vastlopen VRT radiostreams

Voor alle discussies over streaming, cord cutting, ...
cougare
Plus Member
Plus Member
Berichten: 185
Lid geworden op: 21 nov 2007, 13:24
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 9 keer

Hier ook geen haperingen/versnellingen meer, eindelijk ! :banana:
iefbo
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 36
Lid geworden op: 10 aug 2017, 19:02
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 2 keer

Nu dat we weer van thuis werken staat de radio continue op!

Toch wel dagelijks een onderbreking. Is anders dan er voor. Nu gewoon een onderbreking van 10-15seconden en dan gaat hij gewoon verder.

Iemand anders dit ook al ondervonden?

PS: Ik mis FM ... werkte gewoon! en voor kwaliteitsverschil moeten we het niet doen ...
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8270
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 526 keer
Recent bedankt: 12 keer

De VRT-problemen zijn structureel. Men krijgt meer dan voldoende belastingsgeld - te veel zelfs - maar zoals u wellicht weet uit de media, wordt het geld er slecht beheerd en komt niet al het geld dat bestemd is voor de technische dienst belast met de internetstreams ook bij hen terecht. Er "verdwijnt" nog steeds te veel belastingsgeld in de verschillende bureaucratische tussenstappen bij de doorstroming naar de diensten, het gaat over significante monetaire verliezen waarvan de eindbestemming niet meer te achterhalen is.

Hierdoor beschikt men niet over de apparatuur beschikt die men wenst en moet men het met verouderde toestellen doen die niet meer geschikt zijn voor de noden van vandaag. Zo komen vroeg of laat de haperingen/onderbrekingen altijd weer terug. Het is een structureel probleem. Bijgevolg moet je op korte termijn zeker geen oplossingen verwachten.
iefbo schreef:PS: Ik mis FM ... werkte gewoon! en voor kwaliteitsverschil moeten we het niet doen ...
Gezien het toch voor stationair gebruik is, heb je al eens een DAB+ radio overwogen? :idea:
Laatst gewijzigd door CCatalyst 26 nov 2021, 09:31, in totaal 1 gewijzigd.
iefbo
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 36
Lid geworden op: 10 aug 2017, 19:02
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 2 keer

CCatalyst schreef: Heb je al eens een DAB+ radio overwogen? :idea:
Ja, ik heb wel een DAB+ radio. Echter het aanbod van (high-end) streamers is zo veel groter. Heb zelf een DCS Network Bridge.
Ook zijn de functionaliteiten beter met integratie streamingsdiensten zoals Tidal.

Ik heb ook een McIntosh FM tuner en die speelt alle DAB+ tuners die ik gehoord heb naar huis. Op termijn is dat echter geen oplossing.
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8270
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 526 keer
Recent bedankt: 12 keer

Een structurele oplossing voor de onderbrekingen in de internetstreams is niet in zicht. Zoals je ook merkt als het forum doorzoekt, is dit iets dat al jaren regelmatig terugkomt, en is er geen verbetering die langer dan enkele maanden stand houdt.

Voor stabiele digitale streams moet je DAB+, DVB-C of DVB-S gebruiken :idea:.
Laatst gewijzigd door CCatalyst 26 nov 2021, 09:49, in totaal 2 gewijzigd.
ygeffens
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1544
Lid geworden op: 08 sep 2011, 19:19
Locatie: Arendonk
Uitgedeelde bedankjes: 131 keer
Bedankt: 94 keer

iefbo schreef:Heb zelf een DCS Network Bridge.
Ik was benieuwd wat dat dan wel was.
Hier iets meer info: https://www.alpha-audio.nl/review/revie ... rk-bridge/

Man dat is duur :-)
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
iefbo
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 36
Lid geworden op: 10 aug 2017, 19:02
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 2 keer

CCatalyst schreef:Een structurele oplossing voor de onderbrekingen in de internetstreams is niet in zicht. Zoals je ook merkt als het forum doorzoekt, is dit iets dat al jaren regelmatig terugkomt, en is er geen verbetering die langer dan enkele maanden stand houdt.

Voor stabiele digitale streams moet je DAB+, DVB-C of DVB-S gebruiken :idea:.
Wij luisteren al jaren naar Joe 80s (via internetstream) en nog nooit een probleem gehad. Door deze ervaring en alle reklame op media toch stilaan FM toestellen weggehaald en overgestapt naar streaming voor (hoofdzakelijk) StuBru. Dat heeft nooit echt goed gewerkt. Kwaliteit altijd zwak (slechter dan Joe) en dan sinds deze zomer de onderbrekingen.

