Disney+ tijdelijk goedkoper

Voor alle discussies over streaming, cord cutting, ...
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1889
Lid geworden op: 24 aug 2011, 10:27
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 154 keer
Recent bedankt: 1 keer

MClaeys schreef:Toch nog niet volledig op België toegespitst precies, of ja, op zijn Amerikaans :lol:
Over de middag Incredibles 2 eens gestart.
=> Taal: Engels, Francais, fraincais[Audiodescription]
=> Subtitles: Off, English [CC], Francais
Kan ook te maken hebben met de rechten om de ondertiteling/dubbing te streamen.(Hoe gek het moge klinken die zijn niet dezelfde als de rechten om de film te streamen)

Bij Netflix hiden ze films/series als je interface in NL staat en ze enkel de rechten hebben om te streamen met FR-ondertitels in België en omgekeerd. Amazon Prime toont gewoon alles ongeacht de (ondertitelings)taal.

Mogelijks kiest Disney+ voor het 2de.
Gebruikersavatar
Fallschirmjaeger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 849
Lid geworden op: 07 mei 2011, 14:46
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 111 keer

Sowieso zal het maken hebben met de rechten. Idem Netflix en Prime.

Maar bij Netflix en Prime is het logisch omdat zij de rechten moeten kopen bij de distributeurs en er lokale distributeurs voor de NL markt of de FR markt bestaan. Gezien België juridisch nog steeds 1 land is, mogen ze die content niet blokkeren voor de andere regio.

Disney daarentegen is zelf de distributeur sinds Buena Vista, zeker wat betreft Disney content is die nooit verkocht aan anderen (Fox is iets anders omdat zij voor de overname wel rechten durfden te verkopen/kopen aan/van andere distributeurs).

In dit geval is dat dus compleet onlogisch.
9livesuni
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1104
Lid geworden op: 25 jun 2012, 17:31
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 85 keer

cadsite schreef: Als je ziet hoeveel dat kost en wat je er maar voor kan krijgen is Disney+ net niet gratis.
Ik ben wel fan van sooner. Een degelijk aanbod. En de keepers koop ik voorlopig zolang het kan nog op disc.
-censored-
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 maa 2020, 14:54
Bedankt: 2 keer

Tomby schreef:The Mandalorian ook maar 2 afleveringen. Ze zijn toch echt niet van plan om dit met wekelijkse afleveringen te doen, hoop ik ?! Want in het buitenland zijn ze al volledig de revue gepasseerd. Als dat zo is, is dat echt wel een belachelijke manier van klanten langer dan 1 maand aan je platform te binden. :bang:

Blijkbaar ook geen enkel van hun adult content uit 20th Century Fox. Ik dacht bvb dat The X-Files erop ging staan. Stond 2 weken geleden nog zo op HLN (I know). Naar wat ik lees zou al die content naar Hulu gaan, dat ook van Disney is, maar pas in 2021 naar Europa zou komen.
The x-files staan op Amazon Prime.
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

Stroper schreef:Kan ook te maken hebben met de rechten om de ondertiteling/dubbing te streamen.(Hoe gek het moge klinken die zijn niet dezelfde als de rechten om de film te streamen)
Ik zou toch verwachten dat ze dat van hun eigen films en dergelijke hebben? Een kleinere studio ok, maar Disney?
Net effe een tweede aangetikt (Inside Out), van t zelfde. Zelf lig ik niet wakker van een ondertitel, maar voor films gericht aan kinderen kan dat wel tegenvallen lijkt me :-)
(4 andere die ik selecteerde hadden het wel trouwens, tis dus voor de meerderheid vermoed ik wel ok, dus mogelijk een rechtenissue inderdaad).
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6113
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 244 keer
Bedankt: 582 keer
Recent bedankt: 8 keer

