Disney+ tijdelijk goedkoper

Voor alle discussies over streaming, cord cutting, ...
kurt
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 30
Lid geworden op: 28 dec 2011, 08:58
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 5 keer

De app is beschikbaar. In eerste instantie lijkt de taal voor kinderen wel een tegenvaller: Nederlands en geen Vlaams :-(
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 222 keer

De dienst ging vannacht live, helaas was er na het verstrijken van de timer geen mogelijkheid om in te loggen. Nu reeds opgelost.

Goh, mijn eerste bedenkingen, een paar Marvel en Disney films die ik nog niet gezien heb. Teleurstellende originals. Veel te veel feel good content die enkel voor families zijn met jongere kinderen.

Ook onbegrijpelijk dat The Mandalorian afleveringen aan twee stuks per week worden vrijgegeven.

Prijs vind ik dan wel weer correct voor het aanbod in tegenstelling tot Streamz.
9livesuni
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1104
Lid geworden op: 25 jun 2012, 17:31
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 85 keer

Slafes schreef: Veel te veel feel good content die enkel voor families zijn met jongere kinderen.

Heeft disney ook goor dan buiten gehaktballen en snoeten?
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 222 keer

Nee, dat wist ik wel op voorhand maar toch... Too much happy place at 6 in the morning. :)
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5071
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 3 keer

Ik snap idd niet van the mandalorian dat dat geen bingewatcher is. Vind het wel schattig :-D
Gebruikersavatar
Fallschirmjaeger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 849
Lid geworden op: 07 mei 2011, 14:46
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 111 keer

9livesuni schreef:
Slafes schreef: Veel te veel feel good content die enkel voor families zijn met jongere kinderen.

Heeft disney ook goor dan buiten gehaktballen en snoeten?
Aangezien ze Fox overgekocht hebben, ja. Het is wel duidelijk dat ze Fox content erop zetten (Simpsons, X-Men films), maar dan wel zwaar gefilterd zodat het kindvriendelijk blijft (geen Deadpool bijvoorbeeld, nochtans is dat ook Marvel en Fox).
vverbeke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 935
Lid geworden op: 19 mei 2009, 11:31
Uitgedeelde bedankjes: 60 keer
Bedankt: 94 keer

De website opent zonder problemen, maar de app crasht hier gewoon bij het openen (Android).
@home: VDSL 100/35 • @work: fiber 200/200 + fiber 300/50 + cable 240/30
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 5998
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 826 keer
Bedankt: 506 keer
Recent bedankt: 2 keer

kurt schreef:De app is beschikbaar. In eerste instantie lijkt de taal voor kinderen wel een tegenvaller: Nederlands en geen Vlaams :-(
Zonder hier een discussie over te willen beginnen: laat ze wat dingen zien in originele taal. Ze gaan daar echt niet van dood - the sterker nog, ze gaan de taal aanleren na verloop.

(ik snap niet waarom we nu alles willed nilles gaan zitten dubben...)
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
DenDries
Plus Member
Plus Member
Berichten: 120
Lid geworden op: 21 mei 2006, 00:06
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 5 keer

vverbeke schreef:De website opent zonder problemen, maar de app crasht hier gewoon bij het openen (Android).
App crasht hier ook na weergave van het logo
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2382
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 359 keer
Bedankt: 165 keer

Bij mij ook Samsung Galaxy S10e, laatste updates geïnstalleerd. App opent niet.
Wel op de Mi Box.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6348
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1285 keer
Bedankt: 485 keer
Recent bedankt: 2 keer

Ah, ligt dus niet aan mijn toestel (OnePlus 3) dat nu aan het rebooten is, in de hoop dat het dan wel werkt. Hopelijk raakt dit tegen vanavond gefixt want zoontje wil baby Yoda zien, en ik wil me abonneren met belwaarde :p.
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6111
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 244 keer
Bedankt: 582 keer
Recent bedankt: 8 keer

devilkin schreef: (ik snap niet waarom we nu alles willed nilles gaan zitten dubben...)
Ik ben zelf allergisch aan gedubde dingen, maar kinderen kunnen ondertitels pas volgen vanaf een jaar of 9 à 10 en dan moeten het nog goede lezers zijn.
Dus voor jonge kinderen is het gedubd kijken of niets verstaan.
stevenvs
Plus Member
Plus Member
Berichten: 180
Lid geworden op: 03 feb 2013, 19:39
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 18 keer

