Discovery+ België

Voor alle discussies over streaming, cord cutting, ...
thomiwilli
Pro Member
Pro Member
Berichten: 255
Lid geworden op: 19 apr 2020, 23:49
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 22 keer

boonpwnz schreef:Vanwege veiligheid vpn aangeschaft en nu kon ik wel de betaalmethode aanpassen naar revolut ideal en dat lukte. :banana:
Niet hier :/ verschillende VPN's geprobeerd, niks werkt.
Screenshot 2021-05-21 at 18.24.52.png
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6126
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 245 keer
Bedankt: 584 keer
Recent bedankt: 10 keer

Idem hier, ik heb het opgegeven.

Zelden een bedrijf tegen gekomen dat zo zijn best doet betalende klanten af te weren.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5082
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Raar dat het mij dan wel weer is gelukt

Afbeelding
thomiwilli
Pro Member
Pro Member
Berichten: 255
Lid geworden op: 19 apr 2020, 23:49
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 22 keer

cadsite schreef:Idem hier, ik heb het opgegeven.

Zelden een bedrijf tegen gekomen dat zo zijn best doet betalende klanten af te weren.
Raar business model inderdaad ;) Eindelijk gelukt hier, maar nu vind je die app in geen enkele App Store!!!! Mensen lief seg, dit is gewoon uitnodigen om illegaal te kijken!
master-magic
Pro Member
Pro Member
Berichten: 377
Lid geworden op: 03 dec 2005, 12:44
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 20 keer

vrees dat dit beetje allemaal normaal is, er zijn enkel rechten in de landen waar dit aangeboden wordt, in belgie hebben ze nog geen rechten voor de app versie, als ze dan zien dat je in belgie zit dan wordt alles geblokkeerd, normaal toch ????
greets
master-magic
MV Fiber 930/504 snelheid ;)
Dreambox 920 UHD (DVB-S/C) HD PVR met een T90 & VU+ Zero 4K (DVB-C/T2) .
thepretorian
Pro Member
Pro Member
Berichten: 264
Lid geworden op: 07 jan 2009, 18:19
Uitgedeelde bedankjes: 49 keer
Bedankt: 23 keer

Hier is het gelukt via de Discovery+ US
- APK Discovery+ Android TV 1.81 gedownload
- PureVPN verbonden aan een US server(black friday deal 65 euro voor 5 jaar).
- Via app geregistreerd
- Subscription genomen van 4.99 USD per maand betaald via Google Play. Maandelijks op te zeggen via Google Play Subscription.
thomiwilli
Pro Member
Pro Member
Berichten: 255
Lid geworden op: 19 apr 2020, 23:49
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 22 keer

master-magic schreef:vrees dat dit beetje allemaal normaal is, er zijn enkel rechten in de landen waar dit aangeboden wordt, in belgie hebben ze nog geen rechten voor de app versie, als ze dan zien dat je in belgie zit dan wordt alles geblokkeerd, normaal toch ????
Bij Videoland is dat ook, zogezegd. Maar daar kan je wel makkelijk abonnement nemen in België, gewoon Paypal gebruiken en de app is te vinden in de Belgische App Stores.

Officieel alleen beschikbaar in Nederland, maar door nieuwe EU regels moet alle content van een streaming diens waar je in je thuisland op geabonneerd bent, beschikbaar zijn in hele EU. Geen VPN toestanden meer nodig dus, zodra je een abonnement hebt kunnen bemachtigen. Voor de bedrijven is dat een extra inkomsten, en dan maakt dat discovery (of zou moeten) geen fluit uit of dat geld van een Nederlandse of Belgische bankrekening komt ;)
master-magic
Pro Member
Pro Member
Berichten: 377
Lid geworden op: 03 dec 2005, 12:44
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 20 keer