Tomby schreef:
cadsite schreef:Met De Standaard won ik een "fan abonnement" bij https://www.lumiereseries.com/nl/
Eens snel gekeken, maar tenzij ik het verkeerd begrijp, 'koop' je daar je films, a la Google Play Movies. Dus dan is het nogal logisch dat het duurder is. Lijkt me ook meer een niche product voor cinefielen, zoals er nog wel bestaan (bvb Mubi).
Je krijgt er 1 credit per maand. Daarmee 'koop' je 2 films of 1 serie.
Het kost je meer dan netflix, het aanbod is kleiner en je krijgt minder.
Niche, allemaal goed en wel, maar voor mij is dat een vrij braaf en klassiek aanbod dat gewoon veel meer kost voor minder.
Leuk dat ik het 3 maanden krijg (=3 credits), maar is zeker geen blijver.
Gebruikersavatar
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3057
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 666 keer
Bedankt: 227 keer
Recent bedankt: 2 keer

Onze LG TV toonde vanmiddag een korte notificatie dat Disney+ beschikbaar was. Terwijl alle update mogelijkheden uit staan (wegens geen zin om reclame te zien in menus nadat je je privacy verplicht moet wegvinken). Toch maar een vies gevoel dat de TV blijkbaar met internet communiceert en men je dingen onverwacht probeert in te fluisteren.
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8248
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 522 keer
Recent bedankt: 12 keer

cptKangaroo schreef:Toch maar een vies gevoel dat de TV blijkbaar met internet communiceert
Dan maar niet verbinden met de internets?
cptKangaroo schreef:en men je dingen onverwacht probeert in te fluisteren.
Ja ok, maar ik maak me geen illiusies met producten afkomstig van Aziatische bedrijvene. Aan privacy wordt daar heel wat minder belang gehecht, en dat zet zich ook door in de software die ze maken. Japan is misschien nog een uitzondering.
Gebruikersavatar
Fallschirmjaeger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 849
Lid geworden op: 07 mei 2011, 14:46
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 111 keer

Ik heb dit met mijn Samsung tv. Toestel ondertussen 4 jaar in bezit en pas sinds begin dit jaar krijg ik een extra tabblad in het home menu met reclame op, zonder dat ik iets heb moeten aanduiden of accepteren. Eerste reclame was trouwens de TV Vlaanderen app. Nu is het reclame voor Disney+ in het Frans.
Gebruikersavatar
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3057
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 666 keer
Bedankt: 227 keer
Recent bedankt: 2 keer

Tja, zelfs al had ik updates aan staan, dan nog ging het om een notificatiebalkje rechtsbovenaan tijdens tv beeld waar je normaal een functionele boodschap op krijgt; niet in het 'normale' vakje in het menu dat voorzien is voor reclame. Dus zelfs volgens hun eigen standaard is dit reclame via een achterpoortje.
Gebruikersavatar
Fallschirmjaeger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 849
Lid geworden op: 07 mei 2011, 14:46
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 111 keer

MClaeys schreef:Toch nog niet volledig op België toegespitst precies, of ja, op zijn Amerikaans :lol:
Over de middag Incredibles 2 eens gestart.
=> Taal: Engels, Francais, fraincais[Audiodescription]
=> Subtitles: Off, English [CC], Francais
Net eens gekeken. Incredibles 2 is bij mij enkel verkrijgbaar in Engels/Nederlands, zowel voor de audio als de subs.
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

Hmm, vreemd :eek: Net nog eens gekeken, bij mij toch echt enkel Engels en Frans. Is dit in de Android app?
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6348
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1285 keer
Bedankt: 485 keer
Recent bedankt: 2 keer

MClaeys schreef:Hmm, vreemd :eek: Net nog eens gekeken, bij mij toch echt enkel Engels en Frans. Is dit in de Android app?
MClaeys schreef:[Audiodescription]
Je profiel staat in het Engels. Zet het eens in Nederlands en je zal NL subtitles hebben.
Wel beetje vreemd dat ze niet gewoon alle mogelijke ondertitels aanbieden. Zelf gisteren naar Iron Man gekeken en daar was er een keuze tussen een tiental subtitles en audio tracks. Dus vreemd dat je bij Incredibles 2 niet gewoon zowel NL als FR kan kiezen.