DAB+ werkt wel beter, "ALS" je goed bereik hebt ...

Er is nog werk aan de winkel ...
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8270
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 526 keer
Recent bedankt: 12 keer

Een commerciële oproep - waar inkomsten afhangen van luisteraars - heeft er alle belang bij dat zijn luisteraars zo vlot mogelijk kunnen luisteren, zonder onderbrekingen, via welk medium dan ook. Bij een openbare omroep, waar de inkomsten afhangen van relaties, is de luisteraar minder van tel.

Ik wil maar zeggen, het privatiseren van de VRT - of minstens van de niet-essentiële stations zoals Radio 2, Radio Donna en Studio Brussel - zou een en ander wel snel kunnen oplossen. Alhoewel je dan reclame krijgt. Of wacht, er is al reclame op de radio's, dus weinig verschil. Soit, dat is voer voor een andere topic.
Gebruikersavatar
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 9749
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 385 keer
Bedankt: 592 keer
Recent bedankt: 39 keer

Vreemde stellingen die hier passeren. FM zou gewoon werken? Ik heb een FM radio op het werk maar vaak werkt die gewoon niet omdat er storing is. De zenders liggen ook te dicht op elkaar waardoor ze elkaar storen, bovendien heb je zelden perfecte ontvangst en hoor je in bepaalde mate ruis.

Ook DAB+ is niet perfect, als het werkt is de kwaliteit goed maar ook hier is er soms wegvallende verbinding. Hier is het eerder alles of niets, als het werk: goed, werkt het niet dan heb je ook niets, zelfs geen minder signaal gewoon niets.

Dat de VRT teveel geld zou hebben is nog de grootste onzin. De besparingen op de VRT zijn al jaren aan de gang alsook de steeds hogere eisen die via contracten worden opgelegd. Inkomstenbronnen zoals reclame worden dan weer beperkt. uiteraard zal dit na verloop van tijd invloed hebben op de werking en budgetten en niet in positieve zin.

Er bestaan commerciële zenders maar werken die zoveel beter? Zelf luister ik enkel Stubru omdat dit nog altijd het meest mijn cup of tea is al is het ook flink geminderd omdat men net teveel de commerciële tour op wil en wil jagen achter luisteraars. Daarom ben ik vooral blij dat de VRT nog radiozenders heeft want anders was het allemaal dezelfde platte pulp van de commerciële zenders. 4 nummers per uur met wat gelul van een would-be BV ertussen een kwis die zwkzinnigen ook nog kunnen oplossen en tonnen reclame, dat is waar we naartoe moeten :roll:

Net als TV heeft radio hetzelfde probleem dat een indigestie aan reclame mensen wegjaagt naar alternatieven zoals Spotify of online streams. Je kan daar de reclame zelfs weglaten (betalen). Zelf ga ik geregeld joggen met oortjes. Met reclame is dat niet te doen dus heb ik nu een abo op Spotify.

Ik vind het jammer dat radio achteruit gaat maar net als bij TV veroorzaken ze het zelf door teveel reclame en te weinig kwaliteit. Radio kan muziek leren kennen maar de meeste beperken zich door gewoon te spelen wat de platenfirma's aanbrengen zonder veel eigen inbreng. Geen wonder dat men nu meer muziek leert kennen via online platformen.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6309
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 506 keer
Bedankt: 613 keer
Recent bedankt: 7 keer

Hier vanmorgen ook vastgesteld dat het tweede toestel (over wifi) er ook mee gestopt was...