omdat videoland ook nog deels in belgie bestaat kan dit via een omweg, maar je moet het weten hoe,
in belgie is de Discovery+ app niet beschikbaar wegens rechten, daarom dat het wordt tegengehouden.
daarom is het niet te vinden in de App Store, net nog eens gecheckt in de app store van apple en niet te vinden.
ze hebben dus het recht om het te blokkeren in landen waar deze app nog niet beschikbaar is.
Laatst gewijzigd door TiTanium 23 mei 2021, 20:51, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: Full Quote verwijderd!
greets
master-magic
MV Fiber 930/504 snelheid ;)
Dreambox 920 UHD (DVB-S/C) HD PVR met een T90 & VU+ Zero 4K (DVB-C/T2) .
thomiwilli
Pro Member
Pro Member
Berichten: 255
Lid geworden op: 19 apr 2020, 23:49
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 22 keer

omdat videoland ook nog deels in belgie bestaat
Hoe bedoel je? Ik zie geen verschil met de situatie tussen Videoland en Discovery+ in België.
master-magic
Pro Member
Pro Member
Berichten: 377
Lid geworden op: 03 dec 2005, 12:44
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 20 keer

ik wel, videoland is nog in belgie via 1 adres in Stabroek, dus nog steeds beschikbaar in belgie, Discovery+ is NIET in belgie beschikbaar, geen rechten voor in belgie, dus niet beschikbaar.

ik vermoed dat als dat ene adres ermee stopt dat er in belgie ook geen videoland meer ga zijn, dus kan een uitdoof actie nog worden en einde app in belgie.
ze vermelden het hoofdkantoor ook enkel in Nederland, dus vrees een probleem als die in Stabroek ook opeens verdwenen is.
Laatst gewijzigd door TiTanium 23 mei 2021, 20:51, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: Full Quote verwijderd!
greets
master-magic
MV Fiber 930/504 snelheid ;)
Dreambox 920 UHD (DVB-S/C) HD PVR met een T90 & VU+ Zero 4K (DVB-C/T2) .
thomiwilli
Pro Member
Pro Member
Berichten: 255
Lid geworden op: 19 apr 2020, 23:49
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 22 keer

master-magic schreef:
thomiwilli schreef:
omdat videoland ook nog deels in belgie bestaat
Hoe bedoel je? Ik zie geen verschil met de situatie tussen Videoland en Discovery+ in België.
ik wel, videoland is nog in belgie via 1 adres in Stabroek, dus nog steeds beschikbaar in belgie, Discovery+ is NIET in belgie beschikbaar, geen rechten voor in belgie, dus niet beschikbaar..
Bedoel je deze ;)
Screenshot 2021-05-22 at 16.13.16.png
master-magic
Pro Member
Pro Member
Berichten: 377
Lid geworden op: 03 dec 2005, 12:44
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 20 keer

jep is de laatste van de videoland keten in belgie.
Laatst gewijzigd door TiTanium 23 mei 2021, 20:52, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: Full Quote verwijderd!
greets
master-magic
MV Fiber 930/504 snelheid ;)
Dreambox 920 UHD (DVB-S/C) HD PVR met een T90 & VU+ Zero 4K (DVB-C/T2) .
thomiwilli
Pro Member
Pro Member
Berichten: 255
Lid geworden op: 19 apr 2020, 23:49
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 22 keer

Maar die tijdschriftenwinkel heeft toch N I K S te maken met de streamingdienst van RTL Nederland? Dus u denkt dat door die winkel, je de Videoland app kan downloaden in België, maar niet het abonnement?
luukske
Pro Member
Pro Member
Berichten: 238
Lid geworden op: 10 mei 2020, 12:33
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 32 keer

Daar geloof ik ook niets van. Hier lijkt het eerder een clausule in het contract met Telenet of Proximus te zijn, dat ze zelf geen streamingdienst in België mogen opzetten. De rechten op de programma’s hebben ze immers, want ze zenden dit ook lineair uit.
thomiwilli
Pro Member
Pro Member
Berichten: 255
Lid geworden op: 19 apr 2020, 23:49
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 22 keer

luukske schreef:Daar geloof ik ook niets van. Hier lijkt het eerder een clausule in het contract met Telenet of Proximus te zijn, dat ze zelf geen streamingdienst in België mogen opzetten. De rechten op de programma’s hebben ze immers, want ze zenden dit ook lineair uit.
Inderdaad.
Buster
Pro Member
Pro Member
Berichten: 235
Lid geworden op: 23 jul 2004, 13:47
Locatie: Tessenderlo
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 7 keer
Contacteer:

