: België
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 98 keer
- Recent bedankt: 6 keer
De vraag is of die wel gebruikt wordenmeon schreef:De power-outage heeft misschien maar 45 min geduurd, maar de nasleep van zo'n outage kan veel langer duren, denk maar aan hdd-consistency-test of database-tests die eerst nog moeten lopen eer systemen terug beschikbaar zijn.

-
- Plus Member
- Berichten: 116
- Lid geworden op: 04 jul 2007, 14:08
- Locatie: Wetteren
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 24 keer
Yeps... Ik, zone 053 zelfde probleem... is vannacht uitgevallen en opnieuw een authentification errors in modem logs.AeroFury schreef:Net terug een uur of 2 down geweest, regio 056.
Anyone else??
Heb de modem net volledig stroom uitgetrokken en na cold reboot heb ik opnieuw connectie.
Doch nog steeds 30mbit profiel :'( ook al zitten we op minder dan 250m van de kast.
Nuja ik zat bij de upgrade naar 30mbit ook bij de laatsten dus ik maak me geen illusies.
Nog steeds eigenlijk geen klachten.. reeds 6jaar dommel klant waarvan ruim 2jaar VDSL2 en op al die tijd maximum 5x downtime gehad en als ik alle uren hiervan bij elkaar tel kom ik nog aan geen 12uur... dus happy customer.
Internet: 1x EDPNet Fiber XL 500/100 mbit met FritzBox 7490 --> firmware 07.27
Telephony: VoIP in : EDPnet & VoIP uit : MegaVoIP + GSM: Proximus Mobilus Unlimited 5G
TV: 1x Fiber Proximus 1000/100 mbit met Bbox3v+ --> Decoder v7 & 79" UHD TV + AllSports
Storage: 1x Netgear ReadyNAS 314 @ 25TB & 1x Synology NAS 916+ @ 35TB --> Raid 5

Telephony: VoIP in : EDPnet & VoIP uit : MegaVoIP + GSM: Proximus Mobilus Unlimited 5G
TV: 1x Fiber Proximus 1000/100 mbit met Bbox3v+ --> Decoder v7 & 79" UHD TV + AllSports
Storage: 1x Netgear ReadyNAS 314 @ 25TB & 1x Synology NAS 916+ @ 35TB --> Raid 5