Juist de Disney+ app geïnstalleerd op mijn Samsung S9 en op een Samsung tablet op beide crashed de app na het zien van het logo :bang:

Blijkbaar is Disney geen fan van Samsung.
kurt
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 30
Lid geworden op: 28 dec 2011, 08:58
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 5 keer

cadsite schreef:
devilkin schreef: (ik snap niet waarom we nu alles willed nilles gaan zitten dubben...)
Ik ben zelf allergisch aan gedubde dingen, maar kinderen kunnen ondertitels pas volgen vanaf een jaar of 9 à 10 en dan moeten het nog goede lezers zijn.
Dus voor jonge kinderen is het gedubd kijken of niets verstaan.
Net in de help-sectie gevonden:

In welke talen zijn ondertitels en nasynchronisatie beschikbaar op Disney+?

Op Disney+ vind je de beste verhalen ter wereld, allemaal op één plaats. We bieden ondertiteling voor doven en slechthorenden en nasynchronisatie voor een groot aantal programma's.
Disney+ biedt ondertiteling en nasynchronisatie in wel 16 talen. De specifieke taalondersteuning voor elke titel kan variëren. We blijven echter nieuwe talen toevoegen, naarmate Disney+ in nieuwe landen beschikbaar komt.

*We werken eraan om de films die Vlaamse fans kennen uit de bioscoop met de geliefde Vlaamse nasynchronisatie in de toekomst beschikbaar te maken. Tot die tijd kun je gebruik maken van de Nederlandse ondertiteling of nasynchronisatie
vverbeke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 935
Lid geworden op: 19 mei 2009, 11:31
Uitgedeelde bedankjes: 60 keer
Bedankt: 94 keer

DenDries schreef:
vverbeke schreef:De website opent zonder problemen, maar de app crasht hier gewoon bij het openen (Android).
App crasht hier ook na weergave van het logo
Net even opslag en cache van de app gewist, daarna start hij wel op.
@home: VDSL 100/35 • @work: fiber 200/200 + fiber 300/50 + cable 240/30
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6348
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1285 keer
Bedankt: 485 keer
Recent bedankt: 2 keer

vverbeke schreef:Net even opslag en cache van de app gewist, daarna start hij wel op.
Thanks ! Nu werkt het hier ook. Ook direct geabonneerd via Google Play, wat dus inderdaad werkt. Heb nu al 2 maand gratis gewoon door wat stomme enquêtes ingevuld te hebben :D.
Gebruikersavatar
svermassen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2302
Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 60 keer
Recent bedankt: 1 keer

Apple, geen issues.
Hier zal het voor de kinderen vooral de Disney/Pixar zijn en voor mijzelf onder andere National Geo/Marvel en Starwars uit nostalgie.
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2382
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 359 keer
Bedankt: 165 keer

Ok, dat lost het op. Wel vreemde voor een nieuw geïnstalleerde app... :roll:

thanks!
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 5998
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 826 keer
Bedankt: 506 keer
Recent bedankt: 2 keer

Geen problemen gehad, startte gewoon direct (Android 10)
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
vverbeke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 935
Lid geworden op: 19 mei 2009, 11:31
Uitgedeelde bedankjes: 60 keer
Bedankt: 94 keer

Dat opstartprobleem is idd vreemd, ik had de app pas vanochtend geïnstalleerd. Ook Android 10 hier.
@home: VDSL 100/35 • @work: fiber 200/200 + fiber 300/50 + cable 240/30
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6348
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1285 keer
Bedankt: 485 keer
Recent bedankt: 2 keer

Mijn gok is dat die app ergens iets regio-specifiek voor-installeert, en de app nog niet geüpdatet is voor de nieuwe landen van vandaag, en een lege cache/storage ervoor zorgt dat die data dan on-demand gedownload wordt (en dan wel up-to-date is). Maar wel enorm slordig voor een launch day.

Zal hier heel wat schermtijd worden met mijn zoon, denk ik. Hij is zot van alles wat Marvel is. En kijkt ook al maanden uit naar baby Yoda :D.
stefke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 438
Lid geworden op: 19 dec 2002, 20:15
Locatie: Tremelo
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 20 keer

Ik kan niet aanloggen, mail adres onbekend. vorige maand account aangemaakt en betaald met mastercard. Mails ter bevestiging gekregen. Vandaag onbekend mail adres.

Dus telefonische hell desk geprobeerd leuke menu en dan hoor je technische problemen helaas kunnen niet verder helpen probeer later nog maar eens.