Gewoon de discovery+ apk downloaden en installeren, abonnement via Google play store betalen. Niks vpn nodig gehad.
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6126
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 245 keer
Bedankt: 584 keer
Recent bedankt: 10 keer

Ik kreeg een apk op mijn chromecast voor een gsm, dus enkel een smal verticaal strookje.
thomiwilli
Pro Member
Pro Member
Berichten: 255
Lid geworden op: 19 apr 2020, 23:49
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 22 keer

Hier is het nu ook gelukt met VPN om abonnement af te sluiten + Revolut om met iDEAL te kunnen betalen + Nederlandse Apple ID om app te kunnen installeren. Een bedrijf met klanten die zó graag willen betalen, je moet ze maar hebben ;)
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5776
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 716 keer
Bedankt: 470 keer
Recent bedankt: 1 keer

Op androidTV krijg ik het niet goed in gang, krijg alleen maar een error.
Via Chromecast werkt het perfect.
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 Crucial P5 1TB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Mobile: Samsung S21 Ultra 512GB & Samsung Tab S9 Ultra 5G

Provider: Telenet OneUP for 5.
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5082
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Ik heb nu geen revolut meer meer doordat je het moet aangeven in je aangifte.

Maar als mensen revolut hebben en een vpn. Zet voor je je browser opstart de vpn aan in Nederland en ga daarna naar discovery+ dan kan je een plan jaarlijks of maandelijks kiezen doe dat en dan heb je ofwel kreidetkaart ofwel een bank dat je kan kiezen. Zonder vpn zie ik die laatste optie niet maar met vpn kan ik Nederlandse banken en bunq/revolut kiezen om te betalen.
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6126
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 245 keer
Bedankt: 584 keer
Recent bedankt: 10 keer

Hun reactie:
Hallo

Bedankt voor je bericht, en onwijs vervelend dat de betaling niet lukt. Dit probleem komt vooral voor als je niet binnen de Nederlandse grenzen bent. Buiten Nederland is het namelijk niet mogelijk om de app te downloaden en te betalen. Als je een VPN aan hebt staan of probeert te betalen met een niet Nederlandse bank kunnen er ook problemen ontstaan. We horen graag of dit voor jouw van toepassing of als je meer vragen hebt!

discovery+ Support
en
Bedankt voor je bericht naar discovery+ support ! Ons excuus voor een late reactie we hebben het een beetje druk ivm met Olympische spelen.

Op dit moment is discovery+ helaas og niet beschikbaar in België. Wel is discovery+ er mee bezig om zo snel mogelijk te kunnen lanceren in België en ik weet dat er veel mensen achter de schermen hard werken ! Wanneer weten wij helaas alleen nog niet. We zullen het zeker op onze website en sociale media publiceren zodra het uitkomt, want er zijn veel mensen die graag het goede nieuws willen horen.
Dus ik raad je aan om de kanalen goed in de gaten te houden.

Om nu toch een account voor discovery+ NL te creëren moet je toch echt binnen de Nederlandse grenzen zijn en moet je kunnen betalen doormiddel van een Nederlandse betaalmethode (Ideal of een Nederlandse credit card). Helaas is Pay Pal niet mogelijk.

Ik hoop je vragen zo voldoende te hebben beantwoord!


Met Vriendelijke Groet,
Safae Sterren
discovery+ Support
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5082
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Revolut moet wel lukken aangezien ze dat accepteren maar dan moet je nog steeds met een vpn betalen en het is niet waterdicht ;)

Ik twijfel om revolut rekening te openen omdat je dit moet aangeven in de belastingen en daar heb ik weinig zin in.
Plaats reactie

Terug naar “Streaming, TV over internet”