Zo'n eerste keer met een app is toch altijd wel prutsen, vind ik. Zoontje wou dus Iron Man zien, maar moest uiteraard ook op tijd in bed.
Toen we de film startten, bleken de subtitles bovenaan te staan ipv onderaan. Had al gelezen over issues met subtitles en dat je het moet aanpassen in je instellingen. Maar na wat zoeken en gegoogle, waren er nergens instellingen hiervoor te vinden, niet op de TV app, niet op de website, en niet in de IOS app. Dit terwijl er nochtans een Help Page is op de website die het voor elk platform uitlegt.
Ok, dan maar switchen naar de PS4, dacht ik. Even wachten eer de app geïnstalleerd is. Wat blijkt, op de PS4 heb je geen HDR. In de instellingen zie je dat je tot max. 4GB/u verstookt terwijl dat op de TV 7.7GB was. Dan maar weer naar de TV. Blijkt de app niet meer op te starten, gewoon een zwart scherm. Dan maar via iPad en casten naar de TV. Tot mijn verbazing veel mindere kwaliteit, ik vermoed gewoon HD, en dus ook geen HDR. Dan maar kijken hoe ik de app moest force quiten op TV, en dan terug opstarten, en dan ging het weer.
Bleek uiteindelijk overigens dat het enkel in het begin van de film is dat de subs bovenaan staan, en het dus allemaal geknoei voor niets was :roll: . Uiteindelijk dan zonder issues kunnen kijken en genieten van de film.

Ik was wel verbaasd van dat issue met casten. Ik dacht dat als je cast, je gewoon de video-app gebruikt en dus ook de kwaliteit krijgt die de video-app kan aanbieden, maar dat bleek dus helemaal niet het geval te zijn ?!
kurt
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 30
Lid geworden op: 28 dec 2011, 08:58
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 5 keer

Tomby schreef:Ik was wel verbaasd van dat issue met casten. Ik dacht dat als je cast, je gewoon de video-app gebruikt en dus ook de kwaliteit krijgt die de video-app kan aanbieden, maar dat bleek dus helemaal niet het geval te zijn ?!
Dat is dus momenteel niet zo, maar zou Google wel willen veranderen naar de toekomst toe via Cast Connect.

"Wanneer je nu content cast naar een apparaat met Chromecast built-in, dan presenteert Android TV een aparte HTML5/Javascript-speler om die content te weergeven. Maar dat verandert dus in de toekomst, aangezien het systeem met Cast Connect gebruik moet maken van interne apps op je tv. Connect werkt bovenop de Chromecast-infrastructuur en maakt van je tv een soort receiver. Je tv fungeert dan dus meer als een fysieke Chromecast. Wil je iets casten vanuit Netflix, dan presenteert je tv die content in de Netflix-app."

bron: https://www.homecinemamagazine.nl/2020/ ... ndroid-tv/
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

Tomby schreef:Je profiel staat in het Engels. Zet het eens in Nederlands en je zal NL subtitles hebben.
Mijn app profiel staat in het Nederlands, niet in het Engels. Eens gewisseld naar Engels en terug gewisseld, geen verschil. Of bedoel je ergens op hun site? Want daar ben ik nog niet op ingelogd dus geen idee of daar meer aanpassingen mogelijk zijn.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6348
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1285 keer
Bedankt: 485 keer
Recent bedankt: 2 keer

MClaeys schreef:Mijn app profiel staat in het Nederlands, niet in het Engels. Eens gewisseld naar Engels en terug gewisseld, geen verschil. Of bedoel je ergens op hun site? Want daar ben ik nog niet op ingelogd dus geen idee of daar meer aanpassingen mogelijk zijn.
Neen, bedoelde in de app. Had namelijk zelf eens getest en als ik mijn profiel op Engels zette, kreeg ik inderdaad ineens gewoon EN en FR als opties.
Sorry als ik het gemist heb: op welk platform/toestel heb je het probleem ?
Met mijn profiel in NL werkt het ok zowel op Android (OnePlus 3) als op IOS (Ipad mini).
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