Dan de chat proberen zeker. Wachttijd 45 minuten en oplopende, zak je enkele minuten en dat stijgt het weer..; Dus krijgen we hier grijze haren.. :bang:

Tablet inderdaad cache verwijderen anders werkt het niet.
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 5998
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 826 keer
Bedankt: 506 keer
Recent bedankt: 2 keer

Ondertussen ook geactiveerd op LG TV, werkt ook wel tof. Enkel kunnen de streamers toch nog wat leren van Plex van gemak van activatie... een 20-letterig paswoord intokkelen is niet dat ;)
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

Redelijke tegenvaller eigenlijk. Men vrouw gaat daar zeker haar ding in vinden, maar als ik al gewoon Deadpool 2 zoek omdat ik die nog niet gezien heb staat die er niet op. Ik dacht "de hele Disney catalogus" ter beschikking te hebben.
En als er kinderen op bezoek komen is het voor de moment nog Hollands ipv Vlaamse versies van de films, met corona komen er geen op bezoek dus dat valt voorlopig nog mee maar daar hadden ze nu toch wel voldoende tijd voor om dat toe te voegen lijkt mij, de release van NL was al een tijd terug.

Na het werk maar eens zien of er interessante zaken van NatGeo op staan.

Geen problemen gehad om te openen zoals hierboven beschreven, en toen ik vanmorgen opstond kon ik de app ook gewoon pushen naar men consoles, dus die staat daar ook op klaar voor na het werk.
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1197
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 12 keer

Idd wat een mega teleurstelling voor de kleintjes ... (en de ouders die er moeten naar luisteren :lol: ) :
Hollands ipv Vlaams :bang:
Enfin ze zijn er mee bezig, cool, hopelijk niet te lang dan ...
Gebruikersavatar
svermassen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2302
Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 60 keer
Recent bedankt: 1 keer

spacekiek schreef:Idd wat een mega teleurstelling voor de kleintjes ... (en de ouders die er moeten naar luisteren :lol: ) :
Hollands ipv Vlaams :bang:
Hier kijken ze ook geregeld YouTube bloggers.
Merendeel Hollands, dus ben eens benieuwd of de 7 en 9 jarige er iets van zeggen.
In de Coronatijden Frozen 2 gehuurd via Apple TV en stond op Nederlands ipv Vlaams.
Papa: zet dat eens op België want dat buitenlands versta ik niet :lol:
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6348
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1285 keer
Bedankt: 485 keer
Recent bedankt: 2 keer

The Mandalorian ook maar 2 afleveringen. Ze zijn toch echt niet van plan om dit met wekelijkse afleveringen te doen, hoop ik ?! Want in het buitenland zijn ze al volledig de revue gepasseerd. Als dat zo is, is dat echt wel een belachelijke manier van klanten langer dan 1 maand aan je platform te binden. :bang:

Blijkbaar ook geen enkel van hun adult content uit 20th Century Fox. Ik dacht bvb dat The X-Files erop ging staan. Stond 2 weken geleden nog zo op HLN (I know). Naar wat ik lees zou al die content naar Hulu gaan, dat ook van Disney is, maar pas in 2021 naar Europa zou komen.
tien
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1333
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:48
Locatie: Attenhoven (Landen)
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 66 keer

Dacht bij "adult content" toch aan andere dingen dan X-Files en deadpool maar het is natuurlijk Disney :lol:
stefke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 438
Lid geworden op: 19 dec 2002, 20:15
Locatie: Tremelo
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 20 keer

de hell desk is onbereikbaar. Via chat geprobeerd 2 uur wachten en dan een medewerker krijgen die je niet kan verder helpen. Je moet je bevestigingsmail terug sturen naar hun en dat lukt niet via hun mail adres. Mijn mail adres waar ik mee de betaling heb gedaan is onbekend. Hoe kan dit toch?? De medewerker zag wel dat mailadres ergens staan maar deed er verder niet mee.