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Gebruikersavatar
edon
Member
Member
Berichten: 74
Lid geworden op: 01 jul 2011, 23:27
Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
Bedankt: 10 keer

Dizzy schreef:... Zelf ga ik geregeld joggen met oortjes. Met reclame is dat niet te doen dus heb ik nu een abo op Spotify....
Al eens podcasts geprobeerd?
My_download
Plus Member
Plus Member
Berichten: 196
Lid geworden op: 09 apr 2004, 11:43
Locatie: Heusden-Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 26 keer

Ik luister al een paar jaar naar de StuBru stream via VLC player om mijn laptop. En ook daar de afgelopen maanden steeds meer problemen met uitvallen van de stream, versnellen van de audio, ...
Uiteindelijk heb ik het opgegeven en ben ik overgestapt op https://radioplus.be/#/stubru/herbeluister in Edge (terwijl ik Chrome of Firefox gebruik voor alle overige internet browsing). Sindsdien géén enkel issue meer gehad.
Gebruikersavatar
edon
Member
Member
Berichten: 74
Lid geworden op: 01 jul 2011, 23:27
Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
Bedankt: 10 keer

CCatalyst schreef:Een structurele oplossing voor de onderbrekingen in de internetstreams is niet in zicht. Zoals je ook merkt als het forum doorzoekt, is dit iets dat al jaren regelmatig terugkomt, en is er geen verbetering die langer dan enkele maanden stand houdt.

Voor stabiele digitale streams moet je DAB+, DVB-C of DVB-S gebruiken :idea:.
Ik ben ook aan het zoeken naar een alternatief aangezien de streams naar mijn gevoel inderdaad meer niet werken dan wel...
De optie DVB-C lijkt me wel wat.
Ik heb momenteel internet van Orange (Love Duo) en vroeg me af of het DVB-C signaal op de kabel zou zitten zodat ik met een eenvoudige DVB-C tuner dit kan capteren en zo luisteren. Iemand hier ervaring mee?
ygeffens
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1544
Lid geworden op: 08 sep 2011, 19:19
Locatie: Arendonk
Uitgedeelde bedankjes: 131 keer
Bedankt: 94 keer

Ik vond dit:

https://www.sat4all.com/forums/topic/36 ... nt=2518701

Orange zou dezelfde zenders hebben lijkt me.
Of het nog actueel is weet ik niet.
Zelf geen orange (meer) al kriebelt het om terug te gaan.
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
Gebruikersavatar
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 9749
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 385 keer
Bedankt: 592 keer
Recent bedankt: 39 keer

edon schreef:
Dizzy schreef:... Zelf ga ik geregeld joggen met oortjes. Met reclame is dat niet te doen dus heb ik nu een abo op Spotify....
Al eens podcasts geprobeerd?
Ik heb de app van DS maar nog niet veel naar geluisterd. Meestal is het dezelfde info uit artikels die ik al gelezen heb, ik volg de actualiteit erg kort.

Bovendien ben ik muziekfanaat en loop ik liever met leuke muziek die me motiveert, een podcast werkt daar minder goed voor.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
Amazor
Pro Member
Pro Member
Berichten: 433
Lid geworden op: 01 jan 2008, 21:50
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 63 keer

edon schreef:De optie DVB-C lijkt me wel wat.
Ik heb momenteel internet van Orange (Love Duo) en vroeg me af of het DVB-C signaal op de kabel zou zitten zodat ik met een eenvoudige DVB-C tuner dit kan capteren en zo luisteren. Iemand hier ervaring mee?
Ja, het is (onofficieel) toegankelijk voor Orange-klanten, maar het probleem is dat jij geen tv-abonnement betaalt met Love Duo.
Telenet heeft dan het recht om de tv-frequenties er uit te filteren.
Mocht je een tv hebben met DVB-C kan je eventueel eens scannen wat er binnen komt. Daarna kan je eventueel op eigen risico iets aanschaffen. Mocht je Love Trio hebben heb je gegarandeerd toegang tot de het volledige kabelspectrum.
Internet: Telenet Internet Fiber 200 incl. Giga Speedboost
TV: Telenet (DC-AD2200 + CI+) /// TV Vlaanderen Basic+ (VU+ Duo 4K SE)
Fixed: Telenet FreePhone Europe /// WeePee Telecom (Gigaset C530 IP)
Mobile: Proximus Mobile Connect Pro (Xiaomi Poco F3) /// BASE 0
iefbo
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 36
Lid geworden op: 10 aug 2017, 19:02
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 2 keer

Luisteren jullie ook naar de tijdloze op stubru?

Die kwaliteit van die stream is gewoon afschuwelijk.
Muziek vertraagt versnelt, klinkt dan weer vals,…

Ik heb terug een berichtje naar de klachtendienst gestuurd.