Op de Android app. Ik heb het nog niet getest of het bij Xbox ook het geval is (zal ik na het werk eens nakijken).
Men GSM staat wel in het Engels, vanavond eens proberen op de GSM van men vrouw, die staat in het Nederlands dacht ik. Het zou wel dom zijn moesten ze naar de GSM taal kijken en dan maar voor België Frans kiezen :p .
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6348
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1285 keer
Bedankt: 485 keer
Recent bedankt: 2 keer

MClaeys schreef:Men GSM staat wel in het Engels, vanavond eens proberen op de GSM van men vrouw, die staat in het Nederlands dacht ik. Het zou wel dom zijn moesten ze naar de GSM taal kijken en dan maar voor België Frans kiezen :p .
Als ik mijn GSM in het Engels zet, blijft de app gewoon in het NL en krijg ik nog altijd NL ondertitels. Het zou dan al te maken moeten hebben met de taal wanneer je installeerde... Ik zou anders eens Cache en Storage van die app wissen en opnieuw proberen.
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

De app blijft gewoon in NL staan ongeacht de gsm taal, klopt, vandaar dat ik wist dat men profiel op Nederlands stond/staat.
Cache en storage al gecleared, maakt geen verschil :), wat me doet vermoeden dat het niet op app niveau is. Ik test vanavond wel eens op de gsm van men vrouw en op Xbox, misschien ergens in men profiel op de site iets mis.
liber!
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 920
Lid geworden op: 09 apr 2006, 17:48
Twitter: nathan_gs
Uitgedeelde bedankjes: 230 keer
Bedankt: 80 keer
Recent bedankt: 1 keer

Op disneyplus.com kan je per profiel je taal aanpassen.

Zijn jullie al Vlaamse versies tegengekomen?
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1156
Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 130 keer

liber! schreef:Op disneyplus.com kan je per profiel je taal aanpassen.

Zijn jullie al Vlaamse versies tegengekomen?
Neen, die zijn er nog niet.
"We werken eraan om de films die Vlaamse fans kennen uit de bioscoop met de geliefde Vlaamse nasynchronisatie in de toekomst beschikbaar te maken. Tot die tijd kun je gebruik maken van de Nederlandse ondertiteling of nasynchronisatie."
https://help.disneyplus.com/csp?id=csp_ ... cb139619bd
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1379
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

Geen testperiode ofzo van bv 3 dagen of een week bij disney merk ik? Jammer, want ik test eerst graag eens alles en dan beslis ik of ik iets neem of niet, al dan niet tijdelijk.
Anderzijds zo druk gehad, zoveel op tv die ik volg + films nog dat ik zelfs nog geene tijd heb gehad om naar streamz+ te kijken.
Tttsss
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1156
Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 130 keer

Er was tot een tijd geleden -- voor andere landen dus -- een testperiode van 7d. Maar toen zijn er shows zoals Hamilton erbij gekomen waarbij ze, net daarvoor, de trial-periode zijn stoppen met aanbieden. Velen zouden een account aanmaken - dat kijken - annuleren.

Zelfde bij Netflix nu waarbij je ook geen maand gratis meer hebt (maar zij hebben wel een pagina waar je enkele dingen van hun aanbod gratis kan kijken).
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1379
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

jnsvr schreef:Er was tot een tijd geleden -- voor andere landen dus -- een testperiode van 7d. Maar toen zijn er shows zoals Hamilton erbij gekomen waarbij ze, net daarvoor, de trial-periode zijn stoppen met aanbieden. Velen zouden een account aanmaken - dat kijken - annuleren.