Hopeloos dus. Wat een klucht... Wachttijden zijn extreem via chat ene telefonisch is er een technisch probleem en kan er niet verder worden geholpen dus lijn toe. Dat hadden ze toch moeten voorzien.
lukadad
Pro Member
Pro Member
Berichten: 409
Lid geworden op: 27 feb 2015, 20:01
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 45 keer
Recent bedankt: 1 keer

Yep, in het buitenland is de Mandalorian al volledig beschikbaar.
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14848
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1043 keer
Recent bedankt: 7 keer

lukadad schreef:Yep, in het buitenland is de Mandalorian al volledig beschikbaar.
Niet alleen in het buitenland:
Afbeelding

Door de slimmerik te willen uithangen, door gefaseerde releases enzo, werken ze piraterij gewoon keihard in de hand.
Je wil eignelijk de betalende klanten een bétere of minstens even goede service leveren als piraterende (niet-)klanten, maar de industrie speelt het telkens klaar om zichzelf keihard in de voet te schieten.
Streamz met JanDeLichte ook: dat spul staat al eeuwen op usenet en PiratenBaai. Door de mensen te pesten dwing je hen bijna om te gaan pirateren, want via de legale krijg je niet wat je wil.

Hetzelfde met Mulan:
Mega promo campagne, in alle kranten en tijdschriften reviews, maar de Belg moet nog minstens tot december wachten om het te mogen/kunnen zien. Hoeveel zullen andere wegen zoeken?
Afbeelding
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6590
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

@lukadad

Volledig!? Eén seizoen bedoel je :-D
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
Gebruikersavatar
svermassen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2302
Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 60 keer
Recent bedankt: 1 keer

heist_175 schreef: Streamz met JanDeLichte ook: dat spul staat al eeuwen op usenet en PiratenBaai. Door de mensen te pesten dwing je hen bijna om te gaan pirateren, want via de legale krijg je niet wat je wil.
Mensen hebben geen geduld meer en het bingwatchen is iets van deze tijd.
Enkel die streamingsdiensten hebben dat niet door.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6590
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

Is die reeks van JanDeLichte het bekijken waard trouwens?
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6348
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1285 keer
Bedankt: 485 keer
Recent bedankt: 2 keer

svermassen schreef:Enkel die streamingsdiensten hebben dat niet door.
Nochtans is de term binge-watching bekend geraakt door uitgerekend streamingdiensten (en dan concreet Netflix), dacht ik.
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14848
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1043 keer
Recent bedankt: 7 keer

svermassen schreef:
heist_175 schreef: Streamz met JanDeLichte ook: dat spul staat al eeuwen op usenet en PiratenBaai. Door de mensen te pesten dwing je hen bijna om te gaan pirateren, want via de legale krijg je niet wat je wil.
Mensen hebben geen geduld meer en het bingwatchen is iets van deze tijd.
Enkel die streamingsdiensten hebben dat niet door.
De streamingdiensten hebben Netflix heeft dat "ingevoerd", want zo werd er ook vaak gedownload: meteen een gans seizoen, want hiuerof daar gelezen dat het goed was. Slaat het alsnog tegen (smaken verschillen) heb je enkel wat Gb verspild.

Iedereen zag het succes van Netflix en wilde dat nadoen, met alle gevolgen van dien:
- releases die uitgesteld worden -> wat streamers niet meer gewoon zijn
- series die niet volledig beschikbaar zijn -> wat streamers niet meer gewoon zijn
- versnippering van streamingdiensten
Kortom: de piraterij wordt aangemoedigd
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

Toch nog niet volledig op België toegespitst precies, of ja, op zijn Amerikaans :lol:
Over de middag Incredibles 2 eens gestart.
=> Taal: Engels, Francais, fraincais[Audiodescription]
=> Subtitles: Off, English [CC], Francais
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2307
Lid geworden op: 09 mei 2007, 11:44
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 183 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ik zie al rescue rangers, darkwing duck, ducktales. Excellent ;-)
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6111
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 244 keer
Bedankt: 582 keer
Recent bedankt: 8 keer

We kunnen hier nu allemaal zagen en klagen dat het duur is en een te beperkt aanbod, maar het kan nog (veel) erger.
Met De Standaard won ik een "fan abonnement" bij https://www.lumiereseries.com/nl/
Als je ziet hoeveel dat kost en wat je er maar voor kan krijgen is Disney+ net niet gratis.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6348
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1285 keer
Bedankt: 485 keer
Recent bedankt: 2 keer

cadsite schreef:Met De Standaard won ik een "fan abonnement" bij https://www.lumiereseries.com/nl/
Eens snel gekeken, maar tenzij ik het verkeerd begrijp, 'koop' je daar je films, a la Google Play Movies. Dus dan is het nogal logisch dat het duurder is. Lijkt me ook meer een niche product voor cinefielen, zoals er nog wel bestaan (bvb Mubi).
Plaats reactie

Terug naar “Streaming, TV over internet”