Andere zenders (joe fm, etc) zijn gewoon perfect.
A teaspoon of baking
Member
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 22 mei 2020, 20:22
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 6 keer

Ook de andere VRT zenders hebben opnieuw last van dit probleem hier :? (via radioplayer app op Shield)
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6309
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 506 keer
Bedankt: 613 keer
Recent bedankt: 7 keer

Hier lijkt het stukken beter dan ervoor, netwerk is de laatste week wel voorzien van een UDM pro
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Gebruikersavatar
on4bam
Moderator
Moderator
Berichten: 5341
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Locatie: 127.0.0.1 of elders
Uitgedeelde bedankjes: 280 keer
Bedankt: 493 keer
Recent bedankt: 11 keer

Geen probleem met de stubru app (Android), alles loopt zoals het moet (behalve dat hun computer crashte tijden Dire Straits :-D )
Gisteravond in de VRTnu add-on in Kodi wel 2 keer kort last gehad van "stilvallen en dan snel inhalen".

Momenteel probleemloos op FM ....
Bye, Maurice
https://on4bam.com
vverbeke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 935
Lid geworden op: 19 mei 2009, 11:31
Uitgedeelde bedankjes: 60 keer
Bedankt: 94 keer

De vorige keer was er misérie tijdens the greatest switch, nu is het de tijdloze, je moet het niet ver zoeken. Gewoon veel meer luisteraars en capaciteitstekort. Nu, je zou denken dat ze dit soort pieken kunnen voorspellen en opvangen.
@home: VDSL 100/35 • @work: fiber 200/200 + fiber 300/50 + cable 240/30
Gebruikersavatar
Belgissschenaap
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 866
Lid geworden op: 21 nov 2020, 07:01
Uitgedeelde bedankjes: 108 keer
Bedankt: 125 keer

Ik heb hier nog nooit last van ondervonden, ook de vorige keer.
Luister naar stream via van yamaha receiver Airable.radio en met stereoboomm
(heb bij die laatste wel last voor nostalgie en al zijn zenders :( )
dejean
Pro Member
Pro Member
Berichten: 400
Lid geworden op: 25 jan 2006, 22:23
Locatie: Kapelle op den Bos
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 12 keer

VRT radiostreams worden hier probleemloos ontvangen via zonder onderbrekingen. Eenvoudig apparaat van audio pro via een deftige stereo installatie.
Geluidskwaliteit is redelijk, niet slechter maar ook niet beter dan dab+ ( ik gebruik de app van audio pro zelf, geeft het beste resultaat )

https://www.audiopro.com/en/product/link-1/#
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Ik heb zitten luisteren naar De Tijdloze. Wat was me dat ...
Via TuneIn een continue wegval van de stream, maar ook via de site zelf. Uiteindelijk maar wat vroeger naar het werk vertrokken om wat meer te kunnen luisteren in de wagen. Echt triestig...

Het toppunt is dat ik de dagen ervoor ook luisterde via TuneIn (naar het kanaal van De Tijdloze zelf) en dat dit gewoon perfect was...

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
iefbo
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 36
Lid geworden op: 10 aug 2017, 19:02
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 2 keer

Vorige zomer zijn ze overgestapt op icecast en sindsdien is het blijven mislopen: vertragingen, versnellen, onderbrekingen, gekraak, etc
Niet steeds alle problemen, maar soms eens dit, dan weer dat.
Het meest opvallende waren de onderbrekingen en dat probleem heeft heel wat aandacht gekregen.
Maar daarnaast is het toch gewoon een achteruitgang tegen over de vorige oplossing. Zal wel goedkoper zijn ... :-) :-(
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6309
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 506 keer
Bedankt: 613 keer
Recent bedankt: 7 keer

Ik heb de laatste weken alleen nog heel af en toe een pauze, maar dat lijkt eerder een bufferingprobleem te zijn en kan evengoed bij mij liggen.

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Ik vrees dat het probleem eerder ligt bij capaciteitsproblemen bij radioplus. Op oudejaarsavond was het echt huilen met de pet op, en de problemen waren niet beperkt tot enkel stubru, maar ook radio2 had identieke problemen.