Zelfde bij Netflix nu waarbij je ook geen maand gratis meer hebt (maar zij hebben wel een pagina waar je enkele dingen van hun aanbod gratis kan kijken).
Al was het maar voor 6 uren, zo kan je als je dan thuis bent toch eens snel alles bekijken en testen. Maar goed, ik heb nu al zoveel werk om alles te bekijken haha, ik ben megaverslaafd maar goed, ik amuseer me er mee. Tis redelijk extreem moest ik m'n lijstje eens posten.

En is het account bv delen dat je kan doen met een maat of is het allen voor u bestemd?
Tttsss
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

Tomby schreef:Als ik mijn GSM in het Engels zet, blijft de app gewoon in het NL en krijg ik nog altijd NL ondertitels.
Het moet dus toch ergens in het profiel zitten, op de gsm van men vrouw EN + NL. Mijn profiel op haar gsm is EN + FR. Zelfde met haar profiel op mijn GSM.
Nuja, geen ramp, ik kijk wel vaker zonder subtitles, zij niet gezien Engels niet haar sterkste kant is. Vanavond nog eens op de site kijken en er verder niet meer van wakker liggen :).
Quid pro quo
Plus Member
Plus Member
Berichten: 105
Lid geworden op: 22 feb 2011, 23:09
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 61 keer

Net gelezen op facebook Disney over iemand met gelijkaardig probleem bij een bepaalde film, blijkbaar via een kids profiel wel NL. Via zijn eigen profiel enkel EN/FR beschikbaar. Heb zelf geen account dus kan het niet testen.
9livesuni
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1104
Lid geworden op: 25 jun 2012, 17:31
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 85 keer

Wat je te zien krijgt is browser/toestel afhankelijk. Op mijn mobieltje is er geen taal profiel keuze , op mijn pc heb ik de mogelijkheid wel.
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

Men vrouw heeft geen kids account, dus dat is het niet :) taalinstellingen lijken me toch naar de site over te dragen, apps en site allemaal identiek :-)
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2382
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 359 keer
Bedankt: 165 keer

App op de Mi Box S gezet. En ik krijg alleen maar Stereo geluid. Ook geen "5.1" aanduiding in de app bij films.
Amazon Prime Video en Netflix geven op de box wel geluid.

Disney+ op de S10 starten, en chromecast naar de Mi Box, wel surround geluid. Lijkt me nog een fout in de (Android TV) app te zijn?
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2382
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 359 keer
Bedankt: 165 keer

jnsvr schreef:
liber! schreef:Op disneyplus.com kan je per profiel je taal aanpassen.

Zijn jullie al Vlaamse versies tegengekomen?
Neen, die zijn er nog niet.
"We werken eraan om de films die Vlaamse fans kennen uit de bioscoop met de geliefde Vlaamse nasynchronisatie in de toekomst beschikbaar te maken. Tot die tijd kun je gebruik maken van de Nederlandse ondertiteling of nasynchronisatie."
https://help.disneyplus.com/csp?id=csp_ ... cb139619bd
Gisteren, de nieuwe Lion King gekeken, taal van de film stond op "Nederlands", maar dat was zeker de Vlaamse versie.
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 222 keer

https://www.hln.be/showbizz/tv/disney-m ... ~a55cc39a/

Entertainmentconcern Disney gaat meer inzetten op de videostreamingdiensten van het bedrijf. Dat blijkt uit een reorganisatie van het managementteam en een nieuwe indeling van de divisies. Alle tv-netwerken, filmstudio’s en streamingdiensten vallen voortaan onder één divisie met de naam Media en Distributie.

