Boostpack wijziging / opzeg abonnement

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Dajump
Member
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 05 sep 2005, 13:50
Locatie: Bilzen
Bedankt: 1 keer

Ik heb onlangs een boostpack als optie bij mijn dommel abonnement genomen, in de hoop dat mijn internet via een sneller verbinding ging verlopen, niet dus blijkbaar noemen ze nu het boostpack onbeperkt internet in plaats een echte boost van de snelheid zoals het vroeger het geval was. Ik direct naar de klantendienst bellen voor het boostpack op te zeggen maar daar konden ze al niks meer aan doen en ik had het 12 maanden aan mijn broek. Nu wil ik mijn abonnement opzeggen maar dat loopt door dat boostpack dus nog + 7 maanden verder = boete van +/- 287€. Speedconnect upgrade kost mij als bestaande klant 99€ voor de activatie en 139€ voor de modem :bang: . Als ik dit abonnement bij belgacom neem dan is de modem en activatie gratis :s. Dat ze die slogan goed en goedkoop maar vlug van hun website halen want daar klopt niks meer van. :nono: Ik ben ik ondertussen al + 54 maanden klant bij dommel.
Kan ik iets beginnen om dit op te zeggen zonder boete?

Greetz
DJ
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 14441
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1600 keer
Bedankt: 1194 keer
Recent bedankt: 3 keer

Kort antwoord: niks aan te doen. Kleine letterkes, wjziging van abo = 12 maanden aan je broek.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Het boostpack is altijd enkel en alleen ongelimiteerd internet geweest aan 6 euro per maand. Daar is nooit iets aan veranderd.
Speedpack is iets anders, dat is altijd upgrade naar 9 of 12 Mbps geweest voor 99/50/25euro/gratis.
Gebruikersavatar
biebel
Plus Member
Plus Member
Berichten: 101
Lid geworden op: 08 jun 2004, 00:25
Locatie: Leuven
Bedankt: 4 keer

Je hebt in principe toch 7 dagen bedenktijd. Dommel denkt er wellicht anders over, maar tot nader order staan ze niet boven de wet.
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2401
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 102 keer

belgacom is misschien goedkoper maar geen nieuwsgroepen, speedconnected+ tov intense is nog eens +6€

enige verschil is dan nog de communicatie met de klanten :angel:
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
proz
Premium Member
Premium Member
Berichten: 675
Lid geworden op: 05 feb 2005, 00:30
Locatie: BE
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 49 keer

54 maanden bij Dommel, wie doet beter?
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

"beter"=langs op zelfde plaats zitten?
Dajump
Member
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 05 sep 2005, 13:50
Locatie: Bilzen
Bedankt: 1 keer

q-tec schreef:belgacom is misschien goedkoper maar geen nieuwsgroepen, speedconnected+ tov intense is nog eens +6€

enige verschil is dan nog de communicatie met de klanten :angel:
In combinatie met belgacomtv is het wel goedkoper + aanschaf is gratis. Enige nadeel is idd nieuwsgroepen maar dat kan je ook goedkoop ergens anders halen.
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Dajump schreef:Enige nadeel is idd nieuwsgroepen maar dat kan je ook goedkoop ergens anders halen.
Nieuwsgroepen is "nice to have" maar voor Dommel heb ik ze nooit gebruikt/nodig gehad en nu gebruik ik ze ook niet meer. Ik heb er geen 3 euro/maand voor over.
...
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2401
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 102 keer

Dajump schreef:
q-tec schreef:belgacom is misschien goedkoper maar geen nieuwsgroepen, speedconnected+ tov intense is nog eens +6€

enige verschil is dan nog de communicatie met de klanten :angel:
In combinatie met belgacomtv is het wel goedkoper + aanschaf is gratis. Enige nadeel is idd nieuwsgroepen maar dat kan je ook goedkoop ergens anders halen.

maar voor een 20mb zit je al rap aan 6/7€ de maand.
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
proz
Premium Member
Premium Member
Berichten: 675
Lid geworden op: 05 feb 2005, 00:30
Locatie: BE
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 49 keer

@liger

Dat was ironisch bedoeld.
Ik ken niemand die het langer dan 54 maanden bij Dommel heeft uitgehouden bij Dommel.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Mensen blijven ook niet hun leven lang elke maand +500 GB downloaden. En uiteindelijk zijn mensen klant bij Dommel, enkel en alleen voor het volume, niet voor de prijs. Want die laatste is geen factor bij Dommel die mij zou doen overstappen (behalve dan Cityconnect). Als zelfs Belgacom al goedkoper is, tja...

Kan zijn dat die 7 dagen bedenktijd niet meer geldt, of toch? Moet je bekijken in hun algemene voorwaarden.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”