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
johan.devos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1267
Lid geworden op: 14 mei 2008, 15:36
Locatie: Bevergem :-)
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 170 keer

Ook hier waren de VRT radiostreams via TuneIn niet om aan te horen. Nu is het probleem terug van de baan.
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 6010
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 826 keer
Bedankt: 507 keer
Recent bedankt: 3 keer

Tunein gebruikt ook gewoon de streams van vrt
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

johan.devos schreef:Ook hier waren de VRT radiostreams via TuneIn niet om aan te horen. Nu is het probleem terug van de baan.
Klopt, ook mijn ervaring

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
iefbo
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 36
Lid geworden op: 10 aug 2017, 19:02
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 2 keer

Onderbrekingen zijn er inderdaad niet vaak meer (gisteren 1 keer).
Echter regelmatig gekraak in het geluid (lijkt wel een vinyl :-D ) en kleine versnelling van het geluid.
johan.devos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1267
Lid geworden op: 14 mei 2008, 15:36
Locatie: Bevergem :-)
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 170 keer

devilkin schreef:Tunein gebruikt ook gewoon de streams van vrt
Blijkbaar heeft de VRT streams voor hun eigen app en daarnaast publieke streams voor bv. TuneIn.

Dit bleek duidelijk uit hun antwoord op onze klacht van vorige maand:
We ervaren inderdaad algemene problemen met onze icecaststreams. Daarbij kunnen onderbrekingen en versnellingen optreden. We staan in contact met de leverancier van deze streams om zo snel mogelijk een oplossing te vinden. Onze excuses voor het ongemak.

Als uw internetradiotoestel bluetooth ondersteunt kan u in tussentijd ook via de apps van onze radiozenders luisteren en verbinden met de speaker. Dat is een andere stream die hier geen hinder van ondervindt. Met de apps van de radiozenders kan u naar al onze andere zenders luisteren, u hoeft dus niet alle apps apart te installeren.
Blijkbaar zijn de problemen met hun leverancier nog niet 100% opgelost :-(
johan.devos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1267
Lid geworden op: 14 mei 2008, 15:36
Locatie: Bevergem :-)
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 170 keer

De laatste dagen weer regelmatig problemen met de VRT :-(
Nu maar overgeschakeld naar de commerciële concurrentie (Q,...) die er blijkbaar wel in slagen om een stabiele stream aan te bieden.
iefbo
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 36
Lid geworden op: 10 aug 2017, 19:02
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 2 keer

Ja, hier ook nog steeds problemen.
Zijn wel andere problemen dan vorig jaar.
Gekraak en valse klank.

Heb nu al 2 maal mailtje naar klachtendienst VRT gestuurd, maar krijg geen antwoord.
Gebruikersavatar
Belgissschenaap
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 866
Lid geworden op: 21 nov 2020, 07:01
Uitgedeelde bedankjes: 108 keer
Bedankt: 125 keer

Hier nog steeds continu goede klank. Wifi speakers staat continu tijdloze op, of tijdens gesproken momenten zoals nieuws is het nostalgie.

Alles zonder storing of kwaliteitsverlies
iefbo
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 36
Lid geworden op: 10 aug 2017, 19:02
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 2 keer

Gisteren ook wat naar de Tijdloze zender geluisterd ... was inderdaad ok

deze voormiddag luister ik opnieuw naar stubru en echt ene onderbreking na de andere ...
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 6010
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 826 keer
Bedankt: 507 keer
Recent bedankt: 3 keer

Hier staat stubru op deze ochtend en het werkt zonder problemen hier.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
iefbo
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 36
Lid geworden op: 10 aug 2017, 19:02
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 2 keer

pfffff ... ik mis FM

FM tuner staat te koop ... zou hem beter houden
johan.devos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1267
Lid geworden op: 14 mei 2008, 15:36
Locatie: Bevergem :-)
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 170 keer

Ik mis de FM ook. Hier in huis heb ik helaas slechte FM en DAB ontvangst en sinds Telenet de FM van de kabel heeft gehaald ben ik overgeschakeld naar internetradio. Dit was trouwens ook de druppel voor het opzeggen van mijn Telenet kabelabonnement.

Maar de VRT streams zijn triestig op mijn receiver en ik heb geen zin om de VRT app te gebruiken om te streamen via Bluetooth.

Ik heb net via de VRT app nog eens een klacht doorgegeven en ze gaan dit nogmaals melden aan hun technische dienst…
iefbo
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 36
Lid geworden op: 10 aug 2017, 19:02
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 2 keer

top ... jij krijgt antwoord van de VRT
misschien omdat je de app gebruikt

ik heb 2 mails naar de klachtendienst gestuurd maar die bleven zonder reactie
Plaats reactie

Terug naar “Streaming, TV over internet”