Hulu content in het abo van Disney+ zou ik anders ook zeer fijn vinden.
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1379
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

Wat is de mandalorian een topserie.
I love it, vh begin to het einde.
Er is altijd wat, het is altijd spannend, leuke gevechten en vooral ook hele leuke beesten en beestjes erin, echt fun.
Volledig mijn ding.
Tttsss
yaris
Premium Member
Premium Member
Berichten: 563
Lid geworden op: 14 mei 2004, 00:16
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 33 keer

Unicorn1 schreef:Wat is de mandalorian een topserie.
I love it, vh begin to het einde.
Er is altijd wat, het is altijd spannend, leuke gevechten en vooral ook hele leuke beesten en beestjes erin, echt fun.
Volledig mijn ding.
Idd gisteren ook gedownload en gezien, was weer top.
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 5998
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 826 keer
Bedankt: 506 keer
Recent bedankt: 2 keer

Ik heb de eerste vier episodes gezien, maar tot hiertoe vind ik het redelijk zwak. Ik ben een star wars fan, maar dit... Pff.

Word het beter?

Sent from my SM-T970 using Tapatalk
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1379
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

devilkin schreef:Ik heb de eerste vier episodes gezien, maar tot hiertoe vind ik het redelijk zwak. Ik ben een star wars fan, maar dit... Pff.

Word het beter?

Sent from my SM-T970 using Tapatalk
Voor u niet nee, doe geen moeite. Niet fout bedoeld ze.
Tttsss
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6348
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1285 keer
Bedankt: 485 keer
Recent bedankt: 2 keer

devilkin schreef:Ik heb de eerste vier episodes gezien, maar tot hiertoe vind ik het redelijk zwak. Ik ben een star wars fan, maar dit... Pff.
Ik zit nog maar 2 afleveringen ver, maar vind het ook ongelooflijk flauw, en ik ben toch ook een redelijke Star Wars fan, die zelfs de laatste triologie kon pruimen ondanks de fouten.
Maar dit vind ik echt ongelooflijk saaie kost. Zal wel blijven kijken omdat mijn zoontje dit wil zien, maar ik snap de hype en positieve reviews toch niet echt. Zo te zien moet ik dus op niet veel beterschap hopen.
Gebruikersavatar
NuKeM
Administrator
Administrator
Berichten: 5491
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 234 keer
Recent bedankt: 5 keer

Ik heb mij ook even Disney+ genomen voor de kinderen maar moet zeggen dat ik wat teleurgesteld ben. Ik mis vooral de Vlaamse spraak, nu is er enkel ‘Hollands’.
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2382
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 359 keer
Bedankt: 165 keer

Vandaag een mail gehad over het toevoegen van "Star":

Op 2‌3 f‌ebruari 2‌0‌21 lanceren we Star als onderdeel van je huidige abonnement. Van misdaad tot drama en van romantiek tot horror; Star brengt je talloze tv-series, films en originals.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6348
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1285 keer
Bedankt: 485 keer
Recent bedankt: 2 keer

ddd schreef:Op 2‌3 f‌ebruari 2‌0‌21 lanceren we Star als onderdeel van je huidige abonnement. Van misdaad tot drama en van romantiek tot horror; Star brengt je talloze tv-series, films en originals.
Dat was al even bekend : https://tweakers.net/nieuws/175632/disn ... ienst.html

Ben vooral benieuwd naar de contents, waar ze met deze aankondiging maar bitter weinig over loslaten. Op die Investor Day hebben ze meer titels vermeld, maar het is natuurlijk maar afwachten welke er effectief op 23/2 mee in Star gaan zitten. Ze vermelden nu in hun mail (uiteraard) ook niet dat de prijs omhoog gaat, al is dat voor bestaande abonnees blijkbaar pas na 6 maand, dus in augustus.

Ik keek wel uit naar Star, maar 'meer dan duizend afleveringen en meer dan honderd films' klinkt vooralsnog niet zo indrukwekkend en lijkt toch maar een fractie van wat ze op Hulu hebben. Ik vermoed dat het vooral omwille van rechten/maken van NL ondertitels is dat het voorlopig nog een beperkt aanbod is.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6590
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

https://newsmonkey.be/streamingdienst-h ... te-titels/

Voorlopig lijkt enkel "Shogun" boeiend genoeg om eens een extra maandje meer te betalen ooit :-(
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
Plaats reactie

Terug naar “Streaming, TV over internet”